- x
arkadaşlar..H2O mop paspas hakkında bilgisi olan varmı..?
218 Cevap126508 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     1 2 [4]
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


2667 Mesaj
15 Eylül 2012; 2:20:28 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

bende kırmızısı var bence tek sorunu ıslak bırakması ama temizliği iyi güzel ona lafım yok vileda tarzı paspaslardan iyi temizliyor ama
ben derz aralarındaki performansını hiç beyenmedim hiçte o iş için kullanmıyoruzki çok hantal süpürge kadar ağır bide onu tut falan evdeki kingin buhar makinası ondan daha iyi temizleme konusunda fırında falan denemedim mutfak evyesinde denemiştik sonuç iyidi kara kara sular akmıştı ya neyse
bence arkadaşın dediği gibi bedavada olsa alınmaz yer kalabalığı başka birşey değil (moplar için söylüyorum buhar makinaları için değil )
derzlere zaten çamaşır suyu döküp 1 saat bekletsen bembeyaz oluyor ki hiç temizleme özelliği yok ama yer silici olarak güzelde çok sulu ya 1 odayı sildikten sonra kullanamıyorsuın çok ıslak oluyor
daha önce mesaj yazdımmı bilmiyorum ama son izlenimler böyle 1 senedir köşede duruyor


_____________________________




 
138 Mesaj
18 Eylül 2012; 16:12:41 



Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
1 Mesaj
21 Eylül 2012; 17:19:55 

arkadaşlar bu ürünü şubat 2012 de aldım hayatım boyunca aldığım en kalitesiz ürün diyebilirim 4. kullanımda bozuldu geri gönderdim tüm kargo paralarını bana ödettiler ve 2 ay önce yine aynı şekilde bozuldu servis adresini verdiler oraya yollayın dediler ve telefonu yüzüme kapattılar ben efz elektronikten almıştım size tavsiyem sakın onlardan hiç bir ürün almayın hiç yardımcı olmuyorlar ürünü satıyolar iş bitiyor. ürüne gelince hiç reklamlarda göründüğü gibi değil halı falan temizlemiyor yerleri siliyorsun o kadar ben aldığıma bin pişmanın artık karar sizin.....


_____________________________



 
17 Mesaj
24 Eylül 2012; 0:52:11 

quote:

Orijinalden alıntı: isabel...

arkadaşlar bu ürünü şubat 2012 de aldım hayatım boyunca aldığım en kalitesiz ürün diyebilirim 4. kullanımda bozuldu geri gönderdim tüm kargo paralarını bana ödettiler ve 2 ay önce yine aynı şekilde bozuldu servis adresini verdiler oraya yollayın dediler ve telefonu yüzüme kapattılar ben efz elektronikten almıştım size tavsiyem sakın onlardan hiç bir ürün almayın hiç yardımcı olmuyorlar ürünü satıyolar iş bitiyor. ürüne gelince hiç reklamlarda göründüğü gibi değil halı falan temizlemiyor yerleri siliyorsun o kadar ben aldığıma bin pişmanın artık karar sizin.....

Halıyı yıkaması mümkün değil zaten sadece düşük buharla üstünden gidiyorsunuz ve tozunu alıyor. Leke falan çıkaramaz çünkü vakumlu değil. Ayrıca yerleri ıslak falan bırakmıyor tabi eğer buharı sonuna kadar açmazssanız. Viledayla ya da elle silmekten daha az ıslak kalıyor yerler ve anında kuruyor. Önemli olan buharı az açmanız. Ayrıca camları cam ve kapı temizliğinde de çok pratik. Derzlere gelince her silmede zaten buhar etkisiyle kabarıp çıkıyor çamaşır suyunu dökmeye hiç herek yok. Ben haftada 2 bidon çamaşır suyu bitiriyordum bebek var evde bir de kedi artık sadece buharlıyla deterjansız siliyorum. Buharı bitirmek içinde hergün bir odanın pencere ve kapısını siliyorum. Ve ben gerçekten çok memnunum. Haytımı işimi kolaylaştırdı. Hergün çamaşır suyuyla uğraşmaktan da kurtuldum


_____________________________



 
6 Mesaj
24 Eylül 2012; 11:45:53 

Cihazdan öyle mucizeler beklemeyin .vakumlu olmadığı için lekelerde performensı düşük ....


_____________________________



 
1 Mesaj
7 Ekim 2012; 16:52:10 

arkadaşlar aşağıdaki adreste garantili ve çok ucuza satılıyor.
http://www.elektronomi.com/products/31710-h2o-mop-x5-buharli-yen-nesl-temzleyc.aspx


_____________________________



16072 Mesaj
9 Ekim 2012; 11:24:55 

bi arkadaşa bakıyortuz bizde ama kafa çorba oldu

iyi diyende var berbat diyende


_____________________________


2007 Hyundai Getz 1.4 DOHC 4AB AC ABS SR OTM.

GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS


8605 Mesaj
9 Ekim 2012; 14:18:58 

quote:

Orijinalden alıntı: JackDaniels

bi arkadaşa bakıyortuz bizde ama kafa çorba oldu

iyi diyende var berbat diyende

Hocam bizzat denendi. İstesem para vermeden kullanacağım bir üründü ama eşim evde kalabalık yapar diye dışarı salladı gitti. "Bedava verseler kullanmam" diyeceğiniz bir ürün...


_____________________________



2012 Megane EDC - 140 HP - 300 NM by Megachips


 
17 Mesaj
11 Ekim 2012; 0:35:13 

alf multiyi almayı düşünenlere bilgi olması açısından yazıyorum.

yeni evleniyorum. bazı demonte mobilyaları birleştirmek için yeni eve gittiğimde farkında olmadan beyaz renk koltuk takımı üstündeki mavi renk pilot kalemi farketmeden üzerine rahat 30dk oturduğumu farkettim. koltuk baya bir rahat olduğu için kalemide farkedemedim. 2 farklı noktada 1 lira büyüklüğünde mavi renk oluşmuştu pilot kalemden akan mavi renk boyadan dolayı. ardından ıslak bezle sileyim dedim 1 lira büyüklüğündeki mavi renk yumruk kadar büyüklüğe dönüştü süngerinede çekmişti sanırım boyayı bastırdıkça büyüdü. ardından kuru bezle sileyim dedim kafa kadar büyüklüğe dönüştü sonradan farkettim ki tükenmez kalemin içindeki tüm boya koltuğa geçmiş. nişanlıya haberim yok desen olmaz eve en son o girmişti sorunsuz bırakmıştı. ne yapayım edeyim derken evin bi köşesinde alf multiyi gördüm. hadi son birde bu cihazla deniyeyim olmadı yarın koltuğu temizletirim diye düşündüm. cihazı çalıştırdım bir süre sonra baktım buhar vermeye başladı koltuğa tutup bezle sildikçe mavilik kaybolmaya başladı böyle böyle koltuğun buhar tuttuğum yeri neredeyse diğer yerlerinden daha beyaz bir renk haline geldi.



_____________________________



1737 Mesaj
11 Ekim 2012; 12:20:39 

Alf hero bebeği olan her evde olması gereken bir cihaz. İşini çok iyi yapıyor. Alf handy modeli ise çok da kullanışlı değil. İkisini birlikte almıştım, heroyu sıkça kullanıyoruz ama handy bir kenarda bekliyor.


_____________________________



 
417 Mesaj
16 Ekim 2012; 18:36:39 

Arkadaşlar bahsettiğiniz ürünlerin hepsi hikaye.ben bugün bauhaus tan karcher sc 1020 aldım. Kampanya var.bu ürünün fiyatı 500 tl.kampanya fiyatı 275 tl. Bence hiç vakit kaybetmeden alın kaçırmayın bu fırsatı.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
11 Mesaj
29 Ekim 2012; 9:37:37 

ben yeni eve taşınırken aldığım ankastre setin yanında aynı mağazadan Alf hero siparişide verdim mutfağım henüz takılmadığı için ürünler mağazada bekliyor.Heroyu sadece yerleri düşünerek almıştım parke ve granitler için fakat şuan düşününce Multimi alsam diye kararsız kaldım banyo,mutfak.ocak v.s. değiştirme şansım var henüz elime ulaşmamışken. ama benim için önemli olan halılar çünkü kışın ortasında halıları yıkamak zorunda kalırım genelde çocuklar mahfediyor...


_____________________________



113 Mesaj
12 Kasım 2012; 15:08:53 

quote:

Orijinalden alıntı: celebic

Merhabalar,

Tam tahmin ettiğim gibi bana taklit ürün gönderen kendini uyanık sananlar hem paramı iade etti ( Paypal sayesinde ) hemde 3. defa taklit ürün gönderdi. Paypal'in dediğinden daha önce param Paypal tarafımdan kartıma iade edildi. ( 10.12.2011 )

Bu arada hafta içinde H2O MOP X5 benzeri fake ürün kargoyla geldi. Bu sefer paramın iade edileceği haberi Paypal tarafından bildirilince bende ürünü teslim aldım ve eve getirdim. Ancak bugün test etme fırsatımız oldu.

Eşimle beraber banyo, tuvalet, ara hol ve mutfak temizlik testine giriştik. Ürünün su haznesi çok büyük değil tahminen yarım litre su alıyor ve kısa sürede 15-20 saniye içinde buhar vermeye başlıyor. Verdiği buharı denemek için uzaktan başlayarak elimi buhar çıkışına yaklaştırdım. Aman aman beklediğim gibi sıcak buhar çıkışı olmuyor. Başlarda elimi yavaş yavaş yaklaştırırken korktum elim yanar diye ama neredeyse 10 cm kadar yaklaştırmama rağmen dayanılmayacak bir sıcaklık değildi. Böyle olunca pek işe yaramayacağını anlamıştım.

Her neyse yerdeki seramiklerin derzlerini denedik. Burada yi bir sonuç alacağımı zannediyordum ama beklentim boşa çıktı. Ucuna çeşitli aparatları takmama rağmen derzlerdeki pislikler yerinden kıpırdamadı. Kuvet ve klozetlerde denedim pek bir şey fark edemedim. Daha sonra ucuna yer temizleme aparatını taktım ve eşim yerleri temizlemeye başladı. Temizlik oluyor ama yerde buhardan dolayı çok su kalıyordu. Ardından tekrar bu biriken suları aldıktan sonra bana bu aletin ne faydası var dedi eşim.

Halılardan zaten hiç ümidim yoktu ve çok su bıraktığı için halılara zarar verebilir düşüncesiyle denemeye değer bile görmedik. Yine buhardan dolayı çok su bıraktığı için camlarda başarısız sonuçlar aldık. Bu alet çok güzel lavabo ve klozet temizliği yapıyor buna emin olabilirsiniz çünkü biriken su zaten delikten gidiyor.

Mutfak lavabosunun içini ve gider deliğindeki metal süzgeci pırıl pırıl yaptı. Ama sadece lavabo ve klozet temizlemek için bu ürüne para verilmez. Bu arada belirtmek isterim ki buzdolabının dış yüzeyinide çok iyi temizledi. Buharla buzdolabının dış yüzeyini bir yandan temizlerken eşimde bir yandan bezle yere akan suları kuruluyordu!!! Zamanında oğlumun yapıştırdığı ve çıkartmaya çalıştığımız zaman direnen stickerlar buharı yiyince direnemeyip yüzeyden çıktılar. Çok iyi temizlendi ama yerler su içindeydi.

Sonuç olarak ben yukarıda yazdığım yorumlara bennzer bir yorumu okumus olsaydım bu ürünü almaya kalkmaz vaz geçerdim. Bir başkası belki memnun olabilir ama ben bu üründen pek memnun kalmadım.

Bu ürün aylardır TV'lerde boy gösteriyordu ama kullanan kişilerden olumlu yada olumsuz hiç bir yorum bulamadım. Eğer yukarıda yapmış olduğum gibi bir yorum okumuş olsaydım bu ürünü almaya hiç yeltenmezdim. Umarım bu yorumlarım bu ürünü almaya niyet edenlere bir fikir verir. Banada bir teşekkür edersiniz herhalde...

Not: Paramı geri aldım, zararım yok ve üründe elimde. İstesem ürünü iade etmem ve kullanırım ama böyle bir hareket bana yakışmaz. Onlar gibi üç kağıtçı olmadığımdan ürünü geri göndereceğim.

eline sağlık forumdaşım :) bende neredeyse ramak kalmıştı eşime alıcaktım


_____________________________

AMD Phenom ii 970 x4 3.5 @ 3.40 Ghz CPU
Hi-Level 2*4 Gb 1600 Mhz Ungaged RAM
Corsair Force 3 60 GB Sata3 SSD-2TB Seagate Barracuda-2TB Western Digital EARX...-1TB Western Digital USB3-6TB Western Digital My Book Studio
Gigabyte D3 970 Usb3 Anakart -Sapphire HD6670 GDDR5 Display Kartı
Aero Cool SSD ready Kasa-Sunbeam Core Contact Freezer (Akasa venom fan)
OCZ FATAL1TY 550W 12cm


8605 Mesaj
12 Kasım 2012; 17:51:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Radtech

eline sağlık forumdaşım :) bende neredeyse ramak kalmıştı eşime alıcaktım

Ucuz atlatmışsınız diyelim o zaman. Memnun olan bir kaç kullanıcı oldu ama demek beklentilerle alakalı bir durum bu. Reklamlardaki gibi bir rün olsa herkesin evinde bir tane olurdu.


_____________________________



2012 Megane EDC - 140 HP - 300 NM by Megachips


 
1 Mesaj
22 Kasım 2012; 15:02:13 

H2O Top Shop Ankara Arcadium Şubesinden alalı henüz 1 sene dahi olmadı ve 10 kez kullanmadım bile.Şu an PERT durumda.Son derece başarısız bir ürün.Muhatap olunamayacak yetersizlikte bir firma.Bu halleriyle sizi salak yerine koymaları da cabası.Ürün kesinlikle elinizde patlıyor.Ne geri alıyorlar ne muhatap oluyorlar.İncecik sapını tutmaya korkarsınız.Düğmesi ve buharı hemen bozuldu.Temizliği de hikaye.Altına taktığınız küçüçük yapışkan bez kısa sürede yapışmaz oluyor.Hukuki haklarımla uğraşacağım.Bu küçük alet sinir bozucu hale geliyor.Kırmızı renkli olanı da kullandım ve bira daha iyi gibiydi 1-2 senede bozuldu ben şanssızlık olarak değerlendirmiştim.Sakın Top Shop a bulaşmayın derim...


_____________________________



 
1 Mesaj
24 Kasım 2012; 14:04:13 

Rezalet igrenc birsey sakin almayin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



11 Mesaj
28 Kasım 2012; 10:50:09 

quote:

Orijinalden alıntı: thujonn

Arkadaşlar bahsettiğiniz ürünlerin hepsi hikaye.ben bugün bauhaus tan karcher sc 1020 aldım. Kampanya var.bu ürünün fiyatı 500 tl.kampanya fiyatı 275 tl. Bence hiç vakit kaybetmeden alın kaçırmayın bu fırsatı.

Merhaba,
karcher sc 1020

Bu ürünü kullandıysanız deneyimlerinizi yazabilir misiniz ?


_____________________________



 
728 Mesaj
13 Aralık 2012; 0:37:18 

Arkadaşlar kesinlikle H2O MOP X5 almayınız..az kalsın elektrik çarpmasından anneme bir şey olacaktı.2 ay içinde ürün hemen bozuldu !!!
ayrıca üretici firmaya gönderdik tamir için kargo bedelini ödemediğimiz için teslim alamamışlar ürünü..aldıkları kararla kargo tutarını artık ödemiyorlarmış..nasıl oluyorsa bende analamadım..markapon sitesinden almıştık onlarda sorunumuzla hiç ilgilenmedi..bursı türkiya uç kuruşluk mevzularla günlerce uğraçman gerekiyor..
sözde tüketici hakkı..illa bir yerlere gidip şikayet etmek mi gerek..bu tip durumlarda bir kaç firmaya basarsın ağır cezaları bak bakalım bir daha oluyor mu..


_____________________________

TECLAST -KOSS PORTAPRO-


 
6579 Mesaj
16 Aralık 2012; 8:52:57 

uyduruk bir alete benziyor.


_____________________________



 
1 Mesaj
20 Aralık 2012; 14:04:09 

topshopta h20 mop u sanki almaya mecburmuşuz gibi konuşuyorlar ya, iade garantisi verdiği için bugünki görüşme sonucunda aldım. yorumları okudum, genel itibari ile olumsuz.. :( pişman olur muyum bilmiyorum ama birkaç güne kadar belli olur, 1 ay içinde iade etme şansım var.. iade için kargo ücreti ödeyecek miyim diye de sordum, eğer bu gönderim için kargo ücretini ödemeyi kabul edersem iade ya da arıza için bile olsa kargo ücreti ödemeyeceksiniz dedi. bir maceraya atıldım sanırım. umarım pişman etmezler.. onunla konuşurken başka siteleri de açtım daha ucuzları olduğunu söyledim, onlar çakma dedi. burdaki yorumları okuyunca çakma markaların orjinal diye yutturulmaya çalışıldığını gördüm. gelen orjinal ürün için 2 yıl garanti ve 1 ay iade hakkım, beraberinde ücretsiz kargo ile geri gönderebileceğimi öğrenince bir riske girdim. sonuç olumsuz olursa tekrar yazarım..


_____________________________



 
1 Mesaj
25 Aralık 2012; 3:31:29 

Bugün Gold tan bir tane almayı düşünüyordum Google amcadan ürünü araştırırken forumumuza rastgeldim. Ben çok aktif bir üye değilim. Bütün yorumların hepsini okudum. Konuyu hortlattı isem affola.

Sanıyorum bu ürüne para vermektense şu linkteki ürünü almak yerleri silmek için daha işlevsel olacaktır :)
http://urun.gittigidiyo...017#product-information

Google da bu konuya dair biraz araştırmada yaptım. Çıkardığım sonuç şu. Bu ürün olsa olsa Karcher'in çakması olabilir ancak. Alıpta denemedim. ama okuduklarımdan vardığım sonuç bu iş için alınsa alınsa uygun bütçe için bu ürün alınır.
http://urun.gittigidiyo...373#product-information

Kötü deneyim yaşayan arkadaşlar biliyorsunuzki bu ülkede tüketici hakları var. Kanun var. Ne olacakki falan demeyin sakın. Haklarınızı iyice okuyup öğrenin. Eğer reklam filminde anlatıldığı ve gösterildiği gibi bir ürün değil ise bu işin cezai müeyyideleri çok ama çok ağır. Bakanlık şikayetinize göre öyle davalar açar ki o işin sonucu şirketin kapatılmasına ticaret hayatına son verilmesine kadar uzanır.

Bugüne kadar Tüketici haklarımı kullanıp perişan ettiğim firmaların ikisini size söyleyeyim. Sony Ericcson ve Turkcell. Bu iki firmayı perişan ettim.
İşin sırrı yazışmalarda saklı arkadaşlar. SÖZ UÇAR YAZI KALIR. Eğer bir maruzatınız bir şikayetiniz varsa mutlaka kayıda aldıracaksınız ve elinizde belgesi olacak. Bunu yerine getirmezler ise o daha da büyük suç hapise kadar gider o işin ucu.

Çok uzatmayayım, 5 tl bile olsa hakkınızı arayın. Hakkınızı arayınki böyle ne olduğu belirsiz zibidiler patronluk koltuğunda oturup sizi söğüşleyerek adam olamasın!

Edit: Bahsettiğim iki firmada hakkımı fazlasıyla vermiştir. Biri biraz fazla uğraştırdı ama neticede ben hakkım olanı aldım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iLinux -- 25 Aralık 2012; 3:34:12 >


 
1 Mesaj
30 Aralık 2012; 23:57:47 

arkadaşlar H2O MOP X5 hakkında yorum yapan arkadaşlara saygılarımı sunuyorum şehirfırsatlarında 90 tl ye kampanyayı gördüm ve yorum yapan duyarlı arkadaşlar sayesinde can sıkıcak durumdan kurtulmuş oldum... teşekkürler


_____________________________



 
12 Mesaj
17 Ocak 2013; 10:52:07 

6 aylık bebeğimiz var eşim ısrar ediyor Alf Hero almamız için ama bana pek işe yarar gibi gelmedi. 7 adet filtresi var, özel temizlik solüsyonu kullanılması gerekli. Halıyı buharla temizledikten sonra ıslak/nemli mi kalıyor? Kullananlar varsa bilgilerini paylaşırlarsa sevinirim.


_____________________________



1371 Mesaj
26 Ocak 2013; 18:29:02 

Konuyu Hortlattım Kusura Bakmayın bende anneme yakala.co dan aldım bu ürünü 200 tl miydi neydi 2 veye 3 kere kullandıkhiç bi verimi yok zaten ağır bişi camı temizleen 2 dkya elin ağrıyo yani çok gereksiz bişi parana yazık he sorarsanız ürün nerde diye annem kutusuna koydu dolabın en üstüne kaldırdı ürün fazla buhar vermiyor aman aman dencek şekilde belki parkeleri silmek için olabilir bence almayın arkadaşlar gidin daha kaliteli güzel bişi alın 10 yıl gitsin


_____________________________



8605 Mesaj
28 Ocak 2013; 7:15:00 

Urun su siralar 100.-TL'nin altinda bir rakama satilmaya baslandi. 250 'lerden baslamisti fiyati.
Çöp bir ürün



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2012 Megane EDC - 140 HP - 300 NM by Megachips


12254 Mesaj
28 Ocak 2013; 13:48:42 

Orjinali nasıl hiç bilmiyorum nasıl çalışıtğını. Topshop mağzası var Espark'ta orada da teşire koymuşlar ama çalıştırmıyorlar fiyatı 295 lira halen. Neyse iki dükkan ileride gold pc ye 89 liraya taklit ürün gelmişti annem de uzun süredir merak ediyordu, gerçi hevesimiz geçmişti sonradan ama 89 lira olunca alalım dedik.

Öncelikle şunu söyliyeyim piyasada ucuza satılanlar hepsi taklit zaten. Fakat orjinali nasıl çalıştığını bilmediğim için karşılaştırma yapamıyorum. Neyse işte cihazın altında alman falan yazıyor, kohleman mıymış neymiş üreticisi.

Çalışmasına gelirsek, pompa gibi bir sistem var ve bizdeki tırt tırt tırt tırt diye çalışıyor en düşük buharda sade buhar veriyor iyi fakat yükseğe çevirdiniz mi buharın yanında bazen su da vermeye başlıyor. Piyasada satılanların hepsi su veriyor yüksek buhar güçlerinde , fakat çalışma pompası falan farklı bazılarının. Her eve lazımda var mesela ondakinde de açma kapama tuşunda 2 ışık var, bazı aksesuarları farklı.

Uzun lafın kısası, hijyen için gerçekten güzel bir cihaz. Biz zaten tuvalet banyo için istiyorduk, yakından tutarsanız sıcak buhar veriyor baya. Diş fırçamı falan temizledim tortuları falan söktü, kireç lekelerini falanda alıyor.

Fakatttt, halı malı temizlği en başından beri mümkün değil diyordum cihaz çıktığından beri, evet test ettim beni yanıltmadı. Halıdaki mikroplar ısıdan ölebilir hijyen sağlayabilir fakat temizlik yapmıyor halı, koltuk vb yüzeylerde. Önce süpürge makinesiyle siz temizliğinizi yapın, temiz ve tozsuz ise haftada 3 4 kere buharlıyla hijyen için üstünden geçin.

Yatak ve yastıklarda etkisi güzel. Kumaşlı ürünlerde buhar ile kokuyu falan da alıyor.


sunuç olarak, reklamlardaki gibi bir cihaz kesinlikle değil. Kullanışlı değil, hantal birşey. Omuza falan asılan bir cihaz olsa daha iyi olurdu, basınç sistemi hatalı hangi ürünü gördüysem yüksek ısıda su da veriyor, buharı basınçla sıkıştıramıyor içinde. Benim tavsiyem karcher gibi markaların yüksek buharlı cihazlarını almanız eğer gerçekten buharlı cihaz istiyorsanız. Fakat banyo mutfak tuvalet için hijyen olarak yeterli bir cihaz.


_____________________________


Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
Ne mutlu Türküm Diyene




8605 Mesaj
11 Şubat 2013; 6:45:48 


quote:

Orijinalden alıntı: mustafaakasya

Heissmann marka var birde bu ürünle ilgili bilgisi olan varmı?
https://www.istanbulunfirsati.com/firsat-10-tl-bonuspara-hediyeli-heissman-supurge-fonksiyonlu-buharli-temizleyici-ile-temizligin-rahatligini-yasayinbonus-kartlara-3-taksit-sadece-168,90-tl-1223.aspx

Degisik bir versiyonu olsa gerek.

Oncekiler 70-80.-TL'ye kadar dustu.
Sirada bu var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2012 Megane EDC - 140 HP - 300 NM by Megachips


 
27 Mesaj
23 Şubat 2013; 22:23:04 

Gold'ta 79 liraya satılıyor. Az daha sipariş verecektim. İyi ki araştırmışım. Bilgi paylaşımı yapan arkadaşlara teşekkür ederim.


_____________________________



338 Mesaj
2 Mart 2013; 12:08:38 

bu makine ile araç temizliği yapan varmı


_____________________________

?


 
7 Mesaj
10 Nisan 2013; 17:33:57 



_____________________________



8605 Mesaj
10 Nisan 2013; 20:17:15 

Bedava verseler evde koyacak yer olmadığından istemezsiniz. O derece işe yaramaz bir ürün...


_____________________________



2012 Megane EDC - 140 HP - 300 NM by Megachips


 
14 Mesaj
14 Nisan 2013; 10:01:47 

Valla bizimde kaynana istemişti çok metetmişler ,h2 mop süpürge bende indirimfuryasi.com sitesinden 90 liraya aldım,dedikleri kadar iyidir


_____________________________



1387 Mesaj
16 Mayıs 2013; 21:11:31 

Arkadaşlar nedir kullananların son durumu? Hanım tutturdu alalım diye.HB de 99 liraya satılıyor.


_____________________________

Citroen C3 2005 1.4 hdi 68hp @90000


8605 Mesaj
17 Mayıs 2013; 8:40:59 

quote:

Orijinalden alıntı: sevozgur

Arkadaşlar nedir kullananların son durumu? Hanım tutturdu alalım diye.HB de 99 liraya satılıyor.

Hocam alet 250.-TL'lerden bu rakamlara iniyor. Yoruma gerek var mı? Üstelik ben 79.-TL'ye görmüştüm. Yakında 49.-TL'ye iner. Bedava vermeseler evde yer kaplar diye eve koymaz hanım.


_____________________________



2012 Megane EDC - 140 HP - 300 NM by Megachips


1387 Mesaj
17 Mayıs 2013; 8:49:52 

quote:

Orijinalden alıntı: celebic


Hocam alet 250.-TL'lerden bu rakamlara iniyor. Yoruma gerek var mı? Üstelik ben 79.-TL'ye görmüştüm. Yakında 49.-TL'ye iner. Bedava vermeseler evde yer kaplar diye eve koymaz hanım.

Teşekkürler.Çok doğru söylediniz.


_____________________________

Citroen C3 2005 1.4 hdi 68hp @90000


8605 Mesaj
17 Mayıs 2013; 9:04:34 

quote:

Orijinalden alıntı: sevozgur


Teşekkürler.Çok doğru söylediniz.

Zamanında bende reklamların büyüsüne kapılıp almıştım. Ancak gelen ürün hem taklit hemde berabattı, bir işe yaramıyordu.

Ben ödememi paypal ile yaptığımdan paramı geri aldım. Ürün bewnde kaldı, istesem geri iade etmezdim çünkü paramı iade ettiler ama ürünü geri istemediler.

Hanıma al bedava istersen kullan dedim. Hanım " aman aman istemem bir işe yaramıyor çünkü her taraf su içinde kaldı hemde evde kullanmayacağım bir şeye yer aramak istemiyorum. çöpe at dedi."

Bende ödemeli olarak geri gönderdim.


_____________________________



2012 Megane EDC - 140 HP - 300 NM by Megachips


 
227 Mesaj
3 Eylül 2013; 10:26:39 

gittigidiyordan 69 tl'ye aldım, fiyatı bu kadar ucuz olmasa almazdım, 3 kez arabanın koltuklarını silsem zaten kendini amorti edecek.
yanlız çalışırken pıt pıt pıt diye su motoru gibi ses çıkarıyor, normalmi acaba bu durum?


_____________________________



 
17 Mesaj
22 Ekim 2013; 5:37:54 

Bu ürünün yeni versiyonu çıkmış dün sipariş verdim yorumlarda olumsuz görüşler var genelde aldığım ürün bu http://www.hepsiburada....fview%3dlister#Yorumlar

Burdaki yorumları okuyunca iptal etmeyi düşündüm ama zaten ürünü aldıktan sonra beğenmezek 1 hafta içinde geri gönderebiliyorum bu yüzden iptal etmedim yorumlarıda iyi gibi.

Ürünün videosu: http://www.youtube.com/watch?v=jstyAiHhrgk Baya özelliği var diye sipariş verdim.

Eğer beğenmezsem ürünü bu arçelik modelini gördüm şimdi bunu tavsiye edermisiniz kulanan arkadaşlar varsa memnunmu?

http://www.hepsiburada....fview%3dsearch#Yorumlar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazyxxl -- 22 Ekim 2013; 5:42:34 >


_____________________________

Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götüreceği sadece tozdur...


19 Mesaj
5 Aralık 2013; 14:02:52 

alf multi yi kullanan varmı acaba?


_____________________________

Sayfa:   <<     1 2 [4]
Tüm forumlar » [Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri] » Diğerleri » Diğer ev elektroniği » arkadaşlar..H2O mop paspas hakkında bilgisi olan varmı..?
Sayfa: <<     1 2 [4]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.531