Şimdi Ara

»» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü (295. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.647
Cevap
58
Favori
816.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 293294295296297
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seca2

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-emsalsiz-1.6-abs-gp-masrafsiz-kazasiz-yeni-gibi-az-km-177294980/detay

    fikirleriniz nedir arkaadaşlar full güvenlik paketli?

    Aracı güzel anlatmış ama incelenmesi lazım tabi.Fiyatı da göreceli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Seca2

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-emsalsiz-1.6-abs-gp-masrafsiz-kazasiz-yeni-gibi-az-km-177294980/detay

    fikirleriniz nedir arkaadaşlar full güvenlik paketli?

    Aracı güzel anlatmış ama incelenmesi lazım tabi.Fiyatı da göreceli.

    Telefonla telefonla gorustum. aracima kefilim diyor. Ikinci sahibi imis. 20bine telefnla anlastik. Arac basindada bisiler yaptirticam. Oldukca temiz gorunuyor. Hayirlisi hakkimizda ins

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mrb arkadaslar, ben umit yasim 26. Ankarada ikamet ediyorum, dizel 1.5 admira sahibiyim.bi problemim var.. Aracin yag filtresi civarindan yag damliyor oyleki sag teker davlumbazina sivanmis, karterde bile damla seklinde duruyor. Bunun temel sebebi ne olabilir ? Bilgisi olan bi zahmet yön verir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar 1.5 admira simdiki euro dizel pompa fiyatlarina gore km de 30 kurus yakmasi normal mi sizce? Araci yeni aldim lakin cok yabancisiyim dizel motorun.onerisi tavsiyesi olan lutfen yardimci olabilir mi? Birde sizinde direksiyonunuz arac hizlandikca sertlesiyor mu? Arkadasim bu normal degil dedi, yaginin yeriini tam olarak bilmiyorum ama actigim bi tapanin yagi cok az bitmis gibi biseydi, akü hizasinda tam yukardaki hazne bostu yani. Hidroligi mi bitmis sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 145000 km 2005 modele gore 15.500 fiyat sizce nasil? Muayene 6. Ay 2014 de yapilmis lastikleri guzel aküde iyi calismayan hicbiryeri yok direksiyon simidi haric deformesi olan yeri de yok.suan tek sikayetim yag damlatmasi ve kanimca fazla yakmasi.. Bu ibarelere gore arac nasil sizce
  • 145 bin km ikibinbeş modele gore 15.500 fiyat sizce nasil? Muayene 6. Ay 2014 de yapilmis lastikleri guzel aküde iyi calismayan hicbiryeri yok direksiyon simidi haric deformesi olan yeri de yok.suan tek sikayetim yag damlatmasi ve kanimca fazla yakmasi.. Bu ibarelere gore arac nasil sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seca2


    quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Seca2

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-emsalsiz-1.6-abs-gp-masrafsiz-kazasiz-yeni-gibi-az-km-177294980/detay

    fikirleriniz nedir arkaadaşlar full güvenlik paketli?

    Aracı güzel anlatmış ama incelenmesi lazım tabi.Fiyatı da göreceli.

    Telefonla telefonla gorustum. aracima kefilim diyor. Ikinci sahibi imis. 20bine telefnla anlastik. Arac basindada bisiler yaptirticam. Oldukca temiz gorunuyor. Hayirlisi hakkimizda ins

    Hayırlısı inş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankaraninbebesiii

    Mrb arkadaslar, ben umit yasim 26. Ankarada ikamet ediyorum, dizel 1.5 admira sahibiyim.bi problemim var.. Aracin yag filtresi civarindan yag damliyor oyleki sag teker davlumbazina sivanmis, karterde bile damla seklinde duruyor. Bunun temel sebebi ne olabilir ? Bilgisi olan bi zahmet yön verir mi?

    Bu sorun bildiğim kadarı ile kronik bir sorun.Eğer tam olarak nerden aktığı tespit edilemiyorsa Yapacaklarınız şöyle: ilk olarak yağ filtresi kapağının oringini değiştirin.Eğer devam ediyorsa yağ filtre kulesinde yağ soğutucu sistem var onu komple söküyorlar.Onun contaları da zamanla eziliyor kuruyor çünki.Onun oringi tek satılmıyor yağ soğutucu ile satılıyor.Ama ustasını bulabilirseniz belki sıvı conta ile halletmeye çalışabilir.Hakkınızda hayırlısı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankaraninbebesiii

    Arkadaslar 1.5 admira simdiki euro dizel pompa fiyatlarina gore km de 30 kurus yakmasi normal mi sizce? Araci yeni aldim lakin cok yabancisiyim dizel motorun.onerisi tavsiyesi olan lutfen yardimci olabilir mi? Birde sizinde direksiyonunuz arac hizlandikca sertlesiyor mu? Arkadasim bu normal degil dedi, yaginin yeriini tam olarak bilmiyorum ama actigim bi tapanin yagi cok az bitmis gibi biseydi, akü hizasinda tam yukardaki hazne bostu yani. Hidroligi mi bitmis sizce?

    akü hizasındaki hidrolik kabı beyaz olan fren hidroliği eğer balatalar bitik değil ise onun o kadar dipte durması gerekmiyor.dreksiyon hidroliği yanlış hatırlamıyorsam solda siyah kapaklı siyah kap.Ve aracın dreksiyonu hızlandıkça sertleşme yapmaz öyle elektrikli dreksiyon değildir.Sadece hidrolik dreksiyon öyle akıllı işleri yoktur :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankaraninbebesiii

    Arkadaslar 1.5 admira simdiki euro dizel pompa fiyatlarina gore km de 30 kurus yakmasi normal mi sizce? Araci yeni aldim lakin cok yabancisiyim dizel motorun.onerisi tavsiyesi olan lutfen yardimci olabilir mi? Birde sizinde direksiyonunuz arac hizlandikca sertlesiyor mu? Arkadasim bu normal degil dedi, yaginin yeriini tam olarak bilmiyorum ama actigim bi tapanin yagi cok az bitmis gibi biseydi, akü hizasinda tam yukardaki hazne bostu yani. Hidroligi mi bitmis sizce?

    Yakıtınız şehir içinde normal fabrika verileri max 7.2 gösteriyor siz 6.7 civarı yakmışsınız şehir içi ve arabayı tanımadığınızı da varsayarak normal diyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankaraninbebesiii

    145000 km 2005 modele gore 15.500 fiyat sizce nasil? Muayene 6. Ay 2014 de yapilmis lastikleri guzel aküde iyi calismayan hicbiryeri yok direksiyon simidi haric deformesi olan yeri de yok.suan tek sikayetim yag damlatmasi ve kanimca fazla yakmasi.. Bu ibarelere gore arac nasil sizce

    anladığım kadarı ile aracınızın bir tek 250 liralık yağ sorunu var Birde fren balatalarını kontrol ettirin.onları da hallettiğinizde rahatça binebilirsiniz aracınıza.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankaraninbebesiii

    145 bin km ikibinbeş modele gore 15.500 fiyat sizce nasil? Muayene 6. Ay 2014 de yapilmis lastikleri guzel aküde iyi calismayan hicbiryeri yok direksiyon simidi haric deformesi olan yeri de yok.suan tek sikayetim yag damlatmasi ve kanimca fazla yakmasi.. Bu ibarelere gore arac nasil sizce

    Siz aracı beğenmişsiniz almışsınız fiyat konusunda artık konuşmaya gerek yok araç temizse gayet güzel bence :)
  • arkadaşlar aracı satın aldım. motorunda ve kaportasında hiç bir sıkıntı yok. boyasıda çok temiz. kullanan adam çok iyi bakmış arabasına.

    2004 model 120binde GP donanım paketi var 20bin tlye aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seca2

    arkadaşlar aracı satın aldım. motorunda ve kaportasında hiç bir sıkıntı yok. boyasıda çok temiz. kullanan adam çok iyi bakmış arabasına.

    2004 model 120binde GP donanım paketi var 20bin tlye aldım

    Hayırlı olsun Allah Kazasız belasız kullanmak nasip etsin inş.
  • teşekkür ederim.


    admire 1.6 ile ilgili görüşlerimi hemen belirteyim. aracım GP donanıma sahip. 1.6 lpg li 120binde admire modeli

    aracın dış görünüşü zaten sportif. kaportası çamurluklar, ön panjur ve bagaj kapağı hariç diğer kısımları gayet sağlam. bu saydığım noktalarda kaza anındaki kuvveti emmek için günümüzdeki bir çok araçta ince sactan veya plastikten yapılıyor. şunuda belirtmek isterim ki aynı sınıftaki ve modeldeki albea clio v.b. modellerdende bence kesinlikle daha iyi. gerek iç mekan kalitesi gerekse görüşünüş olarak.

    motor performansı çok etkileyici gaza dokunduğunuz anda hızlıca ivmeleniyor. gayet atak ve seri. bu seriliğine karşın yakıtı da çok başarılı. lpg ile uyumu süper. kusursuz çalışıyor.

    benim bundan önceki aracım lada vega idi. fren performansı olarak ani duruşlarda aracımda ABS olduğu için çok çok etkisi var. kaydırmadan durduruyor arabayı. yol tutuşu ise orta seviye. çok zorlamadım ancak sakin bir sürücü olduğum için limitlerini pek zorlamadım. direksiyon yumuşaklığıda gayet güzel. süspansiyonları yumuşak. eski aracım vega bu konuda bayağı sertti. 4 camı kapattığımda içeri biraz yol sesi alıyor ama kafayı patlatacak kadar değil. bu durumu düşürmek için lastiklerinde önemi var.

    sonuç olarak bu paraya süper araç. aldığıma pişman değilim. uzun yıllar kullanmayı planlıyorum.




  • Hayirli forumlar arkadaslar aracim 2005 1.5 crdi 105 binde 15800 e aldim aracimdan memnunun sukur yanliz sahibi olan arkadaslara bi kac sorum olacak ilk kontaga bastiginizda sizdedemi sarsintili calisiyor acaba rolantide ve giderken sarsinti hic yok sadece ilk kontakta hemen calisiyor ama sarsintili oluyor bide stop ederken ayni durum normalmi acaba birde turbo sesini sizde duyuyormusunuz isinana kadar isininca o sesde gidiyor sssssss diye ses geliyo hizlanirken :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XenonMan58

    Hayirli forumlar arkadaslar aracim 2005 1.5 crdi 105 binde 15800 e aldim aracimdan memnunun sukur yanliz sahibi olan arkadaslara bi kac sorum olacak ilk kontaga bastiginizda sizdedemi sarsintili calisiyor acaba rolantide ve giderken sarsinti hic yok sadece ilk kontakta hemen calisiyor ama sarsintili oluyor bide stop ederken ayni durum normalmi acaba birde turbo sesini sizde duyuyormusunuz isinana kadar isininca o sesde gidiyor sssssss diye ses geliyo hizlanirken :)

    Çalıştırma ve stop etme normal turbo konusuna gelirsek pedalı zorladığınızda yapar ama motor normal ısısına gelmeden pedalı pek zorlamanızı tavsiye etmiyorum.Ani zorlamalar turbonun ömrü için iyi değildir biraz narin davranın yazık :)
    Bu arada Aracınız Hayırlı olsun.Allah Kazasız Belasız kullanmak nasip etsin inş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XenonMan58

    Hayirli forumlar arkadaslar aracim 2005 1.5 crdi 105 binde 15800 e aldim aracimdan memnunun sukur yanliz sahibi olan arkadaslara bi kac sorum olacak ilk kontaga bastiginizda sizdedemi sarsintili calisiyor acaba rolantide ve giderken sarsinti hic yok sadece ilk kontakta hemen calisiyor ama sarsintili oluyor bide stop ederken ayni durum normalmi acaba birde turbo sesini sizde duyuyormusunuz isinana kadar isininca o sesde gidiyor sssssss diye ses geliyo hizlanirken :)

    Dostum aracında hiç bir sıkıntı yok ilk çalıştırma ve stop anındaki gürültülü yada sarsıntı hemen hemen bütün dizellerde vardır belki accentlede daha fazla gibi olabilir hiç kafana takma ustaya falanda götürme kazara ya da tahmini motor takoza değişecek der(ama inanma, sakına sazan olma) değiştirsen de yan sanayi ile ayar tutturamazsın.değiştirdiğinede pişman olursun. ssssss sesini anlayamadım ama benim aracımda şöför kapını açıp biraz kulağımı aşağıya eğdiğim zaman gelen ssss sesi var büyük ihtimal turbodan bunuda kafana takma arabanda hiç bir sıkıntı yok kuruntu yapma. Eğer bahsettiğin sssss sesi içerden arka koltuğun altından gelen bariz bir sesse ama baya bariz 3-4 veya 5 hatırlayamıyorum sayfa önceki yazımı oku kusura bakma yazmaya üşeniyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankaraninbebesiii

    Arkadaslar 1.5 admira simdiki euro dizel pompa fiyatlarina gore km de 30 kurus yakmasi normal mi sizce? Araci yeni aldim lakin cok yabancisiyim dizel motorun.onerisi tavsiyesi olan lutfen yardimci olabilir mi? Birde sizinde direksiyonunuz arac hizlandikca sertlesiyor mu? Arkadasim bu normal degil dedi, yaginin yeriini tam olarak bilmiyorum ama actigim bi tapanin yagi cok az bitmis gibi biseydi, akü hizasinda tam yukardaki hazne bostu yani. Hidroligi mi bitmis sizce?

    dostum aracın çok yakıyor eğer bir aracın motor yağ kapağını açtığınız zaman üfleme çok fazlaysa hangi model olursa olsun olsun çok yakar tecrübe ile sabittir. çünkü yağ bakımı ve önerilen yağ zamanında değişmediğinden (heleki bu dizel araçlarda daha önemlidir 100 bini geçmiş araçlarda 5 bin ile 7 bin km kesinlikle yağ değiştirilmeli ve accentler için 5-30 tam sentetik yağ olmalı ustalar size 10*-40 yarı sentetik yağ koyulacak derse sakına inanmayın ve onların aklına uymayın ısrarla 5-30 tam sentetik) sürtünme ve ısınma artarak motor bloklarında aşınmaya sebep olur buda aracın ivmelenmesi için gerekenden fazla güç ve yakıt harcamasınına sebep olur. Ben fatsadan sakarya karasuya (izmite uğrayarak ve 1gün orda kaldım şehir içinde işlerim sağa sola gitmek zorunda kaldım) 850 km yol yaptım otabanda 110-120 arası basarak ve full dolu olarak geldim 200 lira yaktım 90 ile 100 arası gitseydim ve şehir içinde işlerim olmasaydı dahada az yakardı yalnız aracımın bakımını daima zamanında yaparım özellikle yağ değişimini. 160bin km deyim inanın motor kapağını açtığınız zaman en ufak bir üfleme hissedemezsiniz. birde hava filtresini sık değiştirin 10-15 lira bir şey zaten ve son olarak tekrar ısrarla söylüyorum aracınıza 5-30 tam sentetik iyi yağ koyurun farkı hissedeceksiniz. Birde aracınıza saf antifiriz koyun su falan karıştırmayın su karıştırın diyenleride kaleye almayın. Direksiyonaun sertleşmesine gelince toros direksiyonu gibi ağırlaşmadıktan sonra hafif sertleşme normaldir. direksiyon hidroliği sol tarafta silecek suyunun üst yanındadır. olması gereken aralık kabın üst tarafında aralıklı iki çizgi vardır bu ikisi arasında ya da üst çizgiye yakın olmalı özel direksiyon yağı koyulmalı ben yanlışlıkla farklı bir yağ koydum ve şırınga ile geri boşaltmak zorunda kaldım sıkıntı yok yola devam.




  • 
Sayfa: önceki 293294295296297
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.