Şimdi Ara

..:::OPEL INSIGNIA --TüM DetaylarıylA:::.. (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.199
Cevap
3
Favori
241.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni avensis'in fotoğraflarına bakıncaya insignia'ya aşık oldum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratt45

    yeni avensis'in fotoğraflarına bakıncaya insignia'ya aşık oldum





    Aman arkadaşım söyleme burda biraz sonra basarlar konuyu..

    Söylüyoruz araba kötü diyoruz,anlamıyorlar ya da anlıyorlar ama yediremiyorlar

    Birde gelip tasarımda çığır açan İnsigniayla ,90 lı yılların bir arabası gibi gözüken,avensisi karşılaştırıyorlar..

    Benim Vectra bile yeni çıkan avensisten 10 kat daha şık duruyor...




  • cumartesi günü sonunda Insignia'yı inceleyebildim. araçla 3 saat başbaşa kaldım, doya doya içini dışını heryerini inceledim
    yanlız sanırım netten çok araştırmamdan olacak, arabayı görünce hiç heyecan felan uyandırmadı bende :) sanki herzaman gördüğüm bir arabaymış gibi inceledim :)

    2.0 cdti cosmo modeli, teknik gri renk (siyahı tercih ederdim) siyah deri döşeme (açık rengi tercih ederdim) otomatik vites

    kontağı açar açmaz bir görsel şölen yaşattı bana afl bi-xenon farlar, kontağı açınca yukarı aşağı sağ sol bişeyler yapıyor :) sanırım test amaçlı. ayrıca isterseniz bunu kumandadan kapıları açınca yanacak şekilde de ayarlayabiliyorsunuz diye biliyorum.
    navigasyon yoktu :) dolayısıyla navigasyon tuşuda yoktu ama elektronik park freni vardı. yani ikisi aynı bölüm içerisinde bulunsa bile ayrı ayrı alınabiliyormuş.
    elektronik park freninin çalışması; aracı durdurduktan sonra frene basarken düğmeyi çekiyorsunuz. frene basmadan çalışmıyor. iptal ederkende aynı şekilde frene basarken tuşun üstüne basıyorsunuz. yani yolda giderken yanlışlıkla freni çekme gibi bir şansınız yok.
    gösterge ışıkları çok tatlıydı. zaten göstergede beyaz rengi çok seviyorum, bunu da beğendim.
    radyosu açıkçası biraz karışıktı :) kullanımına alışmak biraz zaman istiyor. ses kalitesi de güzeldi (araçta infinity ses sistemi varmıydı yokmuydu bilmiyorum)
    Vectra'da sol koltuktaki tüm hareketlerin aynısının sağ koltukta da olması hoşuma gitmişti. ancak Insignia'da ne yazıkki sol taraf tamamen elektrikli ve hafızalı iken, sağ koltukta sadece yükseklik ve bel desteği elektrikli.
    Insignia da hava yastığı sayısını artırmışlar. Vectra'ya ek olarak arka koltuk yanlarında bile hava yastığı var.

     ..:::OPEL INSIGNIA --TüM DetaylarıylA:::..


    Alarm ve araç içi hareket sensörü vardı. sensörü isterseniz kapatabiliyorsunuz.
    radyo vs. tuşlarının işçilik kalitelerinin iyi olmadığı söylenmişti. bence iyi olmuş.
    iç mekanı ne yazıkki bana da dar geldi. ön koltuğu çok rahat oturabileceğim şekilde ayarladım, arka koltukta bacaklarım birleşmedi :) biri sağda biri solda kaldı.
    arka kapılara perde koymalarına rağmen arka camda perde yoktu garip. aslında bir bakıma da arka cam perdesine gerek yok diye düşünüyorum. çünkü aracın arka kısmı çok yatık yapılmış. oraya perde koysalardı elle kapatmak zor olurdu. elektrikli bile yapsalar, arka camın yüksekliği fazla olmadığı için arkaya güneş gelse bile oturan kişiye rahat rahat güneş gelmez.
    araç içinde karanlıkta loş ışık oluşturacak şekilde bazı yerlere kırmızı ışık konulmuş. bu ışıklar önde-arkada yolcuların kullanacağı bölümleri, kapı ceplerini aydınlatıyor.
    bagaj menteşesini fotoğraflarda gördüğümde beğenmemiştim. açıkçası doğan gibi bir sistem yapmışlar diyordum. ama öyle değilmiş. bagajı açar açmaz kendisi sonuna kadar açılıyor. ayrıca kumandadan açmakta güzel bir kolaylık. kapatırkende rahatlıkla kapanıyor. süspansiyonlu bagaj sistemlerini severdim ancak süspansiyonlulardan daha iyi yapmışlar.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar. umarım araç hakkında bikaç fikir verebilmişimdir :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratt45

    yeni avensis'in fotoğraflarına bakıncaya insignia'ya aşık oldum



    aynı şekilde avensisle insignia arasında bariz kalite farkı var
  • İnceleme için TEşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dctcagri

    cumartesi günü sonunda Insignia'yı inceleyebildim. araçla 3 saat başbaşa kaldım, doya doya içini dışını heryerini inceledim
    yanlız sanırım netten çok araştırmamdan olacak, arabayı görünce hiç heyecan felan uyandırmadı bende :) sanki herzaman gördüğüm bir arabaymış gibi inceledim :)

    2.0 cdti cosmo modeli, teknik gri renk (siyahı tercih ederdim) siyah deri döşeme (açık rengi tercih ederdim) otomatik vites

    kontağı açar açmaz bir görsel şölen yaşattı bana afl bi-xenon farlar, kontağı açınca yukarı aşağı sağ sol bişeyler yapıyor :) sanırım test amaçlı. ayrıca isterseniz bunu kumandadan kapıları açınca yanacak şekilde de ayarlayabiliyorsunuz diye biliyorum.
    navigasyon yoktu :) dolayısıyla navigasyon tuşuda yoktu ama elektronik park freni vardı. yani ikisi aynı bölüm içerisinde bulunsa bile ayrı ayrı alınabiliyormuş.
    elektronik park freninin çalışması; aracı durdurduktan sonra frene basarken düğmeyi çekiyorsunuz. frene basmadan çalışmıyor. iptal ederkende aynı şekilde frene basarken tuşun üstüne basıyorsunuz. yani yolda giderken yanlışlıkla freni çekme gibi bir şansınız yok.
    gösterge ışıkları çok tatlıydı. zaten göstergede beyaz rengi çok seviyorum, bunu da beğendim.
    radyosu açıkçası biraz karışıktı :) kullanımına alışmak biraz zaman istiyor. ses kalitesi de güzeldi (araçta infinity ses sistemi varmıydı yokmuydu bilmiyorum)
    Vectra'da sol koltuktaki tüm hareketlerin aynısının sağ koltukta da olması hoşuma gitmişti. ancak Insignia'da ne yazıkki sol taraf tamamen elektrikli ve hafızalı iken, sağ koltukta sadece yükseklik ve bel desteği elektrikli.
    Insignia da hava yastığı sayısını artırmışlar. Vectra'ya ek olarak arka koltuk yanlarında bile hava yastığı var.

     ..:::OPEL INSIGNIA --TüM DetaylarıylA:::..


    Alarm ve araç içi hareket sensörü vardı. sensörü isterseniz kapatabiliyorsunuz.
    radyo vs. tuşlarının işçilik kalitelerinin iyi olmadığı söylenmişti. bence iyi olmuş.
    iç mekanı ne yazıkki bana da dar geldi. ön koltuğu çok rahat oturabileceğim şekilde ayarladım, arka koltukta bacaklarım birleşmedi :) biri sağda biri solda kaldı.
    arka kapılara perde koymalarına rağmen arka camda perde yoktu garip. aslında bir bakıma da arka cam perdesine gerek yok diye düşünüyorum. çünkü aracın arka kısmı çok yatık yapılmış. oraya perde koysalardı elle kapatmak zor olurdu. elektrikli bile yapsalar, arka camın yüksekliği fazla olmadığı için arkaya güneş gelse bile oturan kişiye rahat rahat güneş gelmez.
    araç içinde karanlıkta loş ışık oluşturacak şekilde bazı yerlere kırmızı ışık konulmuş. bu ışıklar önde-arkada yolcuların kullanacağı bölümleri, kapı ceplerini aydınlatıyor.
    bagaj menteşesini fotoğraflarda gördüğümde beğenmemiştim. açıkçası doğan gibi bir sistem yapmışlar diyordum. ama öyle değilmiş. bagajı açar açmaz kendisi sonuna kadar açılıyor. ayrıca kumandadan açmakta güzel bir kolaylık. kapatırkende rahatlıkla kapanıyor. süspansiyonlu bagaj sistemlerini severdim ancak süspansiyonlulardan daha iyi yapmışlar.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar. umarım araç hakkında bikaç fikir verebilmişimdir :)



    Teşekkürler..




  • rica ederim
  • amacım sadece düzeltmekti, ben de İnsignia'yı yollarda görmek için aylardır bekleyenlerdenim. :)
    quote:

    Orjinalden alıntı: drdemir

    ben bu verileri autocarın testinden almıştım olabilir tabiki
    mondeo genişlikte kesin ve yol tutuşta herhalde biraz insignianın önünde ama insignia da tasarım ve donanım-fiyat oranıyla mondeonun önünde
    yarışa girmeyeceğimize göre yol tutuş arasındaki küçük farkları bizim hissedeceğimizi düşünmüyorum
    2 araba arasındaki seçim sadece zevklere kaldı

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmax


    quote:

    Orjinalden alıntı: drdemir

    -------------------------uzunluk-genişlik-yükseklik-aks aralığı
    bmw 3------------------4520-----1817-----1424------2760
    mercedes c-------------4581----1770-----1447------2760
    ford mondeo------------4778---1886----1500-----2850
    audi a4------------------4703----1826-----1427------2808
    laguna-------------------4695----1811-----1445------2756
    passat-------------------4765----1820-----1472------2709
    insignia------------------4830----1858-----1498------2737

    bu değerlere baktığımızda insignia hepsinden uzun, genişlik ve yükseklikte mondeonun arkasından 2., ama aks aralığında mondeo audi a4 bmw 3 mercedes c ve laguna nın arkasında kalıp sadece passatı geçebiliyor
    aks aralığının küçük olmasından arka koltuktaki diz mesafesinin de az olduğunu belki anlayabiliriz yükseklikte 2. olmasına rağmen asıl önemli olan oturma yükseklikleri olduğu için arka koltuklardaki darlık o şekilde açıklanabilir ama o değerleri bulamadığım için herhangi bir yorumda bulunamayacam
    bence değerlere baktığımızda ve tasarıma donanıma baktığımızda opel gerçekten iyi iş çıkarmış
    insignia alınası bir araba olmuş



    Mondeo sedan 4884mm'dir ve verdiğiniz tüm araçlardan uzundur. Verdiğiniz rakam 5 kapı için geçerlidir.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 19 Ocak 2009; 18:01:32 >




  • Arka koltukta airbag olması acayip güven verir insana

  • santiego senden bir hesap yapmanı istesem

    1.6t fırtına grisi renk
    sunroof
    xenon far
    bej deri koltuk
    17 inç jant
    otomatik vites
    spor süspansiyonlu
    konsol ahşap kaplama
    cruise control
    muzik sistemli
    navigasyona gerek yok

    bana bu arabanın fiyatını çıkartırmısın
    şöyle birşey işte


     ..:::OPEL INSIGNIA --TüM DetaylarıylA:::..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bullquard -- 19 Ocak 2009; 23:20:53 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bullquard


    santiego senden bir hesap yapmanı istesem

    1.6t fırtına grisi renk
    sunroof
    xenon far
    bej deri koltuk
    17 inç jant
    otomatik vites
    spor süspansiyonlu
    konsol ahşap kaplama
    cruise control
    muzik sistemli
    navigasyona gerek yok

    bana bu arabanın resmini fiyatını çıkartırmısın




    Söylediğin özelliklere en uygun araç COSMO paKETLİ INSIGNIA.

    Sen ona ek olarak ses sistemi,sunroof ve spor süspansiyon ekleteceksimn..

    Ayrıca bej deri koltukta 700 ytl civarlarında.

    17 jant demişsin ama Cosmo pakette 18 jant standart..

    Fırtına gri yok arabada.

    Ona en yakın renk teknik gri sanırım.

    Bu durumda aracın fiyatı;

    61.000+1500+1500+700+1500+700:67:000 tl

    66.900 TL yani ortalama 67.000 tl ye sahip olabilirsin bu arabaya .

    Aracın standart donanımında;

    DONANIM ÖZELLİKLERİ
    Edition donanıma ek olarak;
    Tasarım
    -18 in. hafif alüminyum jant
    -Piyano lake orta konsol
    -Kibo ağacı kaplamalı orta konsol
    -Spor egsoz borusu
    -Krom kaplı kapı kolları


    Sürücüye destek özellikler -Sürüşe duyarlı ön farlar
    -Led gündüz farları
    -9 farklı otomatik aydınlatma modu
    -Uzun far asistanı
    -Park sensörü
    -Alarm

    Konfor
    -Deri kumaş kombineli koltuklar
    -Hafızalı sürücü koltuğu
    -8 yönlü sürücü koltuğu
    -4 yönlü elektrikli bel desteği (yolcu)
    -Elektrikli katlanır yan aynalar
    -Elektronik park freni
    -Arka yan cam perdeleri
    -Bluetooh cep telefonu portalı
    -Radyo CDC-400 MP3/Wma çalar (Edition resmindeki teyp)
    -6'lı CD Değiştirici



    Resimleri;



     ..:::OPEL INSIGNIA --TüM DetaylarıylA:::..




     ..:::OPEL INSIGNIA --TüM DetaylarıylA:::..


    SAYGILAR..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: santiego-39



    teknik gri
    18 inç jant iyi hoşta lastik değişme zamanı üzer 18 inç lastik 4 tane
    17 olsun
    sürüşe duyarlı fara gerek yok bluetooth a gerek yok hafızalı sürücü koltuguna gerek yok
    elektronik park frenine gerek yok arka cam yan perdelerine gerek yok bel desteğine gerek yok

    şimdi ne oldu fiyatı acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bullquard -- 19 Ocak 2009; 23:36:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bullquard

    quote:

    Orjinalden alıntı: santiego-39



    teknik gri
    18 inç jant iyi hoşta lastik değişme zamanı üzer 18 inç lastik 4 tane
    17 olsun
    sürüşe duyarlı fara gerek yok bluetooth a gerek yok hafızalı sürücü koltuguna gerek yok
    elektronik park frenine gerek yok arka cam yan perdelerine gerek yok bel desteğine gerek yok

    şimdi ne oldu fiyatı acaba


    Donanımı tek tek seçmek mümkün değil.

    O zaman sen edition donanım alıp(48.000 tl)

    Üzerine 7-8 bin ekleyerek istediğin gibi bir araba alacaksın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: santiego-39


    quote:

    Orjinalden alıntı: muratt45

    yeni avensis'in fotoğraflarına bakıncaya insignia'ya aşık oldum





    Aman arkadaşım söyleme burda biraz sonra basarlar konuyu..

    Söylüyoruz araba kötü diyoruz,anlamıyorlar ya da anlıyorlar ama yediremiyorlar

    Birde gelip tasarımda çığır açan İnsigniayla ,90 lı yılların bir arabası gibi gözüken,avensisi karşılaştırıyorlar..

    Benim Vectra bile yeni çıkan avensisten 10 kat daha şık duruyor...


    göz var nizam var. insignia'nın çizgileri kesinlikle çok şık. zerafet ile sportifliği aynı potada eritebilmişler.

    kısaca hem fırtına hem liman




  • YENİ OPEL INSIGNIA!

    HEM FIRTINA,HEM LİMAN!
  • şimdi bullquard'ın eklediği fotoya bakınca aklıma geldi, 1.6'larda OPC Line yokmuş tampon altı ekler felan sorun değil ancak neyazıkki 1.6 180hp de bile 20" jant olmayacak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: santiego-39

    YENİ OPEL INSIGNIA!

    HEM FIRTINA,HEM LİMAN!




  • benim de en çok hoşuma giden buydu çünkü 20lik jant görünüş olarak mükemmel onu almak ister insan ama bu işin bir de konfor tarafı var onun için daha düşük jantlar daha iyi
    bu yüzden insanın aklında soru işareti kalmaz neden opc almadım diye:) çünkü 1.6 da yok:)

    quote:

    Orjinalden alıntı: dctcagri

    şimdi bullquard'ın eklediği fotoya bakınca aklıma geldi, 1.6'larda OPC Line yokmuş tampon altı ekler felan sorun değil ancak neyazıkki 1.6 180hp de bile 20" jant olmayacak




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dctcagri

    şimdi bullquard'ın eklediği fotoya bakınca aklıma geldi, 1.6'larda OPC Line yokmuş tampon altı ekler felan sorun değil ancak neyazıkki 1.6 180hp de bile 20" jant olmayacak

    Bu türkiye yollatında yirmi inc jantla iddia ediyorum 4 ay dayanamazsın,dört ayda bir lastikçiye gitmek gerekir.Tamam araç muhteşem görünür ama işin birde mantık tarafı var.Türkiye yollarına 20 inch jant lüks kaçar.Doğrusu 18 le bile zor olur.
  • ben bu aracın baya satacağını düşünüyorum....

    ancak tipik türk milleti olarak çok fazla abartıldığını düşünüyorum (her şeyi abartırız sonra birden söndürürüz)
    evet kaliteli güzel araç....ancak fuarda bazı kusurlar görmedim değil...işçilik olarak....

    arkadaşım otomobil hastasıdır binmediği incelemediği araç yoktur....
    el freni düğmesi içerde kalmış çıkmıyor demişti fuardakinde....
    ayrıca arka koltuğa oturanların dizlerinin sürtmesiyle ön koltuğun yanında derinin bir kısmının açıldığını içinden sarı süngerlerin göründüğünü bizzat söyledi....
    bende bagajı içerden tutma yerinin çıktığını (bariz şekilde dışarda duruyordu döşemeye göre araya el giriyordu o nedenle çıktığını diyorum) tecrübe ettim...yada fabrikadan yanlışlıkla tam oturmadan gelmiş....
    yakın zamanda tekrar aracı inceleyip resim çekmeye çalışıcam buraya koyarım...
    araç kaliteli fiyat performans olarak çok başarılı olabilir
    ancak öyle bir anlatıldı gaza getirildiki mercedes bmw kalitesi var sanki araçta...
    sonra çok çabuk kötülenecek gibime geliyor arabaya yazık




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.