Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1870. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.608
Cevap
155
Favori
3.256.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18681869187018711872
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugun fiyat sabitlenen araci 2 ay sonra teslim ederkenfiyat artti deyip 2500 tl daha istediler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Megane III 1.5dci 110bg EDC Privilege paket arabam var 2011 model herhangi bir darbe olmadan çarpma vs. kasis gibi olası bir durum olmadan airbag arızası verdi yani airbag ısıgı yangı sebebi nedir bilgisi olan var mı ?
  • merhaba,

    2011 model Megane III 1.5dci 105bg dyn. aracım 45.000 de.

    bakım için servise gittiğimde trigger setininde değişmesi gerektiğini söylediler.

    yetkilinin söylediğine göre trigger setleri 4 yılda bir değişmesi gerekirmiş.

    sizce bu bilgi ne kadar doğru , bana çok tuhaf geldi.
  • Bilgi doğru, triger kayışı bir petrol ürünü olduğu için bir süre sonra elastikiyeti ve dayanıklılığı düşer. Bu nedenle ömrü 80.000 km veya 4 yıl olarak verilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Bilgi doğru, triger kayışı bir petrol ürünü olduğu için bir süre sonra elastikiyeti ve dayanıklılığı düşer. Bu nedenle ömrü 80.000 km veya 4 yıl olarak verilir.

    Aynı durum araçların lastikleri içinde geçerlidir. Üzerinde çok yol yapılmasa hatta dişleri derin bile olsa lastikler zamanla (5 yıl kadar) özelliklerini yitirirler.
  • Ertgrlzfr kullanıcısına yanıt
    Koltuk altında bağlanti soketleri var onlardan biri yerinden oynamıştır.
    servise göturun duzeltiverirler.
    megane 2 lerde sık karşılaşılan bir durumdu.kendim duzeltirdim.sonunda dayanamayıp orayı kendim sabitlemistim.
    megane 3 lerde de seyrekte olsa gorulebiliyor sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75

    Koltuk altında bağlanti soketleri var onlardan biri yerinden oynamıştır.
    servise göturun duzeltiverirler.
    megane 2 lerde sık karşılaşılan bir durumdu.kendim duzeltirdim.sonunda dayanamayıp orayı kendim sabitlemistim.
    megane 3 lerde de seyrekte olsa gorulebiliyor sanirim.


    Cok teşekkür ederim hocam sağolun servis ucret talep eder mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar, arife gunu ufak bir kaza yasadim ve aracima arkadan carptilar. Yarin exper görücek. Kaskom ikame arac veriyor ancak emanet arac vermekten de almaktan da pek hoslanmam. ikame arac konusuna ne diyorsunuz sıkıntı cikarir mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkame araçla yaşayacağınız her türlü sorun kasko firmasını ilgilendirir. Endişr etmeye hiç gerek yok ancak ikame de olsa kiralama da olsa kredi kartından belirli bir mebla provizyon çekiliyor. Bloke koyuyorlar karta eğer ceza yerseniz diye. Ben axadan ikame aracı reddetmiştim bu yüzden. Nakit para vereyim hatta fazlasını vereyim kart numaramı kaydetmeyin dedim. Kabul etmediler. Zaten kasko firması sizi rent a car a yönlendiriyor ikame aracınızı alın diye. Rent a carcı da amatör ve güven vermeyen bir firmaydı. İstemedim. Arayıp şikayet ettim ama tüm firmalar böyle dediler.
    Rent a cardan çok ciddi zarar gördüğümden bulaşmadım.
    Sonuç olarak yönlendirecekleri rent a car firması profesyonel ise tereddüt etmeyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Bilgi doğru, triger kayışı bir petrol ürünü olduğu için bir süre sonra elastikiyeti ve dayanıklılığı düşer. Bu nedenle ömrü 80.000 km veya 4 yıl olarak verilir.


    bilgilendirmeniz için teşekkür ederim..

    1 sene daha idare herhalde , en azından 60.000 i görelim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayTekno

    bilgilendirmeniz için teşekkür ederim..

    1 sene daha idare herhalde , en azından 60.000 i görelim..

    Hiç belli olmaz, 50.000 de kopabilir de, 120.000'i görebilir de. Risk almak size kalmış ama triger konusunda risk almayın derim. En azından 1 sene sonra mutlaka değiştirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 23 Temmuz 2015; 10:13:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayTekno

    merhaba,

    2011 model Megane III 1.5dci 105bg dyn. aracım 45.000 de.

    bakım için servise gittiğimde trigger setininde değişmesi gerektiğini söylediler.

    yetkilinin söylediğine göre trigger setleri 4 yılda bir değişmesi gerekirmiş.

    sizce bu bilgi ne kadar doğru , bana çok tuhaf geldi.

    Bilgi doğru 👍

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtdışında Euro 5 1.5 dci Megane 3 lerin bakım periyodunun 30.000 km yada 2 yıl, triger seti değişiminin 150.000 km yada 5 yıl olduğunu biliyor muydunuz? Aynı tip motor yağı kullandıklarını biliyorum, acaba triger seti farklı olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akhtar

    İkame araçla yaşayacağınız her türlü sorun kasko firmasını ilgilendirir. Endişr etmeye hiç gerek yok ancak ikame de olsa kiralama da olsa kredi kartından belirli bir mebla provizyon çekiliyor. Bloke koyuyorlar karta eğer ceza yerseniz diye. Ben axadan ikame aracı reddetmiştim bu yüzden. Nakit para vereyim hatta fazlasını vereyim kart numaramı kaydetmeyin dedim. Kabul etmediler. Zaten kasko firması sizi rent a car a yönlendiriyor ikame aracınızı alın diye. Rent a carcı da amatör ve güven vermeyen bir firmaydı. İstemedim. Arayıp şikayet ettim ama tüm firmalar böyle dediler.
    Rent a cardan çok ciddi zarar gördüğümden bulaşmadım.
    Sonuç olarak yönlendirecekleri rent a car firması profesyonel ise tereddüt etmeyin.

    Cevabınız için teşekkürler. Çanakkaledeyim bildiğim kadarıyla buradaki rent a carlar araç bedeli kadar senet imzalatıyor. Senet veya kredi kartı işi bana da uzak geliyor. Kasko firması sorumluluğu yükleniyorsa alırım yoksa almam muhtemelen..




  • Kısa bir bilgi aktarayım.

    Bugüne kadar hafif kusur olarak sayılan ve trafik muayesine takılmayan sonradan yapılan xenon aydınlatmalar artık ağır kusur sayılıyor ve muayeneden geçmiyor. Bilginiz olsun.
  • freak_taz kullanıcısına yanıt
    Evet, Cengiz beyin arabasını almışım tesadüf. Ben de forumu okurken farkettim geçende. :)

    Arkadaşlar bugün sabah erken saatlerde uzun yol dönüşü sunroof problemi yaşadım. Havalandırma pozisyonunda takılı kaldı. Kapanıp tekrar açılıyordu. Sabah servise gitmeden önce forumu araştırdım ve sağolsun Türker beyin yazdığı bir mesaj derdime derman oldu. Açma düğmesine 5 saniye basılı tuttum sistem kendini resetledi ve çalışması normale döndü. Kendisine teşekkür ediyorum.
  • Arkadaslar Megane 3 Bakiyoruz Privilege ile Dinamigin Arasinda ne gibi bir donan farki var.Birde fiyatlar 50 bine gelmis 43 45 bin eden arabaya 53 54 yazmislar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanKizil

    Arkadaslar Megane 3 Bakiyoruz Privilege ile Dinamigin Arasinda ne gibi bir donan farki var.Birde fiyatlar 50 bine gelmis 43 45 bin eden arabaya 53 54 yazmislar

    İkisinde de premiumpaket varsa donanım farkı yok. Döşeme farkı var. Dynamic deri koyu döşeme. Diğeri bej.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanKizil kullanıcısına yanıt
    Standart donanımları aynı (ABS,AFU (fren destek sistemi), elk.klima, cruise control vs...) dynamique siyah döşeme, privilege bej döşeme.
    Asıl farklar opsiyonlar ve premium paketli olmasında.
    Opsiyonlar navigasyon ve sunroof.
    Premium paketli ise standart donanıma ek olarak viraj aydınlatmalı bi-xenon farlar ve far yıkaması, ASR (antipatinaj), ESP (elektronik stabilite sistemi ), CSV (viraj dönüş kontrolü) olması demek.
    Bir de alırken motor güçlerine bakın. 105 bg ve 110 bg. likler var.
    Bunlar fiyatlar arasında fark yaratıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KHakans -- 24 Temmuz 2015; 13:32:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KHakans

    Standart donanımları aynı (ABS,AFU (fren destek sistemi), elk.klima, cruise control vs...) dynamique siyah döşeme, privilege bej döşeme.
    Asıl farklar opsiyonlar ve premium paketli olmasında.
    Opsiyonlar navigasyon ve sunroof.
    Premium paketli ise standart donanıma ek olarak viraj aydınlatmalı bi-xenon farlar ve far yıkaması, ASR (antipatinaj), ESP (elektronik stabilite sistemi ), CSV (viraj dönüş kontrolü) olması demek.
    Bir de alırken motor güçlerine bakın. 105 bg ve 110 bg. likler var.
    Bunlar fiyatlar arasında fark yaratıyor.


    Onerirmisiniz peki hocam ? Otomatigindem korkuyorum ilerde problem cikartabilir cift kavrama sanziman. Manuel alim diyorum debriyaji cok sert diyorlar manuellerinde dogrumu ? Birde piyasasi nedir tam olarak fikriniz varmi tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 18681869187018711872
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.