Şimdi Ara

otomobilde yolda sola cekme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
29.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



  • Başka bir rot-balansçıda tekrar yaptırın.

    Rot kollarını kontrol ettirin.

    Eğer çekme devam ederse aracı satın.

    Büyük ihtimalle çarpıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogün®

    Başka bir rot-balansçıda tekrar yaptırın.

    Rot kollarını kontrol ettirin.

    Eğer çekme devam ederse aracı satın.

    Büyük ihtimalle çarpıktır.
    sola ya da sağa çekmenin sebepleri;

    -rot başları rotiller (yani ön düzen parçalarının eskimesi)

    -Aracın lastiklerinin içindeki tellerin kırılması(bu normal kullanımda ya da kullanmama durumunda 5 yılda ortaya çıkar sert kullanım olursa daha kısa sürede gerçekleşir)

    -Rot-balans düzgün yapılmamıştır.

    -Direksiyon kutusunda problem olabilir kontrol edilmeli.

    -Araç daha önce büyük bir kaza geçirmiş olabilir düzen tutmamıştır ya da yapan usta iyi yapamamıştır.

    -Amortisörlerle olan kısmı bilmiyorum



    bu maddeler sola çekme yapan maddeler ancak siz aracın lastiklerini yenilemişsiniz o madde sizi ilgilendirmiyor.
    Rot-balansı yaptırmışsınız ama farklı bir yerde bilgisayarlı rot balansa sokun.
    Direksiyon kutusunu kontrol ettirin.
    Amortisörlerden anlayan birisine gösterin.
    eğer bunlara rağmen hâla sorun devam ediyorsa aracı elinizden çıkarın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    sola ya da sağa çekmenin sebepleri;

    -rot başları rotiller (yani ön düzen parçalarının eskimesi)

    -Aracın lastiklerinin içindeki tellerin kırılması(bu normal kullanımda ya da kullanmama durumunda 5 yılda ortaya çıkar sert kullanım olursa daha kısa sürede gerçekleşir)

    -Rot-balans düzgün yapılmamıştır.

    -Direksiyon kutusunda problem olabilir kontrol edilmeli.

    -Araç daha önce büyük bir kaza geçirmiş olabilir düzen tutmamıştır ya da yapan usta iyi yapamamıştır.

    -Amortisörlerle olan kısmı bilmiyorum



    bu maddeler sola çekme yapan maddeler ancak siz aracın lastiklerini yenilemişsiniz o madde sizi ilgilendirmiyor.
    Rot-balansı yaptırmışsınız ama farklı bir yerde bilgisayarlı rot balansa sokun.
    Direksiyon kutusunu kontrol ettirin.
    Amortisörlerden anlayan birisine gösterin.
    eğer bunlara rağmen hâla sorun devam ediyorsa aracı elinizden çıkarın

    Alıntıları Göster
    lastiklerin de havasını kontrol edin
    farklı basınçlı lastikler de dengesizlikler yaratır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



    arkadaslar cevaplarınıza tesekur ediyorum. birde soyle bir sorun var direksiyonu bıraktığımda ve sert fren yaptığımda arabanın onu bazen sola kafa atıyor bazen hıc yone atmadan dumduz duruyor bu farklılık ne olabilir...........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dembay -- 26 Ekim 2008; 22:17:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    sola ya da sağa çekmenin sebepleri;

    -rot başları rotiller (yani ön düzen parçalarının eskimesi)

    -Aracın lastiklerinin içindeki tellerin kırılması(bu normal kullanımda ya da kullanmama durumunda 5 yılda ortaya çıkar sert kullanım olursa daha kısa sürede gerçekleşir)

    -Rot-balans düzgün yapılmamıştır.

    -Direksiyon kutusunda problem olabilir kontrol edilmeli.

    -Araç daha önce büyük bir kaza geçirmiş olabilir düzen tutmamıştır ya da yapan usta iyi yapamamıştır.

    -Amortisörlerle olan kısmı bilmiyorum



    bu maddeler sola çekme yapan maddeler ancak siz aracın lastiklerini yenilemişsiniz o madde sizi ilgilendirmiyor.
    Rot-balansı yaptırmışsınız ama farklı bir yerde bilgisayarlı rot balansa sokun.
    Direksiyon kutusunu kontrol ettirin.
    Amortisörlerden anlayan birisine gösterin.
    eğer bunlara rağmen hâla sorun devam ediyorsa aracı elinizden çıkarın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kürsad

    sola ya da sağa çekmenin sebepleri;

    -rot başları rotiller (yani ön düzen parçalarının eskimesi)

    -Aracın lastiklerinin içindeki tellerin kırılması(bu normal kullanımda ya da kullanmama durumunda 5 yılda ortaya çıkar sert kullanım olursa daha kısa sürede gerçekleşir)

    -Rot-balans düzgün yapılmamıştır.

    -Direksiyon kutusunda problem olabilir kontrol edilmeli.

    -Araç daha önce büyük bir kaza geçirmiş olabilir düzen tutmamıştır ya da yapan usta iyi yapamamıştır.

    -Amortisörlerle olan kısmı bilmiyorum



    bu maddeler sola çekme yapan maddeler ancak siz aracın lastiklerini yenilemişsiniz o madde sizi ilgilendirmiyor.
    Rot-balansı yaptırmışsınız ama farklı bir yerde bilgisayarlı rot balansa sokun.
    Direksiyon kutusunu kontrol ettirin.
    Amortisörlerden anlayan birisine gösterin.
    eğer bunlara rağmen hâla sorun devam ediyorsa aracı elinizden çıkarın

    rot basları problemli olabilir diyorsunuz ama rot basları ve alt takımı problemli olan araclarda rot ayarı yapılmıyor diye biliyorum hele para için parca degistiren servislerde hemen bozuk derlerdi diye dusunuyorum.. rotlar saglam dediler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



    arkadaslar cevaplarınıza tesekur ediyorum. birde soyle bir sorun var direksiyonu bıraktığımda ve sert fren yaptığımda arabanın onu bazen sola kafa atıyor bazen hıc yone atmadan dumduz duruyor bu farklılık ne olabilir...........
    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



    arkadaslar cevaplarınıza tesekur ediyorum. birde soyle bir sorun var direksiyonu bıraktığımda ve sert fren yaptığımda arabanın onu bazen sola kafa atıyor bazen hıc yone atmadan dumduz duruyor bu farklılık ne olabilir...........


    bu normaldır bunu onlemın tek yolu arac kaymaya basladıgı anda ayagınızı frenden cekın tekrar basın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .IsTanBul.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



    arkadaslar cevaplarınıza tesekur ediyorum. birde soyle bir sorun var direksiyonu bıraktığımda ve sert fren yaptığımda arabanın onu bazen sola kafa atıyor bazen hıc yone atmadan dumduz duruyor bu farklılık ne olabilir...........


    bu normaldır bunu onlemın tek yolu arac kaymaya basladıgı anda ayagınızı frenden cekın tekrar basın

    Alıntıları Göster
    fren sorunu olduğu kesin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .IsTanBul.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



    arkadaslar cevaplarınıza tesekur ediyorum. birde soyle bir sorun var direksiyonu bıraktığımda ve sert fren yaptığımda arabanın onu bazen sola kafa atıyor bazen hıc yone atmadan dumduz duruyor bu farklılık ne olabilir...........


    bu normaldır bunu onlemın tek yolu arac kaymaya basladıgı anda ayagınızı frenden cekın tekrar basın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



    arkadaslar cevaplarınıza tesekur ediyorum. birde soyle bir sorun var direksiyonu bıraktığımda ve sert fren yaptığımda arabanın onu bazen sola kafa atıyor bazen hıc yone atmadan dumduz duruyor bu farklılık ne olabilir...........


    bu normaldır bunu onlemın tek yolu arac kaymaya basladıgı anda ayagınızı frenden cekın tekrar basın



    dediğinizi yapıyorumda problem neden olabilir caresi ne olabilir????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



    arkadaslar cevaplarınıza tesekur ediyorum. birde soyle bir sorun var direksiyonu bıraktığımda ve sert fren yaptığımda arabanın onu bazen sola kafa atıyor bazen hıc yone atmadan dumduz duruyor bu farklılık ne olabilir...........


    bu normaldır bunu onlemın tek yolu arac kaymaya basladıgı anda ayagınızı frenden cekın tekrar basın



    dediğinizi yapıyorumda problem neden olabilir caresi ne olabilir????

    Alıntıları Göster
    İyi bi ustan varsa arkadaşlarının ustaları felanda olabilir. Çıkın test sürüşüne derdini anlat kontrol etmesi gereken yerleri eder zaten. Arkadaşların dediği sebeplerden olabilir Rot vs.. herşeyi yaptıktan sonra yine aynı şeyse araba şaseden vuruktur. Aslında onlara bakmadan önce arabanın bi şaselerini tavanını kontrol ettir buralarda bişi varsa zaten uğraşmaya değmez.Uğraşsanda çok zor düzen tutması elinden çıkarman gerekir veya böyle binmeye devam edersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExTReMee

    İyi bi ustan varsa arkadaşlarının ustaları felanda olabilir. Çıkın test sürüşüne derdini anlat kontrol etmesi gereken yerleri eder zaten. Arkadaşların dediği sebeplerden olabilir Rot vs.. herşeyi yaptıktan sonra yine aynı şeyse araba şaseden vuruktur. Aslında onlara bakmadan önce arabanın bi şaselerini tavanını kontrol ettir buralarda bişi varsa zaten uğraşmaya değmez.Uğraşsanda çok zor düzen tutması elinden çıkarman gerekir veya böyle binmeye devam edersin.

    Alıntıları Göster
    ön sol aks bilyanı+ ona bağlı bulunan her parçayı her vidayı kontrol ettirmelisin. daha dün kuzenin arabasında aynı şikayet vardı. alt tabla rotil başı ön aks bilyası kökten değişti. akstan bilyayı çıkaramıyorlardı g kasa absli astra da..

    sebebi ise alttaki çiziklerden anladığımız akdarıyla araç kaldırım vb bi yere çıkmış tablayı eğince ona bağlı rotil rot başı ve son olarak aks bilyası nalları dikmiş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



    arkadaslar cevaplarınıza tesekur ediyorum. birde soyle bir sorun var direksiyonu bıraktığımda ve sert fren yaptığımda arabanın onu bazen sola kafa atıyor bazen hıc yone atmadan dumduz duruyor bu farklılık ne olabilir...........
    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............



    arkadaslar cevaplarınıza tesekur ediyorum. birde soyle bir sorun var direksiyonu bıraktığımda ve sert fren yaptığımda arabanın onu bazen sola kafa atıyor bazen hıc yone atmadan dumduz duruyor bu farklılık ne olabilir...........

    kızaklama olarak ani fren yapıyorsan sağa da kayma ihtimali var. ama ani yavaşlamada oluyosa rot rotil amortisör sonrasında şase ile ilgili herşey olabilir. yani bütün yürüyen aksama ve yürüyen aksamın bağlandığı şaseye bakmak gerekir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............


    arkadaslar baska bir rot cuya goturdum ayar yaptı yıne sola cekiyor.. arabayı krıkoya kaldırdık ön sol teker saga nazaran daha sıkı dönüyordu... sola cekme bundan yapabilir mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............


    arkadaslar baska bir rot cuya goturdum ayar yaptı yıne sola cekiyor.. arabayı krıkoya kaldırdık ön sol teker saga nazaran daha sıkı dönüyordu... sola cekme bundan yapabilir mi
    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............


    arkadaslar baska bir rot cuya goturdum ayar yaptı yıne sola cekiyor.. arabayı krıkoya kaldırdık ön sol teker saga nazaran daha sıkı dönüyordu... sola cekme bundan yapabilir mi


    Hocam çok mu sıkıydı ?

    Rot balansçı bir şey demedi mi?

    Çekme probleminiz büyük ihtimalle şasenin yamuk olamsından kaynaklı.

    Yani aracınız kazalı.

    Bence elden çıkarın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogün®

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............


    arkadaslar baska bir rot cuya goturdum ayar yaptı yıne sola cekiyor.. arabayı krıkoya kaldırdık ön sol teker saga nazaran daha sıkı dönüyordu... sola cekme bundan yapabilir mi


    Hocam çok mu sıkıydı ?

    Rot balansçı bir şey demedi mi?

    Çekme probleminiz büyük ihtimalle şasenin yamuk olamsından kaynaklı.

    Yani aracınız kazalı.

    Bence elden çıkarın.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ogün®


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............


    arkadaslar baska bir rot cuya goturdum ayar yaptı yıne sola cekiyor.. arabayı krıkoya kaldırdık ön sol teker saga nazaran daha sıkı dönüyordu... sola cekme bundan yapabilir mi


    Hocam çok mu sıkıydı ?

    Rot balansçı bir şey demedi mi?

    Çekme probleminiz büyük ihtimalle şasenin yamuk olamsından kaynaklı.

    Yani aracınız kazalı.

    Bence elden çıkarın.


    mesela.. bosta iken sag teker 3 tur atıyorsa sol teker bir tur atıyor........rot balanscıda fren balataları sıkı dedi.............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dembay -- 29 Ekim 2008; 0:08:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ogün®


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............


    arkadaslar baska bir rot cuya goturdum ayar yaptı yıne sola cekiyor.. arabayı krıkoya kaldırdık ön sol teker saga nazaran daha sıkı dönüyordu... sola cekme bundan yapabilir mi


    Hocam çok mu sıkıydı ?

    Rot balansçı bir şey demedi mi?

    Çekme probleminiz büyük ihtimalle şasenin yamuk olamsından kaynaklı.

    Yani aracınız kazalı.

    Bence elden çıkarın.


    mesela.. bosta iken sag teker 3 tur atıyorsa sol teker bir tur atıyor........rot balanscıda fren balataları sıkı dedi.............

    Alıntıları Göster
    buna benzer ama biraz daha farklısı benim eski unomun arka kampanalarında vardı , frenler değişince fren ayarını biraz gevşetirdi usta yoksa araç kendiliğinden fren sıkardı.. bu durum büyük ihtimalle sizin de başınızda ama farklı tabi ki .. eğer tur sayıları böyle farklıysa diske fren temas ediyor demektir.. bu da ya disk eğrilmiş ya da fren sıkan komponentlerde bir sorun olduğunu gösterir kanımca.. ama tabiki sanayii ustası değilim kendi kişisel fikrim.. diskte sorun varsa tornacı onu düzeltir eğer ön sol disk fren sisteminde sorun varsa onu komple değiştirmek en iyi çözüm olacaktır...

    geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TatanQa

    buna benzer ama biraz daha farklısı benim eski unomun arka kampanalarında vardı , frenler değişince fren ayarını biraz gevşetirdi usta yoksa araç kendiliğinden fren sıkardı.. bu durum büyük ihtimalle sizin de başınızda ama farklı tabi ki .. eğer tur sayıları böyle farklıysa diske fren temas ediyor demektir.. bu da ya disk eğrilmiş ya da fren sıkan komponentlerde bir sorun olduğunu gösterir kanımca.. ama tabiki sanayii ustası değilim kendi kişisel fikrim.. diskte sorun varsa tornacı onu düzeltir eğer ön sol disk fren sisteminde sorun varsa onu komple değiştirmek en iyi çözüm olacaktır...

    geçmiş olsun

    Alıntıları Göster
    lastiği janttan ayırıp janta bi baktır belki jant içten yamulmuştur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ogün®


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............


    arkadaslar baska bir rot cuya goturdum ayar yaptı yıne sola cekiyor.. arabayı krıkoya kaldırdık ön sol teker saga nazaran daha sıkı dönüyordu... sola cekme bundan yapabilir mi


    Hocam çok mu sıkıydı ?

    Rot balansçı bir şey demedi mi?

    Çekme probleminiz büyük ihtimalle şasenin yamuk olamsından kaynaklı.

    Yani aracınız kazalı.

    Bence elden çıkarın.


    mesela.. bosta iken sag teker 3 tur atıyorsa sol teker bir tur atıyor........rot balanscıda fren balataları sıkı dedi.............

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ogün®


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............


    arkadaslar baska bir rot cuya goturdum ayar yaptı yıne sola cekiyor.. arabayı krıkoya kaldırdık ön sol teker saga nazaran daha sıkı dönüyordu... sola cekme bundan yapabilir mi


    Hocam çok mu sıkıydı ?

    Rot balansçı bir şey demedi mi?

    Çekme probleminiz büyük ihtimalle şasenin yamuk olamsından kaynaklı.

    Yani aracınız kazalı.

    Bence elden çıkarın.


    mesela.. bosta iken sag teker 3 tur atıyorsa sol teker bir tur atıyor........rot balanscıda fren balataları sıkı dedi.............



    Ooo bayağı fark varmış hocam.

    Sol tarafı frencide yaptırın.

    Cantta eğiklik varsa torna ile düzeltiyorlar.

    Sonra tekrar bakın çekme var mı?.

    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogün®

    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ogün®


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay


    quote:

    Orjinalden alıntı: dembay

    arkadaslar aracım 96 slx.. lastiklerimi degiştirdim fıat kendi servisinde rot balans yaptırdım...... ancak araba sola cektı.... tekrar aynı servise gittim ve durumu anlattım... ( rot ayarı yaptıkları alet gercekten güzel bi aletti. her tekere naklava desenine benzeyen birseyler taktılar) kendilerinin dogru yaptıklarını söylediler ve problemin amortısorun ustundeki( amortisor ile saseye baglantı yeri arasına konan )rulmanda oldugunu söylediler ve degiştirdiler.. ama hala araba sola cekiyor... sebep ne olabilir....... tekrar baska bir rotcuya gotureyım mı ............


    arkadaslar baska bir rot cuya goturdum ayar yaptı yıne sola cekiyor.. arabayı krıkoya kaldırdık ön sol teker saga nazaran daha sıkı dönüyordu... sola cekme bundan yapabilir mi


    Hocam çok mu sıkıydı ?

    Rot balansçı bir şey demedi mi?

    Çekme probleminiz büyük ihtimalle şasenin yamuk olamsından kaynaklı.

    Yani aracınız kazalı.

    Bence elden çıkarın.


    mesela.. bosta iken sag teker 3 tur atıyorsa sol teker bir tur atıyor........rot balanscıda fren balataları sıkı dedi.............



    Ooo bayağı fark varmış hocam.

    Sol tarafı frencide yaptırın.

    Cantta eğiklik varsa torna ile düzeltiyorlar.

    Sonra tekrar bakın çekme var mı?.

    Selamlar.

    Alıntıları Göster
    hocam sıkı balatadan da yapar birde aracı lifte kaldırıp rotil başları kontrolü yapmalısınız. yani şöyle: araç havada ellerinizle takeri kavrayıp sağa sola sallayın oynama çoksa tekeri şaseye başlayan aksam özellkle rotil başı özelliğini kaybetmiştir.. zamanla bu olabilir çukurdan vs çok fazla etkilenir. çok esnek parça değildir. tabi aracınız opelse alttaki tablayıda değiştirmek zorunda kalırsınız diğer araçlarda nasıl bilmem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    hocam sıkı balatadan da yapar birde aracı lifte kaldırıp rotil başları kontrolü yapmalısınız. yani şöyle: araç havada ellerinizle takeri kavrayıp sağa sola sallayın oynama çoksa tekeri şaseye başlayan aksam özellkle rotil başı özelliğini kaybetmiştir.. zamanla bu olabilir çukurdan vs çok fazla etkilenir. çok esnek parça değildir. tabi aracınız opelse alttaki tablayıda değiştirmek zorunda kalırsınız diğer araçlarda nasıl bilmem

    Alıntıları Göster
    arkadaslar herkese cevaplar içn tesekkur ederim........yarın frene baktırmaya gideceğim... bu arada actırmısken hıdroliğide değiştirsem iyi olur herhalde. özelliğini yitirmiş olabilir mi




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.