Şimdi Ara

Küçük sınıf Test sonuçları [b]AUTO MOTOR &SPORT[/b]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
4.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Auto motor & sport dergisinin aralık sayısındaki küçük sınıf "MASTER TEST " sonucu

    1-Skoda fabia (YENI)>>408 PUAN
    2-Ford fiesta(YENI)>>405 PUAN
    3-Renault clio>>405 PUAN
    4-VWPolo>>389 PUAN
    5-Seat ibiza(YENI)>>385 PUAN
    6-Peugeot 207>>377 PUAN
    7-Honda jazz(YENI)370 PUAN
    8-Fiat Grande Punto>>367 PUAN
    9Mazda 2(YENI)>>366 PUAN
    10pel Corsa>>360 PUAN
    11Toyota Yaris>>347 PUAN



  • Bundan bişey anlaşılmıyor. Ayrıntılı Puanlama tablosuna bakmak lazım.
  • Dergiden alıntı yapıyorum ozaman

    "KALİTE VE GÜVENLİK AÇISINDAN TÜM AYRINTILARININ TEST EDİLMESİ İÇİN BULUŞAN KÜÇÜK SINIF OTOMOBİLLER..."
  • clio oradaysa mazda 2 de 9. ise ben takmam bu testi
  • Ben de eğer, yeni fiesta ile clio eşit puan aldıysa, 1000yıllık polo hala milletin üstündeyse ve Corsa testin sonundaysa bu testin objektifliğinden şüphe ederim.
    Benim ibiza da ilk 5e girmiş

    quote:

    Orjinalden alıntı: Zoom-Zoom

    clio oradaysa mazda 2 de 9. ise ben takmam bu testi
  • Clio 2006 da yılın otomobili seçilmiş bir otomobil ayrıca Clio Symbol'le karıştırmamak lazım çok daha kaliteli bir araç.Yeniler çıkmadan önce yapılan bir çok testtede ya birinci sırada yada ilk üçte yer olan bir otomobildi Clio III.Birde karşılaştırılan araçlar birbirine yakın otomobiller satışlarıda test sonuçlarına değil kişisel tercihlere ve piyasa şartlarına bağlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 27 Aralık 2008; 20:12:31 >
  • Katılıyorum!
    quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    Clio 2006 da yılın otomobili seçilmiş bir otomobil ayrıca Clio Symbol'le karıştırmamak lazım çok daha kaliteli bir araç.Yeniler çıkmadan önce yapılan bir çok testtede ya birinci sırada yada ilk üçte yer olan bir otomobildi Clio III.Birde karşılaştırılan araçlar birbirine yakın otomobiller satışlarıda test sonuçlarına değil kişisel tercihlere ve piyasa şartlarına bağlı.
  • Arkadaşlar tüm ayrıntıları burada yazmak zor ama Clio3 için
    TURBO BESLEMELİ MOTORA SAHİP OLAN OTOMOBİL 145 NM LİK TORK DEGERİ, HIZLI BİR SÜRÜŞ SAGLAMANIN YANI SIRA SÜRÜCÜLERİN DE YÜZÜNÜ GÜLDÜRÜYOR.
    YÜKSEK KALİTE İZLENİMİ BIRAKAN MALZEMELER,YETERİ GENİŞLİKTEKİ İÇ ALAN VE RAHAT SÜSPANSİYON SİSTEMİ KOMPAKT SINIFA YAKIN OLDUGU HİSSİNİ UYANDIRIYOR
    ZAYIF NOKTALARI İSE FAZLA YÜKSEK KONUMLANDIRILMIŞ OTURMA POZİSYONU KULLANIMI ALIKANLIK İSTEYEN VE HİSSİZ DİREKSİYON SİSTEMİ OLUŞTURUYOR. AYRICA ISLAK ZEMİNDE FRENE YÜKLENİLDİGİNDE ABS ZORLANIYOR VE FREN GÜCÜ ZAYIFLIYOR KISACA UZUN FREN MESAFESİDE ZAYIF YÖNLERİ ARASINDA ...
  • hocam birde zahmet olmazsa mazda 2 den bahsetseniz, yeni aldik 9. sirada gorunce sasirdim acikcasi..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CHEVALIER

    Auto motor & sport dergisinin aralık sayısındaki küçük sınıf "MASTER TEST " sonucu

    1-Skoda fabia (YENI)>>408 PUAN
    2-Ford fiesta(YENI)>>405 PUAN
    3-Renault clio>>405 PUAN
    4-VWPolo>>389 PUAN
    5-Seat ibiza(YENI)>>385 PUAN
    6-Peugeot 207>>377 PUAN
    7-Honda jazz(YENI)370 PUAN
    8-Fiat Grande Punto>>367 PUAN
    9Mazda 2(YENI)>>366 PUAN
    10pel Corsa>>360 PUAN
    11Toyota Yaris>>347 PUAN








    Bahsedilen derginin sayısını sırf bu test için almıştım. Üşenmeyeceğim ve tarayıcım olmadığından sizler için her modelin özetini yazacağım. Ayrıca şu aralar bu sınıfta araç alacaklar için bir referans teşkil edebileceğini düşünüyorum. Bu test daha önce de yapıldı ve Clio 3 lider olmuştu. Ben şahsen testin gerçekleri yansıttığına çok inanıyorum. Zaten bazı kriterler markalarda değişmiyor. Vw grubundaki fabia hem yoltutuş hem de konfor sunduğu için, bagaj ve kullanım alanları konusunda diğerlerinden iyi olduğu için ve motoru da ortalamalarda yer aldığı için lider olmuş. Seat her zamanki gibi sportiflik uğruna dar iç mekan ve rahatsız süspansiyonlarıyla gerilerde yer alıyor. Polo da iki konuyu da bünyesinde barındırıyor ve her kriterde en iyi olmasada belirgin bir sıkıntısı yok. Honda ve yaris sonlarda yer almış çünkü bu araçlar bence b sınıfı değil mini mpv sınıfı. Dolayısıyla bu test daha çok sürüş dinamikleri ve konfora odaklandığı için bu iki araç pek başarılı olamamış. Açıkçası ben aracımı değiştireceğim zaman hiç düşünmeden jazz fun alacağım... Her neyse fiat klasik olarak huzursuz süspansiyon, kalitesiz işçilik ve malzeme yüzünden pek parlak durumda değil. Corsa hayal kırıklığı ama anlattıkları da doğru olabilir. Reno clioyu ben de pek beğenmem ama kabul etmek gerekirki gerçekten başarılı işçilik ve konforlu bi araç. Motoru çok övülmüş çünkü turbo 1.2. Fiesta da klasik iyi yol tutuş ama fazlası yok. Umarım aydınlatıcı olur ve teste güvenmenizi tavsiye ederim çünkü auto motor sport dünya çapında bi dergi.

    SKODA : Skoda rakiplerine birç ok konuda örnek oluyor ve bu sayede değerlendirmede birinci olmaya hak kazanıyor. Özellikle sunduğu iç mekan genişliği sayesinde diğer test otomobillerinin önüne geçmeyi başarıyor. Titizlikle işlenmiş olan bu otomobilin baş ve bacak mesafesi genişliği uzun boylu yolcular için ideal. Vücut şekline uygun biçimde tasarlanmış yormayan koltuklar ve büyük bagaj hacmi sayesinde en iyi tatil arkadaşı olmaya da aday. Ayrıca otomobilin iç alanındaki küçük saklama gözleri ve süspansiyonun sunduğu konfor da öne çıkıyor. Lastikleri (205/45 R16) her ne kadar bolca gürültü üretiyorsa da polonun kardeş modeli yolcularını büyük rahatsızlık vermeden yollarda taşıyor. Bu durum kötü yollar veya maksimum yüklü şekilde gerçekleştirilen sürüşlerde bile geçerli. Kullanımı problemsiz ve yol tutuş özelliği mükemmele yakın. Yürüyen aksam ve direksiyonun geri bildirim özelliği de sürücüyü sevindiriyor. Zor durumlarda bile sürüş güvenliğini sağlayabilmek için,sürücünün direksiyon üzerindeki hakimiyeti ile karoser hareketleri arasındaki uyum büyük önem taşıyor. 86 hp güç üreten motor her ne kadar gürültücü olsa da yeterli sürüş performansı sağlamayı başarıyor. 5 ileri vitesli şanzıman kadar pedalların rahatlığı da sürücüyü etkiliyor.

    FORD : Daha önce yapılan Master Test'te Fiesta'nın bir önceki neslini dar iç mekanı, konforsuz süspansiyon sistemi ve eksiklikler gösteren güvenlik donanımları yüzünden eleştirmiştik. Bu durum artık baştan aşağıya değişti. Yeni fiesta yol tutuş özellikleri ve konforu sayesinde ikinci sırada yer almayı başardı. Süspansiyon sisteminin başarısı sayesinde ford diğer modellerin önünde yer alıyor. Otomobilin en önemli zayıflıklarından biri maksimum yükleme kapasitesinin sadece 389 kg olarak belirlenmiş olması. Ancak bu eksikliği Fiesta'nın titiz işçiliği ve orta konsolun düzgün yerleşimi giderebilir. Fazla yakıt harcayan ve biraz gürültülü 1.4 litrelik motoru alt devirlerde yorgun bir izlenim bırakırken hızlı ve kolay kullanımlı şanzımanı dikkat çekiyor.

    RENAULT : Son Master Testi birinci bitirmişken bugünlerde Clio, Ford Fiesta'yla ikinci sırayı paylaşma zorunda kalıyor. Hem de kaputunun altında mükemmel bir motoru sakladığı halde. Testteki tek turbo beslemeli motora sahip olan otomobilin 145 nm lik tork değeri sadece teknik tabloyu süslemiyor. 1.2 ton ağırlığındaki otomobile, hızlı bir sürüş sağlamanın yanı sıra sürücülerin de yüzünü güldürüyor. Turbo boşluğu? Hemen hemen hiçyok. Onun yerine 1.2 tce sayesinde testin en güçlü otomobili, düşük ses seviyesi ve keyif veren sürüş karakteristiği sergiliyor. Yüksek kalite izlenimi bırakan malzemeler yeteri genişlikteki iç alan ve rahat süspansiyon sistemi Renault'nun kompakt sınıfa daha yakın olduğu hissini veriyor. En zayıf noktaları fazla yüksek konumlandırılmış olan oturma pozisyonu, kullanımı alışkanlık isteyen ve hissiz direksiyon sistemi oluşturuyor. Islak zeminde frene yüklenildiğinde ABS zorlanıyor ve fren gücü çok azalıyor. Farklı yüzeye sahip olan yollarda otomobil üzerinde hakimiyet kazanabilmek için gerekli olan düzeltme işlemi ve uzun fren mesafesi de otomobilin geride kalma nedenleri.

    VW : Bunca seneye rağmen hala yüksek performans sergilemeye devam ediyor. Polo hayranları, otomobilin dördüncü sıradaki yerini içten içe kutlayabilir. Her zaman olduğu gibi polo büyük eksiklikler göstermeden birçok disiplinde iyi puanlar almayı başarıyor. Evet haklısınız görüş açısı oldukça kötü. Değişkenlik özellikleri ve iç alan genişliği yeni rakiplerle yarışabilecek konumda değil. Buna rağmen titiz bir işçiliğe sahip olan polo her disiplinde ortalamaları tutturması sayesinde beğeni topluyor. 80 hp güç üreten 1.4 litrelik motor her ne kadar testin en zayıf motoru olsa da sürüş hisleri açısından birçok rakibinin önüne geçmeyi başarıyor. Üstelik onlardan daha fazla yakıt tüketmeden. Sürüş karakteri ve şanzımanın kullanışlılığı da tatmin edici özellikler sergiliyor. Öndekilerin olduğu kadar arkadaki koltukların da rahatlığı ve yumuşak süspansiyon sisteminin sağadığı konfor da günlük yaşamı kolaylaştırıyor ve uzun yolculukları zevkli hale dönüştürüyor.185 tabanlı lastikler yuvarlanma konforuna destek oluyor. Yüksek hızlarda süspansiyon tepkilerinde bolca gecikme yaşanan VW, ayrıca başka durumlarda da rahatsız edici sürprizler yaşatıyor. Parkurda küçük sınıfa uygun bir performans sergiliyor ve kolay hakimiyet kurulabiliyor. Bu duruma özellikle iyi çalışan direksiyon sistei katkı sağlıyor. Polo, tüm otomobillerin arasında en yavaşı oldu. Tam yüklü kullanımda bile sürüş özelliklerinde hiçbir fark gözlemlenmedi.

    SEAT : Polo platformundaki ispanyol, dinamiklik konusunda tutarlı gelişimler sağlamış. Gergin süspansiyon sistemi direkt tepki veren direksiyon ve örnek gösterilecek yol tutuş özellği ibizayı bundan böyle sportif tarafta tutacak. Tam yüklü kullanımda ortaya çıkan süspansiyon zayıflıkları kimileri üzerinde kalıcı etkiler bıraktı. İbiza neler yapabileceğini yola çıkıldığında gösteriyor. 1.4 litrelik motor her an coşmaya hazır ve sürücüyü de zevke getiriyor ve hızla viraja doğru yol almaya başlıyor. 1144 kg lık seat, virajları problemsiz şekilde almayı başarıyor. 18 metre aralıklı slalomdaysa en iyi dereceyi alıyor. En kötü virajlarda bile her zaman sakin tutumunu koruyor.

    PEUGEOT : 207 geniş ağızlı soğuk suratının arkasında bir afacanı gizliyor. 1.4 lt 95 hp lik heyecanı yüksek bir motora sahip. Fransız model hızlanma konusunda da çekiş gücü konusunda da ön sıralarda yer almayı başarıyor. Fakat diğer otomobillerde kullanılan motorlardan bazıları daha iyi performans sergileyebiliyor ve daha az yakıt harcayabiliyor. Kullanım anlamında başarısız vites geçişlerinin telafisini geniş koltuklara sahip iç mekanı ve yüksek konumlandırılmış kokpit sağlıyor. Yeterli genişliğe sahip olan ön bölüm arka bölümün daralmasına neden oluyor. Bunun yanında süspansiyon sistemi de konfor konusunda uyumluluk sağlayamamış. Özellikle tam yüklüyken sürüş tutumu heyecana ve sinir bozukluğuna neden oluyor. Amortisörler zamanlama sorununa sahip gibi ve sanki koordinasyonsuz biçimde çalışıyor. Direksiyon hakkındaki düşünceler Master Test Ekibini yine ikiye ayırıyor. Kimileri sertliğini överken, diğerleri duygusuzluğundan yakınıyor. Test parkurunda 207 büyük zayıflıklar göstermiyor olsada ağırlık transferine aşırı tepki gösteriyor Otomobil sağa sola bolca eğiliyor. Gaz pedalına çok hafif yüklenildiğinde bile bolca salınım yaşanması da rahatsız edici.

    HONDA : Honda küçük sınıfta belirgin bir van havası ile temsil ediliyor. Çok eğimli olan geniş ön camı geniş görüş açısı ve oldukça havadar bir iç mekan yaratıyor. İç mekanda, hem önde hem de arkada sunduğu geniş oturma alanı da bu hissin artmasına çanak tutuyor. Birtek eğimli A sütunları görüş alanını daraltıyor. Bunların dışında yüksek tavanı gibi Jazz değişkenlik konusunda da önde yer almayı başarıyor. Arka koltuk hem sinema koltukları gibi yukarıya kaldırılıyor ve böylece uzunlamasına ve geniş nesneler depolanabiliyor. hem de tamamen düz olacak şekilde yatırılabiliyor. Koltuk ayarlama işlemi tıpkı otomobilin diğer kullanım alanları kadar basit.
    Zorlandığında arka kısmı huzursuzlaşmaya başlayan ve sert tepkiler gösteren bir önceki nesliyle karşılaştırıldığında yeni neslin ani ağırlık transferleri sonucundabile hala sakin kaldığı hissediliyor. Her ne kadar başlarda yine arka kısmında huzursuzluk hissedilse de ESP devreye girerek durumu kontrol altınaalıyor. Jazz süspansiyon söz konusu olduğunda orta sıralara düşüyor. Otomobil, tam yüklü konumda öne ve arkaya yatmaya eğimli olduğunu gösteriyor. Ayrıca fren testinde de hayal kırıklığı yaşatıyor. 100 km/s ile giderken durmaki çin yaklaşık 42 metreye ihtiyaç duyuyor.

    FIAT : Fiat otoyollarda salınımlar yaşıyor ve kötü yol şartlarındaysa devamlı olarak sarsılıyor. Otomobil tamamlanmamış gibibir his yaratıyor. Boş veya yüklü olması da hiçbirşeyi değiştirmiyor. Sentetik direksiyon hissi ve korku yaratan sürüş tutumu da işi kötüleştiriyor. Sanki zorlama bir sportiflik yaratılmış gibi. Virajlarda Grande Punto arka kısmını kolaylıkla bırakabiliyor. 95 hp güç üreten 1.4 16v motora eşlik eden 6 ileri vitesli şanzımanın son vitesinde devirlenme sorunu yaşanması ışıltısını söndürüyor.

    MAZDA : Küçük sınıftaki japon sıradan yumuşak bir hatchback gibi olmak yerine hafif ve atletik bir karaktere sahip. Yeni Mazda 2 bir önceki neslinden farklı olarak daha direkt ve kullanışlı bir direksiyon yardımıyla sürüş dinamiği konusunda doğru yolda olduğunu belli ediyor. İç mekanda hakim olan sert plastik yüzeyler dokunma zevkini beslemekten uzak kalıyor. Ancak buna rağmen düzenli konumlandırılmış ve problemsiz kullanılan kumandalar dikkat çekiyor. Değişkenlik konusunda orta sıralarda yer alıyor. Genel görüş açısı iyi yüklüyken gergin süspansiyon sistemine tıpkı frenlerine olduğu gibi kapasitesinden fazla yük biniyor.Yeterli olandan fazla geri bildirim ve sürücünün yetenekleri sayesinde, Mazda 2 ile fazla zorluk çıkmadan manevraları tamamlayabilmek mümkün oluyor. 86 hp güç üreten 1.3 litrelik motor 1045 kg ağırlığındaki otomobili hızlandırmakta zorluk yaşamıyor. Ancak onu rakiplerinden ayırabilecek bir özelliği olduğu da söylenemez.

    OPEL : 10. sıra Opel için çok büyük bir hayal kırıklığı. Genel olarak titizlikle ve düzenli şekilde inşa edilmiş olan Corsa, güvenlik donanımları ve tam yüklü konumdayken süspansiyon sisteminin başarısı ile etkileyici bir otomobil. Hatta yolcularını en engebeli yollarda bile sarsmadan taşıyor. Yüksüzken, özelliklede virajlarda, sallantı ve yalpalama yaşıyor. Düz konumda sunduğu sentetik his nedeniyle direksiyon sistemi çizgi tutturmayı zorlaştırıyor ve 1174 kg ağırlığındaki corsa'nın yol tutuş başarısını gölgeliyor. Corsa'nın plaftormu Fiat Grande Punto'yal oltak olsada,bu italyan opel'den daha problemsiz ve hızlı bir sürüş sağlıyor. Ayrıca opel virajlardan önce yavaşlamak zorunda kalıyor.
    Fren ve iç mekan rahatlığı konusunda Fiattan biraz daha önde yer almayı başardı. üçgen şeklindeki kelebek camları ve ön çapraz görüş açısının darlığı tıpkı zor kullanımlı kumandalar ve rahatsız ön koltuklar kadar kötü özellikler. 90 hp güç üreten 1.4 litrelik motoru ortalamayı tuttursa da performans açısından testteki diğer araçların arkasında kalıyor ve hatta gereğinden fazla yakıt harcıyor.

    TOYOTA: Kısa ve iyi mi? Eh işte. 3.75 mt uzunluğundaki Yaris boyuna göre oldukça iyi bir değişkenlik kapasitesine sahip ve yeteri kadar küçük eşya gözü sunuyor. Toyota güvenlik donanımı açısından daha cömert davranıyor. Yan ve baş havayastıklarının yanısıra diz havayastıklarıda mevcut. Frenler değerlendirmede iyi bir derece almayı hak ederken, süspansiyon konforu sınıfta kalıyor. Düz yollarda yaris sakin bir sürüş sağlarken, bu sefer de 1.3 litrelik benzinli motorun çıkardığı gürültüler öne çıkıyor. Motor ancak ortalama bir performans sergiliyor. Yol tutuş özelliği de hayal kırıklığına sebep oluyor. Duygusuz elektrikli direksiyonu başka bir boyuttaymış hissi yaratıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n a v y_35 -- 27 Aralık 2008; 21:18:08 >




  • Güzel Paylasım Tesekkürler

    İlk Yoruma Bakınca Birsey Anlasılmıyor fakat acıklamayla Beraber Testin Sıralamasındaki Aracların Sıralamadaki Yerlerini Hak ettiğini Düşün
  • BENDENDE TESTİN ÖZETİNİN ÖZETİ :)

    1-SKODA:
    Çok geniş oturma alanı uzun yola uygun süspansiyon sistemi ve oturma konforu,kolay kullanımlı kumandalar,başarılı fren sistemi,pürüzsüz yol tutuş ve titiz işçiligi sayesinde fabia 1.sırada yer alıyor
    2-FORD
    Dengeli yol tutuş özelligi,konforu ve sürüş güvenligi ile dikkat çekiyor.Düzenli,titiz çalışılmış ve kolay kullanımlı bir otomobil.Tam yüklü kullanım,tüketim ve güvenlik donanımlarındaki eksiklikleri zayıf yönleri
    3-RENAULT
    Turbo motoru sayesinde rakiplerini geçmeyi başarıyor.Konforu,yaşam alanları ve kalitesi de puan getiriyor.Direksiyon zayıflığı ve detaylardaki zayıf noktalar yüzünden birinciliği kaçırmış oluyor.
    4-VW
    Emekli olmadan hemen önce bile karşılaştırmada 4.sırada yer almayı başarıyor.Problemsiz sürüş konforu,frenleri ve yeterli sayılacak motor gücü sayesinde başarıyı elde ediyor
    5-SEAT
    Ibiza kardeşlerinden farklı sportif görünümünü Akdenizli kanına borçlu.Güvenli ve dengeli sürüş karakterine sahipken vasat yaşam alanları ve sert süspansiyon sistemi puan kaybettiriyor.
    6-PEUGEOT
    207 güçlü motoru ile etkiliyor.Önde sunduğu yaşam alanı ve güvennlik donanımları da iyi bir izlenim bırakıyor.Ağırlık dağılımındaki tepkisi,vasat görüş açısı ve arka alanın darlığı rahatsız edici.
    7-HONDA
    Ferah iç mekanı,degişkenlik seçenekleri ve büyük yükleme kapasitesi,kolay kullanımlı ve tutumlu Jazzı van karakterine büründürüyor.ayrıca testte güvenlik donanımları konusunda düşük puan alıyor.
    8-FİAT
    Geniş oturma alanı ve sevimli iç mekan iyi,dengesiz yol tutuş özelligi,konfordaki zayıflığı ve çekiş gücü düşük motoru kötü özellikleri arasında.Bu yüzden punto ancak alt sıralara yerleşiyor.
    9-MAZDA
    İyi yol tutuş özelligi sayesinde mazda 2 dinamikliği ile göze giriyor.Manevralarda direkt tavrı sevindirici.Konfor,çalışma ve fren performansı zayıflıklar gösteriyor
    10- OPEL
    Sürüş güvenligi yeterli,donanımları tatmin edici ve konforu yeterli oldugu halde Corsayı farklı kılan ve öne taşımasına neden olan özellikleri eksik
    11-TOYOTA
    Kötü işçiliği,sesli motoru başarısız yol tutuş özelligi ve konfordaki zayıflığı degeişkenlik konusunda mükemmel olan ve güvenlik donanımları tam olayn yaris sonuncu sıraya kaydırdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CHEVALIER -- 27 Aralık 2008; 21:29:58 >




  • n a v y_35 üşenmeyip yazdığın için teşekkürler
  • Eline sağlık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rabies

    n a v y_35 üşenmeyip yazdığın için teşekkürler


    +1,teşekkürler
  • Evet biraz yorucu oldu ama tarayıcı olmaması dolayısıyla yazmak zorunda kaldım. Ayrıca bazı kısa cümleleri kestim ama önemsiz yerlerdi. Siz forumdaşlara faydalı olabildiysek ne mutlu. Ancak bu testin üzerine biraz tartışmakta fayda var. Bu arada bu test yurtdışında yapılmış, nitekim jazz 1.2 motoruyla, pug 1.4 95 hp lik bmw den alınma vanos uygulamalı motoruyla teste katılıyor. Mazda2 almış bi arkadaşımız 9 nculuğunu soruyordu. Mazda2 şimdiye kadar okuduğum tüm testlerinde başarılı bulunuyor. Zaten testteki puanlara bakarsanız birbirine yakın. Mazda2 tok ve gergin yapısı ile yüksüz kullanıldığında çok başarılı bi araç. Zaten fiesta ile aynı platform. Ayrıca tüm testlerde mazda2 nin sert konsol plastiğinin yanında sessiz kabininden bahsediliyor. Motoru da oldukça başarılı. Şu aralar ki fiyatıyla alınabilesi bi araç bence.

    Corsa şaşırtıcı bi durumda. Sadece konforlu olmasıyla puan almış. Diğer tüm kriterlerde kötü. Zaten opel hala doğru düzgün bi motor üretemedi corsa için. Hatta astra da da durum böyle bence. Bende 2002 corsa var 1.2 motor başarılı ama corsa c için başarılı. Şu anki corsa için 1.2 yetersiz 1.4 de 10 yıllık bi motor. Şöyle mazda motoru gibi başarılı bir motor yapsa iyi olurdu belki. Fabia gerçekten de geniş yaşam alanıyla, konforlu yapısıyla, diz ve baş mesafeleriyle liderliğe oturmuş ve gerçekten başarılı bir model. Fiesta daha önceki konforsuz yapısından farklı olarak hem konforu hem de mükemmel yol tutuşu sunabiliyor. Ayrıca motorları da başarılı. Direksiyon sistemi zaten ford klasiği sınıfının en iyisi.




  • tüh dunden haberim olsa tararatıp atardım bugün ..hala isteyen olursa pazartesi taratırım hala isteyen varsa ve bir mahzuru yoksa!
  • yeni honda jazz'ın orada olması çok ilginç. polo ile eski jazz karşılaştırmalarında bile polo'nun esamesi okunmazdı. das auto bulaşmış bir test sanki
  • yol tutmayan jazz autocar pistinde fiestayı geçiyor. Nasıl iş anlamadım.







    AMS otozenduk vs vs gibi kaşarlaşmış dergileri rafımda bulundurmuyorum artık
  • Arkadaşlar, yukarıdaki sıralama okadar ticari ve anlamsızki sadece komik :)

    Bir alman kanalı Peugeot 207/ Renault Clio/ Toyota Yaris/ Opel Corsa yı test etmiş izleyin ve görün derim.

    http://www.youtube.com/watch?v=be6JPrGP9mg
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.