- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Kargo firmaları bayramda açıkmı?
19 Cevap20675 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2022 Mesaj
30 Eylül 2008; 19:00:03 

Arkadaşlar soru açık.Acaba kargo firmaları açık olurmu bu tatilde


_____________________________



1375 Mesaj
30 Eylül 2008; 19:20:26 

İlgili kargo firmasının web sitesine baksanız.


_____________________________



 
2517 Mesaj
30 Eylül 2008; 22:09:48 

Bende merak ediyorum.
Yurtiçi kargonun sitesinde herhangi bir bilgi yok.


_____________________________

iPhone 5S 64 Silver Gray| PlayStation®4 500 GB | Samsung NP550P5C-05TR ( i7 3630QM 2.4 ghz, 128 GB KINGSTON HYPERX 3K SSD, WD 750 GB 7200 RPM, 8 GB DDR3 1600 , 2GB NVIDIA GT650M)
psn kardeşliği ve diğer alışverişlerim, profilimde hakkında kısmında yazmaktadır.


1726 Mesaj
2 Ekim 2008; 16:30:36 

up


_____________________________



1726 Mesaj
2 Ekim 2008; 23:25:37 

bilen var mı kargolar ne zaman çalışıyor?


_____________________________



 
194 Mesaj
7 Aralık 2008; 16:40:51 

kargolar resmi tatil günleri kapalı olur arkadaşlar mesala benim adıma 6 aralık çumartesi bir kargo yollandı tahminm elime cuma günü geçer yani pztsi salı çarş perşembe kargolar kapalı....


_____________________________



445 Mesaj
8 Aralık 2008; 20:56:46 

arkadaşlar net bir bilgi yok çalışan kargo varmı


_____________________________



472 Mesaj
8 Aralık 2008; 20:59:27 

Kapalı hocam

benimde bekleyen kargom cumartesi aksamı kargoya verıldı pazar elımde olması gerekıyordu pazar tatılı nedenıyle pazartesıye sarktı sonra bıde araya bayram tatılı gırdı kargo suan bulundugum ılde olmasına ragmen bır depoda bekletılıyor.Arayıp sordugumda bayramda kapalı olduklarını dagıtımın cuma gunu baslayacagını soyledı


_____________________________




445 Mesaj
8 Aralık 2008; 21:02:03 

pff çalışan firma hiç yok demek :(

hafta sonu gelir demi hafta sonu çalışıyo


_____________________________



 
44 Mesaj
11 Aralık 2008; 11:45:10 

Kargoların kapalı olması çok saçmalık hadi bayramın 1. ve 2. tamam anlarımda 3. ve 4. gunu neden çalışmazlar anlamam.zaten biz çalişmaktan çok yatmayı seven insanlarız.bu kafayla bir yere varamayız.


_____________________________



 
68 Mesaj
11 Aralık 2008; 11:46:43 

kapalı herhalde banada kitaplar gelmedi ideefixe den pazartesi vermiştim siparişi


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
449 Mesaj
11 Aralık 2008; 11:50:52 

Yok Çalışmıyor En son Cumartesi ALıp Bayramdan Sonra Cuma ya İletiyorlar


_____________________________



347 Mesaj
11 Aralık 2008; 11:52:56 

Kapalı...

Ben de internetten bi şey aldım daha da gelmedi bu günde baktım kapalıydı şube


_____________________________

http://instagram.com/keskin_ahmet


611 Mesaj
11 Aralık 2008; 15:44:28 

hey allahım yaaa. biri bari açık olaydı keşke.


_____________________________



1315 Mesaj
11 Aralık 2008; 20:01:34 

yarın açarlar mı acaba ya, hiç aklıma gelmezdi bayramda kapalı olacakları


_____________________________



1344 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Metallurgist_
14 Kasım 2010; 14:39:25 

kapalı


_____________________________



"Biz doğrudan doğruya millet severiz ve Türk milliyetçisiyiz. Cumhuriyetimizin dayanağı Türk topluluğudur. Bu topluluğun fertleri ne kadar Türk kültürüyle dolu olursa, o topluluğa dayanan cumhuriyet de o kadar kuvvetli olur."

Mustafa Kemal Atatürk


3587 Mesaj
16 Ekim 2013; 3:25:43 

3 yıllık edit aras ve yurtiçi kapalı tüm hepsi kapalıdır .


_____________________________

Kastamonu Üniversitesi


2022 Mesaj
16 Ekim 2013; 13:49:24 

quote:

Orijinalden alıntı: wampaa

3 yıllık edit aras ve yurtiçi kapalı tüm hepsi kapalıdır .

0


_____________________________



3587 Mesaj
16 Ekim 2013; 21:50:31 

quote:

Orijinalden alıntı: asdfg_1453


0




_____________________________

Kastamonu Üniversitesi


38 Mesaj
27 Temmuz 2014; 16:55:24 


Bu mesajda bahsedilenler: asdfg_1453


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Kargo firmaları bayramda açıkmı?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.373