175/65/15 lastik hava basıncı?
9 Cevap7540 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
25 Mesaj
4 Aralık 2008; 21:51:54 

arkadaşlar yarın kısmet olursa bayram tatili için Ankara'dan Gaziantep'e gideceğim lastik ölçülerim 175/65/15 ! dün merak edip kullanma kılavuzuna baktığımda (otoyol/yüklü) önler 33 arkalar 29 gösteriyordu. Bugun bikaç lastikçiye uğrayıp sorduğumda öyle şey olmaz felan filan dediler kafam karıştı! belki anlaayn bir arakadaş vardır! bu durumu izah eder! Bu arada arabam Reault modus 15. dci


_____________________________



2734 Mesaj
4 Aralık 2008; 22:15:19 

doğrudur, ön taraf ağır olduğu için önler 33-34 çok güzel olur, şu an eğer fazla düşükse 33 ps bastığında direksiyonun hafiflediğini farkedeceksin, arkalarıda aynı yapabilirsin zararı olmaz ama boşu boşuna araç içinde titreşim olmasın konfor azalmasın, 29 kafi...


1285 Mesaj
4 Aralık 2008; 22:19:56 

Kullanım kılavuzunda ne yazıyorsa o.


_____________________________



2321 Mesaj
4 Aralık 2008; 22:37:57 

Bende aynı ebatı grande puntoda kullanıyorum ön 32 arka 30 basıyorum... Yük olursa arkayı da 32 basıyorum.


_____________________________



 
1100 Mesaj
4 Aralık 2008; 22:54:00 

Getz içinde aynı ölçüler kullanılıyor sanırım. Ön arka 32 basıyorum.


_____________________________



1188 Mesaj
4 Aralık 2008; 23:43:30 

getz için kapının orada normalde 32 32 yazıyor,yükte 33 33 yazıyor. düzenli aralıklarla gider lastiklere 33 33 basarım. zaten önler her gittiğimde 30 a kadar düşmüş oluyor.arkalar hiç düşmüyor.

sağ kapıda ya da kullanma kılavuzunda ne yazıyorsa onu yap. lastikçiye falan kulak asma. lastikçiye soracağına servise sor ya da .


_____________________________

Yaşlı adam sinirlendi, "gelmesin zaten!"


1458 Mesaj
5 Aralık 2008; 2:06:21 

32-30 15 lik lastik için ideal basınçtır.


_____________________________



 
192 Mesaj
25 Aralık 2008; 9:16:41 

Öncelikle araç için önerilen değerleri lastiklerinde uygulamalısın . Ne olursa olsun düşük hava basınclı kullanmamanı düzenli olarak yetkili lastik satıcılarında ölçüm yaptırmanı tavsiye ederim .


_____________________________

Hayatınız 3mm ye bağlı. Lütfen 3mm altında aşınmış lastiklerinizi sevdiklerinizin güvenliği için değiştirin.


 
353 Mesaj
25 Aralık 2008; 15:01:30 

öncelikle lastikçilere kesinlikle sormayın ve söylediklerinide yapmayın çünkü tamamına yakını teknik bilgiden yoksun. lastiğe göre hava basıncı olmaz. arabaya göre olur. her arabanın kapı içinde torpitosunda veya herhangibiryerinde lastik basınç degerleri yazar. zaten orada lastik ölçüleride yazar. işin doğrusu orada ne yazıyorsa o rakamdır. yanlız bar ve ps yi karıştırmayın. bu ölçü lastik başka bir arabada değişik bir hava basıncı uygulanır.


_____________________________



3696 Mesaj
26 Aralık 2008; 14:16:05 


quote:

Orjinalden alıntı: mustozt

öncelikle lastikçilere kesinlikle sormayın ve söylediklerinide yapmayın çünkü tamamına yakını teknik bilgiden yoksun. lastiğe göre hava basıncı olmaz. arabaya göre olur. her arabanın kapı içinde torpitosunda veya herhangibiryerinde lastik basınç degerleri yazar. zaten orada lastik ölçüleride yazar. işin doğrusu orada ne yazıyorsa o rakamdır. yanlız bar ve ps yi karıştırmayın. bu ölçü lastik başka bir arabada değişik bir hava basıncı uygulanır.



kesinlikle katılıyorum size .


_____________________________

Skoda Octavia 2014 - Elegance 1.6 TDI CR 105 PS DSG Green Tec - Metal Grisi
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.250