- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
iphonedaki müzikleri PC ye aktarma !!!!!!
Bu konudaki kullanıcılar:
 
48
Cevap
5
Favori
62445
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1063 Mesaj
6 Kasım 2008; 15:30:32 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar forumda sürekli okuyorum.. iphone daki müzikleri pc ye aktarma yok deniyor. Lütfen yanlış yorumları yazmayın..insanların müziklerinin silinmesine sebeb oluyorsunuz..

İphonedaki müzikleri pc ye aktarmak mümkün. öğrenmek isteyen özelden bana yazabilir.

ozelden dedim cunki program paylasımı yasak zannediyordum. özür dilerim.. o zaman süre kısıtlamalı olarak yazıyorum..

CopyPod iPod'unuzdaki müziklerinizi bilgisayarınıza transfer etme, kopyalama ve yedekleme gibi işlemlerinizde size yardımcı olacak kullanışlı bir araç. Program bir kısmı bozulmuş ya da virüs bulaşmış dosyalarınızı da kurtarmayı deniyor. Kopyalama ve düzenleme işlemlerinizi daha düzenli olsun diye kullanabilirsiniz. Şarkılarınız hakkında birçok bilgiyi değiştirebilirsiniz. Transfer işlemlerini de hızlandırıyor.

dosyanın linki
http://www.copypod.net/bin/CopyPod_Suite_v1.12.exe

dosyayı indirin.. itunesi acın. cihazı kablo ile baglayın..indirdigiz dosyayı calsıtırın. cıkan ilk ekranda en bastaki
copy trans v2.62 yi tıklayın. sonra bir ekran gelecek iphonu tanıyacak. sol ust kosede iphone 3g yazısını goreceksiniz. ondan sonra müzikleriniz assagıda listelenmeye baslayacak. hangi muzigi istiyorsanız onu tıklayıp folder ı tıklayacaksınız. nereye kopyalayacagınızı soracak yol secip ok demeniz yeterli.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gunbah -- 6 Kasım 2008; 16:27:35 >
_____________________________

iphone 6s Plus 64GB GOLD, ipad air2 64 GB Yasamimda edindigim en buyuk bilgi budur; Kendi kendine yardim etmeyi bilmeyene , hic kimse yardim etmez.


188 Mesaj
6 Kasım 2008; 15:58:36 

Özelden yazmak yerini bildiklerinizi burada herkes ile paylaşsanız daha iyi olmaz mı ?
_____________________________



 
1067 Mesaj
6 Kasım 2008; 15:58:59 

quote:

Orjinalden alıntı: gunbah

arkadaşlar forumda sürekli okuyorum.. iphone daki müzikleri pc ye aktarma yok deniyor. Lütfen yanlış yorumları yazmayın..insanların müziklerinin silinmesine sebeb oluyorsunuz..

İphonedaki müzikleri pc ye aktarmak mümkün. öğrenmek isteyen özelden bana yazabilir.

Neden özelden buradan anlatsan ayıp mı olur? Ha illegal paylaşımsa onu bilemem...Mesela bu yazılım var.. Rahatlıkla yapılabiliyor ben de yani öğrendim... Buradan paylaşayım
Transfer song/video from iPhone to computer.
When use Tansee iPhone Transfer copy iPhone songs out?
- Backup songs in iPhone to PC.
- Copy iPhone songs to new computer or notebook.
- Computer crashed.
- Share your iPhone songs with friends.
- Copy all songs to a new iPhone.
- iPhone music/video to iPhone 3G transfer.

LINK
http://www.tansee.com/iphonetransfer.html



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babaluga -- 6 Kasım 2008; 16:00:27 >
_____________________________



332 Mesaj
6 Kasım 2008; 20:48:45 

Telefonun jailbreak olup olmaması önemli mi
_____________________________



 
1067 Mesaj
7 Kasım 2008; 0:03:20 


quote:

Orjinalden alıntı: MrCooL

Telefonun jailbreak olup olmaması önemli mi

Önemsiz...
_____________________________



5932 Mesaj
7 Kasım 2008; 0:11:53 


Bu heralde telefondaki muzikleri baska birinin bilgisayarina atmak istedigimizde isimize yarayacak degil mi? Ne de olsa kendi bilgisayarimizda olan muzikleri telefona atabiliyoruz.

Dolayisiyla kimin bilgisayarina muzik aktarmak istesek o halde o bilgisayara once iTunes, sonra da bu programlardan birini yuklemeliyiz degil mi?

Dip Not: Olme essegim olme :)

_____________________________


Inceleme: Zalman ZM-NC1000 Laptop Sogutucusu
Inceleme: ORJİNAL TEYBE USB SD AUX Digital Music Changer
Apple Watch Sport Uzay Grisi
iPhone 6 Uzay Grisi 16 GB
Samsung 55H6470 - PS4 500Gb
|| HP Dv5 || C2D P8400 @ 2,26 1066 || 4 GB DDR2 800 || 120 GB Sandisk Extreme SSD || 15.4" WSXGA+ Infinity (1680 x 1050) ||
|| N wifi+Bluetooth || 512 MB 9600M GT || HDMI & eSATA & Altec Lansing || High Capacity Battery || Win10 Pro x64 ||


1063 Mesaj
11 Kasım 2008; 10:02:21 


quote:

Orjinalden alıntı: Onur__


Bu heralde telefondaki muzikleri baska birinin bilgisayarina atmak istedigimizde isimize yarayacak degil mi? Ne de olsa kendi bilgisayarimizda olan muzikleri telefona atabiliyoruz.

Dolayisiyla kimin bilgisayarina muzik aktarmak istesek o halde o bilgisayara once iTunes, sonra da bu programlardan birini yuklemeliyiz degil mi?

Dip Not: Olme essegim olme :)




öyle deme kardesim bilgisayarına format attıgını dusun yada bozuldugunu veya iphone cihazının yeniden kurulması gerektigini ve bazı parcalarının bilgisayarda olmadıgını.. ne yapacaksın ya muzikleri hafızanda tutup yeniden indireceksin yada bu muziklerin kopyasını alacaksın. sonucta benim soylemek istedigim iphone cihazdaki muzikler kopyalanabiliyor kısmı. bazı arkadaslar mumkun degil dedikleri icin konuyu acma geregi hissettim o kadar..
_____________________________

iphone 6s Plus 64GB GOLD, ipad air2 64 GB Yasamimda edindigim en buyuk bilgi budur; Kendi kendine yardim etmeyi bilmeyene , hic kimse yardim etmez.


5932 Mesaj
12 Kasım 2008; 1:14:28 


quote:

Orjinalden alıntı: gunbah




öyle deme kardesim bilgisayarına format attıgını dusun yada bozuldugunu veya iphone cihazının yeniden kurulması gerektigini ve bazı parcalarının bilgisayarda olmadıgını.. ne yapacaksın ya muzikleri hafızanda tutup yeniden indireceksin yada bu muziklerin kopyasını alacaksın. sonucta benim soylemek istedigim iphone cihazdaki muzikler kopyalanabiliyor kısmı. bazı arkadaslar mumkun degil dedikleri icin konuyu acma geregi hissettim o kadar..



Peki yukarida "bazı parcalarının bilgisayarda olmadıgını" demissiniz de zaten telefonumuzdaki parcalar mecburen bilgisayarimizda olan parcalar degil mi, sonradan herhangi bir sekilde bilgisayarimizdan silinir ise.. mi demek istiyorsunuz yani.

Neyse aydinlattiginiz icin tesekkur ederim, illaki herhangi bir nedenden dolayi bu tarz bir isleme ihtiyaci olan olabilir.
_____________________________


Inceleme: Zalman ZM-NC1000 Laptop Sogutucusu
Inceleme: ORJİNAL TEYBE USB SD AUX Digital Music Changer
Apple Watch Sport Uzay Grisi
iPhone 6 Uzay Grisi 16 GB
Samsung 55H6470 - PS4 500Gb
|| HP Dv5 || C2D P8400 @ 2,26 1066 || 4 GB DDR2 800 || 120 GB Sandisk Extreme SSD || 15.4" WSXGA+ Infinity (1680 x 1050) ||
|| N wifi+Bluetooth || 512 MB 9600M GT || HDMI & eSATA & Altec Lansing || High Capacity Battery || Win10 Pro x64 ||


 
1 Mesaj
8 Şubat 2009; 18:18:01 

allah razı olsun senden kardes sabah beri arıom bi sürü program indirdim sonunda buldum saol=)
_____________________________



 
362 Mesaj
8 Şubat 2009; 18:36:25 

hdd ye partition acarım ya da dvd ye kopyalarım daha iidir... ama isteyen kullanır tabii
_____________________________

Ankarada oturan arkadaşlar için her türlü iPhone hakkında destek verebilirim. maksat ücret değil, yardım etmek olsun. pm atarsanızda msn den destek verebilirim sorunlarınız için.


481 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
imuratk
28 Nisan 2010; 12:33:58 

mükemmel bir paylaşım.tşkler
_____________________________

Yeni Bağlar Mah. Üniversite Cad. No:78/b Tepebaşı Eskişehir
0 532 423 51 57 - 0 222 322 88 66
2.El Alım Satım - Takas - Unlock - Pasaport Kayıt Hizmeti
www.cepkampus.com - www.onaylipasaportkaydi.net


2840 Mesaj
28 Nisan 2010; 13:00:08 


quote:

Orijinalden alıntı: ctokay

hdd ye partition acarım ya da dvd ye kopyalarım daha iidir... ama isteyen kullanır tabii


Diyelim ki yazlığa gittin başka bi bilgisayar var orda.
iPhone ' a bi dosya atman gerekiyo o zaman ne yapacaksın. Bi o dosya için içindeki herşeyin silinmesine göz mü yumacaksın ?
İstersen partition aç boş bırak içini ama pek bi işe yaramaz heralde
_____________________________

MILAN | GALATASARAY | LAKERS
MCLAREN HONDA | LEWIS HAMILTON
PSN : LHyperion


3 Mesaj
30 Nisan 2010; 13:08:56 

Nasıl Bi salaklık yaptığımı anlatamam.
İndirdiğim tüm albümleri İtunesta düzenledim işte şarkı sözü falan veseiresi. Bilgisayarımdakiler yine o reklamlı halleriyle duruyo.
Tekrar o kadar uğraşmam gerekiyodu.
İmdadıma sizin bu program yetişti.
Yani ne kadar teşekkür ettiğimi tahmin edebilirsiniz.
Cennet yüzü görün.
_____________________________



1811 Mesaj
26 Temmuz 2010; 11:37:33 

öyle bir işime yaradı ki program anlatamam... yeni sürümü cıkmış. çok teşekkür ederim emeginize ellerinize saglık...
_____________________________

Sistem 1-) i7 3770K@ 4,4 ghz.-Cooled By Sycthe Ninja 2 REV-B /ThermalTake Xaser VI DuNE MoD / Corsair 2000 mhz cl9 8gb / Gigabyte Z77x ud3h wifi bluetooth/ Creative X-FI Platinium FATAL1TY Champion / 28" Viewsonic vx2853wv 23" Fujitsu / corsair force3 gt 120 gb sata3 western black 2tb Seagate 1,5 Tb Samsung 1.5 Tb / Asus 24b1lt NEC 3551 Lightscribe Labelflash / Skystar 2.6d / Linksys Wireles - N WAG325/ Logitech G700 G510 / Gigabyte 660 3gb / Logitech Z5400 Digital / Gigabyte ODIN GT 800Watt Göstergesi / Logitech Cordless Rumblepad 2 wireless® Sistem 2-)i7 2600 Asus p67 Evo wifi bluetooth 3x2 gb Micron d9dkt 1800 cl8 120 gb ocz Agility 3 HackOs X 10.10 Win7 Ult.
Fiat Stilo Dynamic 5d Sky LG G3 32gb Blue with Sennheiser CX500


3686 Mesaj
26 Temmuz 2010; 12:02:24 

Bu programı kullanmak için jailbreak yapmaya gerek varmı
_____________________________

HEP DESTEK


TAM DESTEK


 
61 Mesaj
26 Temmuz 2010; 19:06:01 

Jailbreak yapmaya gerek yok ya da jailbreak li ise orjinale dönmeye gerek yok. Vakti zamanında ben de kullanmıştım.

Benim gibi düzenli bir arsivciyseniz size göre bir prog.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
12 Mesaj
24 Kasım 2010; 7:45:18 

peki sadece iphone için mi bu program? bir tanıdığımda eski model bi ipod var ve içinde baya arşivlik müzik var ve kimseye vermiyo bişey olcak diye, onda da işe yarar mı sonra papaz olmayayım adamla :) (bu arada ipod sahibi bilgisyardan falan anlamıyor bir arkadaşı yüklemiş 8gb sağlam bi arşiv ve tekrar o arkadaşa ulaşamıyoruz ona göre :) )
_____________________________



1179 Mesaj
24 Kasım 2010; 9:50:29 

3 bilgisayarimi aktif olarak kullaniyorum. Baya isime yarayacak gibi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1885 Mesaj
28 Kasım 2010; 4:31:35 

tamamen karın ağrısı iPhone kullanıcısıyım ama bu herşey güzelde bu olay saçma
_____________________________



161 Mesaj
28 Kasım 2010; 5:00:44 


quote:

Orijinalden alıntı: AlicanNalbat

tamamen karın ağrısı iPhone kullanıcısıyım ama bu herşey güzelde bu olay saçma


yok be kardeş öyle deme. Birilerinin işine yarıyor olabilir. Geniş bir vizyon sahibi olmakta fayda var.
_____________________________

Tanrı Her Kuşa Yemini Verir , Ama Yemi Yuvaya Bırakmaz...


1204 Mesaj
22 Ocak 2011; 11:33:53 

Çok faydalı oldu tüm MP3lerim ipodtouchin içindeydi şimdi pcye atabilecem sagol dostum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


2746 Mesaj
22 Ocak 2011; 12:00:12 

eyvallah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


22 Mesaj
17 Mayıs 2011; 11:59:17 

teşekkürler böyle bir program arıyordum
_____________________________



77 Mesaj
19 Ağustos 2011; 1:00:04 

teşekkürler gerçekten hayat kurtaran bi program
_____________________________



362 Mesaj
21 Ağustos 2011; 3:44:01 

copy trans çok güzel çalışıyor ama benim sorunum iphonedaki fotoları almak fotoğraflar için copy trans photo var ama oda sadece iphone göndermek için iphondakileri almak için değil
_____________________________

www.goktepebilisim.com


484 Mesaj
31 Ağustos 2011; 9:44:30 

copy transı full yapmanın bir yolu varmı acaba? 100 şarkıdan fazlasını alamıyorumda
_____________________________




931 Mesaj
2 Ekim 2011; 23:24:54 

Arkadaşlar bi akrabamızın elinde ipohone var ve içinde 25 e yakın orj. Albüm var.ben bunları hem albümlerin hem ipohone nun orjinalliğini bozmadan bu programla kopyalayabilir mym??



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



3318 Mesaj
10 Kasım 2011; 12:10:52 

bu copytrans'ın full versiyonu var mı? veya önerebileceğiniz başka bir program?
_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ
Ford Focus HB 1.6 TDCI Collection
GENÇLERBİRLİĞİ



2621 Mesaj
18 Kasım 2011; 13:02:21 

.bende full unu arıyorum
_____________________________

PSN: CelalTR


489 Mesaj
19 Kasım 2011; 9:27:49 

olurmu dedim, denedim oldu
_____________________________



851 Mesaj
19 Kasım 2011; 22:18:58 

Evet gzl



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

Psn jakaboo34


 
21 Mesaj
7 Ocak 2012; 12:57:49 

usta allah senden razı olsun öyle bi sorunumu çözdün ki sabah 8 den beri bu sorunu çözmeye uğraşıorum sağolasın ..
_____________________________

fsdhgmjöhmh


 
2443 Mesaj
7 Ocak 2012; 15:50:52 

Hort olmuş.

iTools kullanın.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



283 Mesaj
7 Ocak 2012; 20:16:30 


quote:

Orijinalden alıntı: appsesuar


i-Flash Drive driye bir cihaz var arkadaşlar.Bşr tarafı usb, diğer tarafı 30 pin iphone /ipad girişli flash disck. Bu cihazla itunes kullanmadan bilgilerinizi (resim, müzik, video, pdf, word, excel, vs.vs. )PC/MAC ve iphone/ipad arasında rahatlıkla taşıyabilirsiniz.
8GB / 16GB /32GB olmak üzere 3 modeli mevcut.
Aynı zmanda contact backup özelliği sayesinde tek dokunuşla tüm telefon rehberinizi flash disk içerisine de yedekleyebiliyorsunuz.

Benim gibi iTunes kullanma özürlü arkadaşlara şiddetle önerilir

Nereden kaça aldınız?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



99 Mesaj
8 Ocak 2012; 1:03:57 

Saolun
_____________________________

PC MÜH.


1662 Mesaj
16 Şubat 2012; 21:36:08 

http://www.getsharepod.com/download/

sınırsız müzik aktarılabiliyor süper program tavsiye ederim
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



3138 Mesaj
27 Şubat 2012; 22:17:16 

ilk programı yayınlayan arkadaşa teşekkür ederim kurdum bu programı ve 6 gb arşivi kurtardım eyvallah hakkını helal et...
_____________________________

Toca race driver


 
12 Mesaj
10 Mart 2012; 6:51:59 

quote:

Orijinalden alıntı: ilkerring

http://www.getsharepod.com/download/

sınırsız müzik aktarılabiliyor süper program tavsiye ederim



ilkerring buyuksun eywallah
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



1662 Mesaj
10 Mart 2012; 9:49:46 

quote:

Orijinalden alıntı: bafuhan



ilkerring buyuksun eywallah

önemli değil kardeşim. harika program. bir çok denediğim oldu ama bu mükemmel bir program.
_____________________________



243 Mesaj
10 Mart 2012; 13:32:58 

iTools iphone'un basit dosya yöneticisi gibi birşey, onunla rahatlıkla yapabilirsiniz.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İnsanlarda iki gözden gelen görüntülerin senteziyle oluşan yeni görüntü (gördüğümüz görüntü) 120 derecelik bir açıya sahiptir.

twitter: @121derece


 
17 Mesaj
30 Mayıs 2012; 20:58:15 

quote:

Orijinalden alıntı: ilkerring

http://www.getsharepod.com/download/

sınırsız müzik aktarılabiliyor süper program tavsiye ederim




süper programmış hakikaten

eyvallah
_____________________________



2058 Mesaj
1 Ağustos 2012; 16:48:41 

teşekkürler
_____________________________

HTC One M8 S™
Sennheiser MOMENTUM İN EAR


 
1 Mesaj
12 Ağustos 2012; 17:04:58 

mrb bu programı kurdum evt calsııyo evt ama muzık bılgısayarıma atamadım resımlı anlatırmısınız tesekkurler
_____________________________



1455 Mesaj
23 Temmuz 2014; 14:45:59 

quote:

Orijinalden alıntı: B. Bulut

iTools iphone'un basit dosya yöneticisi gibi birşey, onunla rahatlıkla yapabilirsiniz.

dostum ne muradın varsa olur inşallah harddiskim bozulunca napıcam diye düşünüyodum en azından bir kısmını kurtardım 30 gb müzik vardı 17 gb ını kurtarabildim kalanıda telefona sığamadığı için atamamıştım zaten
_____________________________


VOLVO,SAAB,SCAINA,H&M,IKEA,AVICII,SHM,LOREEN,ICONO POP,ERICSSON' UN İSVEÇ ÇIKIŞLI OLDUĞUNU BİLİYOR MUYDUNUZ ?


 
1 Mesaj
1 Nisan 2015; 0:37:30 

admin kardeşim allah razı olsun bilgisayarım çökmüştü indirdim telefonda müzik video ne varsa hangisine yüklemek istersem i tunes olsun bilgisayar olsun kopyalama yaptı valla
_____________________________



 
3 Mesaj
20 Ağustos 2015; 14:33:30 

İ tools aracılığıyla da oluyor diye biliyorum bi deneyin :D
_____________________________



 
3 Mesaj
20 Ağustos 2015; 14:53:15 

Program tam sürümü değil beyler işlem hakkı veriyor size ben 100 tane müzik aktarabildim bilgisayarıma sonrasında lisans istedi kısaca paralı yani geçici bir program işe yaramaz ...
_____________________________



 
6 Mesaj
8 Eylül 2015; 14:15:55 

Bununla ilgili bir öneri de benden gelsin. Daha önce bazı farklı konularda da yazmıştım bu sitenin programlarını farklı farklı yerlerde kullandım. Bu da iPhone'dan veya iPhone'a müzik aktarımıyla ilgili şahane bi tanesi: http://www.apowersoft-t...ne-muzik-yedekleme.html
_____________________________



230 Mesaj
12 Şubat 2016; 22:07:11