sibop ayarı
8 Cevap11781 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
1 Mesaj
3 Aralık 2008; 22:38:16 

arkadaşlar benim akme sıralı sistemli 2004 model 1,4 clio henüz 70000 km de aracım var henüz yeni aldım ve aracım tekliyerek çalışıyordu sabahları ise çalıştırdıktan sonra motor ısınana dek ikide bir yavaşlarken stop ediyor ve rampalarda bayılıp stop ediyordu ve ısınsa bile rolantide sarsıntılı çalışıyor düşük devirde çalışıyor ve geç hızlanıyordu en son yolda kaldım. meğersem ustanın dediğine göre arabanın tüp ayarı bozulmuş yalnızca benzinde çalışıyormuş ve sbop sıkmış dedi neyse tamirciye bıraktım işi bittiğini söyledi ve gittim aldım aracım gerçekten şu an hiç bir sorun kalmamış ustanın dediğine göre tüp ayarı bozulmuş yeniden yapılmış, ve sibop sıkmış olduğunu ve ayarladığını söylede. arkadaşlar sizlerden isteğim bu adam bana doğrumu söylemiş ve bu araç daha sonrada yine aynı sorunu yaratırmı bana yardımlarınızı bekliyorum.


_____________________________



192 Mesaj
12 Aralık 2008; 15:14:05 

subap sıkmasını ilk defa duydum böyle şeylere pek inanmamak lazım bizim clıo çekişten düştüğünde sanayide pc ye bağlattık bişey bulamadı adam subap yanmıştır dedi bende ha ha öyle olmuştur dedim yeni araçlarda bakımını yaptırdığın sürece subapta pistonda segmanda problem olmaz arabadan tüplüymüş tüplü çoğu arabanın zor çalıştığı çekişten düştüğü gibi şikayetler var bence arabanda bi arıza olduğundan ustadan önce netten araştır aynı sorunu yaşayan insanları dinle allah insanı hastaneye arabasını sanayiye düşürmesin abuk sabuk şeyler yapıyolar


_____________________________



 
14 Mesaj
22 Aralık 2008; 21:00:46 

sübap sıkışabilir. hatta dahada ilerlerse (kapalı iken sıkışırsa) piyanoyu bile kırabilir, bizzat başıma geldi.
sübap sıkıştığında hidrolik yağını karburatörden döküp sıkışan sübap açabilir usta.
tüp ayarı hakkında birşey diyemicem. ancak sabahları zor çalşması v.s. sübab ayarlarının düzgün olammasından kaynaklanabilir.
ek olarak süpab sıkışınca, sıkışan sübap ın türüne göre, emme ise karburatörden , ekzost ise ekzosttan pof pof kompurasör verebilir :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canyagci -- 22 Aralık 2008; 20:59:06 >


_____________________________



 
2341 Mesaj
27 Aralık 2008; 1:09:25 

supab ayarı bozuk aracın motoru vuruntulu çalışır
boğaz kelebeği silinmeli kelebek kapakta yapışma olabilir


_____________________________



 
101 Mesaj
27 Aralık 2008; 21:29:15 

evet doğrudur subap ayarının tam olmaması rölantide bozukluk ve aracın çekmemesine neden olur. bende aynı şeyleri yaşadım. birde tüplü arabalarda lpg den dolayı subaplarda meydana gelen ısınma daha fazla olduğundan subapların ayarlarının daha çabuk bozulmasına neden oluyor.


_____________________________



192 Mesaj
28 Aralık 2008; 12:53:14 

o dediğiniz şahinde doğanda olur beyler araba 2004 clıo ne karbüratörü ne yağı iş onlara kaldımı yeni motor at arabaya zaten lpg benzinden daha kolay yanar yanma sıcaklıklarında aman aman fark olcağını zannetmem


_____________________________



 
2962 Mesaj
29 Aralık 2008; 4:50:10 

Usta problemi çözdüğüne göre demek ki söylediği doğruymuş.Subap sıkışması bunlara sebebiyet verebilir,zaten subapları sıkan en büyük etmenlerden biri de lpg'dir,lpg'li araçlarda subaplar bir miktar daha gevşek ayarlanır,çünkü lpg'nin piston üstlerinde yarattığı sıcaklık benzinden daha yüksektir ve bu da benzinle çalışmak için tasarlanan subapları sıkıştırır.Özellikle egzos subapları daha çok sıcak gördüğü için daha çok sıkışır.Bu sıkışmayı da biraz açayım,subapların zamanla orijinal boyutlarının uzamasıdır.Zaten motor çalışırken de ısındıklarında uzayıp soğuyunca kısalırlar.Bu yüzden subap ayarı motor iyice soğuyunca yapılır.

Yalnız benim kafama takılan,genelde modern araçlarda subap ayarı olmaz,kendisi otomatik ayarlar,demek ki 1.4 8V Renault motorunda bu teknoloji yok.


_____________________________



 
1 Mesaj
25 Aralık 2011; 14:16:39 

arkadaşlar motor yenileme silindir kapağı sibop ayarı vb. sorularınızı bekliyorum 05073783708


_____________________________



4404 Mesaj
2 Ekim 2012; 7:33:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Elbruz

Usta problemi çözdüğüne göre demek ki söylediği doğruymuş.Subap sıkışması bunlara sebebiyet verebilir,zaten subapları sıkan en büyük etmenlerden biri de lpg'dir,lpg'li araçlarda subaplar bir miktar daha gevşek ayarlanır,çünkü lpg'nin piston üstlerinde yarattığı sıcaklık benzinden daha yüksektir ve bu da benzinle çalışmak için tasarlanan subapları sıkıştırır.Özellikle egzos subapları daha çok sıcak gördüğü için daha çok sıkışır.Bu sıkışmayı da biraz açayım,subapların zamanla orijinal boyutlarının uzamasıdır.Zaten motor çalışırken de ısındıklarında uzayıp soğuyunca kısalırlar.Bu yüzden subap ayarı motor iyice soğuyunca yapılır.

Yalnız benim kafama takılan,genelde modern araçlarda subap ayarı olmaz,kendisi otomatik ayarlar,demek ki 1.4 8V Renault motorunda bu teknoloji yok.

Konu eski ama işimiz düşünce eski yeni farketmiyor. bilgilendirme için teşekkürler., undefined


_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.281