- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Yeni Sevgiliye nasıl jest yapılır??
15 Cevap7140 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Kasım 2008; 19:55:32 

Arkadaşlar yeni sevgilime unutamayacağı bir jest yapmak istiyorum. Yeni derken henüz 3 gün oldu. Kız çok utangaç. Neler yapabilirim? Şimdiden teşekkürler.


437 Mesaj
13 Kasım 2008; 20:12:16 

Al eline bir demet gül. Tut elini onu ne kadar sevdiğini gözlerine bakarak söyle daha iyi bir jest olamaz


_____________________________



 
1399 Mesaj
13 Kasım 2008; 20:16:19 

kızı kendine köle etmek istiyosan bundan al keyfine bak

http://www.raffaello-ne...Y%C3%BCz%C3%BCkler.html



_____________________________



1013 Mesaj
13 Kasım 2008; 20:25:58 

quote:

Orjinalden alıntı: oeste

kızı kendine köle etmek istiyosan bundan al keyfine bak

http://www.raffaello-ne...Y%C3%BCz%C3%BCkler.html





oha fıyata bakmamıstım:D



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .IsTanBul. -- 13 Kasım 2008; 20:27:34 >


_____________________________

. BiR hAziRaN AkşAmıNdA kısMetim olmuşsundA hAberim yokmuŞ....


 
59 Mesaj
13 Kasım 2008; 20:26:20 


quote:

Orjinalden alıntı: oeste

kızı kendine köle etmek istiyosan bundan al keyfine bak

http://www.raffaello-ne...Y%C3%BCz%C3%BCkler.html



öğrenci işi süper tavsiye.

kesinlikle öneririm


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Kasım 2008; 20:30:22 


quote:

Orjinalden alıntı: oeste

kızı kendine köle etmek istiyosan bundan al keyfine bak

http://www.raffaello-ne...Y%C3%BCz%C3%BCkler.html



FİYATI: € 2178 hacı ne yaptın? Lise öğrencisiyim ben


 
314 Mesaj
13 Kasım 2008; 21:26:15 


3 Günlük olan ilişkiye tektaş mı alınır ?
3 Günde seni seviyorummu denilir ?

Ya hey gidi gençlik hey :))


_____________________________

Nadim ÖMÜR - NDM CREATIVE


699 Mesaj
13 Kasım 2008; 21:29:35 

eğer okuyosa veya çalışıyosa şöyle güzel bi çiçek yaptırıp gönder.ben denedim ve denemeni tavsiye ediyorum.çiçek işi tutar herzaman



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedo20 -- 13 Kasım 2008; 21:29:41 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Kasım 2008; 21:32:05 


quote:

Orjinalden alıntı: bedo20

eğer okuyosa veya çalışıyosa şöyle güzel bi çiçek yaptırıp gönder.ben denedim ve denemeni tavsiye ediyorum.çiçek işi tutar herzaman

Benimde en aklıma yatan gül oldu. Bitane gül alıp çantasına saklıyacağım. Sonra bir kağıda "çantana bak" diye yazıp eline tutuşturacağım. Umarım işe yarar.


517 Mesaj
13 Kasım 2008; 21:36:02 

Banada bu konuda öneri lazım başka değişik fikirler yokmu arkadaşlar.Benimki bir aylık.


_____________________________



699 Mesaj
13 Kasım 2008; 21:36:23 


quote:

Orjinalden alıntı: EmReErDeM 07



Benimde en aklıma yatan gül oldu. Bitane gül alıp çantasına saklıyacağım. Sonra bir kağıda "çantana bak" diye yazıp eline tutuşturacağım. Umarım işe yarar.


ALLAH yardımcın olsun kardeşim inşallah herşey istediğin gibi olur


_____________________________



490 Mesaj
13 Kasım 2008; 21:38:54 


quote:

Orjinalden alıntı: bedo20

eğer okuyosa veya çalışıyosa şöyle güzel bi çiçek yaptırıp gönder.ben denedim ve denemeni tavsiye ediyorum.çiçek işi tutar herzaman


evet yarar işe.



[font="Arial"]Nickler benzeşiyo adaşmıyız acep


_____________________________


ben ne şuralıyım, ne buralı,
adalıyım adalı,ada'm ormanlıktır.
dostluk, yoldaşlık, mertlik ormanı,bütün ada'mı kaplar.


274 Mesaj
13 Kasım 2008; 21:41:37 


quote:

Orjinalden alıntı: _-TaicHi-_

Al eline bir demet gül. Tut elini onu ne kadar sevdiğini gözlerine bakarak söyle daha iyi bir jest olamaz

+999999999999


_____________________________



30 Mesaj
13 Kasım 2008; 21:42:01 

içinden gelen çok güzel bir duygusal şiir veya mektup yaz. unutma söz uçar yazı kalır


_____________________________



100 Mesaj
14 Kasım 2008; 0:10:57 

bol bol sms yolla paraya kıy


_____________________________

yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz biLmem ama kahvaLtının mutLuLukLa bir iLgisi oLmaLı

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Kasım 2008; 0:13:06 

Ciddi isen bi telefon al
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Yeni Sevgiliye nasıl jest yapılır??
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.426