Renault DCI motorların ömrü kaç KM olur sizce?
126 Cevap94498 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


8222 Mesaj
16 Ekim 2008; 14:09:53 

Başlık gayet açık aslında, forumda bazı kullanıcıların Symbol'ler ile 350.000km yaptıklarını, bazı ikinci el satış sitelerinde yine bu civarda KM yapmış araçlar olduğunu gördüm ama acaba motorun artık bittiği, öldüpü işe yaramacağı km nedir. Bir de diyelimki 500.000Km'de motor öldü, ondan sonra arabayı denize mi atacaz napacaz.


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


3650 Mesaj
16 Ekim 2008; 14:12:43 

250bin km dizelleri var
bakımları düzgün yapıldıysa araç düzgünce kullanıldıysa 300-400bin bile binilebilir
ayrıca mtor öldükten sonra aracı denize atmana gerek yok..
4-5bin yada 3bin YTLye motoru yeniden yaptırığ binmeye devam edersin..
neticede renonun yan sanayisi var yedek parçaları ucuz.. motoru yeniden yaptırmak çok masraflı değildir


_____________________________



8222 Mesaj
16 Ekim 2008; 14:15:24 


quote:

Orjinalden alıntı: Eswod

250bin km dizelleri var
bakımları düzgün yapıldıysa araç düzgünce kullanıldıysa 300-400bin bile binilebilir
ayrıca mtor öldükten sonra aracı denize atmana gerek yok..
4-5bin yada 3bin YTLye motoru yeniden yaptırığ binmeye devam edersin..
neticede renonun yan sanayisi var yedek parçaları ucuz.. motoru yeniden yaptırmak çok masraflı değildir

peki harcanan bu 4-5 bin motoru idare eder halde mi tutuyo, yoksa sıfır olmasa bile ona yakın bi duruma mı getiriyo, başka deyişle, 5000 harcayıp 100.000 daha mı giderim, yoksa bi 300.000 daha mı kazanırım?


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


2404 Mesaj
16 Ekim 2008; 15:06:08 

Çalıştığım firmanın 2006 model dCi symbolü 373.000 kmdeydi 1-2 ay önce şu an 400.000i rahat görmüştür.Saat gibi çalışıyo.Eğer rektefiyeci 3.000den fazla bi rakam çıkarıyosa bence aracı elden çıkarmak gerekir. Çünkü sıfır motor sandığında 5.500 lira ve montajıyla 6.000 lira bu bence çok masraflı.Ama 3.000e falan motor tamamen rektefiye ediliyorsa en fazla %5 kayıpla birlikte eskisi gibi çalışır.


_____________________________

CLİO SYMBOL 1.4 8V 2006 51.000km
Yakıt rekorum 6.15lt lpg/100 km (Maşaallah)
ATİKER SAFE FAST LPG'li


8222 Mesaj
16 Ekim 2008; 15:14:53 


quote:

Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

Çalıştığım firmanın 2006 model dCi symbolü 373.000 kmdeydi 1-2 ay önce şu an 400.000i rahat görmüştür.Saat gibi çalışıyo.Eğer rektefiyeci 3.000den fazla bi rakam çıkarıyosa bence aracı elden çıkarmak gerekir. Çünkü sıfır motor sandığında 5.500 lira ve montajıyla 6.000 lira bu bence çok masraflı.Ama 3.000e falan motor tamamen rektefiye ediliyorsa en fazla %5 kayıpla birlikte eskisi gibi çalışır.


ama 400.000 veya 500.000'deki bi Megane kaç paraya satılırki? bu çeşit bi müdahale daha mantıklı değil mi? Yani arabadan başka sıkıntılar yoksa, model, donanım ve keyif olarak değişilmek istenmiyorsa?


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


2404 Mesaj
16 Ekim 2008; 15:34:35 

msaltik dostum dizel arabaTürkiyede 80.000kmde ve üstü kmlerde ise para yapmaz yapmıyorda.Örneğin benim arkadaşın amcaoğlusu 2003 model full SYMBOLü sırf kmsi fazla olduğu için istediği fiyata satamadı.Araba 110.000 kmde olduğundan kimse yanaşmıyo.Çok temiz olmasına rağmen 12.500e zor sattı.Ama araba 50-60 bin km civarı olsaydı babasının oğluna 14e satardı.


_____________________________

CLİO SYMBOL 1.4 8V 2006 51.000km
Yakıt rekorum 6.15lt lpg/100 km (Maşaallah)
ATİKER SAFE FAST LPG'li


8222 Mesaj
16 Ekim 2008; 15:48:36 


quote:

Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

msaltik dostum dizel arabaTürkiyede 80.000kmde ve üstü kmlerde ise para yapmaz yapmıyorda.Örneğin benim arkadaşın amcaoğlusu 2003 model full SYMBOLü sırf kmsi fazla olduğu için istediği fiyata satamadı.Araba 110.000 kmde olduğundan kimse yanaşmıyo.Çok temiz olmasına rağmen 12.500e zor sattı.Ama araba 50-60 bin km civarı olsaydı babasının oğluna 14e satardı.

illaki... o yüzden yukarda "denize atmak" ifadesini kullandımya, satmaktansa, eksikleri giderip yola devam etmek daha mantıklı, iyice bitene kadar kullanmak daha karlı

Yaw benim yılda 50.000 civarında kullanma hedefim varda, onun için araştırma, hesap-kitap yapıyorum. işe gidip gelmek için kendi aracımı kullanıp, yanıma da 4 kişi aldığım zaman işin sonunda cebimde bişeler kalsın amaçlı bi düşüncem var. O yüzden problem çıkarmayacak, çıkardığı zaman da ucuza halledilecek bişe arıyorum. Benim Clio 3 1.4'üm var ve çok memnunum. Ama bu tarz yılda 50.000km yapma ve ekstra 4 kişi alma durumu olunca yetersiz kalır ve zarar ettirir. LPG'de yapmam, o yüzden yine Renault dizellerle, özellikle de Megane ile bu fikrimi hayata geçirme düşüncesindeyim.


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


9116 Mesaj
16 Ekim 2008; 19:14:01 


quote:

Orjinalden alıntı: Eswod

250bin km dizelleri var
bakımları düzgün yapıldıysa araç düzgünce kullanıldıysa 300-400bin bile binilebilir
ayrıca mtor öldükten sonra aracı denize atmana gerek yok..
4-5bin yada 3bin YTLye motoru yeniden yaptırığ binmeye devam edersin..
neticede renonun yan sanayisi var yedek parçaları ucuz.. motoru yeniden yaptırmak çok masraflı değildir


aynen diyorum, başka bişey demiyorum :)


_____________________________

Acer AS5740G-434G50Bi
CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!


8222 Mesaj
16 Ekim 2008; 23:16:48 

yaw arkadaşlar az önce ikinci ellerdeki fiyatlara bakıyım dedim, 300.000 civarı olanlar 23-25 civarında

bu fiyatlara satılıyo mu gerçekten... biraz abartılı geldi bana fiyatlar.


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


 
514 Mesaj
17 Ekim 2008; 19:52:09 

önemli olan motorun ömrü değil bence. Dizeller 500bin km sorun çıkarmadan da gider, en fazla yağ eklsiltmeye başlar ama bu arada en az iki kez enjeksiyon(1500 YTL) ve iki kez de mazot pompası değştirirsin, bu arad turbonun da sağlam kalması zaten mucize. Yani dizellerin motorları benzinden daha sağlamdır ama elektronik aksma çok pahalı. 350-400bin km'ye kadar 5bnin YTL gibi para gider bu aksamlara. BEnim iki Megane II'm oldu ve birisi 120binde birisi de 50binde enjeksiyon uyarısı vermeye başladı, bu uayrıyı veriyorsa silindirlerden biri aşınmaya başlamıştır. Bu yüzden motordan çok bunları da hesap et, devirli kullanırsan dizel motorun ömrü çoktur..


_____________________________



4457 Mesaj
17 Ekim 2008; 20:05:21 

o kadar km re normal bı kullanıcı nasıl yapabılırya.. zaten %50 den fazla ınsa 100-150 bın km de araçlarını satıp daha düşük km de araç almakta..yani şu kadar bu kadar gider demek çok mantıksız.. sen aracını kötü kullanmışsan 50 bin km de bıle motor yaptırabılırsın..
yanı bunu tartışmak ve konuşmak çok gereksiz..
tamamen kullanıcıya bağlı..


_____________________________


2013 Renault Megane 1.6 16v 110 HP iCON


5543 Mesaj
17 Ekim 2008; 20:19:33 

Bende megane 2 var bakımını düzenli yaptırıyorum bakımını 2005 model şu an 80.000 km hiç bir sorun yok tamircinin bana dediği abi bu şekilde düzenli bakımına devam edersen en az 150.000 km hiç bir sorun yaşamadan binersin olmuştur.


_____________________________

Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,


1462 Mesaj
17 Ekim 2008; 21:35:21 

Kesinlikle kullanım ve periyodik bakımlarla doğru orantılı bi durum. ne kadar sakin ve düzgün kullanım o kadar çok kilometre demektir. renault servisleri düzgün kullanım ve düzenli bakım yapılırsa 500.000+ diyoarlar. istanbul trafiginde düzgün kullanım olacağını hiç sanmıyorum. ama yinede 250.000 i rahatlıkla bulabilir. bu kilometreye varmadan önce
60.000 triger seti ( yetkili serviste 750 ytl gibi bi fiyata mal oluyor. )
120.000 hem triger hemde enjektör bakımı, (triger aynı fiyata olabilir enjektörler pompacıda 1.300 gibi.)
180.000 de yine triger seti
240.000 de hem triger hem enjektör.

yanılmıyorsam ağır bakım periyotları bu şekildeydi..

Kırsal kesimlerdeki trafik istanbula göre çok daha az olduğu için, bu tür bölgelerde kesinlikle motor ömrü daha uzun oluyor.


_____________________________

Citroen Berlingo Selection Modutop Beyaz 2012.
Sony Xperia S 32Gb
Sony Tablet S 16 Gb


4457 Mesaj
17 Ekim 2008; 22:18:26 


quote:

Orjinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

o kadar km re normal bı kullanıcı nasıl yapabılırya.. zaten %50 den fazla ınsa 100-150 bın km de araçlarını satıp daha düşük km de araç almakta..yani şu kadar bu kadar gider demek çok mantıksız.. sen aracını kötü kullanmışsan 50 bin km de bıle motor yaptırabılırsın..
yanı bunu tartışmak ve konuşmak çok gereksiz..
tamamen kullanıcıya bağlı..






_____________________________


2013 Renault Megane 1.6 16v 110 HP iCON


 
514 Mesaj
17 Ekim 2008; 23:29:33 

Dizel aldıysan kesinlikle bu km'ler uzak değil. Ben öğretmenim ve 7 ayda 20bin km yapmışım. Ama hiç kasmadım binerken, nereye istersem gittim. YAni bu km'ler hayal değil ki hele hele günlük işe geliş gidiş için belli bir km yapıyorsan. Araba evde dururken işe otobüsle gidersen tabi bu km'ler hayal. Zaten öyle olsa en ideali yine dizel 5 sene sonra bile aracın 50binde durur ve alıcısı çok olur..


_____________________________



1479 Mesaj
17 Ekim 2008; 23:59:51 


quote:

Orjinalden alıntı: askvesen

Kesinlikle kullanım ve periyodik bakımlarla doğru orantılı bi durum. ne kadar sakin ve düzgün kullanım o kadar çok kilometre demektir. renault servisleri düzgün kullanım ve düzenli bakım yapılırsa 500.000+ diyoarlar. istanbul trafiginde düzgün kullanım olacağını hiç sanmıyorum. ama yinede 250.000 i rahatlıkla bulabilir. bu kilometreye varmadan önce
60.000 triger seti ( yetkili serviste 750 ytl gibi bi fiyata mal oluyor. )
120.000 hem triger hemde enjektör bakımı, (triger aynı fiyata olabilir enjektörler pompacıda 1.300 gibi.)
180.000 de yine triger seti
240.000 de hem triger hem enjektör.

yanılmıyorsam ağır bakım periyotları bu şekildeydi..

Kırsal kesimlerdeki trafik istanbula göre çok daha az olduğu için, bu tür bölgelerde kesinlikle motor ömrü daha uzun oluyor.


güzel açıklama olmuş katılıyorum..


_____________________________

düğün nişan kına sünnet çekim albüm yapılır..ankara

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ekim 2008; 11:10:26 


quote:

Orjinalden alıntı: kirei


quote:

Orjinalden alıntı: askvesen

Kesinlikle kullanım ve periyodik bakımlarla doğru orantılı bi durum. ne kadar sakin ve düzgün kullanım o kadar çok kilometre demektir. renault servisleri düzgün kullanım ve düzenli bakım yapılırsa 500.000+ diyoarlar. istanbul trafiginde düzgün kullanım olacağını hiç sanmıyorum. ama yinede 250.000 i rahatlıkla bulabilir. bu kilometreye varmadan önce
60.000 triger seti ( yetkili serviste 750 ytl gibi bi fiyata mal oluyor. )
120.000 hem triger hemde enjektör bakımı, (triger aynı fiyata olabilir enjektörler pompacıda 1.300 gibi.)
180.000 de yine triger seti
240.000 de hem triger hem enjektör.

yanılmıyorsam ağır bakım periyotları bu şekildeydi..

Kırsal kesimlerdeki trafik istanbula göre çok daha az olduğu için, bu tür bölgelerde kesinlikle motor ömrü daha uzun oluyor.


güzel açıklama olmuş katılıyorum..



ben istanbul'da yaşıyorum ve taksiye bineceğim zaman hep megane yi seçerim...genelde denk geldiklerim 2006 model oluyo ve +300.000 deler..ve taksiciler şikayetçi değiller memnunlar yani dci motordan...
motor konusunu sorduğumda 500.000 i bulur diyenler oldu..


1462 Mesaj
18 Ekim 2008; 11:16:25 

Ben zaten istanbulda bu kadar olmaz demiyorumki. istanbulda 300.000 görüyosa ( o kadar dur kalk trafikte ) demekki benim arabam 1 milyonu rahat görür. bizim burda trafik yok denecek kadar az :)


_____________________________

Citroen Berlingo Selection Modutop Beyaz 2012.
Sony Xperia S 32Gb
Sony Tablet S 16 Gb

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ekim 2008; 11:22:57 


quote:

Orjinalden alıntı: askvesen

Ben zaten istanbulda bu kadar olmaz demiyorumki. istanbulda 300.000 görüyosa ( o kadar dur kalk trafikte ) demekki benim arabam 1 milyonu rahat görür. bizim burda trafik yok denecek kadar az :)


ben mesajı karşı bi görüş olarak yazmadım..


1462 Mesaj
18 Ekim 2008; 11:32:12 

Bende öyle :) no problem kardesim


_____________________________

Citroen Berlingo Selection Modutop Beyaz 2012.
Sony Xperia S 32Gb
Sony Tablet S 16 Gb


 
209 Mesaj
18 Ekim 2008; 11:39:55 

DCİ motorların 250.000 fazla yapacağını sanmıyorum zaten ülkemizde kimse arabasını 250.000 kmye kadar kullanmıyor 100.000 km yi gecince satıyor.

Çünkü bu km den sonra aracça masraf çıkmaya başlıyor enjektör-turbo-yağ eksilte.Bunların yanı sıra araçta sadece motor yok böyle yüksek kmlerdi araçların derdi bitmez ön takım-debriyaj vs birçok masraf çıkacaktır.Turkiyede 100.000 km fazla yapmış bir dizel aracı satmak çok zordur.
Siz olsanız 200.000 km yapmış bir aracı alırmısınız?

Dci motorların masrafsız kullanılabileceği 150.000 kmdir daha fazla km araçta heran motor arızasıyla karşılaşılabilir.Motor kapağı açılıp rektifiye vs işlemlerden sonra bile motorda yeterli verim alınamaz.


_____________________________



1527 Mesaj
19 Ekim 2008; 17:03:29 

motor şu kadar km gider diye bişey yok, motor yaptırılıp tekrar kullanılabilir. 350 bin km de hala kullanılıyor deniyor ama kim bilir kaç kere arıza verdi yaptırıldı, mümkünü yoksa motor rektefiye yaptırılır 500bin kmde kullanılır.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Ekim 2008; 11:42:07 


quote:

Orjinalden alıntı: iceman2005

DCİ motorların 250.000 fazla yapacağını sanmıyorum zaten ülkemizde kimse arabasını 250.000 kmye kadar kullanmıyor 100.000 km yi gecince satıyor.

Çünkü bu km den sonra aracça masraf çıkmaya başlıyor enjektör-turbo-yağ eksilte.Bunların yanı sıra araçta sadece motor yok böyle yüksek kmlerdi araçların derdi bitmez ön takım-debriyaj vs birçok masraf çıkacaktır.Turkiyede 100.000 km fazla yapmış bir dizel aracı satmak çok zordur.
Siz olsanız 200.000 km yapmış bir aracı alırmısınız?

Dci motorların masrafsız kullanılabileceği 150.000 kmdir daha fazla km araçta heran motor arızasıyla karşılaşılabilir.Motor kapağı açılıp rektifiye vs işlemlerden sonra bile motorda yeterli verim alınamaz.


ticari taksilere binmenizi öneririm

eğer taksici hoşsohbet biri ise merak ettiğiniz herşeyi anlatır...

bir keresinde öyle bir amcaya denk geldim ineceğim yerde durduk 20 dakika daha konuştuk zor kurtuldum


bana bazen eşinden dert yananlar bile oluyo megane yi mi anlatmayacak

2006 model olan taksiler (marka önemli değil) 300000 km yi bayağı bi geçmiş durumda..
ayda yaklaşık 10000-15000 km yol katediyorlar..ayrıca dizel motor teknolojisi de bayağı bi gelişti düzgün bakımlarla +400000 yapılacağına inanıyorum


551 Mesaj
21 Ekim 2008; 18:32:20 

Bu motorların en büyük düşmanı,bana göre Türkiye'de satılan kalitesiz dizel..

Sorunsuz bir şekilde bu kilometrelere ulaşmak için, mutlaka Euro diesel tercih edimeli

Ayrıca motorda en ciddi aşınmaların, motor soğuk iken olduğu düşünüldüğünde bunu en aza indirecek kaliteli bir motor yağının önemi büyük..

Bunların dışında,arkadaşlarında değindiği gibi devamlı uzun yol kullanımının motorun ömrünü uzattığı bir gerçek..yani şehiriçi 200 bin km = uzun yol 300-350 bin gibi de düşünülebilir





_____________________________



1817 Mesaj
26 Ekim 2008; 20:29:04 

Bir aracın artık kullanım ömrü 30 yıl dersek ortalama, yılda 20000 km yapan normal bir dizelci bu 30 yılda 600 000 km yaparki bence ilk el veya çok el değiştirmeden rutin bakımları yapılıp hor kullanılmadan rektifiye yapılmadan bu km ye erişir bence.


_____________________________

SONY W-110 - SONY DCR-HC 37E Huawei IDEOS X5 (U8800)


11354 Mesaj
26 Ekim 2008; 21:08:57 


quote:

Orjinalden alıntı: oguz1

Bir aracın artık kullanım ömrü 30 yıl dersek ortalama, yılda 20000 km yapan normal bir dizelci bu 30 yılda 600 000 km yaparki bence ilk el veya çok el değiştirmeden rutin bakımları yapılıp hor kullanılmadan rektifiye yapılmadan bu km ye erişir bence.



Katılıyorum,ben dün serviste 275000 km.'de cady gördüm,araç şirket arabası ama hep aynı kişi tarafından ve uzun yolda kullanılmış araç tıkır tıkır çalışıyordu,en ilginci ise aracın baskı balatası ve turbosu halen fabrikasyon idi değişmemişti.Bu da kullanıcı etkenini gözönüne seriyor arkadaşlar.


_____________________________



277 Mesaj
27 Ekim 2008; 21:48:47 

arkadaşlarr benim için bu kmleri görmek ço zor olacak dayımdda kango var 2004 model 32.000km de bende 2001 tofaş var 70.000 kmde biz hatta aracımızı 90.000 de satmayı düşünüyozz çünkü babam aracı yüksek kmlerde dütmeyi sevmez bundan öncede 93 model toros vardı 2002 desattık 116.000km deydi ama kangoların 300.000 km geçtiğni gördüm ticari herkesin elinde geziyoru yeri geliyor 4500dev/dak çıkarıyor adam araçta tık yok ama benim için 100.sonra satılması gerektiğini düşünyorum şahsen


_____________________________




2001 Kartal 1.6 ie+LPG 74.500 km


11272 Mesaj
27 Ekim 2008; 21:53:51 

araçların kullanım ömrü 10 yıl olarak hesaplanıyor. 10 yıl sonra yedek parça desteği de kalmayabiliyor kanuni olarak. bu nedenle bmwlerde ürün ömrü 10 yıldır gibi bir ibare var. ha daha uzun tabiki gider:)
quote:

Orjinalden alıntı: oguz1

Bir aracın artık kullanım ömrü 30 yıl dersek ortalama, yılda 20000 km yapan normal bir dizelci bu 30 yılda 600 000 km yaparki bence ilk el veya çok el değiştirmeden rutin bakımları yapılıp hor kullanılmadan rektifiye yapılmadan bu km ye erişir bence.



_____________________________

2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı. Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850


1462 Mesaj
28 Ekim 2008; 12:07:10 

10 yıl gibi bi sürede bir araba için kötü sayılmaz. elektronik ürünlerinde 2 yıl garantisi vardır insan gibi kullanınca 20 yıl dayanan ürünlerde var. 1 senede 10 kere bozulanda var. arabada böyledir aslında, biraz şans işi birazda kullanıcıya bakar. turbolu dizel motorları kullanmanın püf noktalarına dikkat ederek kullanılırsa ve periyodik bakımları aksatılmadan düzgün bi şekilde yapılırsa birazda şansın yaver giderse 500.000i kesinlikle geçer.


_____________________________

Citroen Berlingo Selection Modutop Beyaz 2012.
Sony Xperia S 32Gb
Sony Tablet S 16 Gb


11272 Mesaj
29 Ekim 2008; 21:14:06 

dün bindiğim bir clio symbol taksiciyle biraz muhabbet ettim. hep dizel taksiye bindimmi konuşurum. özellikle albeaları takip ediyorum babamın corsa c sindeki motor çok benzer albealara(opel cdti torku biraz daha fazla yazılım farkından dolayı) benimkide biraz daha geliştirilmiş versiyonu. 300bini geçmiş ve daha motor kapağı açılmamış taksilere çok sık denk geliyorum hatta hiç bir albeacı taksici motordan şikayet etmedi şimdiye kadar belkide şanstır. ama clio symboldaki 65hplik dizel için dün bindiğim taksici 270bin kmden sonra yeni arbaa almak için parayı bi yere koyar öyle gezeriz dedi. genelde bu motor 300binde bitiyor ve rektefe para etmiyor komple yeni motor gerekiyor bu nedenlede arabayı satıp yeni araba alıyoruz dedi. o da söyledi albealar daha uzun ömürlü ama bunlar daha az yakıyor ondan clio tercih ediliyor dedi.
bence de clio daha az yakıyor motor hacmi fazla olmasına rağmen gücü düşük ve bunu nasıl sağlıyor bilmiyorum ama daha az yakıyor. meşhur 1.3 dizel ise bende şu aralar istanbul şehir içinde 7 litre yakıyor. ortaköyden ulus tarafndan aşağıya inip gayrettepeye tırmanıyorm bilenler için söyliyeyim. benzer bir durumda bir arkadaşımın 65hplik clio 3 hb dizeli istinyeden itüye gidip geliyordu 5.5-6 litre gibi tüketiyor diyordu. hoş uzun yolda 1.3 cdti 6. vites avantajıya 4.3 litre değerini ben depo kontrolüyle buldum hatta bir miktarda temden çıkıp kozyatağına gidiş trafiği de oluyordu bu ortalamanın içinde. lafı uzattım ama 65 lik dci lar için 300bin km gibi bir ömür biçilmiş tabi kullanıcı ve bakıma göre değişir


_____________________________

2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı. Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850


11770 Mesaj
29 Ekim 2008; 23:13:38 

Adam gibi kullanılırsa araba uzun süre gider.


_____________________________

Yeditepe Üniversitesi - Sony Vaio SVE1712W1EB - Sony Xperia Z Ultra - Sony Xperia Z - Sony Xperia P - Sony Alpha A37M ProCam - BB Bold 9700 - BB 9790


1015 Mesaj
30 Ekim 2008; 10:55:00 

Yakın bi arkadaşımda 2004 megane2 dCİ dinamik var. Arabanın km si şuanda 255,000 'de. Hiçbir sorunu veya arızası çıkmadı (kendi arabayı birazda hor kullanıyor )


_____________________________



2012 Symbol Expression 1,2 16v 75 hp Konfor Paket


3035 Mesaj
25 Şubat 2010; 11:35:33 

80 bg 1.5 DCi olanları 270-280 bin Km ye kadar hiç problemsiz çalışabiliyormuş!! 65 bg olanlar 170-180 bin Km ye kadar problemsiz olabiliyor diyorlar.!!


8222 Mesaj
25 Şubat 2010; 11:41:52 


quote:

Orijinalden alıntı: Starforces

80 bg 1.5 DCi olanları 270-280 bin Km ye kadar hiç problemsiz çalışabiliyormuş!! 65 bg olanlar 170-180 bin Km ye kadar problemsiz olabiliyor diyorlar.!!


benimki 105bg. Demek 450bin garanti

kitabına uygun kullanılırsa hiçbişey olmaz. Şu teknolojide hiçbir motorun, TATA markanın kullandığı dahil (Gerçi o da Peugeot du sanırım) 170binde biteceğine inanmıyorum... Hiçbir üreticinin hedefi bu değildir bence...


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


3035 Mesaj
25 Şubat 2010; 12:01:45 


quote:

Orijinalden alıntı: msaltik


quote:

Orijinalden alıntı: Starforces

80 bg 1.5 DCi olanları 270-280 bin Km ye kadar hiç problemsiz çalışabiliyormuş!! 65 bg olanlar 170-180 bin Km ye kadar problemsiz olabiliyor diyorlar.!!


benimki 105bg. Demek 450bin garanti

kitabına uygun kullanılırsa hiçbişey olmaz. Şu teknolojide hiçbir motorun, TATA markanın kullandığı dahil (Gerçi o da Peugeot du sanırım) 170binde biteceğine inanmıyorum... Hiçbir üreticinin hedefi bu değildir bence...


170 Binde bitiyor demediler, 170 bine kadar işte turbodur, pompadır problem çıkarmadan çalışıyor, sonrasında bikaç bişeyi değiştirmek gerekiyormuş.


8222 Mesaj
25 Şubat 2010; 13:22:23 

şöyle bi kanı var da, ordan yola çıkarak söyledim...

"Kangoo'ların motorları 150binde bitiyo"



_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


 
456 Mesaj
25 Şubat 2010; 17:29:55 

Bende kango kullanıcısıyım sıfır almıstım 18 ay oldu alalı 46 bın km de çok tıtız dıkkatlı kullanırım baska bı arkadasımda 2005 model var 100 bınde arabada turbo enjektor sorun cıkardı dıger bı arkadasımda 2004 model var kendısı dagda tasta kullanır 185 bın kmde(gecen sene euro dızel pahalıyken kırsal mtorın kullandı ve her yerden mazot alır) gecen sohbet ettık enjektor turbo motor tas gıbı debrıyaj baskı balata degıstı dıreksıyon pompası tamır edıldı baskada bı sorunu olmadı ama kendısınınde dedıgı 250 bınde satmam lazım dıyor

DİP NOT : bır daha araç alırsam kesınlıkle fıat yada hyundaı alırım sebebı garantı suresı 4 yıl 150 bın km 540 tl verırsenız 1 yıl daha uzatıyorlar zıncır 160 BIN KM de degısıyor yenı doblolarda 1.6 cıkarmıslar kayıslı yapmıslar 120 bın kmde tırger degısıyor renaultta servıslerde musterı memnunıyetı yok hatta sıfır.... 60 BIN TRIGERMI DEGISIR(fransada 120 bın km de degıstırılıyor) HEMDE 750 TL


_____________________________



3035 Mesaj
26 Şubat 2010; 10:09:13 


quote:

Orijinalden alıntı: xvet

Bende kango kullanıcısıyım sıfır almıstım 18 ay oldu alalı 46 bın km de çok tıtız dıkkatlı kullanırım baska bı arkadasımda 2005 model var 100 bınde arabada turbo enjektor sorun cıkardı dıger bı arkadasımda 2004 model var kendısı dagda tasta kullanır 185 bın kmde(gecen sene euro dızel pahalıyken kırsal mtorın kullandı ve her yerden mazot alır) gecen sohbet ettık enjektor turbo motor tas gıbı debrıyaj baskı balata degıstı dıreksıyon pompası tamır edıldı baskada bı sorunu olmadı ama kendısınınde dedıgı 250 bınde satmam lazım dıyor

DİP NOT : bır daha araç alırsam kesınlıkle fıat yada hyundaı alırım sebebı garantı suresı 4 yıl 150 bın km 540 tl verırsenız 1 yıl daha uzatıyorlar zıncır 160 BIN KM de degısıyor yenı doblolarda 1.6 cıkarmıslar kayıslı yapmıslar 120 bın kmde tırger degısıyor renaultta servıslerde musterı memnunıyetı yok hatta sıfır.... 60 BIN TRIGERMI DEGISIR(fransada 120 bın km de degıstırılıyor) HEMDE 750 TL


Taksicilerde nedense Albea deyip duruyor hiç Clio Symbol taksi yok, Bizim şirkettede Albea vardı 130 bin KM de yokuş yukarı çıkarken arabanın eksozundan bembeyaz dumanlar çıkmaya başladı, çekici geldi aldılar götürdüler turbo patlamış 350 TL ye değiştirdiler şimdi aynen devam. Ama şöyle birşey var multijet motorlar daha dayanıklı diyorlar, biz albea da hiç euro dizel kullanmadık ama 130 bine kadarda bi problem çıkarmadı. Euro dizel kullansak belki hiç problem çıkmayacaktı arabayıda şirkette çok hor kullandık üstelik gerçekten motor olarak iyi ama diğer yol tutuştur frendir gerisinde iş yok sadece motor dayanıklı bence..


 
170 Mesaj
26 Şubat 2010; 14:22:13 

turbo dizel motorlarda en önemli husus yağdır, motor ne kadar temiz yağla çalışırsa okadar uzun ömürlü olur.dci motorlar bilinçli kullanıcılar tarafından kullanıldığında(bakımları yapılırsa)çok rahat 400.000kmleri görebilir.bu kmye gelene kadar bir turbo yenileme normal karşılanmalıdır. taksiciler multijet tercih etmez, albea tercih eder.yani yalnızca motoruna bakıp almazlar bu otomobilleri, albeaların iç mekanı daha geniş, mekanik parçaları daha ucuzdur. eskiden bütün taksilerin tofaş olduğu unutulmamalıdır.


_____________________________

AMD Athlon 64 X2 4000+ Brisbane 2.1ghz socket AM2, ABİT KN9 SLI Mainboard,Corsair XMS2 2gb ddr2 800mhz Dual Channel kit, Western Digital Caviar Green 500gb 32mb cache Hdd, Seagate Barracuda 80gb 7200rpm 8mb cache hdd---- SONY RX90 /// SONY ERİCSSON Xperia X8 E15İ /// TVS APACHE RTR


8222 Mesaj
26 Şubat 2010; 14:42:16 

katılıyorum

zaten bu Albea, Palio, Linea bunlar bu amaçlara yönelik üretilmiş bence... Albea'yı taksicilerde görürsün, Palio'yu mümessilerde, Linea'yı da biraz daha üst düzey mümessilerde...

Kötülemek amacıyla söylemiyorum ama hergün 2.5 saat yollardayım, gördüğüm bu


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


2284 Mesaj
27 Şubat 2010; 1:49:37 

Bursada şehir içi ticari taksiye bindim sohbet ettik biraz kotor ömrünü merak ettiğim için adam dacia logan DCI motor 2006 model aracı 310 bin km de 0 km almak için sattıklarını motorun hala saat gibi çalıştığını sadece arabayı yenilemek için değiştirdiklerini söyledi ayrıca önceden şahinlerinin olduğunu onuda 0 km aldıklarını ve 1 milyon km yaptırdığını duyunca şok oldum.Adam şuna dikkat çekti hocam arabanın bakımlarını düzenli ve titiz olarak bizzat başında durarak yaptırdım ayrıca yakıtı aynı petrolden ve tanıdğımızın yerinden aldık dedi.Yani bu görüşmeden sonra şuna kanaat getirdim temiz bakımlı hor kullanılmamış bir araç en az 300 bin gider ama dizellerde bildiğiniz gibi hava filitresi mazot filitresi gibi etkenler ile ile euro disel kullanımı çok önemli motor ömründe filitreler etkileyicidr.


_____________________________



48 Mesaj
27 Şubat 2010; 14:11:09 

tamamen kullanıma ve bakıma baglı.
dunya rekortmenı suanda benzınlı 66 model volvo 2.6 mılyon km de, dizellerin ömrü daha uzundur ama dci gibi yenı teknolojı motorlarda elektronık aksam arızaları yuzunden daha malyetlıdır.
5-6bin gibi rakamları motoru yaptırmak dıye bırsey yok cunku sandık motor fıyatları anca o kadar + işçilik ücreti.
http://www.sahibinden.c...02396WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.c...13710WQQpXQQdisplayitem


_____________________________




1186 Mesaj
27 Şubat 2010; 14:39:29 

özellikle dci motorlar için şunu söyleyebilirim yakıtı çok seçiyor.yani bir dci 100 binde enjektör arızası vermişse kesinlikle kötü yakıttandır.ben kaliteli bir eurodiesel ile dci enjektörlerinin ekonomik ömrünü doldurana kadar hata vermeyeceğini düşünüyorum.profesyonel birinin elinde 250-300 bini görür hiç kapak açmadan.


_____________________________

VW BORA 2000 1.9 TDİ COMFORTLİNE


9232 Mesaj
27 Şubat 2010; 14:43:42 


quote:

Orijinalden alıntı: msaltik

katılıyorum

zaten bu Albea, Palio, Linea bunlar bu amaçlara yönelik üretilmiş bence... Albea'yı taksicilerde görürsün, Palio'yu mümessilerde, Linea'yı da biraz daha üst düzey mümessilerde...

Kötülemek amacıyla söylemiyorum ama hergün 2.5 saat yollardayım, gördüğüm bu



Genelde iş yerime gelen arkadaşlardan biliyorum,aynen dediğin şekilde..

Bu arada "Kangoo'ların motorları 150binde bitiyo" diyen biriyle otomobil konularına girme bile!


_____________________________



8222 Mesaj
27 Şubat 2010; 15:22:53 


quote:

Orijinalden alıntı: esmerce


Bu arada "Kangoo'ların motorları 150binde bitiyo" diyen biriyle otomobil konularına girme bile!



_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


 
456 Mesaj
27 Şubat 2010; 15:49:07 

dun servisteydım on tampon degısmesı ıcın 2005 mdel bı kango beklıyordu araba gercekten cok temızdı ıcıde dısıda km ye baktım 253 bın kmdeydı tabı sahıbı yanında yoktu soramadım daha sonra kaporta bolumune 2004 model bı kango ekspert ıcın getırmıslerdı km sı 64 bınde(bana kalırsa daha çok yapmış gıbıydı) ama kasa cacık olmus adam 17700 ıstıyor.. bı arabada onemlı olan kasa bence kasa saglamsa motor her halukarda yapılır


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Şubat 2010; 17:07:16 

bence albeaların taksiciler tarafıdan tercih edilme nedenlerinden biri de kuş serisidir

o kadar sağlam olmasa da parçalarının nerdeyse kiloyla satılması taksicileri çok memnun etmişti


 
693 Mesaj
27 Şubat 2010; 19:17:25 

ya Alah aşkına bir motorun ömrü 150.000 olur mu yaaa
dizel motoru kullanmayı bilirseniz ömürlüktür hatta evladiyelik. kullanmayı da beceremez iseniz degil 150.000 1500 bile gitmez


_____________________________



3035 Mesaj
28 Şubat 2010; 0:10:55 

ben her depoya yakıt katkısı koyuyorum, geçende würth ün enjektör temizleyicisini yarım depoya koydum gerçekten farketti.. Bu yakıt katlıları galiba biraz mazotu inceltiyor enjektörleri pompayı rahatlatıyor vede temizleme yapıyor, eksozdan gelen siyah duman filan bitti artık hiç siyah duman vermiyor.


4509 Mesaj
28 Şubat 2010; 0:20:21 


quote:

Orijinalden alıntı: Starforces

ben her depoya yakıt katkısı koyuyorum, geçende würth ün enjektör temizleyicisini yarım depoya koydum gerçekten farketti.. Bu yakıt katlıları galiba biraz mazotu inceltiyor enjektörleri pompayı rahatlatıyor vede temizleme yapıyor, eksozdan gelen siyah duman filan bitti artık hiç siyah duman vermiyor.


Hocam yakıt katkısı olarak ne kullanıyorsun?

Würth'de görmüştüm temizleyicisi ciddi anlamda işe yarıyor mu?

Bu tarz katkıların motora zararlı olduğunu duymuştum ama würt'de çok büyük bir marka zararlı bişeyi yapmaz herhalde.

Hiç sorun yaşadınızmı bu katkılarla?


_____________________________

Golf VI 1.4 TSİ


3035 Mesaj
28 Şubat 2010; 1:02:19 

Hiç sorun yaşamadım tam tersine kötü mazota karşı bu katkı bence iyi bir etki ile mazottan kaynaklanan pisliğide yok ediyor.
Würth'ünki biraz pahalı 25 tl filan ama yarım depoya koyduktan sonra motoru temizledi eksozdan çıkan siyah duman filan yok oldu enjektörler temizlendi bence faydalı bişey zaten faydalı olmaza üretmezler, alkol benzin türevi uçucu alev alan bir sıvı bunlar, geçtiği yerlerdeki birikintileri filan eriterek yakıyormuş temizleme yapan maddeler ama würth'ünkini en az yarım depoya veya 1 depoya koymak lazım az mazota koymak tabiki tehlikeli olabilir. Ben 2-3 depoda 1 kutu koyuyorum hatta 2 depoda 1 kutu gibi.
Aslında bu GTL dizellerde de bu maddelerden azar azar var amaç mazotun geçtiği yerleri birikintileri temizlemek.Bide yanıcı bişey fişekleme oluyor birazda motor 5 bg güçleniyor.
Aslında şehir içi kullanımda böyle katkıları kullanmak lazım, uzun yokda zaten motor kendini uzunn süre çalışınca temizliyor ama kısa mesafede mazotlu araçlara böyle enjektör temizleme katkıları koymak faydalı hele böyle kış zamanı bence çok gereklidir diye düşünüyorum.


3327 Mesaj
28 Şubat 2010; 10:14:29 

clionun motor ömürleri ilk çıkanlarının motorlarının 100 bin km de bitmesi sebebiyle biraz kötü bir üne sahiptir. ancak o ilk çıkan cliolarda euro dizel kullanılmaması sebebiyle ( o tarihte euro dizel yoktu ) bu sorun vardı. şimdi ise rahat rahat 350 - 400 bin km yi görür düzgün bakımlarla...


_____________________________



730 Mesaj
28 Şubat 2010; 11:11:32 

(60.000 triger seti ( yetkili serviste 750 ytl gibi bi fiyata mal oluyor. )
120.000 hem triger hemde enjektör bakımı, (triger aynı fiyata olabilir enjektörler pompacıda 1.300 gibi.)
180.000 de yine triger seti
240.000 de hem triger hem enjektör. )
çok masraflıymış bu motorlar :)
diğer markalar 120-180 bin km de değişiyor triger setini
taksicilerde ki albealarda
ömürlük zincirler var ,triger kayış yerine
yani motorun ömrü kadar .
1,6 m jette ise kayış 120 bın de değişiyor
o da TR şartlarında
avrupara ise 180bin km .



_____________________________



4509 Mesaj
28 Şubat 2010; 12:18:08 


quote:

Orijinalden alıntı: Starforces

Hiç sorun yaşamadım tam tersine kötü mazota karşı bu katkı bence iyi bir etki ile mazottan kaynaklanan pisliğide yok ediyor.
Würth'ünki biraz pahalı 25 tl filan ama yarım depoya koyduktan sonra motoru temizledi eksozdan çıkan siyah duman filan yok oldu enjektörler temizlendi bence faydalı bişey zaten faydalı olmaza üretmezler, alkol benzin türevi uçucu alev alan bir sıvı bunlar, geçtiği yerlerdeki birikintileri filan eriterek yakıyormuş temizleme yapan maddeler ama würth'ünkini en az yarım depoya veya 1 depoya koymak lazım az mazota koymak tabiki tehlikeli olabilir. Ben 2-3 depoda 1 kutu koyuyorum hatta 2 depoda 1 kutu gibi.
Aslında bu GTL dizellerde de bu maddelerden azar azar var amaç mazotun geçtiği yerleri birikintileri temizlemek.Bide yanıcı bişey fişekleme oluyor birazda motor 5 bg güçleniyor.
Aslında şehir içi kullanımda böyle katkıları kullanmak lazım, uzun yokda zaten motor kendini uzunn süre çalışınca temizliyor ama kısa mesafede mazotlu araçlara böyle enjektör temizleme katkıları koymak faydalı hele böyle kış zamanı bence çok gereklidir diye düşünüyorum.


Bu würth'ün enjöktör temizleyicisini siz 1 depoya yarım kutu şeklinde mi kullanıyorsunuz?

Bunun dışında kulladığınız diğer ürünlerin isimlerini ve kullanma şeklinide söyleyebilirseniz iyi olur.

Bende enjektör temizleyicisini koymayı düşünüyorum bu ay.

Birde her 2 depoda bir kullanıyormusunuz yoksa senede 1-2 kere falan mı?


_____________________________

Golf VI 1.4 TSİ


3035 Mesaj
28 Şubat 2010; 18:50:53 


quote:

Orijinalden alıntı: omerf


quote:

Orijinalden alıntı: Starforces

Hiç sorun yaşamadım tam tersine kötü mazota karşı bu katkı bence iyi bir etki ile mazottan kaynaklanan pisliğide yok ediyor.
Würth'ünki biraz pahalı 25 tl filan ama yarım depoya koyduktan sonra motoru temizledi eksozdan çıkan siyah duman filan yok oldu enjektörler temizlendi bence faydalı bişey zaten faydalı olmaza üretmezler, alkol benzin türevi uçucu alev alan bir sıvı bunlar, geçtiği yerlerdeki birikintileri filan eriterek yakıyormuş temizleme yapan maddeler ama würth'ünkini en az yarım depoya veya 1 depoya koymak lazım az mazota koymak tabiki tehlikeli olabilir. Ben 2-3 depoda 1 kutu koyuyorum hatta 2 depoda 1 kutu gibi.
Aslında bu GTL dizellerde de bu maddelerden azar azar var amaç mazotun geçtiği yerleri birikintileri temizlemek.Bide yanıcı bişey fişekleme oluyor birazda motor 5 bg güçleniyor.
Aslında şehir içi kullanımda böyle katkıları kullanmak lazım, uzun yokda zaten motor kendini uzunn süre çalışınca temizliyor ama kısa mesafede mazotlu araçlara böyle enjektör temizleme katkıları koymak faydalı hele böyle kış zamanı bence çok gereklidir diye düşünüyorum.


Bu würth'ün enjöktör temizleyicisini siz 1 depoya yarım kutu şeklinde mi kullanıyorsunuz?

Bunun dışında kulladığınız diğer ürünlerin isimlerini ve kullanma şeklinide söyleyebilirseniz iyi olur.

Bende enjektör temizleyicisini koymayı düşünüyorum bu ay.

Birde her 2 depoda bir kullanıyormusunuz yoksa senede 1-2 kere falan mı?


Yarım depoya 1 kutuyu boşaltıyorsunuz. 2 depo dememdeki kasıt yani 2 depo harcadım diyelim sonra yarım depo doldurup ona tekrar würth dolduruyorum o yarım depo bitince bidaha 2 depo harcayana kadar katkı koymuyorum.

Würth en iyisi ama opette filan dizel yakıt katkısı enjektör temizleyici kırmızı renkli temizleyicide fena değil shellde filanda heryerde var oda yarım depoya 1 kutu sonra depo bitince bidaha 2 depo kadar katkı koymuyorum. aslında doğrusu yarım depoya doldurup uzun yok yapmakmış o zaman çok iyi temizleniyormuş en az 150-200 km filan.. Kırmızı renkli olan 7.5 TL alın koyun bence kışın faydası olur..


 
1139 Mesaj
28 Şubat 2010; 20:51:42 

100.000'i geçirmeden Renault'u elden çıkarmaya bakın. Malum garantisi dolunca Renault yaramaz. Ama Mazda yahut Opel olsaydı devam edin derdim.


_____________________________



8222 Mesaj
28 Şubat 2010; 23:04:16 


quote:

Orijinalden alıntı: Yilmaz07

100.000'i geçirmeden Renault'u elden çıkarmaya bakın. Malum garantisi dolunca Renault yaramaz. Ama Mazda yahut Opel olsaydı devam edin derdim.


aha işte...

buyur...


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


4509 Mesaj
28 Şubat 2010; 23:12:23