Şimdi Ara

Motokaravan yapımı için açık kasa kamyonet seçimi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
7.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Motokaravan yapmak için açık kasa (şasili ) araç seçiminde yardıma ihtiyacım var. Kriterler :

    "2003-2004 arası turbo dizel olmalı. ( 5 yıldan yeni bir araç için %84 ÖTV ödenmesi gerekiyor bu nedenle 2003-2004)
    ABS şart (kanun, yönetmelik bahsetmiyor ama TSE onayında sorun çıktığını duyuyorum.)
    3500 kg toplam yük olacak gibi gözüküyor. (çekişte sorun olmamalı)
    120bg ve üstü olmalı
    Yolcu aracı gibi olmasa da sürüş rahatlığı olmalı, rampalarda bayılmamalı. (düz yolda 100km hız, uzun rampalarda %-5 - 7 eğim civarında 3.- 4. vites sorun olmamalı."

    Mitsubushi NPR, Hyundai gibi önü kesik, kamyon küçüğü (teknik terim nedir bilmiyorum) olmamalı.

    Çok mu istedim :-) , bu kriterlere UYAN önerileriniz hangi araçlar olurdu ?
    Tek sıra ya da çiftsıra kamyonet olabilir. Benim aklımdakiler tüm kriterlere hepsi uymasa da, öncelik sırası ile ;
    Ducato, Boxer, Jumper, Volt , Sprinter, Mascott var. Ducato için hangi yıl hangi tip motor gibi öneriler de çok makbule geçer.

    Oguz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teos -- 1 Aralık 2008; 18:17:17 >







  • Listeye bir de Volkswagen Transporter 2.5 130PS ( genelde çift kabin oluyorlar) eklenmeli diye düşünüyorum.
  • Benim tavsiyem 2004 Sprinter olur.
  • Öneri için teşekkürler, Sprinter'in o yıllarda (2003-2004) açık kasası var mı , biliyor musunuz ?
  • Var hocam sanırım aradığın böyle birşey..

    MERCEDES SPRİNTER 313CDI

    Sprinter hem güçlü hem konforlu olur diğerlerine göre..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi droll -- 3 Aralık 2008; 11:39:14 >
  • Daha önce baktığım bir araç. Fiyatı hariç beğenmiştim. Onda da ABS yok ya da ilanı veren işaretlememiş, servisinden sormam lazım. Öneri için teşekkürler.
  • MErhaba, bende 2001 renault mascott 130 luk var arka şase uzunluğu 4,75 Mt üzerine 1 mt çıkma yapabilirsin..arkası çift teker, 130 bg 6 ileri vites araç 277 000 Km de, 215 000 Km de ike motor sıfırlandı, 250.000 Km de iken difransiyel sıfırlandı, yaklaşık 10.000 Km öncede baskı balata değişti, araçta cemax alarm var, ayrıca üzerinde 25 m3 lük bir kapalı kasa var.. bundanda çok rahat karavan yapabilirsiniz.. Araçta orjinal amortisörlü koltuk var, kupası şasesinden bağımsız olarak amortisör sistemine sahip.. aracın lastik durumu gayet iyi.. ayrıca kasasını söktüğünüzde size 2500 Kg istahap haddi kalıyor.. aracın ağırlığı 1 ton civarı, şase ağırlığı.. bu sizin açınızdan çok büyük bir avantaj.. ve aracı b sınıfı ehliyetle kullanabilirsiniz.. motor performansı konusunda hiç sıkıntı yaşamazsınız.. bu araçlar 170 i görürsünüz.. söylediğim resmi istahab haddinin üzerinede 4000 kg yi çok rahat yükleyebilirsiniz.. hiç bir sıkıntı çıkartmaz.. aracımda boya yok.. ama 4-5 aydır yatıyor.. ihtiyacımız kalmadı, onun içinde satıyoruz.. aracın diskleri ve fren balataları yeni.. iveco daily lerle bütün parçaları neredeyse uyuyor.. aracı düşünürseniz size 19.000 YTL ye veririm.. aracımda abs yok.. ama 750 YTL ye göztepe de montajı yapılıyor.. araca yapılması gereken tek masraf ön tamponu değiştirirseniz görüntü açısından altında küçük kırıklar var.. 400 YTL serviste yenisi.. birde el freni balataları değişecek, ivecoda 230 YTL .. başka bir masrafı yok.. araç bende iken bakımları hep yetkili serviste yapıldı.. zaten yağ bakımı 25000 Km de bir 189 YTL yetkili servisinde..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.