Şimdi Ara

VOLVO FH16 700

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
1
Favori
19.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Huzurlarınızda FH16 700

    Volvo ikinciliği bile kabul etmiyor 700 beygir bariyerine gelen ilk üretici Volvo oldu.

    Tabi Volvo D16E motorunun ürettiği tork ile zaten liderdi, şimdi liderliği pekiştirdi D16G'nin torku 3150 nm oldu.

    FH16'da yeni güç çıkışları şu şekilde oldu 540 - 600 - 700 ve tüm seçenekler Euro 5 normunu karşılamakta.

    Herkese sevgiler, saygılar.


     VOLVO FH16 700


     VOLVO FH16 700


     VOLVO FH16 700


     VOLVO FH16 700


     VOLVO FH16 700


     VOLVO FH16 700


     VOLVO FH16 700





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssdagdelen -- 7 Ocak 2009; 16:57:22 >







  • Yok artık !

    700 beygirlik bir canavarı çekici olarak kim ne yapsın ki güzel ülkemde..
  • keskın kartal alır abı

    volvoya bravo mercedesten de bırseyler beklıyorum ben
  • yuh be abi bu ne ya biz 420 ye mazot yetiştiremiyoruz bu 700 e nasıl mazot yetiştirelim :D
  • helal olsunnn volvoya 700ps scania nerde kaldı ya volvo kaptırdı gıdıyor scania duy sesımızı nerdesın aloooooooooooooooooooo
  • 700 beygir euro5 ile muhteşem bir motor demektir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    keskın kartal alır abı

    volvoya bravo mercedesten de bırseyler beklıyorum ben


    quote:

    Orjinalden alıntı: BiG_LoVeS

    helal olsunnn volvoya 700ps scania nerde kaldı ya volvo kaptırdı gıdıyor scania duy sesımızı nerdesın aloooooooooooooooooooo




    Mercedes-Benz yeni seri ile birlikte yeni motorlarını tanıtacak ve 700 beygirin üstüne çıkacak tabi bu 2010'dan önce olmayacak. Ayrıca çok büyük bir sürpriz olmazsa yeni motor düz 6 silindirli olacak.

    Scania ise 2009 sonu 2010 başı gibi bir makyaj operasyonuna girişip bu güçlere o zaman ulaşacağını düşünüyorum.

    Zaten tüm markaların tamamen yeni serileri 2010-2011-2012 arasına sıkışmış vaziyette şu an. Hepsi peşpeşe çıkartacaklar yeni serileri, buda bizim gözümüzü gönlümüzü açacak. :)

    Yalnız belirtmekte yarar var motorlara bu güçleri ürettirmek kolay iş zor olan aktarma organlarının bu güçler karşısında sağlam kalabilmesi biyerini koparmaması.

    Bu araçta 700 beygir ve 3150 nm de tork gücü var, aracın şanzımanı ile diferansiyeli bu gücü aktarmakta sorun yaşatmadığı için üretilebiliyor bu motor.

    Örnek vermek gerekirse Man TGX'de kullanılan 680 bg'lik motorun normal yol versiyonunun ürettiği tork 3000 nm fakat 8x4 ağır nakliye için üretilen versiyonun torku 2700 nm.

    Diğer bir örnek te Mercedes-Benz'den. Actros'un bundan önceki modelinde yol versiyonu 580 bg ve 2700 nm tork üretirken ağır nakliye versiyonu 609 bg ama 2400 nm tork üretiyordu.

    Son modelde ise normal versiyon 598 bg ve 2800 nm tork üretirken ağır nakliye versiyonu 653 bg ve 3000 nm tork üretmektedir.

    Bu yukarıda yazdıklarım birçok kişinin gözünden kaçan bir ayrıntıdır ve bu da bize işin zorluklarını göstermektedir.

    Mümkün olan en az yakıt tüketimi ile en yüksek gücü verimli bir şekilde almak ve tüm yürüyen aksamın buna hazır olmasını sağlamak gerekmektedir.

    Yani motoru güçlü yapayım derken mazot tüketimini arttırmanın veya torkunun düşük bırakmanın veyahutta komponentlerin ömrünün az olmasının bir anlamı yoktur.

    Herkese sevgiler, saygılar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: VOLVO_FH16_660

    quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    keskın kartal alır abı

    volvoya bravo mercedesten de bırseyler beklıyorum ben


    quote:

    Orjinalden alıntı: BiG_LoVeS

    helal olsunnn volvoya 700ps scania nerde kaldı ya volvo kaptırdı gıdıyor scania duy sesımızı nerdesın aloooooooooooooooooooo




    Mercedes-Benz yeni seri ile birlikte yeni motorlarını tanıtacak ve 700 beygirin üstüne çıkacak tabi bu 2010'dan önce olmayacak. Ayrıca çok büyük bir sürpriz olmazsa yeni motor düz 6 silindirli olacak.

    Scania ise 2009 sonu 2010 başı gibi bir makyaj operasyonuna girişip bu güçlere o zaman ulaşacağını düşünüyorum.

    Zaten tüm markaların tamamen yeni serileri 2010-2011-2012 arasına sıkışmış vaziyette şu an. Hepsi peşpeşe çıkartacaklar yeni serileri, buda bizim gözümüzü gönlümüzü açacak. :)

    Yalnız belirtmekte yarar var motorlara bu güçleri ürettirmek kolay iş zor olan aktarma organlarının bu güçler karşısında sağlam kalabilmesi biyerini koparmaması.

    Bu araçta 700 beygir ve 3150 nm de tork gücü var, aracın şanzımanı ile diferansiyeli bu gücü aktarmakta sorun yaşatmadığı için üretilebiliyor bu motor.

    Örnek vermek gerekirse Man TGX'de kullanılan 680 bg'lik motorun normal yol versiyonunun ürettiği tork 3000 nm fakat 8x4 ağır nakliye için üretilen versiyonun torku 2700 nm.

    Diğer bir örnek te Mercedes-Benz'den. Actros'un bundan önceki modelinde yol versiyonu 580 bg ve 2700 nm tork üretirken ağır nakliye versiyonu 609 bg ama 2400 nm tork üretiyordu.

    Son modelde ise normal versiyon 598 bg ve 2800 nm tork üretirken ağır nakliye versiyonu 653 bg ve 3000 nm tork üretmektedir.

    Bu yukarıda yazdıklarım birçok kişinin gözünden kaçan bir ayrıntıdır ve bu da bize işin zorluklarını göstermektedir.

    Mümkün olan en az yakıt tüketimi ile en yüksek gücü verimli bir şekilde almak ve tüm yürüyen aksamın buna hazır olmasını sağlamak gerekmektedir.

    Yani motoru güçlü yapayım derken mazot tüketimini arttırmanın veya torkunun düşük bırakmanın veyahutta komponentlerin ömrünün az olmasının bir anlamı yoktur.

    Herkese sevgiler, saygılar.


    Bılgıler ıcın sagol...




  • Süper hastasıyım fh lerin
  • Güzel bir araç.
  • Gereksiz birşey yapmışlar.Eskiden 100 beygirlik araçlarla çalışılırmış(1210).Sonraları 200 veya 200 küsur.Halende piyasada %30 gibi bir rakam ile bu tür araçlarla nakliye yapıyor.
  • bize gelmez biz vabiscıyız :D ama guzel araba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CaRgO4030

    Gereksiz birşey yapmışlar.Eskiden 100 beygirlik araçlarla çalışılırmış(1210).Sonraları 200 veya 200 küsur.Halende piyasada %30 gibi bir rakam ile bu tür araçlarla nakliye yapıyor.


    Rekabetçilik artıyor..
    Zamanında piyasada bu kadar ithal markamı vardıki..
    Zamanla yozlaştık,benliğimizi unuttuk ve piyasa ithal markalara döndü..
    Bizim Türk üreticilerde aslında suç..
    Örneğin Bmc,zamanında sen gidiyorsun Volvo'yla beraber araç üretiyorsun,o zaman neredeyse Volvo'yla eş değersin..Ama Volvo'nun şuanki konumuna bak,bide Bmc'nin konumuna bak.
    Adamlar AR-GE için çalışıyor,bizimkiler acaba arabanın neresini değiştirelim yeni model olsun,üst saklama dolaplarına kapak yapmayalım ucuza imal edelim v.s..Böyle ticaret olmaz abicim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: CaRgO4030

    Gereksiz birşey yapmışlar.Eskiden 100 beygirlik araçlarla çalışılırmış(1210).Sonraları 200 veya 200 küsur.Halende piyasada %30 gibi bir rakam ile bu tür araçlarla nakliye yapıyor.


    Rekabetçilik artıyor..
    Zamanında piyasada bu kadar ithal markamı vardıki..
    Zamanla yozlaştık,benliğimizi unuttuk ve piyasa ithal markalara döndü..
    Bizim Türk üreticilerde aslında suç..
    Örneğin Bmc,zamanında sen gidiyorsun Volvo'yla beraber araç üretiyorsun,o zaman neredeyse Volvo'yla eş değersin..Ama Volvo'nun şuanki konumuna bak,bide Bmc'nin konumuna bak.
    Adamlar AR-GE için çalışıyor,bizimkiler acaba arabanın neresini değiştirelim yeni model olsun,üst saklama dolaplarına kapak yapmayalım ucuza imal edelim v.s..Böyle ticaret olmaz abicim..



    Çok doğru söyledin. Bizim üretim mantığımız dediğin gibi işliyor. Önce yaparlar sonra hoşlarına gitmeyen yere makyaj atarlar, tekrar piyasaya sürerler.

    Volvo TIR ları konuşturmuş resmen ya. Ciddi rekabet var. TIR konusunda bir marka daha araya girse, bu rekabet tadından yenmez.




  • scania dan büyük değişim bekliyorum gerçi mercedes daha bi hareketli gizli çekilmiş fotoları falan var ama...piyasaya hükmediyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kerbela_

    scania dan büyük değişim bekliyorum gerçi mercedes daha bi hareketli gizli çekilmiş fotoları falan var ama...piyasaya hükmediyor


    scania fena geliyo concept resımlerı var aracın lastıklerı falan kapatıcaklar heralde aerodinamik acıdan avantaj ve yakıt tasarufu ıcın bakalım ama bıraz tipsiz geldi yeni gozumuz alısır umarım cıktıgında zamanla

     VOLVO FH16 700




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kralkaptan86


    quote:

    Orjinalden alıntı: kerbela_

    scania dan büyük değişim bekliyorum gerçi mercedes daha bi hareketli gizli çekilmiş fotoları falan var ama...piyasaya hükmediyor



    scania fena geliyo concept resımlerı var aracın lastıklerı falan kapatıcaklar heralde aerodinamik acıdan avantaj ve yakıt tasarufu ıcın bakalım ama bıraz tipsiz geldi yeni gozumuz alısır umarım cıktıgında zamanla



    O bahsettiğin konseptlerin tanıtılmasının üzerinden 10 yıl geçti. 2010'da çıkması öngörülmüştü fakat piyasa şartları o gördüğün tipte araçların çıkmasının daha çok zaman alacağını bize açıkça göstermekte, zaten onlarda bunu gördüğü için aşağıda resimlerini gösterdiğim şekilde şu an piyasadaki modelin daha kaslı ve köşeli haline yakın modeller tasarlayıp üretecekler.

    Herkese sevgiler, saygılar.



     VOLVO FH16 700




  • Merhaba,

    evet dediklerin doğru, 2010 dan önce büyük değişimler olmayacak. Scania ilkin 700 bg biraz altında kalacak daha sonraları 700 bg aşaçak gibi geliyor bana. V8 güç gamına bakarsak 500, 560 ve 620 bg bulunmakta. yanı 60 ar aralıkla büyüyor. Önce 680 bg olabilir?

    selamlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VOLVO_FH16_660


    quote:

    Orjinalden alıntı: kralkaptan86


    quote:

    Orjinalden alıntı: kerbela_

    scania dan büyük değişim bekliyorum gerçi mercedes daha bi hareketli gizli çekilmiş fotoları falan var ama...piyasaya hükmediyor



    scania fena geliyo concept resımlerı var aracın lastıklerı falan kapatıcaklar heralde aerodinamik acıdan avantaj ve yakıt tasarufu ıcın bakalım ama bıraz tipsiz geldi yeni gozumuz alısır umarım cıktıgında zamanla



    O bahsettiğin konseptlerin tanıtılmasının üzerinden 10 yıl geçti. 2010'da çıkması öngörülmüştü fakat piyasa şartları o gördüğün tipte araçların çıkmasının daha çok zaman alacağını bize açıkça göstermekte, zaten onlarda bunu gördüğü için aşağıda resimlerini gösterdiğim şekilde şu an piyasadaki modelin daha kaslı ve köşeli haline yakın modeller tasarlayıp üretecekler.

    Herkese sevgiler, saygılar.



     VOLVO FH16 700





    Bu resmi aradım bulamadım sagol oncelıkle... bu tasarımda olması su an ıcın daha guzel ztn goz alısmaz oteklı turlu bı anda buyuk degısıklık yapmalarının da amacı yok bu sefer ılerleyen yıllarda sıkıntı cekılır




  • Forever VOLVO

    Süper iş süper araç... 700 BG ve 3150 nm ile daha az yakıt ve EURO 5 standartları daha ne olabilir ki...!! Diğer markaları 1 Eylül 2009'dan sonra göreceğim EURO5 stadartları yürürlüğe girdikten sonra ne yapacaklar bakalım..

    Simply Perfect...!!!




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.