Şimdi Ara

PIRANHA PATHFINDER GUNCELLEME SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
38.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşilar. bu hafta piranha pathfinder navigasyon cihazı satın aldım. içerisinde igo 8 ve başarsoft 2008.04 harita yüklü. elimde başarsoft 2008.07 harita var. 2008.07 haritayı cihaza yüklemek için içerisinde igo 8 kurulu sd kartın map klasörü içerisine 2008.07 haritayı attım. kartı cihaza taktım ve cihazı resetledim ancak harita yüklenmedi hala 2008.04 ü kullanıyor. ayrıca cihazda yüklü olan igo 8 de program dilini değiştirmeye çalışıyorum eminmisiniz cihaz yeniden başlatılacak yazıyor evet e basıyorum cihaz yeniden başlatılıyor ama cihaz seçtiğim dilde açılmıyor. cihaz da tüm ayarları sıfırla komutu veriyorum cihaz yeniden başlıyor ama tüm ayarlar yine aynı. cihazdamı yoksa bendemi bir sorun var yardımcı olabilirseniz sevinirim.



  • https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads sağda görünen listede Piranha cihazlar için henüz IGO onayı verilmediği anlaşılıyor.

    Cihazınız henüz onaysız olduğu için toolbox cihazı tanımıyor.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azzurami

    https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads sağda görünen listede Piranha cihazlar için henüz IGO onayı verilmediği anlaşılıyor.

    Cihazınız henüz onaysız olduğu için toolbox cihazı tanımıyor.

    Saygılar.

    çok teşeekkür ederim
    bir de sd ile güncelleme yapılabiliyor mu? eğer yapılabiliyorsa nasıl olduğunu paylaşır mısınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilhan -- 21 Temmuz 2009; 15:31:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azzurami

    https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads sağda görünen listede Piranha cihazlar için henüz IGO onayı verilmediği anlaşılıyor.

    Cihazınız henüz onaysız olduğu için toolbox cihazı tanımıyor.

    Saygılar.



    igo onayı olmadığı için mi cihaz tanımıyor? Microsoft activesync 'in yine de cihazı tanıması gerekmez mi?
    Sonuçta cihaz makina ile activesync ile iletişim kuruyor.
  • Arkadaşlar piranha müşteri hizmetlerine attığım mail'e aldığım cevap aşağıdadır. Aynen yayınlıyorum.
    Bilginize...


    Sayın Burak İlhan
    2008-10 en son harita versiyonudur.2009 haritası henüz Türkiye genelinde mevcut değildir.İlerleyen dönemlerdewww.naviextras.com sitesinden 2011 yılına kadar güncellemenizi yapabileceksiniz.Harita günceleme projesi tamamlandığında site aktif olacaktır.Sitede önceki versiyon yüklemesi yapılacak markalar mevcuttur.


    Saygılarımla
    Pakize ÖZDEMİR
    Piranha Müşteri Hizmetleri
  • Bu işi iyi bilen yada kullanmış tecrubesi olan arkadaşlar sizce bu cihaz nasıldır.Fiyat süper,tabi ihtiyaç yol bulmak,kaldıki extrası bile var.Haritası okuduğum kadarıyla piyasanı 1 numarası.yanlız destek ve kalite zayıf galiba,zayıftan kastık hizmettir.Bu fiyattaki ürünün malzeme kalitesi değil.Bu konudaki yorumlarınızı rica ederim.alayımmı ,almayayımmı.Amacım yolu doğru bulmak ve yolda kalmamak,saçıbaşı yolmamak.

    http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?categoryid=257643&productid=otpirpathfinder&hbcid=3355428&utm_source=Medyanet&utm_medium=agustos&utm_content=3355428_728x90&utm_campaign=3355428#tablnk




  • Merhaba

    Piranha Navigasyon cihazlarının güncellemelerini rahatlıkla yapabilmeniz için aşağıdaki adımları takip ederseniz sorun yaşamazsınız.


    Öncelikle cihazınıza güncelleme yapabilmeniz içinwww.naviextras.com sitesine üye olarak kulanıcı adı ve şifre almanız gerekmektedir. Naviekstras sitesindeki Toolbox programını indiriniz ve bilgisayarınıza kurunuz.

    Yapacağınız işlemler
    • Navigasyon cihazınızı PC’nize bağlayınız
    • Cihazınızın ekranında çıkan usb seçeneğini seçiniz
    • Naviextras Toolbox Programını açtığınızda 1- 3 dk bekleyiniz
    • Bilgisayar ekranında Bağlandı uyarısı geldikten sonra
    • Naviextras Toolbox üzerinde Kullanıcı adınız ve şifreniz ile oturum açmak için Oturum Aç kutucuğunu tıklayınız.
    • Güncellemeler kutucuğuna tıkladığınızda cihazınıza ait güncellemeleri yükleyebilirsiniz.


    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.




  • Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

    Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.

    Aramıza hos geldiniz..Aldıgım cihaz voyager igo+basarsoft haritalı hepsiburada.com dan 06 11 2008 tarihli ve 2009 yılı icerisinde 1 adet guncelleme sozu verilmiş olarak aldım,bu sozde durulmamıstır.peki 2008 de bitirilen bu guncelleme icin satıs yapılırken boyle 1 yıllık vaad nasıl verdiniz. ayrıca teknik servisinize aynı arızadan olmak uzere 3 kere gelmiş,3 keresinde ancak board degişerek sorun giderilmiş,bu gelişlerde 3 kere firmware guncelleme yapıldıgı iddia edilmiş.aynı arızanın yapılmadan tarafıma 3 kere gonderilerek olusan 6 adet kargo ucreti vede tam kullanacagım zaman olan yaz doneminde 1,5 ay gibi bir surede servis yolu yapmıs bir cihaz olarak daha ne yapmam gerekiyor.Buarada servis telefonlarınıza ulasmak zaten mumkun degil.sadece bekletiliyorum.Bu arada mail adresi vermişsiniz sorumuzun en kısa zamanda cozulecegine dair yaklasık 1 haftadır gondermiş oldugum mail hala cevaplanmamıstır.
    Sonuc olarak her yerdede bunu belirtiyorum benim acımdan markanız ve urunlerinizin guvenirliği sona ermiştir.Bundan sonraki satıslarınızda sizlere basarı dilemekten baska bir şey yapamayacagım.forum arkadaslarıma iyi navigasyonlar dilerim.




  • Nihayet sizi burada aramızda görmek çok güzel.İnşallah sorunlarımıza bir çare bulursunuz.
    Ben de voyager cihazımı "hepsiburada"dan 18.11.2008 Tarihinde 81 il destekli 2009 harita ve 1yıllık güncelleme vaadiyle aldım.Vaad gerçekleşmediğine göre bizi kandıran sizmi yoksa hepsiburada mı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

    Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov03

    Nihayet sizi burada aramızda görmek çok güzel.İnşallah sorunlarımıza bir çare bulursunuz.
    Ben de voyager cihazımı "hepsiburada"dan 18.11.2008 Tarihinde 81 il destekli 2009 harita ve 1yıllık güncelleme vaadiyle aldım.Vaad gerçekleşmediğine göre bizi kandıran sizmi yoksa hepsiburada mı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

    Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.


    arkadasım aynı tarihte bende aynı siteden aldım bende senin gibi dusunuyorum.buarada musteri hizmetleri bir geldi birdaha goremedim sanırım cok yogunlar musterilerine hizmet verecek zamanları yok.zaten maillerime bile cevap gelmiyor.




  • Benim mailime hemen cevap verdiler.(hemde iki tane )Güncellemek için tarif yapmışlar .Ama bildiğim bir yolu tarif etmişler.Esas önemli olan pc nin cihazı görmesi.Ne yaptımsa görmüyor,görmüyor.tekrar sordum,bakalım ne diyecekler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: chemucell


    quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov03

    Nihayet sizi burada aramızda görmek çok güzel.İnşallah sorunlarımıza bir çare bulursunuz.
    Ben de voyager cihazımı "hepsiburada"dan 18.11.2008 Tarihinde 81 il destekli 2009 harita ve 1yıllık güncelleme vaadiyle aldım.Vaad gerçekleşmediğine göre bizi kandıran sizmi yoksa hepsiburada mı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

    Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.


    arkadasım aynı tarihte bende aynı siteden aldım bende senin gibi dusunuyorum.buarada musteri hizmetleri bir geldi birdaha goremedim sanırım cok yogunlar musterilerine hizmet verecek zamanları yok.zaten maillerime bile cevap gelmiyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.