Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1435. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.256.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14331434143514361437
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @cold_stream Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

    1) Arkadaşlar ayrıca usta megane kullanıcılarına bir soru soracağım. Anahtarlığın üzerinde kilit, açık kilit ve altta açık bagaj işareti var. Açık bagaj'a bastığımda sinyaller yandı ama birşey olmadı gibi geliyor bunun ne olduğu konusunda yardımcı olabilirmisiniz.
    2) Ayrıca içeride Dörtlü tuşunun altında bir kilit resmi var buna basınca ne oluyor?. Ayrıca şoför kapısında da yine bir kilit işareti var buna basılınca ne oluyor Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonder


    Acele Tokayı çıkarmak sağlık için gerekli derken neyi kastettiğinizi anlayamadım. Kastettiğiniz kaza bela olursa hayat kurtarma olayıysa biz kısa mesafe kullanıyoruz burada onun için gerekli görmedim ama başka sebebi varsa söylerseniz sevinirim.



    kısa mesafede olsa emniyet kemeri takmak gerekir. köşeyi dönerken hızlı gelen başka bir aracın size çarpmayacağını bilemezsiniz. ayrıca aracı o sahte kemer tokalarıyla kullanırsanız kaza anında hava yastıklarınız açılmaz. yinede tercih sizin...
    videoyu izlemeni öneririm bonder.http://www.youtube.com/watch?v=JTQrwye6f-g

    mutlaka kemer takmak gerekiyor arkadaşlar
     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]


    Bilgi için teşekkürler, tabikii emniyet kemeri mutlaka takılmalı orada hemfikirim sizinle. Yalnız mantık olarak pek anlayamadığım bir durum var, hızla gelen bir araç Allah korusun bize çarptığında emniyet kemerimiz takılı olsa da hava yastıklarının açılmayacağı anlamına geliyor yazınız yani ha ekstra toka takmışlar ha biz emniyet kemerini çekip takmışız(!) yanlışmı anladım?.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonder


    Acele Tokayı çıkarmak sağlık için gerekli derken neyi kastettiğinizi anlayamadım. Kastettiğiniz kaza bela olursa hayat kurtarma olayıysa biz kısa mesafe kullanıyoruz burada onun için gerekli görmedim ama başka sebebi varsa söylerseniz sevinirim.



    kısa mesafede olsa emniyet kemeri takmak gerekir. köşeyi dönerken hızlı gelen başka bir aracın size çarpmayacağını bilemezsiniz. ayrıca aracı o sahte kemer tokalarıyla kullanırsanız kaza anında hava yastıklarınız açılmaz. yinede tercih sizin...
    videoyu izlemeni öneririm bonder.http://www.youtube.com/watch?v=JTQrwye6f-g

    mutlaka kemer takmak gerekiyor arkadaşlar
     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]


    neden sahte toka ile açılmasınki onu anlamadım bunu nasıl anlıyor araç?




  • Bonder arkadaşım,

    Aracın kitapçığını okusan daha iyi olmaz mı?
    Bunlar çok basit ve kitapçıkta yazan şeyler.
    Ben yeni aldığım aracın kitapçığını en az 2 kere okurum.
  • Doğru ilk işim o alcak zaten insan foruma alışınca bazı şeyleri hemen soruveriyor :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonder -- 20 Temmuz 2012; 13:37:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonder

    @cold_stream Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

    1) Arkadaşlar ayrıca usta megane kullanıcılarına bir soru soracağım. Anahtarlığın üzerinde kilit, açık kilit ve altta açık bagaj işareti var. Açık bagaj'a bastığımda sinyaller yandı ama birşey olmadı gibi geliyor bunun ne olduğu konusunda yardımcı olabilirmisiniz.
    2) Ayrıca içeride Dörtlü tuşunun altında bir kilit resmi var buna basınca ne oluyor?. Ayrıca şoför kapısında da yine bir kilit işareti var buna basılınca ne oluyor Teşekkürler.

    Anahtar dediğiniz kart ise bende kart var onu biliyorum açık bagaj işaretine basınca araç kitliyse sadece bagajı açıyor ama öyle kendi atmıyor bagaj siz elinizle açıyorsunuz.

    Dörtlü tuşun altındaki kilit işareti kapıları kitlemeye yarıyor. Ama şöför kapısındakini bilmiyorum.

    Ayrıca camlar açıkken arabadan indiğinizde kilitleme tuşuna iki kere basarsanız camlarda kapanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MJet -- 20 Temmuz 2012; 13:41:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MJet

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonder

    @cold_stream Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

    1) Arkadaşlar ayrıca usta megane kullanıcılarına bir soru soracağım. Anahtarlığın üzerinde kilit, açık kilit ve altta açık bagaj işareti var. Açık bagaj'a bastığımda sinyaller yandı ama birşey olmadı gibi geliyor bunun ne olduğu konusunda yardımcı olabilirmisiniz.
    2) Ayrıca içeride Dörtlü tuşunun altında bir kilit resmi var buna basınca ne oluyor?. Ayrıca şoför kapısında da yine bir kilit işareti var buna basılınca ne oluyor Teşekkürler.

    Anahtar dediğiniz kart ise bende kart var onu biliyorum açık bagaj işaretine basınca araç kitliyse sadece bagajı açıyor ama öyle kendi atmıyor bagaj siz elinizle açıyorsunuz.

    Dörtlü tuşun altındaki kilit işareti kapıları kitlemeye yarıyor. Ama şöför kapısındakini bilmiyorum.

    Ayrıca camlar açıkken arabadan indiğinizde kilitleme tuşuna iki kere basarsanız camlarda kapanır.

    Teşekkürler deneyeceğim ve "corollcorolla" arkadaşımın dediği gibi ilk işim kitapçığı okumak olacak.. :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    neden sahte toka ile açılmasınki onu anlamadım bunu nasıl anlıyor araç?

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonder
    Bilgi için teşekkürler, tabikii emniyet kemeri mutlaka takılmalı orada hemfikirim sizinle. Yalnız mantık olarak pek anlayamadığım bir durum var, hızla gelen bir araç Allah korusun bize çarptığında emniyet kemerimiz takılı olsa da hava yastıklarının açılmayacağı anlamına geliyor yazınız yani ha ekstra toka takmışlar ha biz emniyet kemerini çekip takmışız(!) yanlışmı anladım?.

    sürücü ve yolcu tarafındaki airbagler emniyet kemeri takılı olmadığı zaman açıldığında sürücüye ve yolcuya daha fazla zarar verdiği ortaya çıktığından beri sadece emniyet kemeri takılı olduğunda açılıyor. ayrıca emniyet kemerinin belli bir basınçtan daha fazla gerilmesinden sonra patlıyor airbagler. böylece hafif kazalarda airbaglerin açılmasının önüne geçmeye çalışıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc_kelleci -- 20 Temmuz 2012; 13:48:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    neden sahte toka ile açılmasınki onu anlamadım bunu nasıl anlıyor araç?

    sürücü ve yolcu tarafındaki airbagler emniyet kemeri takılı olmadığı zaman açıldığında sürücüye ve yolcuya daha fazla zarar verdiği ortaya çıktığından beri sadece emniyet kemeri takılı olduğunda açılıyor. ayrıca emniyet kemerinin belli bir basınçtan daha fazla gerilmesinden sonra patlıyor airbagler. böylece hafif kazalarda airbaglerin açılmasının önüne geçmeye çalışıyorlar.

    Bilgi için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonder

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    neden sahte toka ile açılmasınki onu anlamadım bunu nasıl anlıyor araç?

    sürücü ve yolcu tarafındaki airbagler emniyet kemeri takılı olmadığı zaman açıldığında sürücüye ve yolcuya daha fazla zarar verdiği ortaya çıktığından beri sadece emniyet kemeri takılı olduğunda açılıyor. ayrıca emniyet kemerinin belli bir basınçtan daha fazla gerilmesinden sonra patlıyor airbagler. böylece hafif kazalarda airbaglerin açılmasının önüne geçmeye çalışıyorlar.

    Bilgi için teşekkürler.

    rica ederim. ayrıca sürücü tarafındaki kilit tuşu, çocuk emniyet kilidi. o düğmenin ışığı yanık olduğu zaman arkadakiler camları kurcalayamaz ve kapılarını açamazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonder

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    neden sahte toka ile açılmasınki onu anlamadım bunu nasıl anlıyor araç?

    sürücü ve yolcu tarafındaki airbagler emniyet kemeri takılı olmadığı zaman açıldığında sürücüye ve yolcuya daha fazla zarar verdiği ortaya çıktığından beri sadece emniyet kemeri takılı olduğunda açılıyor. ayrıca emniyet kemerinin belli bir basınçtan daha fazla gerilmesinden sonra patlıyor airbagler. böylece hafif kazalarda airbaglerin açılmasının önüne geçmeye çalışıyorlar.

    Bilgi için teşekkürler.

    rica ederim. ayrıca sürücü tarafındaki kilit tuşu, çocuk emniyet kilidi. o düğmenin ışığı yanık olduğu zaman arkadakiler camları kurcalayamaz ve kapılarını açamazlar.

    Aaa sahimi bu bilgide gerçekten işime yarayacak hem cam hem kapı kilidi öylemi güzelmiş :D.... Astra'mda sadece camları kilitleyebiliyordum oynamaması için şoför kapısından... Çocuk kilidi olayını kapının içindeki mandal sayesinde klasik olarak gerçekleştiriyordum.. Teşekkürler.




  • dh'de nerdeyse bütün araba modellerinin konuları var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRND

    buda yeni megane'ın iç dizynı gayet kaliteli görünüyor

     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]


    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonder


    Acele Tokayı çıkarmak sağlık için gerekli derken neyi kastettiğinizi anlayamadım. Kastettiğiniz kaza bela olursa hayat kurtarma olayıysa biz kısa mesafe kullanıyoruz burada onun için gerekli görmedim ama başka sebebi varsa söylerseniz sevinirim.



    kısa mesafede olsa emniyet kemeri takmak gerekir. köşeyi dönerken hızlı gelen başka bir aracın size çarpmayacağını bilemezsiniz. ayrıca aracı o sahte kemer tokalarıyla kullanırsanız kaza anında hava yastıklarınız açılmaz. yinede tercih sizin...
    videoyu izlemeni öneririm bonder.http://www.youtube.com/watch?v=JTQrwye6f-g

    mutlaka kemer takmak gerekiyor arkadaşlar
     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]


    neden sahte toka ile açılmasınki onu anlamadım bunu nasıl anlıyor araç?

    harbi yani araba onu nasıl anlıyor yani sahte toka kullandığımız için araba bizi öldürmeyemi programlanıyo nedir yani




  • nasıl anlayabilir mesela kemerin yerinden çıkıpta uzamadığını görünce bu kemer takılı değil diyebilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MJet

    quote:

    Orijinalden alıntı: MJet

    merhaba arkadaslar bugun eve geldigimde stop etmeden beklerken (her zaman en az 30sn beklerim) bir ses geldi bir anda egzoz bir yere surtuomus gibi bi ses motor kismindan degil arkadan geliyordu. stop ettikten sonra calistirdim yine geldi. sonra bir arkadasimi cagirdim 5dk bekldm gelirken o geldiginde calistirdim sesi dinletMek icin fakat ses gelmedi stop edip yeniden calistirdim yine gelmedi. neden olmus olabilir servise gitmelimiyim ses gelmiyorken gidersem bulabilirler mi sorunu. noktalama isaretleri icin ozur dilerim mobilden yaziyorum.

    bu sorunla karşılaşan var mı arkadaşlar?

    Aracımdan gelen sesi videoya çektim yardımcı olacak arkadaş var mı?

    http://www.izlesene.com/video/megane3coupe/6415103

    Videonuzda ben 2 ses duydum biri uğultu şeklinde diyeride şıgır tı gibi metal metale vurumuş gibi bir ses. Bu seslerden eyer metalden metale olanından bahsediyorsanız tahminimce egzozun veya katalizatörün içinde parça düşmüş ve ses yapıyormuş gibi geldi. diğer uğultu sesi ise kayış sesi gibi geldi bana sanki kayış gevşek kayıyormuş gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    neden sahte toka ile açılmasınki onu anlamadım bunu nasıl anlıyor araç?

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonder
    Bilgi için teşekkürler, tabikii emniyet kemeri mutlaka takılmalı orada hemfikirim sizinle. Yalnız mantık olarak pek anlayamadığım bir durum var, hızla gelen bir araç Allah korusun bize çarptığında emniyet kemerimiz takılı olsa da hava yastıklarının açılmayacağı anlamına geliyor yazınız yani ha ekstra toka takmışlar ha biz emniyet kemerini çekip takmışız(!) yanlışmı anladım?.

    sürücü ve yolcu tarafındaki airbagler emniyet kemeri takılı olmadığı zaman açıldığında sürücüye ve yolcuya daha fazla zarar verdiği ortaya çıktığından beri sadece emniyet kemeri takılı olduğunda açılıyor. ayrıca emniyet kemerinin belli bir basınçtan daha fazla gerilmesinden sonra patlıyor airbagler. böylece hafif kazalarda airbaglerin açılmasının önüne geçmeye çalışıyorlar.

    O zaman hem basınç hem kazaya bağımlı olmalı bu hava yastıkları .Yoksa sadece kemerlere uygulanan basınç olsa çok sert kemeri çektiğinizde de açılabilir veya çok sert firende ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper5

    quote:

    Orijinalden alıntı: MJet

    quote:

    Orijinalden alıntı: MJet

    merhaba arkadaslar bugun eve geldigimde stop etmeden beklerken (her zaman en az 30sn beklerim) bir ses geldi bir anda egzoz bir yere surtuomus gibi bi ses motor kismindan degil arkadan geliyordu. stop ettikten sonra calistirdim yine geldi. sonra bir arkadasimi cagirdim 5dk bekldm gelirken o geldiginde calistirdim sesi dinletMek icin fakat ses gelmedi stop edip yeniden calistirdim yine gelmedi. neden olmus olabilir servise gitmelimiyim ses gelmiyorken gidersem bulabilirler mi sorunu. noktalama isaretleri icin ozur dilerim mobilden yaziyorum.

    bu sorunla karşılaşan var mı arkadaşlar?

    Aracımdan gelen sesi videoya çektim yardımcı olacak arkadaş var mı?

    http://www.izlesene.com/video/megane3coupe/6415103

    Videonuzda ben 2 ses duydum biri uğultu şeklinde diyeride şıgır tı gibi metal metale vurumuş gibi bir ses. Bu seslerden eyer metalden metale olanından bahsediyorsanız tahminimce egzozun veya katalizatörün içinde parça düşmüş ve ses yapıyormuş gibi geldi. diğer uğultu sesi ise kayış sesi gibi geldi bana sanki kayış gevşek kayıyormuş gibi.

    şıgırtı olan ses çok rahatsız ediyor 3dk sonra kesiliyor uğultu sesi yok gibi ama kontrol ettiririm kayışı bu kayış dediğiniz hangi kayış acaba




  • Megane III motor ve şanzımanda çok başarılı. Özellikle yeni EDC muhteşem...
  • Megane III motor ve şanzımanda çok başarılı. Özellikle yeni EDC muhteşem...
  • 
Sayfa: önceki 14331434143514361437
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.