- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
iphone hiç wireless ağ görmüyor
Bu konudaki kullanıcılar:
 
10
Cevap
1
Favori
8574
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


365 Mesaj
30 Eylül 2008; 10:44:08 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

laptopum evdeki wireless modemi ve çevredeki wirelessı görüyor ama iphonu modemin yanına götürüyorum hiç bir ağı bulmuyor.yani kısacası iphone hiç kablosuz ağ bulamıyor.her yerde araştırdım bi türlü bulamadım çözümü.yardııımmmm lütfeeeeennnn


1038 Mesaj
30 Eylül 2008; 10:56:28 

sen ne zannettin benim tam üst komşudaki wireless modemi bazen görüyor bazen görmüyor bu böyle alışacaksın
_____________________________

Istanbul Technical University


804 Mesaj
30 Eylül 2008; 11:33:10 

Dostum adam dibinde görmüyo demiş, belli ki bi problem var sen komşundan bahsediyosun


365 Mesaj
30 Eylül 2008; 11:35:52 


quote:

Orjinalden alıntı: murtezacan

Dostum adam dibinde görmüyo demiş, belli ki bi problem var sen komşundan bahsediyosun


aynen kardeş dibimdeki modemi bile görmüyor.dün telefoncudan aldığımda orda adam wireless ağları buldu ve girdi.ama eve getirdim cihazı hiçbirini görmüyor ilginç.


2901 Mesaj
30 Eylül 2008; 11:59:18 


quote:

Orjinalden alıntı: mali76




aynen kardeş dibimdeki modemi bile görmüyor.dün telefoncudan aldığımda orda adam wireless ağları buldu ve girdi.ama eve getirdim cihazı hiçbirini görmüyor ilginç.


ayarlardan şifreli ağları görme falan diye birşey olabilir mi ?
_____________________________

I'm a Mac.


365 Mesaj
30 Eylül 2008; 12:10:52 

malesef öyle bir ayar yok kardeş


 
132 Mesaj
30 Eylül 2008; 15:36:44 

Aynı sorun bendede var...
_____________________________



 
489 Mesaj
30 Eylül 2008; 17:09:17 

bende de aynı sorun olmustu ipod touch vardı programla alakası filan yok touch servise verdım bana sıfırını vermişlerdi bu tip hassas cihaz işte gerci iphone servis olarak daha genis ona göre sorunlar çözülebiliyor
_____________________________



 
1 Mesaj
13 Ağustos 2010; 11:02:49 

ARKADAŞLAR BEN SORUNU ÇÖZDÜM BENIMDE AYNEN WİRELESS BAĞLANTIM ÇOK ZAYIFTI 6 VEYA 7 METRE AZ CEKIYO DİĞERLERINI GÖRMÜYORDU BAZEN ARKADASLARDA ALAY KONUSU BİLE OLMUSTU TELEFONUM işte dıyorlardı SUNA BAK O KADAR PARA VERDIN BI KABLOSUZ BAĞLANTIN BILE YOK DIYE AMA BEN YILMADIM ARASTIRDIM GEN-PA YA BILE GITTIM AMA GEN-PA TAM BI REZALET ADAMLAR İPHONE U TAMIR EDEMIYOMUS.NEYSE UZUN LAFIN KISASI.TELİNİZE WİFİTRAK DİYE Bİ PROGRAM VAR ONU YÜKLEYİN SORUNUZ HALLOLACAK BEN NERDEN YÜKLEDİM VALLA UNUTTUM HADİ KOLAY GELSİN
_____________________________



 
37 Mesaj
20 Şubat 2012; 15:09:32 

Yeni topic açmayayım burdan sorayım
Benim 3gs de laptopun gördüğü ağları görmüyor. Hp laptop 9 adet ağ bulurken 3gs im sadece 1 ağ görüyor. Acaba neden kaynaklanıyor olabilir yardımcı olabilecek arkadaş var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



496 Mesaj
20 Şubat 2012; 17:33:04 

wifi-where adlı uygulamayı kullanın normlade cihazın gormediği ağları bulup bağlanıyor sorunsuz bir sekilde
_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR4
0.375