Şimdi Ara

Lineage 2 off server kurulumu video ve editler ( Türkçe )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
1
Favori
12.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu iş ile uğraşan, pek TÜRK yok arkadaşlar.
    Amacım bizlerin yanına güvenilir insanların gelmesidir. ( Bu işlemleri yapmayı öğrenince bizi bulacağınıza eminim )
    Video ları benim verdiğim sıra ile izlemesseniz yapacağım olayları biraz karıştırabilirsiniz.
    Bazı editlemelerin videosuz yapacağım. çoğu kişi bu olayı anlamaz ise bunları da videolu şekle çevirebilirim.
    ( Lütfen evde server kurmak için msn mi eklemeyin. )

    * * * * yazan yerlere ne yazacağınızı bilmiyorsanız biraz araştırın.

    Lineage II off server kurulumu
    http://rapidshare.com/files/151560652/lineage2_off_server_kurulum_video.wmv
    Mssql kurulumu
    http://rapidshare.com/files/151560965/mssql_2005_kurulum.wmv

    server dosyalari ( geodata+html+script dosyalarını kendiniz bulmanız gerekir. Dosya boyutu çok buyuduğundan ve kendi çalışmaları olduğundan bunları koymuyorum. )
    http://rapidshare.com/files/226866013/server280.rar

    system dosyası
    http://rapidshare.com/files/152491436/system.rar
    Sql dosyaları
    http://rapidshare.com/files/183192718/sql_dosyalari.rar

    yeni item yapımı
    http://rapidshare.com/files/151561945/yeni_item.wmv
    yeni skill yapımı
    http://rapidshare.com/files/151563604/yeni_skill.wmv
    item ı editlemek
    http://rapidshare.com/files/151564490/item_edit.wmv
    skill i editlemek
    http://rapidshare.com/files/151567758/skill_edit.wmv
    yeni npc yapımı
    http://rapidshare.com/files/151568796/yeni_npc.wmv
    shop ta satilacak malzemelerin yapımı
    http://rapidshare.com/files/151571276/satilacak_malzemelerin_yapilmasi.wmv
    shop ta satılacak item ların htm lesin yapımı
    http://rapidshare.com/files/151571466/shop_icin_html_yapimi.wmv
    npc nin shop a bağlanması
    http://rapidshare.com/files/151572002/npc_shop_un_htm_ye_baglanmasi.wmv

    ai.obj ye eklenecek veriler.
    http://rapidshare.com/files/151576910/ai_obj_ye_eklenecek_veriler.txt
    Skill lerin auto yapılması
    http://rapidshare.com/files/151572470/auto_skill.wmv
    yeni acılan bir karaktere item vermek
    http://rapidshare.com/files/151573513/yeni_acilan_karakterlere_item_verme.wmv
    ------------------------------------------------------------------------------
    Npc yi server a nasıl sabitlerim ?
    server a eklenecek bölüm
    npcpos.txt
    bunu yapmak için öncelikler npc yi sabitliyeceğimiz yerin loc unu almanız gerekir. Bu işlemi oyunda /loc komudunu yazıp alabilirsiniz.
    aldığımız log 82380 148608 -3464 olsun.
    82280 148508 -3464 buna bir nokta diyebiliriz.
    önce bir alan yaratıyoruz ve bu alana isim verip verilerini giriyoruz {82280;148508;-3464;-3364} bunu bir çizgi diyebiliriz.
    {{82280;148508;-3464;-3364};{82480;148508;-3464;-3364};{82480;148708;-3464;-3364};{82280;148708;-3464;-3364}} bunada bir küp diyebiliriz.
    -3464 ve -3364 rakamları sabit kalıyor ve diğer rakamları 100 arttırıp 100 düşürerek yapıyoruz.
    82280;148508
    82480;148508
    82480;148708
    82280;148708
    Küpümüzü oluşturduktan sonra bunun alan ismini kullanarak bir npc çıkartıyoruz 16800 npc nin çıkınca duracağı yönünür.
    territory_begin [fatih_giran_02]{{82280;148508;-3464;-3364};{82480;148508;-3464;-3364};{82480;148708;-3464;-3364};{82280;148708;-3464;-3364}}territory_end
    npcmaker_begin [fatih_giran_02]initial_spawn=allmaximum_npc=1
    npc_begin [npc_dancer_01]pos={82380;148608;-3464;16800}total=1respawn=1min npc_end
    npcmaker_end
    -----------------------------------------------------------
    npc buffer yapilmasi
    Buffer a skill koymak için zaten hazır bulunan skill leri kullanabilir ama bu bize şöyle bir dert yaratır. Bu skill leri kullanan karakterler de bizim
    editlediğimiz şekilde kullanır. Mesela buff süreleri, bazı skillerin çalışması için item istemesi, berserker skill inin c6 da party ye atılması gibi.
    Biz bunun yerine o skill özelliklerini taşıyan yeni skilller yaparsak ve bunları npc buffer a koyarsak ozaman böyle bir derdimiz kalmaz birde
    buffları daha hızlı attırabiliriz.
    Bize lazım olan şeyler
    2 npc ( 1.si buffer 2.si dance&song için ) ikisinin ai.obj kodu farklıdır.
    ai.obj kodu açmak için notepad i kullanabilirsiniz.
    ai.ojn nin tanıyacağı .htm dosyaları
    buffların ( skillerin ) skill_pch.txt deki numaraları.
    <a action="bypass menu_select?ask=1&reply=2816001">Party Hp</a>
    Olay şu şekilde çalışır
    npc nin içindeki "npc_ai={[npc_buffer]}" kodu
    ai.obj kodundaki "class 1 npc_buffer : default_npc" satırına bağlı kod çalışır
    bu kod "string fnHi "custom_npc_buffer001.htm"" .htm yi açar
    çıkan .htm ekranında yazan "Party Hp" yazısına basılınca
    "int ItemBuff 57 (57 adenanın id sidir)" hangi item
    "int Amount 1" kaç adet
    isteniyorsa onu anır ve buff u atar.

    class 1 npc_buffer : default_npc
    parameter_define_begin
    string fnHi "custom_npc_buffer001.htm"
    string fnYouAreChaotic "custom_npc_buffer002.htm"
    string fnNotEnoughAdena "custom_npc_buffer003.htm"
    string fnWait "custom_npc_buffer004.htm"
    int ItemBuff 57
    int Amount 1
    int Delay 1
    parameter_define_end
    buffer lar için ai.obj indirme adresihttp://rapidshare.com/files/151576910/ai_obj_ye_eklenecek_veriler.txt
    -----------------------------------------------------------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatih1978 -- 28 Nisan 2009; 23:19:11 >







  • cok saol arkadasım tam aradım sey supersin yalnız

    pc yi server a nasıl sabitlerim ?
    server a eklenecek bölüm
    npcpos.txt
    bunu yapmak için öncelikler npc yi sabitliyeceğimiz yerin loc unu almanız gerekir. Bu işlemi oyunda /loc komudunu yazıp alabilirsiniz.
    aldığımız log 82380 148608 -3464 olsun.
    82280 148508 -3464 buna bir nokta diyebiliriz.
    önce bir alan yaratıyoruz ve bu alana isim verip verilerini giriyoruz {82280;148508;-3464;-3364} bunu bir çizgi diyebiliriz.
    {{82280;148508;-3464;-3364};{82480;148508;-3464;-3364};{82480;148708;-3464;-3364};{82280;148708;-3464;-3364}} bunada bir küp diyebiliriz.
    -3464 ve -3364 rakamları sabit kalıyor ve diğer rakamları 100 arttırıp 100 düşürerek yapıyoruz.
    82280;148508
    82480;148508
    82480;148708
    82280;148708
    Küpümüzü oluşturduktan sonra bunun alan ismini kullanarak bir npc çıkartıyoruz 16800 npc nin çıkınca duracağı yönünür.
    territory_begin [fatih_giran_02]{{82280;148508;-3464;-3364};{82480;148508;-3464;-3364};{82480;148708;-3464;-3364};{82280;148708;-3464;-3364}}territory_end
    npcmaker_begin [fatih_giran_02]initial_spawn=allmaximum_npc=1
    npc_begin [npc_dancer_01]pos={82380;148608;-3464;16800}total=1respawn=1min npc_end
    npcmaker_end
    -----------------------------------------------------------
    npc buffer yapilmasi
    Buffer a skill koymak için zaten hazır bulunan skill leri kullanabilir ama bu bize şöyle bir dert yaratır. Bu skill leri kullanan karakterler de bizim
    editlediğimiz şekilde kullanır. Mesela buff süreleri, bazı skillerin çalışması için item istemesi, berserker skill inin c6 da party ye atılması gibi.
    Biz bunun yerine o skill özelliklerini taşıyan yeni skilller yaparsak ve bunları npc buffer a koyarsak ozaman böyle bir derdimiz kalmaz birde
    buffları daha hızlı attırabiliriz.
    Bize lazım olan şeyler
    2 npc ( 1.si buffer 2.si dance&song için ) ikisinin ai.obj kodu farklıdır.
    ai.obj kodu açmak için notepad i kullanabilirsiniz.
    ai.ojn nin tanıyacağı .htm dosyaları
    buffların ( skillerin ) skill_pch.txt deki numaraları.
    <a action="bypass menu_select?ask=1&reply=2816001">Party Hp</a>
    Olay şu şekilde çalışır
    npc nin içindeki "npc_ai={[npc_buffer]}" kodu
    ai.obj kodundaki "class 1 npc_buffer : default_npc" satırına bağlı kod çalışır
    bu kod "string fnHi "custom_npc_buffer001.htm"" .htm yi açar
    çıkan .htm ekranında yazan "Party Hp" yazısına basılınca
    "int ItemBuff 57 (57 adenanın id sidir)" hangi item
    "int Amount 1" kaç adet
    isteniyorsa onu anır ve buff u atar.

    buralarıda video ile anlatırsan super olur :D cok sey mi istiyom




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fatih1978

    Bu iş ile uğraşan, pek TÜRK yok arkadaşlar.
    Amacım bizlerin yanına güvenilir insanların gelmesidir. ( Bu işlemleri yapmayı öğrenince bizi bulacağınıza eminim )
    Video ları benim verdiğim sıra ile izlemesseniz yapacağım olayları biraz karıştırabilirsiniz.
    Bazı editlemelerin videosuz yapacağım. çoğu kişi bu olayı anlamaz ise bunları da videolu şekle çevirebilirim.
    ( Lütfen evde server kurmak için msn mi eklemeyin. )

    * * * * yazan yerlere ne yazacağınızı bilmiyorsanız biraz araştırın.

    Lineage II off server kurulumu
    http:/****.com/files/151560652/lineage2_off_server_kurulum_video.wmv
    Mssql kurulumu
    http:/****.com/files/151560965/mssql_2005_kurulum.wmv
    yeni item yapımı
    http:/****.com/files/151561945/yeni_item.wmv
    yeni skill yapımı
    http:/****.com/files/151563604/yeni_skill.wmv
    item ı editlemek
    http:/****.com/files/151564490/item_edit.wmv
    skill i editlemek
    http:/****.com/files/151567758/skill_edit.wmv
    yeni npc yapımı
    http:/****.com/files/151568796/yeni_npc.wmv
    shop ta satilacak malzemelerin yapımı
    http:/****.com/files/151571276/satilacak_malzemelerin_yapilmasi.wmv
    shop ta satılacak item ların htm lesin yapımı
    http:/****.com/files/151571466/shop_icin_html_yapimi.wmv
    npc nin shop a bağlanması
    http:/****.com/files/151572002/npc_shop_un_htm_ye_baglanmasi.wmv

    Skill lerin auto yapılması
    http:/****.com/files/151572470/auto_skill.wmv
    yeni acılan bir karaktere item vermek
    http:/****.com/files/151573513/yeni_acilan_karakterlere_item_verme.wmv
    ------------------------------------------------------------------------------
    Npc yi server a nasıl sabitlerim ?
    server a eklenecek bölüm
    npcpos.txt
    bunu yapmak için öncelikler npc yi sabitliyeceğimiz yerin loc unu almanız gerekir. Bu işlemi oyunda /loc komudunu yazıp alabilirsiniz.
    aldığımız log 82380 148608 -3464 olsun.
    82280 148508 -3464 buna bir nokta diyebiliriz.
    önce bir alan yaratıyoruz ve bu alana isim verip verilerini giriyoruz {82280;148508;-3464;-3364} bunu bir çizgi diyebiliriz.
    {{82280;148508;-3464;-3364};{82480;148508;-3464;-3364};{82480;148708;-3464;-3364};{82280;148708;-3464;-3364}} bunada bir küp diyebiliriz.
    -3464 ve -3364 rakamları sabit kalıyor ve diğer rakamları 100 arttırıp 100 düşürerek yapıyoruz.
    82280;148508
    82480;148508
    82480;148708
    82280;148708
    Küpümüzü oluşturduktan sonra bunun alan ismini kullanarak bir npc çıkartıyoruz 16800 npc nin çıkınca duracağı yönünür.
    territory_begin [fatih_giran_02]{{82280;148508;-3464;-3364};{82480;148508;-3464;-3364};{82480;148708;-3464;-3364};{82280;148708;-3464;-3364}}territory_end
    npcmaker_begin [fatih_giran_02]initial_spawn=allmaximum_npc=1
    npc_begin [npc_dancer_01]pos={82380;148608;-3464;16800}total=1respawn=1min npc_end
    npcmaker_end
    -----------------------------------------------------------
    npc buffer yapilmasi
    Buffer a skill koymak için zaten hazır bulunan skill leri kullanabilir ama bu bize şöyle bir dert yaratır. Bu skill leri kullanan karakterler de bizim
    editlediğimiz şekilde kullanır. Mesela buff süreleri, bazı skillerin çalışması için item istemesi, berserker skill inin c6 da party ye atılması gibi.
    Biz bunun yerine o skill özelliklerini taşıyan yeni skilller yaparsak ve bunları npc buffer a koyarsak ozaman böyle bir derdimiz kalmaz birde
    buffları daha hızlı attırabiliriz.
    Bize lazım olan şeyler
    2 npc ( 1.si buffer 2.si dance&song için ) ikisinin ai.obj kodu farklıdır.
    ai.obj kodu açmak için notepad i kullanabilirsiniz.
    ai.ojn nin tanıyacağı .htm dosyaları
    buffların ( skillerin ) skill_pch.txt deki numaraları.
    <a action="bypass menu_select?ask=1&reply=2816001">Party Hp</a>
    Olay şu şekilde çalışır
    npc nin içindeki "npc_ai={[npc_buffer]}" kodu
    ai.obj kodundaki "class 1 npc_buffer : default_npc" satırına bağlı kod çalışır
    bu kod "string fnHi "custom_npc_buffer001.htm"" .htm yi açar
    çıkan .htm ekranında yazan "Party Hp" yazısına basılınca
    "int ItemBuff 57 (57 adenanın id sidir)" hangi item
    "int Amount 1" kaç adet
    isteniyorsa onu anır ve buff u atar.

    class 1 npc_buffer : default_npc
    parameter_define_begin
    string fnHi "custom_npc_buffer001.htm"
    string fnYouAreChaotic "custom_npc_buffer002.htm"
    string fnNotEnoughAdena "custom_npc_buffer003.htm"
    string fnWait "custom_npc_buffer004.htm"
    int ItemBuff 57
    int Amount 1
    int Delay 1
    parameter_define_end
    buffer lar için ai.obj indirme adresi http:/****.com/files/151576910/ai_obj_ye_eklenecek_veriler.txt
    -----------------------------------------------------------


    eLLerine Saglik Bir cok Arkadasin İ$ine yarayacağına İnaniyorum Linkler Saglam iSe Eger.




  • cok guzel paylasim

    ben (T2 gracia) l2 java server kurup calistirmistin, gayet iyi calisiyordu:) ama off server baya zora benziyor.

    bu paylasim gayet iyi, ama off server kurmak icin; gerekli programlari ve datalari da buraya verirsen bizde kendi serverimizi kurariz. videolarda server kurarken calistirdigin datalar ve mssql_2005 in linkini vermek gayet iyi olacak.
  • Off Server Baya Değil oldukça Zor Tecrube İsteyen Birşey MSSQL Bilmen Gerekli QA Kodları İle Editlemeler Yapmayı Gibi gibi Buglar Javadki Gibi Kolay Editlenmiyor..

    Bi Ara Denemişdim PostPasificde C4 Dosyaları Wardi Onlarla Kurdum Fakat oyund sadece yarım saate yakın bir süre kalabildim pc 2gb ram ve cok kasıyordu Sadece Deneme Firsatım oldu...

    Paylaşım İçin Teşşekurler...

    MSSQL Hakkında 1-2 Konuda Yardımcı Olabilirim..

    %100 Luk Bir Bilgim Yok Eğer Onumuzdeki Sene Database Bolumune Gecersem Sizlere Yardımcı olurm Tabiki..
  • hll abime bence modlar tarafinda buu konu sabit olsun fatih abii coq saol ben yqapimiyacam ama bir coq kisinin isine yarar saol
  • Bu işe hevesli olan ve başlamak isteyen arkadaşlar için önemli bir kaynak.. Yeni developerlara başarılar dilerim
  • quote:

    Npc yi server a nasıl sabitlerim ?
    server a eklenecek bölüm
    npcpos.txt
    bunu yapmak için öncelikler npc yi sabitliyeceğimiz yerin loc unu almanız gerekir. Bu işlemi oyunda /loc komudunu yazıp alabilirsiniz.
    aldığımız log 82380 148608 -3464 olsun.
    82280 148508 -3464 buna bir nokta diyebiliriz.
    önce bir alan yaratıyoruz ve bu alana isim verip verilerini giriyoruz {82280;148508;-3464;-3364} bunu bir çizgi diyebiliriz.
    {{82280;148508;-3464;-3364};{82480;148508;-3464;-3364};{82480;148708;-3464;-3364};{82280;148708;-3464;-3364}} bunada bir küp diyebiliriz.
    -3464 ve -3364 rakamları sabit kalıyor ve diğer rakamları 100 arttırıp 100 düşürerek yapıyoruz.
    82280;148508
    82480;148508
    82480;148708
    82280;148708
    Küpümüzü oluşturduktan sonra bunun alan ismini kullanarak bir npc çıkartıyoruz 16800 npc nin çıkınca duracağı yönünür.
    territory_begin [fatih_giran_02]{{82280;148508;-3464;-3364};{82480;148508;-3464;-3364};{82480;148708;-3464;-3364};{82280;148708;-3464;-3364}}territory_end
    npcmaker_begin [fatih_giran_02]initial_spawn=allmaximum_npc=1
    npc_begin [npc_dancer_01]pos={82380;148608;-3464;16800}total=1respawn=1min npc_end
    npcmaker_end


    fatihim lem bari şu koordinatların ne işe yaradığınıda söyleseydin adamlar şimdi neden 4 tane konacak diye düşünüp duracaklar... :D Neyse hade benimde bi katkım olsun bende bişeyler söyleyeyim...

     Lineage 2 off server kurulumu video ve editler ( Türkçe )


    Şimdi şekildeki gibi bi uzay düzlemi düşünün. Burda aldığınız koordinatlar x,y,z mantığına göre sıralanmıştır. Şimdi burdaki kod sıralamasını anlamışsınızdır kolayca. Fakat npcpost.txt dosyasındaki

    {{82280;148508;-3464;-3364};{82480;148508;-3464;-3364};{82480;148708;-3464;-3364};{82280;148708;-3464;-3364}} kod betiğinde dikkat ettiyseniz {82280;148508;-3464;-3364} ifadesi geçmektedir. Şimdi burdaki ilk iki rakam x ve y yi temsil eder. 3. rakam z düzlemindeki noktanın ilk başlangıç noktasını 4. rakam kısmı z düzlemindeki en son noktayı temsil ederseniz. Eğer son iki rakamda aynı olursa o z düzlemindeki varlığın tek bir noktada olabileceğini gösterir. Eğer aradaki fark büyürse varlığın boyutunda artış anlamına gelmektedir.




  • quote:

    buffların ( skillerin ) skill_pch.txt deki numaraları.
    <a action="bypass menu_select?ask=1&reply=2816001">Party Hp</a>
    Olay şu şekilde çalışır

    En önemli şeyi unutmuşsun htm dosyası oluştururken dosyayı unicode karakter biçiminde kaydetmeniz gerekir aksi takdirde çalışmaz.
  • quote:

    pc yi server a nasıl sabitlerim ?

    Ne demek istediğini tam olarak açıklarmısın ? Bu ne anlama geliyor ki ?


  • inşallah şimdi anlatabilmişimdir ahmetciğim.

    Konuya gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatih1978 -- 8 Ekim 2008; 1:16:53 >
  • Aferin lem kel olmuş şimdi :D Benimde gözüme girdin :D İzmirde bunun şerefine sana bir bira ısmarlarım artık :D
  • Bisi sorucam, bu verdiginiz sistem dosyası L2 nin hangi versiyonu icin? C1,C2,C3,C4,C5,T1,T2?????????
  • interlude anlatımı olduğu için onun dosyasını verdim.
  • linklerde sorunmu var ?
  • **** yazilan yerlere r a p i d s h a r e yazarsan girersin burda burda verilen linkler yasakli durumda.
  • [1] birinci sorum server kurulum videosunda [update.sql] dosyasını bulamadım . [ 0_creatw-db+lin2db+lin2world+x_self] bu dört işlem başarılı . ama serveri login edemedim update.sql danmı kaynaklanıyor ? l2server'e generate şifresini yazacam L2server login paneli açılmadı. [2] kullanıcı adı = administrator serverin passwordunu nasıl belirliyoruz ? [3] l2 cliendim çalışmadı win xp 64 bit işletim sistemindenmi kaynaklanıyor ,

    cliend şu hatayı veriyor.

    2009.1.12 22:57:24
    OS : Windows XP x64 5.2 (Build: 3790)
    CPU : GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 3003 MHz with 4094MB RAM
    Video : ATI Radeon X1550 (6891)

    General protection fault!

    History: UOrcMove::CalculateCRC32 <- UGameEngine::Init <- InitEngine



    Ve bu sitedeki paylaşım inanılmaz bişi 5 milyarlık nüfusun tüm veb sitelerini gezin bu bilgiyi inanın kimse paylaşmaz . Tam bilgisayardan sıkılmıştım yeni bir uraş buldum tşk ediyorum burda emeği geçenlere . umarım sorun bu sorduklarımdan ibarettir server'i login etmeyi başarırısam, gerisi kolay .

    sorularımın cevabını merakla bekleyecem Saygılar...........




  • c4 kurmaya çalışıyorsan update.sql i bulamassın update dosyası database e c6 için eklemeler ve editler yapar. Yani c4 teki eksiklikleri tamamlar ve c6 ya dönüştürür.

    sql server kurulumunda windows un ilk kurulum şifresini kullanması için ayarlanıyor. yani windows un şifresini kullanıyor. Sql i biraz araştırırsan yeni bir kullanıcı ekleyip onu windows şifresinden çıkartıp kendi şifresinide kullanabilirsin. Bu işlem extra güvenlik geretirebileceği için ben kullanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatih1978 -- 13 Ocak 2009; 14:31:35 >
  • bide bu kurduğumuz serveri internete nasıl açabilirim ltfn bunuda anlatırmısın
    yani bi kaç kişiye sorduğumda no-ip.biz li adresleri söylediler bilgim olmadığından bi bilene sormakta fayda var diye düşündüm
    ltfn bilen biri açıklasın
  • Fatih kulandığım server interlude c6 update.sql dosyasını kendimiz mi oluşturuyoruz ? yoksa serverin içinde bi yerdemi eğer öyleyse ben bulamadım. eğer kendimiz yapıyorsak bu konuda yardım cı olursan sevinirim yüzdük yüzdük sonuna geldik teslim olmak yok ^^
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.