Şimdi Ara

FORD FOCUS III 2010 VE RESIM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
44.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Birkac Alman otomobil dergisinde cikisti fakat wb de bulamamistim fakat tek birtane autobild de cikti.

     FORD FOCUS III 2010 VE RESIM





    the third-generation Focus will feature Ford’s new EcoBoost range (see panel right). Power for entry-level models will come from a 1.0-litre turbo four-cylinder unit with either 89bhp or 108bhp. The majority of sales will be taken by a new 1.6-litre turbo available in both 148bhp and 178bhp form. These new units will offer great performance
    and low CO2 emissions, too.

    Our sources have revealed that Ford also has two new oil-burners up its sleeve: a 1.6-litre TDCi with 89bhp, 108bhp or 128bhp, and a 2.0-litre with 168bhp or 197bhp. All engines get manual gearboxes as standard, although Ford will expand the use of its PowerShift twin-clutch transmission.

    The Focus will go on sale in late 2010, with a three-door coupé arriving in the same year, plus an estate and CC coupé-cabrio appearing in 2011.

    yani ne demis 1.0 litre benzinli motor 108 HP guc ve ekonomi 8hp 1 litre motor......Ford gumbur gumbur geliyr ve cift vanoslu mondeo da kullanilan 1.6 litre motora turbo uygulamasiyla 150 hp eko motor ve 178 hp kuvvetli seri...bazi forumlarda bu motorlarin Almanyada 6 yildir gelistirldigi ve amacin dizlden daha az yakan 2012 den sonra cikacak 2016da standart olacak emisyonu desteklemesi...ngilteredeki vergi sisteminde eko olmas falan deisler.......buldukca cevirilerini yapip size yazarim veya forularin linklerini gonderirm.

    FORD GUMBUR GUMBUR
    diger markalarin niye turbo+kompresorlu ifak motorlari bukadar abuk piyasaya surdugu belli TDCI daki Ford un yaptigi hamleyi Ford dan once yapmakmis deniyor...fakat bildiginiz uzere Ford PSA dan 2 yil once ayagini cekti cunku teknoloji ve ygulama hirsizligi yasandi deniyordu.

     FORD FOCUS III 2010 VE RESIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi perperek -- 5 Kasım 2008; 22:00:02 >







  • Kabak gibi photoshop (fotoşap) bu :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ucanhoroz

    Kabak gibi photoshop (fotoşap) bu :D

    Tabiiki photoshop olacak herhalde makya yemis focus II den sonra Focus III dicek halleri yok arti son 2 yildir bilirsinizki artik spy lar suca giriyor birilerinde protoiplerin resimleri vardir ama web e kyan ilk ip milyon dollar cezayi yicektir.
  • spylar suça falan girmiyor. adam gibi saklasınlar basın yayın özgürlüğü diye birşey var. worldcarfans da binlerce spy foto var.
    quote:

    Orjinalden alıntı: perperek


    quote:

    Orjinalden alıntı: ucanhoroz

    Kabak gibi photoshop (fotoşap) bu :D

    Tabiiki photoshop olacak herhalde makya yemis focus II den sonra Focus III dicek halleri yok arti son 2 yildir bilirsinizki artik spy lar suca giriyor birilerinde protoiplerin resimleri vardir ama web e kyan ilk ip milyon dollar cezayi yicektir.
  • ben fatoşları bişeye benzetemiyorum ama.
  • herneyse ben bilgilendirme hizmetimi yerine getirdim otorlarla ilglide bigi verdim daha once fiesta v mondeo icin verdigim spy ve motorlar dogru cikti dilerim bunlarda dogru birseyler cikar.
  • verdiğin motor bilgileri dikkat çekici. ancak ford psa nın ortaklığıyla ilgili turbo+kompresör için dediklerin biraz mesnetsiz olmuş sanırsam. psa grupta zaten böyle bir motor yok şu aşamada forddan çalınma. psa grubun kullandığı 1.6 turbo motorlarıda bmw ortaklığıyla geliştirilmiş durumda
  • Sorunda bu ya. Bunun doğru çıkmasını istemiyorummm : )
    Selamlarım
    quote:

    Orjinalden alıntı: perperek

    herneyse ben bilgilendirme hizmetimi yerine getirdim otorlarla ilglide bigi verdim daha once fiesta v mondeo icin verdigim spy ve motorlar dogru cikti dilerim bunlarda dogru birseyler cikar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    verdiğin motor bilgileri dikkat çekici. ancak ford psa nın ortaklığıyla ilgili turbo+kompresör için dediklerin biraz mesnetsiz olmuş sanırsam. psa grupta zaten böyle bir motor yok şu aşamada forddan çalınma. psa grubun kullandığı 1.6 turbo motorlarıda bmw ortaklığıyla geliştirilmiş durumda

    PSA gurubu TDCI-HDI motorlai doneminden kastim. Turbo-kompressor le ilgilide de kastim daha farkliydi.neyse bu 1000 cc lik motor cikmadan zaten durumu aciga kavusturmak cok zor. Ayrintili bilgi bulabilen paylasirsa sevinirim.
  • perperek paylaşım için teşekkürler.

    autobild bu tarz ps. çalışmalarını çok kullanıyo ve bizleri heyecanlandırıyo bi yandan da yakaladığı haberi görsel unsurlar da kullanarak güçlendirmiş oluyo(sanırım). ancak bu focus3 çalışmasına bakarsak böyle bi ön tasarımı ford'un hayata geçireceğine ihtimal vermiyorum açıkçası. aracın ön görünümünü beğendiğimi söyleyemem.. ama motor seçenekleri dikkat çekici ve ford bu konuda atılım gösterecek gibi görünüyo..
  • yeni focus bana göre ana hat olarak kabaca yeni fiesta'nın büyütülmüşü olacaktır...bu yukardaki görselde ise yeni mondeo'nun çizgileri var dikkatli bakarsanız...
  • Yav bu fuardaki adamın günahını almışım doğruymuş meğer dedikleri Bide şu şanzıman işini halletse şöyle dsg tarzı bişey
  • çok kötü hiç begenmedin üst sınıf bir arabanın alt sınıfındaki fiestaya benzetilmesi ilginç hani ilk bu cıkıp sonra fiesta cıksa ok ama tam tersi ilginç
  • golf için o kdar resim çıktı ki....hepsi farklı farklı ama adamlar hafif makyaj yapıp ( avrupa böyle söylüyor ) yeni çıkardık dediler :d
    yani bu resim omayabilr de olabilir de
  • Paint bence

    Önden Opelimsi.Mazdamsı.. i30'umsu.. görüntü aldım:)
  • Focus illaki güzel olur önemli olan motorlar
  • Arkadaslar VW golf V uretimi yani montaji vde birlesimi pahali oldugu arti VW nin ilk seri FSI motorlaribenim bildigim,kulanicilarinda demesine gore iyi degildi duuk devirde otomobilin icinde ses yapmasi-ben otomatik devirlisini kullandim genelde sehir ici evet hakliydilar hafif bir ses geliyorduki bu kasada dizelinde otoyolda ses duymak mumkun degil...herneyse Onceki kasadaki hatayi ve zarari telafi etmek icin birlesim noktalari ve uretimi daha basit bir model olan GOLF VI yi mecburi boye piyasaya surduler-gosterge yerlesimleri ve direksiyon simidi zaten inceleyebilirseniz bu 1999-2002 arasinda ici disi makyajli kisitli polo lar cikmisti tasarim olarak cok yakinlar cizgi ayni....Alman vw gurubu biraz milliyetcilik biraz o bu golfu hep en cok satan otomobili yapaya calisir kendi ulkesinde....ingilizlerde de ford hep 1 numara satar dse yalan olur en cok BMW 3 serisi bir ar satiyordu fakat onu Mondeo onunu kesti ve ingilizlerin en yi 2.el otomobil secimi ve prim yapan modelse focus falan....
    Neyse knumuza donelim daha onceki yillarda profesyonel yazilim alaninda urun satis ve uzmanligi apti...rastlanti degil fakat beni ana yazilimimi Nasa,ford,GM...ordu o bu kullaniyordu ki 3D modelleme uzerinde protoipi bire bir calistirabiliyorsun arza vereceksede sanal ortamda veriyrdu falanfilan.......

    O yillardan proj bazli baglantim oldugundan Ford un mekanik-teknik-uretim-ham maddede diger firmalara gore cok buyuk arastirma ve merkezleri islettigini biliyorum bence anormal buyuk uretim sahasina sahipler...bi suru fira gemi uretir onu uretir otomobil uretir......adamlar b tarz firmalardan daha buyuk genis alana yayilmis operasyona sahip.....
    Bu noktada elinde cok cesit motor ve alternatiflere sahip oldugunu biliyordum...ama coogunlukta bunlari hayata gecrmek icin 10-5 yil arastirma gerekli diye cevap veriyorlardi...bana gorede ellernde teknoloji varsa 20-30 yil bile bunu saklamislardir. Eminimki ellerinde 1 litre motorlar 1 litre yakit = 100km yol yapan secenekleri mevcut.....bir yandan hava basincli motor,elektri motor,enerji pili destekli sistemlerde var....aa enerji pillerinin maliyetide geri donusumude malesefki benzinden daha fazla dunyaya ve cevreye su an icin zararli...calisirken 0 emisyon olabilir fakat o pillerin uretimi kimyasi ve geri donusumu arti onu sarj ederken uetilen elektrigin cevreye verdigi zararda hesaplaniyor....bu konudada soyle bir denkelmden bahsediyorlardi 6 yil onc 10 dakika sarjla 1000km gitmeye baslarsa belki dusunulur diye....
    Her neyse Focus III tbiki bu on panjurla gelmez ;) aslinda mondeo nun ufaltilmis fiesta ninda buyutulmus hali olarak dusununce o phooshopda gizli noktalari bulursunuz o photshopda oynanmis on kaput degistirilmis arka cizgide zaten fiesta nin arkasi falan var.... vs.

    Motorlara gelince 1.25 82-86 hp motorlar zaten yanlisim yoksa adamlarda 15 yildan bri varki o motorun koku 70 li yillara dayaniyor o yillarda 1-1.3 litre motorlu fiestalar vardi diye biliyorum hatta racing 120 hp motorlari olsa gerek.....
    1 litre 108-89 hp 100km de 3-4,5 litre yakitla cikmalari sanirsam cokta efsane olmaz..u arada motor bilgilerinin bir kismini autoexpress bir kisminida merikan sitelerinden forlardan ogrendm....Aerikan sitelerindeki forumlarda projelerde calisan Ford muhendisleride yaziyor...bunun sebeide sanirsam kullanici isteklerini veya ilerde piyasayi sureceklei teknolojilern etkilerini onden ogrenebilmek.....
    Yazdigim gibi herkes bilglerini ogrenebildigi surece paylasirsa sevinirim-bu dedikoduda olabilir-photoshpda-forumda.......
    tesekkurler




  • BUNE YA EĞER BU GERÇEKSE BU FOCUS UN SEDAN MODELİ BMW NIN TIPATIP AYNISI OLUR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakir-bir-kul -- 11 Kasım 2008; 0:18:56 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: URBAN_ROCK

    BUNE YA EĞER BU GERÇEKSE BU FOCUS UN SEDAN MODELİ BMW NIN TIPATIP AYNISI OLUR

    gerçek olucağından şüpeliyim
  • ya şu yan aynaları golf sopası gibi yapıyorlar ya, uyuz ediyor adamı. ucuz fransız tasarımlarının piyasaya katkısı oldu bu da.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.