Balık yağı boy uzatır[MIŞ]
97 Cevap33511 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:05:32 

Arkadaşlar çevremden bir duyum aldım, eczanelerde kapsül şeklinde satılan balık yağları düzenli kullanılırsa boy uzamasında gözle artış sağlıyormuş. Yakın bir arkadaşımın kuzeni 1 sene kullanmış boyunun uzamasında ciddi bir artış görmüşler..

Kullanan ve böyle birşey varmı bilen varmı?


_____________________________

www.sercan.pro


 
2644 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:07:26 

Kap qeL bir şişe baLık yağı


_____________________________

Büyüklük de ruhtadır asalet de. Tarih sadece kupaları yazmaz. Kupaların arkasına sığınıp, Fenerbahçe'nin ve Aziz Yıldırım'ın katledilmesine yataklık edenleri de yazar.
ACM'nin KARARIYLA ŞİKE DAVASI YOK HÜKMÜNDEDİR!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Ekim 2008; 21:08:46 

Ben kullandım arkadaşım düzenli hergün neredeyse 4-5 cm uzattı.Fiyatıda 5 ytl


5580 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:09:22 

Boy uzatmasının yanı sıra kilo aldırdığını da biliyor muydun? Balık yağının kapsülünü alırken eskisine göre fazla yemek yememen lazım...


_____________________________



Hayranlık cehaletin kızıdır. İnsanlar ancak anlamadıklarına hayran olur ve taparlar-Jean Meslier

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Ekim 2008; 21:09:44 


quote:

Orjinalden alıntı: Se®can

Arkadaşlar çevremden bir duyum aldım, eczanelerde kapsül şeklinde satılan balık yağları düzenli kullanılırsa boy uzamasında gözle artış sağlıyormuş. Yakın bir arkadaşımın kuzeni 1 sene kullanmış boyunun uzamasında ciddi bir artış görmüşler..

Kullanan ve böyle birşey varmı bilen varmı?


evet özellikle kısın okula giderken ehrsabah 1 kapsül almanı öneririm.


2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:09:53 

Valla 8 ytlye 60 kapsüllü vardı kaptım bitane hemen. Faydasını görürmüyüm bilmiyorum. Yemekten sonra günde 1kere alıyorum


_____________________________

www.sercan.pro


3983 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:12:35 

yalan


_____________________________


Left 4 Dead - SteamID: zaris


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Ekim 2008; 21:14:42 


quote:

Orjinalden alıntı: Se®can

Valla 8 ytlye 60 kapsüllü vardı kaptım bitane hemen. Faydasını görürmüyüm bilmiyorum. Yemekten sonra günde 1kere alıyorum


ben yanında balda takviye ettim


2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:15:31 


quote:

Orjinalden alıntı: oxsıde




ben yanında balda takviye ettim

Ciddi ciddi bir faydasını gördünmü uzama konusunda? Yiyip yiyip şişmeyelim sonra?


_____________________________

www.sercan.pro


144 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:17:39 

Aman hocam işe yarıyorsa bende alayım, benimde uzamam lazım biraz...


_____________________________



1078 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:18:56 

valla ben kullandım şuanda kullanıorum bi yararı varmı cozebilmiş deilim :D


_____________________________


\m/ We Are Metallica Family \m/

Sakın Tıklama


7980 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:20:15 

boylarınız kaç cm?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:21:28 

Yaşıtlarım benden bi 15-20 cm uzun boy vermim


_____________________________

www.sercan.pro


 
2644 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:22:20 

14 yaşındayım 167 cm

oLsun uzar herhaLde


_____________________________

Büyüklük de ruhtadır asalet de. Tarih sadece kupaları yazmaz. Kupaların arkasına sığınıp, Fenerbahçe'nin ve Aziz Yıldırım'ın katledilmesine yataklık edenleri de yazar.
ACM'nin KARARIYLA ŞİKE DAVASI YOK HÜKMÜNDEDİR!


2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:24:07 

quote:

Orjinalden alıntı: _PerenaL

14 yaşındayım 167 cm

oLsun uzar herhaLde



Senin yaşındayken 1:58 falandım ben



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Se®can -- 1 Ekim 2008; 21:20:07 >


_____________________________

www.sercan.pro


1100 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:25:40 

Lise 1 de 1:65 küsür boyum vardı zıpladım ama aklıma geldikçe tavan a deymeye çalışıyordum ilk zamanlar neredeyse 2 karış ara kalıyordu şu anda boyun 1.84 2 elimde şaplatabiliyorum avuç içlerimle , hem boyum uzadı hemde zıplama kabiliyetim arttı tavsiye ederim [katkı maddesi yoktur]


_____________________________



46 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:27:02 

Yalan ya ben bir sene kullandım hiçbir halt olmadı. Sonra birden uzadım. Takma boyu yani o kadar sonradan uzuyorsun.


_____________________________



2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:27:27 


quote:

Orjinalden alıntı: |Mustafa|

Lise 1 de 1:65 küsür boyum vardı zıpladım ama aklıma geldikçe tavan a deymeye çalışıyordum ilk zamanlar neredeyse 2 karış ara kalıyordu şu anda boyun 1.84 2 elimde şaplatabiliyorum avuç içlerimle , hem boyum uzadı hemde zıplama kabiliyetim arttı tavsiye ederim [katkı maddesi yoktur]

Şuan yaş kaç ayıptır sorması?


_____________________________

www.sercan.pro


 
2644 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:28:23 


quote:

Orjinalden alıntı: Se®can




Senin yaşındayken 1:58 falandım ben


Fazla uzun sayılmam. Lisede hele çok eziliyorum


_____________________________

Büyüklük de ruhtadır asalet de. Tarih sadece kupaları yazmaz. Kupaların arkasına sığınıp, Fenerbahçe'nin ve Aziz Yıldırım'ın katledilmesine yataklık edenleri de yazar.
ACM'nin KARARIYLA ŞİKE DAVASI YOK HÜKMÜNDEDİR!


5580 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:28:34 

Ulan 17 yaşına girdik boy hala 1.70. Arkadaşlar yanımda ikiz kule gibi kalıyor.


_____________________________



Hayranlık cehaletin kızıdır. İnsanlar ancak anlamadıklarına hayran olur ve taparlar-Jean Meslier


2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:30:04 

quote:

Orjinalden alıntı: FadeToßlack

Ulan 17 yaşına girdik boy hala 1.70. Arkadaşlar yanımda ikiz kule gibi kalıyor.

Bir farkımız yok, fakat benim vücudum biraz yapılı olduğu için boy pek orun teşkil etmiyor. (fitness body sağolsun )



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Se®can -- 1 Ekim 2008; 21:26:09 >


_____________________________

www.sercan.pro


1052 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:31:45 


quote:

Orjinalden alıntı: _PerenaL

14 yaşındayım 167 cm

oLsun uzar herhaLde

ben 162-3 felan o civarlar

denicem valla.


_____________________________


ne oldum dememeli! , noluyo ... demeli!

bütün umutların kaybolması özgürlüktü.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Ekim 2008; 21:32:32 


quote:

Orjinalden alıntı: Se®can



Ciddi ciddi bir faydasını gördünmü uzama konusunda? Yiyip yiyip şişmeyelim sonra?


ciddi gördüm yakınlarım ve arkadaşlarım şok bilene oldu.Devamda ettiricem


2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:33:59 


quote:

Orjinalden alıntı: oxsıde




ciddi gördüm yakınlarım ve arkadaşlarım şok bilene oldu.Devamda ettiricem

Kusura bakma, biraz fazla soru sordum ama, ortalama ne kadardır kullanıyorsun ? etkisini ne kadar süre sonra gösteriyor?


_____________________________

www.sercan.pro


7980 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:34:23 

benim 1.80 ama izmirde boyun kısa kalıyor...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
2644 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:34:33 


quote:

Orjinalden alıntı: _R3sp3cT_!LL3g4L_



ben 162-3 felan o civarlar

denicem valla.


ßelki 15 yaşındayımdır tam emin değilim


_____________________________

Büyüklük de ruhtadır asalet de. Tarih sadece kupaları yazmaz. Kupaların arkasına sığınıp, Fenerbahçe'nin ve Aziz Yıldırım'ın katledilmesine yataklık edenleri de yazar.
ACM'nin KARARIYLA ŞİKE DAVASI YOK HÜKMÜNDEDİR!


3983 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:36:02 

ben 20 yaşındayım boy 1,78 la acaba kısamıyım


_____________________________


Left 4 Dead - SteamID: zaris



164 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:37:05 


quote:

Orjinalden alıntı: Zaris

ben 20 yaşındayım boy 1,78 la acaba kısamıyım


174 ten yukarısı uzuna giriyo Türkiye'de..


_____________________________



2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:37:38 

quote:

Orjinalden alıntı: Zaris

ben 20 yaşındayım boy 1,78 la acaba kısamıyım

Ortalama normal bir boya sahipsin bence. Lise çağında ne kadardı boy?


*Türkiyedeki kızlar zaten minyon tipli çoğu 1.65 - 1.70 arasında sürünüyor..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Se®can -- 1 Ekim 2008; 21:34:14 >


_____________________________

www.sercan.pro

Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
4 gün 17 sa. 40 dk. kadarı kaldı.

[2 Eylül 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

1 Ekim 2008; 21:38:09 

18yaş 1.85boy

Kemik uzama boşlukları var insanlarda genetik.Bu boşluklar dolmuşsa istediğin kadar istediğin şeyi ye spor yap yine uzamazsın.Bu kemik boşluklarını uzatman içinde barfixe asılman lazım.ben hala barfixe asılıyorum gelip geçerken.4 ayda 1 cm uzuyorum ki bu da yılda 3 cm yapıyor.3 cm bile çok iyi 18 yaşında biri için


3983 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:41:15 


quote:

Orjinalden alıntı: Se®can


Ortalama normal bir boya sahipsin bence. Lise çağında ne kadardı boy?


*Türkiyedeki kızlar zaten minyon tipli çoğu 1.65 - 1.70 arasında sürünüyor..




Lise çağındada aynıydı benim boy orta 3 ve lise2 ye kadar uzadı sonra durdu

bana göre boyum kısa gibi geliyor benim kendi kompleksimmi acaba


_____________________________


Left 4 Dead - SteamID: zaris



1052 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:41:45 


quote:

Orjinalden alıntı: _PerenaL




ßelki 15 yaşındayımdır tam emin değilim

aramızda 2 ay var.


_____________________________


ne oldum dememeli! , noluyo ... demeli!

bütün umutların kaybolması özgürlüktü.


 
60 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:41:51 

Bu işe yarıyormu bende uzamak istiyorum
16 yaş
1.72 boy


_____________________________



2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:43:02 


quote:

Orjinalden alıntı: ufukluk

Bu işe yarıyormu bende uzamak istiyorum
16 yaş
1.72 boy

Çüşşşşş!.. Gözün doysun be kardeşim ne diyim sana daha




_____________________________

www.sercan.pro


1331 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:44:56 

vücüd gelişimi tamamlandıysa sadece şişmanlatır


_____________________________



 
60 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:47:18 


quote:

Orjinalden alıntı: Se®can



Çüşşşşş!.. Gözün doysun be kardeşim ne diyim sana daha





Ben 1.80 olmak istiyororum bizim sınıfta 16 erkek var 11. uzun benim
Bu arada senin boy ve yaş kaç ?


_____________________________



1900 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:50:13 

boyu garanti şekilde ve kısa zamanda uzatmanın yolu bol bol zıplamak şimdi diceksiniz olduğum yerde niye zıplıyım mesela gidiyosun mutfa su içmeye kapıdan geçerken bi zıpla deymeye çalış üstüne iç syunu gelirken bi daha zıpla artistlik olsun böle 2-3 haftada 1 karış garanti 15 yaşındayım 1.65


_____________________________



1100 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:50:44 

quote:

Orjinalden alıntı: Se®can



Şuan yaş kaç ayıptır sorması?

16 - 1992 doğumluyum..
Hedef : 1.90 + 80 kg. = Izbandut



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |Mustafa| -- 1 Ekim 2008; 21:55:01 >


_____________________________



2221 Mesaj
1 Ekim 2008; 21:53:38 

bende demin ölçtüm;kasımda 17den gün alıcam boyum 1.69 ev baba tarafı kısa............... ana tarafıda kısa......yarın balık yağı almaya gidiyorum


_____________________________

Uncoditionally


2717 Mesaj
1 Ekim 2008; 22:39:58 


quote:

Orjinalden alıntı: |Mustafa|


16 - 1992 doğumluyum..
Hedef : 1.90 + 80 kg. = Izbandut

Sen daha Allahından belanı istiyon sanırım


_____________________________

www.sercan.pro


30 Mesaj
6 Şubat 2009; 20:42:50 

Bende içiyorum artık günde 1 tane :) Uzatır demi ya :) Sonra bide boy uzatalım derken kilo almayalım :)


_____________________________



156 Mesaj
6 Şubat 2009; 20:46:21 

Lise 2 1.88


_____________________________



101 Mesaj
6 Şubat 2009; 20:55:24 

yalan boy uzattığı filan yok ama iyi bir besin takviyesidir boyun uzuyacağı varsa uzar.Benim kullanan arkadaşım bir tarafı uzatırken malum tarafı kısaltıyor demişti hatta gazetede bile çıktı.Öyle bir şeyi göze alarak kullanmaya başlaman lazım :D


_____________________________



1097 Mesaj
6 Şubat 2009; 21:02:08 


quote:

Orjinalden alıntı: oxsıde

Ben kullandım arkadaşım düzenli hergün neredeyse 4-5 cm uzattı.Fiyatıda 5 ytl



Düzenli derken günde 1 tanemi yoksa gün içerisinde bir kaç tanemi ?


_____________________________




 
1 Mesaj
14 Nisan 2009; 16:52:27 

vallahi ben 1.78 yaş 14 55 kiloydum 1 hafta oldu kullanıyorum 6 kilo aldım 2 cm de uzadım


_____________________________



 
90 Mesaj
14 Nisan 2009; 16:59:20 

fazla masturmasyon yapmayın boyunuz uzar merak etmeyin bol bol süt için balık yağıda gerçketen faydalı kullanmanızı öneririm


_____________________________



 
6158 Mesaj
14 Nisan 2009; 17:07:14 


quote:

Orjinalden alıntı: angelsevda

Bende içiyorum artık günde 1 tane :) Uzatır demi ya :) Sonra bide boy uzatalım derken kilo almayalım :)


Feyk mi bu len.


_____________________________



590 Mesaj
14 Nisan 2009; 17:09:53 

annem kucukken yagın kendısını ıcırırdı ama pek bı yararını gordugum soylenemez bırde öyle iğrenç koku ve tadı vardı metal kap ıçındeydı yanlış hatırlamıyorsam suan boyum kaç bilmiyorum


_____________________________



 
0 Mesaj
3 Ekim 2009; 12:40:05 

ya arkadaşlar ben çıldırmak üzereyim ortaokulda beden sırasının en sonundaydım , fazla kısa olduğuma takmıyodum ama lise ye gecince boy acayip fark ediyo arkadaşlar yanımda eğfer kulesi gibi kalıyor ben gene bedende boy sırasının sonundayım 1.60 boyum lise 2 yim kullanıcam balık yağı hapını arkadaşlardan kullanan war boyum uzadı dien war boyum uzamadı kilo aldım dien war ne yapacağımı şaşırdım ama denicem ne olursa olsun


_____________________________



753 Mesaj
3 Ekim 2009; 12:52:36 

14 yaşındayım boyum 1.71


_____________________________

Siz cevaplar bulmaya çalışıyorsunuz, biz ise daha çok soru sormak niyetindeyiz.
   "Sigmund Freud"


2660 Mesaj
3 Ekim 2009; 13:07:43 

94 doğumluyum, boyum 1.72 benim de uzamam lazım, işe yarıyorsa kullanmaya başlayacağım Kullanan arkadaşlar, önerdiğiniz marka vb. var mı?


_____________________________

İTÜ Gemi ve Deniz Teknolojisi Mühendisliği

Efsane Hornets yeni Pacers taraftarı


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Ekim 2009; 13:08:38 

Ben boyumu unuttum 1.80den büyük yaş 15 ama Bu balıkyağı kapsülünün etkisi oldu mu bilmiyorum ama kokusu fena geyirik yapıyor


1462 Mesaj
3 Ekim 2009; 13:12:37 

Bende kilo almak için içiyorum yeni başladım inşallah işe yarar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1046 Mesaj
3 Ekim 2009; 13:20:48 

aslında o kadar uzun olmaya gerek yok benim boy 165 falandır herhalde kiloda 50 ama kilo almaya çalışıyorum spor salonunada gidiyorum ama sırf zevk için yapıyorum çünkü kız arkadaşım 160 boylarında kilosu 44 falan zaten lise hariç dışarda dolaşınca boyum normal genellemeyle aynıyım ama lisede sınıfta en kısa benim
bi sorun yaratmaz pek çünkü sınıfta ben en uzun kızın boyuna baya yakınım yeni nesil kızları kısa genelde sonra 1.80 olucam diye inat edip olursun kızla aranda 20cm fark olur


_____________________________



753 Mesaj
3 Ekim 2009; 13:22:17 

Kilo almak için Prakten


_____________________________

Siz cevaplar bulmaya çalışıyorsunuz, biz ise daha çok soru sormak niyetindeyiz.
   "Sigmund Freud"


610 Mesaj
3 Ekim 2009; 13:23:33 

Gelişme döneminde olan arkadaşlara söylüyorum bu dönemlerde kullanırsanız daha çok faydasını görürsünüz ama abartmadan kullanın

Bir örnekle açıklayayım;

Ben lise 2 de 1.62 ydim abimin rahatsızlığı sebebiyle kullanması gerekiyordu takviye ilaç olarak kullanıyordu ben de kullanıyordum onun yanında kendini yanlız hissetmesin diye ki abim kemoterapi gördüğü için gelişememişti bu yüzden onda baya etklili oldu 1 yıl kadar sürede 17-18 cm uzadı boyu bir anda 1.83 e fırladı benim boyumda 10 cm falan gelişti fazla gelişemediğim için şu an boyum 1.78 hani biraz daha uzasa fena da olmaz


_____________________________




3837 Mesaj
3 Ekim 2009; 13:36:04 

Kullandım ben zamanında. Fakat bu aralar kullanmıyorum. Boyumda da etki yaptı. Bu konuyu okuyunca tekrar başlamak istedim. Fakat bir kaç günde uzatmaz boyu. 1 ay sürekli olarak kullanınca uzatır, iştahı açıyor.


_____________________________

92


732 Mesaj
3 Ekim 2009; 14:43:49 

quote:

Orijinalden alıntı: |Mustafa|


16 - 1992 doğumluyum..
Hedef : 1.90 + 80 kg. = Izbandut




Yaş 16 Boy:1.90 Kilo: 90

Hedef 2.00 Cm'e 100 kilo

Edit; İmla



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FbA3* -- 3 Ekim 2009; 14:43:28 >


_____________________________



115 Mesaj
3 Ekim 2009; 14:47:06 

Boy 1.82 kilo 80