Şimdi Ara

YENİ MAZDA 6 MI ? OPEL İNSİGNİA MI ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
279
Cevap
0
Favori
54.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Zoom-Zoom


    quote:

    Orjinalden alıntı: atayum

    2009 yılın otomobili opel insignia seçildi fakat bu iişin arkasında kesinlikle otomotiv otoritelerine yapılmış/yapılacak baskı var. GM'in durumu çok kötü ve insignia ile d sınıfında pazar payını artırmak istiyor. evet insignia çok güzel bir araç tasarım ve donanım olarak güzel. işçilik kaliteli. fakat mazda işi bencce çok güzel geliştirmiş. iki aracı yan yana koyun kesinlikle mazda diyeceksiniz. şunu da belirteyim:

    ben tasarımda önce iç sonra dışa bakan birisiyim. içerde kesinlikle mazda geçmiş insigniayı.

     YENİ MAZDA 6 MI ? OPEL İNSİGNİA MI ?

     YENİ MAZDA 6 MI ? OPEL İNSİGNİA MI ?


    dış tasarım ise şu şekilde
     YENİ MAZDA 6 MI ? OPEL İNSİGNİA MI ?

     YENİ MAZDA 6 MI ? OPEL İNSİGNİA MI ?


    bi çok yerde aynı çizgileri taşıyorlar fakat bence mazda..... (bence!!)
    artık bunlara göre siz karar verin....

    + olarak belirteyim görünüşe göre insignia göstergeleri aşırmış


    Güzel kardeşim aşırmada uzakdoğu markalarının ezici üstünlüğünün farkında değilsin galiba
    Alfa 147 ile Mazda 3 göstergelerine bir bak derim kaç sene önceden tasarım hırsızlıgı var birde cok özgün tasarımlar yaparmış Mazda




  • elmayla armutu karıştırmayın lütfen.....
    göstergelerden daha ne beklersiniz ki ?
    3 adet kadranı yerleştireceksin...
    herkes yıllarca birbirlerini mutlaka bilerek veya bilmeyerek taklit etmiştir bu göstergeler mevzusunda... abartmaya gerek yok...

     YENİ MAZDA 6 MI ? OPEL İNSİGNİA MI ?

     YENİ MAZDA 6 MI ? OPEL İNSİGNİA MI ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atayum -- 29 Aralık 2008; 16:37:34 >




  • Bahsettiğin armut elmadan dönüştürülmüş galiba
  • Konuyu uzatmayacağım... Saygı duyarım...
    Haklısın Passione...
  • 52500 olan eski kasamı yoksa resimlerdeki araçmı çünkü sitedeki resimlerde (dış) sanki farklı bir araç var çok sıradan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kyokushin

    52500 olan eski kasamı yoksa resimlerdeki araçmı çünkü sitedeki resimlerde (dış) sanki farklı bir araç var çok sıradan



    Yeni kasa .
  • Silindi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zoom-Zoom -- 16 Şubat 2010; 15:32:50 >
  • Silindi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zoom-Zoom -- 16 Şubat 2010; 15:30:06 >
  • mazda kesinlikle
  • Mazda6
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yyayman


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Mazda en baştan kaybetti bir kere.

    Neden? (Türkiye için)

    1. İkinci eli olmayan bir araç. (Mermerler sağolsun.)
    2. Servisi az. (Opel'in de iyi değil ama zibil gibi nerdeyse)
    3. Mazda 2.0 Opel 1.6. Vergisi her türlü katlar Mazda'yı
    4. Mazda 147 Opel 180 HP.
    5. Tasarım herkese göre değişiklik gösterir ama Mazda 6'da Civic havasını çok sezdim. İnsignia daha güzel geliyor gözüme.
    6. Mazda 6'nın arka tarafın Hyundai Coupe gibi (yukarıdaki resimlere bakılarak yapıldı yorum)

    Arz ederim.


    gereksiz bi mesaj olmus...

    1- araba satmak icin alinmaz binmek icin alinir. Sadece galeriysen satmak icin alirsin arabayi. Diger turlu dusununler genelde 1 milyarlik cep telefonu olan ama kontoru olmayan ya da 50-60 milyarlik araba alan ama dizel olsun az yaksin ya da parcasi ucuz olsun, susu ucuz olsun busu ucuz olsun diyenlerdir. Hatta atasozu bile var "ayrani yok icmeye atla gider cesmeye diye... Madem ekonomik durumun kotu ona gore arac alacaksin. Gidipte mazda6 yada insignia almanin alemi yok. Biliyor ne yakitini, ne parcasini, hatta vergisini bile karsilayamayacagini oyuzden satmak icin her an tetikte... Ikinci eli iyi olsunmus, gulerler adama

    2- mazda butun anketlerde, arastirmalarda sorunsuzluguyla un yapmis ve en kotu 3. sirada olan bir markadir. Cogu zaman sadece rutin bakimlarin yapilmasi yeter. Bu bakimlar icinde adimbasi servisin olmasina hicmihic gerek yok. Istanbul gibi 500 metrede bir semt ismi degisen bi sehirde ne kadar gerekiyosa o kadar servisi vardir.

    3. Yine yillik 200 milyonun hesabini yapan (aylik 15 milyona denk geliyor) bu arabalarla isi yoktur. Kesinlikle kistas degildir. "Aslinda mazda 6 istiyordum ama 2.0 motorun vergisi 100 milyon daha pahali oldugu icin insignia aldim" dersen dalga gecerler seninle.

    4. Bu kimine gore avantaj kimine gore dezavantajdir... Altinda 180 beygir olmasi heran gaza basma istegi dogurabileceginden riskleride beraber getirir. Tercih meselesi yani.

    5. ile 6. mesaj kaale alinacak cinsten degil Burasi suna benziyo, surasi buna benziyo falan cok gereksiz isler bunlar...

    Bana kalsa muhtemelen insignia alirdim, fuarda gordugum cok guzeldi ama bayidekileri gormedim daha. Bicok kisi fuardakine benzemiyor diyor bayidekiler. Ayrica otomatik viteside yokmus, 2.0 motorla yazin gelecek deniyor. Bu sinifta citroenin c5 modeli var oda guzel arac.

    Arkadaşın mesajına gereksiz olmuş demişsin ama senin mesajın gereksiz ötesi.Birincisi araba tabiki satılmak için alınmaz ama ticaretle uğraşan her insan için araba, yeri geldiğinde istemeyerekte olsa satılabilir.AÇ sahibinden com a bak adam yeni aldığı x6 sını satıyor para için O an ummadığın bir ticari aksilik doğar, paraya sıkışırsın ve aldığın aracı paraya çevirme ihtiyacı doğabilir.Bizde bir laf vardır Allah kimseye sattırmasın diye.Mazda ikinci elde kolay satılabilen ve tercih edilen bir araç değildir.İkincisi sen parayı kolay kazanıyorsun herhalde ki veyahutta daha kazanmaya başlamadın 50,60 bin liralık araçlara binen adamların dizel arac almalarını, saçma bulabiliyorsun,üçüncüsü 1.6 litrelik bir araçla 2.0 litrelik bir aracın vergisi arasında 100 lira yok internet elinin altında bir araştır arada ne kadar fark olduğunu bir gör derim.Dördüncüsü bende bu saydığın bütün şeylere dikkat eden biriyim,bu bakımdan ikinci elde kolay elden çıkarabileceğim,daha az yakıt tüketen,yıllık vergisi daha düşük olan,yedek parçası daha ucuz ve bol olan opel markasını tercih ederdim.Yani anlayacağın yıllık 200 liranın hesabını yaparak 50000 liralık dizel araca binerek,en ince ekonomik ayrıntıyı bile gözden geçirerek bu hayatta içecek ayranım,çeşmeyede gidecek atım oldu.




  • İkiside birbirinde güzel araç en azından bol düğmeli kokpitleri var. Maşallah BMW utanmasa düğme koymayacak.
    bu arada Mazda da malesef Honda nın düştüğü hata ile 2.0 altı araç getirmiyor oda piyasasını etkiliyor. ama benim tercihim sorunsuz dertsiz Mazda!
  • 2.0 litre mazdanın vergisi işi bozuyor.insignia 1.6 turbo motoruyla bu konuda bariz öne çıkıyor.evet 6 da çok güzel bir otomobil ancak türkiye şartlarında insignia daha mantıklı bana göre.
  • Orjinalden alıntı: Zoom-Zoom



    + olarak belirteyim görünüşe göre insignia göstergeleri aşırmış



    EVET.
    OPELİN BAŞKA İŞİ YOK 10 PARALIK ARABAYA 2 PARALIK GÖSTERGELERİ ÇALARAK KOYACAK.

    Dostum Opel insignia tam 1 yıldır var.
    1 yıldırda deneme sürüşleri vs ile geçti.
    O ibreler 1 yıl önceki tasarımlar o zaman mazda 6 cvarmıydı acaba sor bakalım kendine?
  • Mazda sorunsuzluk imajı olan bir araç. Fiyatı da uygun. Bana göre başka avantajı, artısı yok.
    Tasarımını beğenmiyorum. İç mekan kalitesi vasat.
    Insignia' yı sürmedim fakat galeride içine oturma fırsatım oldu. İç mekanı çok kaliteli. Ergonomik. Cezbedici. Arka koltuklarda basıklık hakim. Bu en büyük eksisi. Fakat kalite ve -benim gözümde- tasarım olarak Mazda 6' dan bir gömlek üstün Insignia.
    Insignia' nın donanımı çok yüksek. Bir sürü yenilik var araçta.
    Motor olarak 1.6 180 beygir ideal bir seçenek. Hele fiyatıyla.. Otomatik vites olsaydı tadından yenmezdi. Otomatiğin kesinlikle 1.6 T modellerde sunulamsı gerekir. 180 beygirlik motorun keyfini yaşamak isteyen ancak İstanbul' da manuel araba kullanmak istemeyen, bu yüzden araçtan vazgeçecek bir sürü kişi olacaktır...
  • öncelikle şunu belirtmelyim ben 2005 model mazda 6 sahibiyim aracımın düz yoldaki çekişi ve hızlanması oldukça iyi yanlız yokuşlarda ve tam gazda motora yeteri kadar hava gitmediği için performans azalması oluyor bunun çözümü olaraktan paraya kıyıp(10000TL) turbo kit aldım hava yetersizliği problemi çözüldü aracım 140 bg 230 bg çıktı ve son hızı 285 km başka modifiyesi yok eski hızı 238 km idi
  • Tabiki İnsignia
  • Orijinalden alıntı: OverDrıve



    Orjinalden alıntı: Zoom-Zoom



    + olarak belirteyim görünüşe göre insignia göstergeleri aşırmış



    EVET.
    OPELİN BAŞKA İŞİ YOK 10 PARALIK ARABAYA 2 PARALIK GÖSTERGELERİ ÇALARAK KOYACAK.

    Dostum Opel insignia tam 1 yıldır var.
    1 yıldırda deneme sürüşleri vs ile geçti.
    O ibreler 1 yıl önceki tasarımlar o zaman mazda 6 cvarmıydı acaba sor bakalım kendine?




    Opel yapmış,evet başkalarından esinlenmiştir.Fakat mazda da esinlenmiştir.Zamanımız da hiçbir arabanın tümüyle özgün olduğunu söyleyemeyiz.Ama diğer taraftan Insignianın ibrelerinin tasarımları 1 yıldır var demişsin de,Mazda6nın (yeni kasasının) ağustos 2007den beri piyasada olduğunu biliyor musun??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bence 2009'da Türk Tüketicisine en çok yarayan, vergi, yakıt, değer
    ve işletme yönünden en uygun araçlar: (alfabetik sıralamayla tabi)

    CITROEN C5 1.6 16V DOHC HDI 110 HP
    FORD MONDEO 1.6 16V DOHC 125 HP TITAN
    OPEL INSIGNIA 1.6 16V DOHC TURBO 180 HP
    VOLKSWAGEN PASSAT 1.4 16V DOHC TSI 122 HP

    Benzer şekilde % 37 ÖTV ve yüksek performans, düşük yakıt tüketimi,
    sağlam 2. el değeri ve kullanıcısına azami konfor sağlayacak araç varsa
    lütfen sizler de listeye ekleyin.

    Teşekkürler - T.G.



    taner abi superb i unuttun galiba




  • şu lanet alıntı tuşu yasaklansın..bedava olunca koca koca adamlara eglence çıkıyor
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.