Şimdi Ara

unutulmuş ve/veya Türkiye tarafından tutulmamış araçlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
16.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • türk insanının sedan tutkusu yüzünden günümüzde avrupada kullanılan birçok hb aracı ülkemizde görememekteyiz veya gelen ise çok az satılmakta.

    örneğin twingo:
    araç çok fonksiyonel dışı minnacık olmasına rağmen içi baya geniş sıfır km'si satıldığı sırada ülkedeki araçlardan çok çok üstündü.

    clio hb:
    clio symbol yüzünden gölgede kaldı bence. mesela bir arama yasanız sahibinden.com da clio için hb olanını bulmak çok zordur.

    smart fortwo forfour: mercedes gibi güçlü bir motor devinin arkasındaydı fakat türkiyede gereğinden fazla pahalı fiyatlara satıldı ikinci eli hiç olmadı gibi 1-2 yıllık satılık ilanları olan bile var

    fiat panda: fiatın a segmenti temsilcisi dualogic ve manuel şanzımanla satıldı ve hala satılıyor. alındığı anda 8-10 lira aşağısına satılamıyor bile. gerçi motoru biraz düşük olmasına rağmen bayanlar çok ideal fakat bizim sedan olmalı hegamonyasından nasibini aldı.

    fiat bravo-brava-marea: araçların tipleri donanımları süper bi kaç sorunu haricinde fazla bir sorunu yok ama marea sedan olmasına rağmen koç'un pazarlama politikası yüzünden çok az satıldı. yeni bravo da yine aynı politikadan az satılacak

    mitsubishi colt: smart forfour ile aynı plartformda hollandada üretildi. yeni makyajlanacak olduğundan kampanya ile ucuza satılmasaydı alanın olacağını sanmıyorum.

    mazda 323 90-96 model arası: sedan hb karoserisi vardı. hatta dayım hala 90 modelini kullanıyor. bi sorun yaşadığını görmedim. o yıllara göre 4 otomatik cam, elektrikli yan aynalar, içerden bagaj açma, enjeksiyonlu 1.6 motor gibi donanım ile satılmasına rağmen merserin servis ve bayii ağını genişletmemesinden ölü doğdu denebilir. mazda türkiyede daha yeni yeni toparlanmaya başladı tabi merserin sayesinde değil mazda japonya sayesinde

    hemen hemen bütün alfa romeolar: genellikle şöle bozuluyo böle yolda kaldım demiş olanlar ya bakımını düzgün yapmamıştır yada çok abartı kullanarak motoru öldürmüştür. donanım bakımından baya iyidir. 146 1.6 boxer olanına binmiştim. rektefiye olmuşmuydu bilmiyorum ama araç 320000 km'deydi ve uzun yola gittiğimde sollamalarda ve otoban hiç üzmedi. yalnız dur kalk trafikte sürekli kullanınca harareti yükseliyordu.

    daihatsu modelleri: araçlar genellikle hb olduğundan (applause hariç) ve reklam yetersizliğinden çok çekti. yoksa daihatsu bir nevi toyota'nın yan sanayiisi sayılır. motorlarını toyotadan almaktadır. ama bilinmemektedir. bu gidişle de böyle devam edecek.

    suzuki modelleri: japonların sağlam araçlarından olmasına rağmen 90lardaki swift kadar şu anda popüler değiller. fiat sedici'yle aynı plartformdaki sx4'ü kimsenin bildiğini sanmıyorum. veya grand vitaranın dizel motorunu renault'dan aldığını. suzuki satışlarının çoğunluğunu SUV'u vitara sahiplenmiş durumda ama diğer modelleri çok sönük kalmıştır.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar.







  • fıat ıdea



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GKHN_93 -- 31 Ekim 2008; 19:21:34 >
  • burası türkiye

    o miniminnacık hblere avrupada binsinler.


     unutulmuş ve/veya Türkiye tarafından tutulmamış araçlar


    şuna bak yaa bi de şerit çekmişler sanki musclecar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan

    burası türkiye

    o miniminnacık hblere avrupada binsinler.


     unutulmuş ve/veya Türkiye tarafından tutulmamış araçlar


    şuna bak yaa bi de şerit çekmişler sanki musclecar







  • Fiat Sedici
  • Fiat Punto ilk kasalar. Full modelinde otom. klimadan tutun da 6'lı cd çalarına, cruise controlünden sunroof'una kadar bir sürü lüks sayılabilecek donanımı bulabilirsiniz. Ama bu full puntoların Tr genelinde 2 elin parmaklarını geçeceğini sanmıyorum. Sahibinden'de açın bakın isterseniz, 14 ila 16 arasında fiyatları var. 1.4 95 hp ve 1.2 8v motor dualogic sanzıman mevcuttur. 1.4'ün 0-100'ü 9.9 sn gibi güzel bir değere sahiptir.

     unutulmuş ve/veya Türkiye tarafından tutulmamış araçlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    Fiat Punto ilk kasalar. Full modelinde otom. klimadan tutun da 6'lı cd çalarına, cruise controlünden sunroof'una kadar bir sürü lüks sayılabilecek donanımı bulabilirsiniz. Ama bu full puntoların Tr genelinde 2 elin parmaklarını geçeceğini sanmıyorum. Sahibinden'de açın bakın isterseniz, 14 ila 16 arasında fiyatları var. 1.4 95 hp ve 1.2 8v motor dualogic sanzıman mevcuttur. 1.4'ün 0-100'ü 9.9 sn gibi güzel bir değere sahiptir.

     unutulmuş ve/veya Türkiye tarafından tutulmamış araçlar


    palio yüzünden satılmadı. ama grande puntoyu türk tüketicisi beğendi gibi. arasındaki fark grande puntoda anlaşılır biçimdeydi belki de ondan.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    Fiat Punto ilk kasalar. Full modelinde otom. klimadan tutun da 6'lı cd çalarına, cruise controlünden sunroof'una kadar bir sürü lüks sayılabilecek donanımı bulabilirsiniz. Ama bu full puntoların Tr genelinde 2 elin parmaklarını geçeceğini sanmıyorum. Sahibinden'de açın bakın isterseniz, 14 ila 16 arasında fiyatları var. 1.4 95 hp ve 1.2 8v motor dualogic sanzıman mevcuttur. 1.4'ün 0-100'ü 9.9 sn gibi güzel bir değere sahiptir.

     unutulmuş ve/veya Türkiye tarafından tutulmamış araçlar



    punto saçma derece de pahalı satılıyordu, çünkü palio satmak koç'un çok daha işine geliyordu.

    fiat tofaş tarafından pazarlandığı sürece sadece koç hangi modeli satmak işine gelirse onu satar, sedici de buna güzel örnek, 40 bin ytl ye b segmenti hb den bozma crossover kim alır?

    keza alfa romeo modelleri de koç'un pazarlama başarısızlığı.

    diğer bahsi geçen modeller bence hakettikleri kadar satıyorlar, clio hb de gayet iyi satan bir model.




  • ama symbolun her zaman gölgesinde olacak
  • Mazda 5. Kusursuz olmasına rağmen binlerce C-max satılırken 5 neredeyse hiç yok.
  • Bir tane de benden olsun: "Fiat Stilo" 2003'te Türkiye piyasasına girdi ve 2006'da Türkiye'de satışı durdu. İtalya'da hala üretime devam ediyor. Az satmasının sebebi fiyatı oldu. sonradan kampanyalar yapılsa da dikiş tuturamadılar bir kere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edebi -- 31 Ekim 2008; 21:49:47 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım

    Mazda 5. Kusursuz olmasına rağmen binlerce C-max satılırken 5 neredeyse hiç yok.

    çoğu mazda mermerler grup sayesinde duyulmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 31 Ekim 2008; 22:42:38 >
  • Renault Twingo'nun ülkemizde kesinlikle hak ettiği ilgiyi göremediğini düşünüyorum ki bana göre üretim yılına göre çok başarılı bir araç...
  • Renault Modus, gereksiz yere üretildi ve beklendiği gibi, tutmadı.
  • Ford Scorpio o kadar güsel bir araç ülkemisde tutulmadı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım

    Mazda 5. Kusursuz olmasına rağmen binlerce C-max satılırken 5 neredeyse hiç yok.

    çoğu mazda mermerler grup sayesinde duyulmadı

  • quote:

    Orjinalden alıntı: MoNdEoo

    Ford Scorpio o kadar güsel bir araç ülkemisde tutulmadı...

    avrupada da tutulmadı. 2.8 lt motor olunca ve amerikan menşeili olunca biraz normal
  • avrupadaki durumu pek bilmiyorumda..
    saab da biraz sakin bizim ülkemizde sanki...
    fuarda bile 2-3 araç köşeye sinmişler...

    hiç reklam göremiyorum yada dikkatimi çekmiyor...
  • Fiat Marea ve Ford Mondoe ülkemizde hak ettikleri yeri bulmadıklarını düşünüyorum.

    Özellikle bu iki model nedense tutulmadı hiç 2. elde. Anlamış da değilim sebebini.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: edebi

    Bir tane de benden olsun: "Fiat Stilo" 2003'te Türkiye piyasasına girdi ve 2006'da Türkiye'de satışı durdu. İtalya'da hala üretime devam ediyor. Az satmasının sebebi fiyatı oldu. sonradan kampanyalar yapılsa da dikiş tuturamadılar bir kere.

    stilonun şekli şemali çok iyi ama motoru o kasayı zorluyor deniyordu.

    @armi mondeo tutuldu da laguna pek tutulmadı gibi sanki. İkinci el fiyatları bunu destekliyo gibi sanki.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.