Şimdi Ara

Clio II 1.5 DCI - 2005 Fiyat Analizi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba

    Clio II 1.5 DCI - 2005 Model bir araç için fiyat analizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim detaylar aşağıdaki gibi..


    Marka : Renault
    Model : Clio II - 2005
    Kasa : HB
    KM : 89.000
    Bakım : En son 63 binde yetkli servise girişmiş araç şuan 89 bin ve ağır bakım ihtiyacı olacak.
    Değişen: Motor Kaputu
    Boya : Arka Sol Çamurluk, Arka Sağ Çamurluk, Arka Sağ Kapı
    Beyin : Servis görevlisi ( Clio'lar da gaz teli olmadığını bunun yerine aynı işi yapan sistemde arıza gördü) 172 YTL'lik parça 90 Bin bakıkında yeniden değerlendirilecekmiş parçanın durumu şuan problem gözükmüyor sürüşte. ??
    Kaza : Araç bir darbe almış ancak olayın tam olarak nasıl olduğu net değil, Bagajın içindeki stepne'nin bulunduğu girintinin yan tarafı (Kuş bakışı girintinin tam aşağı doğru eğildiği kısımda ) biraz içeri göçmüş. stepne rahat çıkıyor. Muhtemelen tampon değişmiştir ve 63 binden sonra araç bakıma girmediği için başka bir serviste değişmiş olabilir, üzerinde boya yok çünkü.

    Fiyat : 15.500 isteniyor.

    Şimdiden Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gengis -- 26 Ekim 2008; 0:29:54 >







  • hasarları çok dert edilecek şeyler değil, iskelette sorun olmadıkça değişen ya da boyanan parçalar sorun yaratmaz. biraz garip gelebilir ama ben fiyatı şüpheye düşecek derecede az buldum. bütün özellikleri yazarak fiyatı tahmin et deseydiniz ben 17den aşağı demezdim, bu düşündürdü beni. eğer sizin aklınızda şüphe yoksa, ve madem yetkili serviste kilometresinin gerçek olduğu ve 172ytl gibi az bir masrafı olduğu söylendiyse bence kaçırılmaması gerek.

    quote:

    Orjinalden alıntı: gengis

    Arkadaşlar Merhaba

    Clio II 1.5 DCI - 2005 Model bir araç için fiyat analizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim detaylar aşağıdaki gibi..


    Marka : Renault
    Model : Clio II - 2005
    Kasa : HB
    KM : 89.000
    Bakım : En son 63 binde yetkli servise girişmiş araç şuan 89 bin ve ağır bakım ihtiyacı olacak.
    Değişen: Motor Kaputu
    Boya : Arka Sol Çamurluk, Arka Sağ Çamurluk, Arka Sağ Kapı
    Beyin : Servis görevlisi ( Clio'lar da gaz teli olmadığını bunun yerine aynı işi yapan sistemde arıza gördü) 172 YTL'lik parça 90 Bin bakıkında yeniden değerlendirilecekmiş parçanın durumu şuan problem gözükmüyor sürüşte. ??
    Kaza : Araç bir darbe almış ancak olayın tam olarak nasıl olduğu net değil, Bagajın içindeki istetme bulunduğu girintinin yan tarafı (Kuş bakışı girintinin tam aşağı doğru eğildiği kısımda ) biraz içeri göçmüş. istetme rahat çıkıyor. Muhtemelen tampon değişmiştir ve 63 binden sonra araç bakıma girmediği için başka bir serviste değişmiş olabilir, üzerinde boya yok çünkü.

    Fiyat : 15.500 isteniyor.

    Şimdiden Teşekkürler.





  • Abi bir sürü olay geçmiş arabının başından 15.500 üstüne 1500 daha ekle git kazasız sorunsuz ilk sahibinden bir araba al başın ağrımasın
  • ek olarak şunları söyleyebilirim;

    Fotoğraf çekmek mümkün olmadı, hatları düzgün bir araç, iskelet oldukça sağlam aracın altını inceledim/incelettim, kapılarının ve kapordaki parçaların arasındaki boşluklar hepsi aynı uzunlukta, kaynaklar orjinal, motor temiz, ezilen parça daha sonrada paslanabilirmiş diye düzeltmemişler. (Çektirme mi? nedir? öyle bir teknikle)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gengis -- 26 Ekim 2008; 3:53:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Abi bir sürü olay geçmiş arabının başından 15.500 üstüne 1500 daha ekle git kazasız sorunsuz ilk sahibinden bir araba al başın ağrımasın



    +111
  • Ufak tefek kazaları çok dert ediyor bizim halkımız.

    Gözümle gördüğüm bir olayı anlatayım.

    Tanıdık araba alacak,aynı fiyatta aynı model 2 araç buldu.

    KM.si daha fazla olanı(30 bin fark var arada) aldı.

    Peki neden dersiniz?

    Diğerinin kaputu kapısı boyalıymış.Hafifçe vurmuşlar,sırf boyalı diye almadı adam.

    İnanıyorum ki,başka bir toplumda böyle "boyalı" takıntısı yoktur.

    Önemli olan direkler ile tavandır.Galericiler ilk bunlara bakar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gengis

    Arkadaşlar Merhaba

    Clio II 1.5 DCI - 2005 Model bir araç için fiyat analizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim detaylar aşağıdaki gibi..


    Marka : Renault
    Model : Clio II - 2005
    Kasa : HB
    KM : 89.000
    Bakım : En son 63 binde yetkli servise girişmiş araç şuan 89 bin ve ağır bakım ihtiyacı olacak.
    Değişen: Motor Kaputu
    Boya : Arka Sol Çamurluk, Arka Sağ Çamurluk, Arka Sağ Kapı
    Beyin : Servis görevlisi ( Clio'lar da gaz teli olmadığını bunun yerine aynı işi yapan sistemde arıza gördü) 172 YTL'lik parça 90 Bin bakıkında yeniden değerlendirilecekmiş parçanın durumu şuan problem gözükmüyor sürüşte. ??
    Kaza : Araç bir darbe almış ancak olayın tam olarak nasıl olduğu net değil, Bagajın içindeki istetme bulunduğu girintinin yan tarafı (Kuş bakışı girintinin tam aşağı doğru eğildiği kısımda ) biraz içeri göçmüş. istetme rahat çıkıyor. Muhtemelen tampon değişmiştir ve 63 binden sonra araç bakıma girmediği için başka bir serviste değişmiş olabilir, üzerinde boya yok çünkü.

    Fiyat : 15.500 isteniyor.

    Şimdiden Teşekkürler.





    hocam. yedek lastiğe istetme denmiyor. stepne deniyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2005 Golf 2.0 Tdi Tavsiyesi
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 3 yılda yüz bine yaklaşmış şirket aracımı bu çok gibi geldi bana




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kudal

    hocam. yedek lastiğe istetme denmiyor. stepne deniyor.


    :) Nereden aklımda kaldı da öyle yazığımı düşünüyordum : http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=istetme
  • quote:

    Orjinalden alıntı: by_bulls

    bence hiç girme şimdiden aklında bu araba hakkında bir çok olumsuzluk oluştu bile kullandıkça aklında bunlar büyüyecek hiç girme derim


    Haklısınız ilk araba olsa gerek genelde olmusuz yaklaşımın çok oluyor.
  • alırken en temizi ve en ekonomiğini aradım, 2001 rxt istedim, otomatik vites ve sunroof kesinlikle olacaktı.
    birkaç tane buldum internette, atladım gittim istanbula, aradım en ucuzunu, geldi, servise gittik beraber, yetkili kişi dedi ki kaput boyalı, far değişmiş, sol çamurluk değişmiş.. aldım öylece sevabıyla günahıyla.
    3 ay geçmeden takla attım, paramparça oldu. hurdacıya mı satsak dedik önce, inat ettim, yaptıracağım dedim.
    yaptırdım, paşa paşa biniyorum, taklalı, komple boyalı.. taklasızlardan hiçbir eksiği yok, hatta yanyana gelince boyası yeni olduğu için parıldıyor resmen.
    ne oldu alırkenki bütün titizliğime?
    sonuçta binilecek mal alıyorsak onu sevabıyla günahıyla alıyoruz. sıfır almadıkça illaki kötü sürprizler olacaktır. olmaz diyen istisnadır.
    bu yüzden bence bütün olay arabanın insanın içine sinmesiyle ilgilidir. ısınmışsanız eğer arabaya alınız efendim, tepe tepe de bininiz. hiçbir satıcı zararına mal satmaz.
    şu akla gelmesin, gözünüzü kapatın, 12bin liralık arabaya 15bin lirayı saçın.. bunu demiyorum, ama temiz bir servise aracı gösterdikten sonra orası burası boyanmış, nafile bunlar. bakımları temiz bir şekilde yapılmış mı, adam motora yağ koymuş mu zamanı gelince, ya da kaza yaptıysa da adam gibi yaptırmış mı bunlara bakınız bence.
    hayırlı alışverişler.




  • Kimi kimden istetiosunuz siz Stepneyi lastiktenmi lastiği krikodanmı =) her ikiside deniyo arkadaşlar bizim söylediiğimiz laflar kalıplaşmış artık biliyosunuz. '' Gazı kökledim, bi makas attım, duman attırdım, toz yutturdum, asfaltı ağlattım, pati çektim'' gibi şeyler çok kullanıldığı için stepneyede istetme dememiz normal
  • Benim durum da anlatılanlara benziyor. Aracı bu yılın Temmuz ayında aldım. ikinci aracım. Uzun incelemelerden sonra clio hbde karar kılmıştım ama bulunduğum ilde fazla seçenek yoktu. Neyse araba pazarında aracı gördüm. Aracın iskeleti çok sağlam görünüyordu ama ön yolcu iç tarafta bir darbe izi vardı. Vites körüğü yırtıktı ve başka yerlerde küçük deformasyonlar vardı. Sahibi de biraz hinoğlu gelmişti bana. İçimde "bu araba kaza geçirmiş olabilir" düşüncesi belirdi. Üstelik ilk gördüğüm gün aracın ön kaputunu incelerken yamulttum. Neyse kaputun tahmini masrafını verip ogün aracı orada bırakıp gittim.
    Bir taraftan yeni bir araba almam gerekiyor, arabasız kalmışım. Bu araçtan daha donanımsız ve eski araçlar için 12500-13000 lira istiyorlar. Risk aldım ve gerekirse üstüne 1000-1500 lira daha harcarım diyerek aracı aldım. Tabi tanıdık bir ustaya incelettikten sonra. Elektrik aksamındaki küçük sorunlar dışında pek bir sorun çıkarmadı şimdilik. İlk zamanlar içime pek sinmediyse de şimdi araçtan memnunum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.