Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1021. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (4 Mobil) - 1 Masaüstü4 Mobil
5 sn
39.627
Cevap
149
Favori
3.294.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatihKOC

    Selam arkadaşlar 2012 Privilege EDC alacağım. Teslimat eylül 15 indeymiş. 2011 hemen teslim tabi. Arasında 2000 TL fark var. Sizce bekleyeyim mi yoksa 2011 i alayım mı? 2. el satışında pek fark olurmu 1 yıllık model farkının?

    Bayiden öğrendiğime göre hiçbir değişiklik yapılmamış 2012 lerde...


    Teşekkürler..


    2. eli düşününce ikisinde de çok zarar olmaz ikisinin arasındaki fiyat farkı aşağı yukarı ikinci elde de devam eder.. Önemli olan araç 2012 de makyaj görür mü görmez mi? Makyaj zamanı yaklaşıyor, 2012 alıp ta makyaj görürse 2 bin lirayı boşuna vermiş olursun aracının değeri 2011 e yaklaşır.. Bikaç sene binerim hemen satmam diyorsan zaten hiç düşünme 2011 i al fazladan para verme..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nucleus85

    Jant lastik orjinal yaylarla nasıl durdu peki hani bi resim olsa hiç fena olmazdı :)


    Benden çok yaşıycaksın ben de aynısını yazıyordum :) Mr.E hocam yeni halini de görmek isteriz
  • Allah uzun hayırlı ömür versin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nucleus85 -- 11 Ağustos 2011; 14:08:16 >
  • Dostum yukardaki mesajımdaki sayfaya git bol miktarda fotograf var. Hemen alıntı yapmak istemedim fotoları millet görmemişin arabası olmuş demesin diye :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dozi17

    Selam arkadaşlar.
    Bizim megane 3 lerin bijon ölçülerini nedir?
    5x108 - 5x112 - 5x 120 5x114
    biraz zor bir soru :D
    Dün Ç.kaleden Altınoluk'a giderken Küçükkuyu rampalarında önümdeki aracı solladıktan sonra megane arkasını ciddi biçimde bıraktı.
    80 kmh hızdaydım orta sert bir çıkıştı ve sollama bitince araç yolda bir sağ bir sol yaptı.
    ters direksiyon hareketleri ve gazı keserek topladım.Bu savrulmayı bu aracın yapmaması lazım.Yolda sıcaktan gevşekti tabiki ama yinede.
    Eski aracımda da aynı sorunla karşılaşınca hemen yay jant ikilisine başvurmuştum.mareayı 3.5 cm yay ve 14 den 15 janta geçişle asfalta demirler hale getirmiştim.Konfor gitmişti ama yol tutuş mükemmeldi.

    Burdaki sayfalarda arkadaşlardan biri bana megane 3 ün en yi yol tutan araçlardan olduğunu söylemişti.
    Tamam iyi güzel yol tutuyor! ama bu lastik ölçüleri ve bu yükseklikle asla değil...
    60 yanakla ve bu yükseklikle araç ferrari bile olsa yol tutamaz ki bunu dün görmüş oldum ve tahmin ediyordum bunun başıma geleceğini.
    Aracın altından geçen hava sirkülasyonu çok fazla hele birde hava rüzgarlıysa yüksek hızlarda araç sallanıyor.
    Arazi arabası gibi yüksek üretiliyor arabalar,TR yol şartlarından dolayı.

    Ya konforu seçip daha sakin kullanmalı yada 3 yada 3.5 cm yay ve 205/50/17 lastikle 17" janta geçmeli.
    Ben yeni aracımla ilk uzun yol deneyimimde yol tutuşu beğenmedim.
    DAha sakin kullanana harika gelebilir yol tutuşu.Genel olarak araçtan memnunum ama birtakım iyileştirmeleri orjinalliği minumum bozarak yapmam gerektiğini anladım.Modifiyeden nefret ediyorum ama bazı uygulamalarıda yapmam gerekiyor kendi kullanım şartlarım için.


    bijon ölçüleri 5x114,3 bizim arabaların. Yol tutuşunda kesinllikle ve kesinlikle problem var. 5-6 gün önce forumda lafı geçmişti de herkes mükemmel yol tutuştan falan bahsediyor. Gazipaşa-Taşucu yolunda bu yol tutuşunu kanıtlayacak adama aracımı bedava veririm.

    Türk reno maisin Tr şartlarına uyum için uyguladıgı helezon ve amortisörleri değiştirerek 3 cm kaldırması olayı başlı başına bir hata ve büyük risktir. Bir kaç yıl içinde çok görürsünüz takla atan ve kayan megane 3 leri.

    Araç 3,5cm yay ve 205x50x17 lastikle mükemmel oturuyor hakikatne yola 4 ay kadar denedim. Tek sıkıntısı kasislerde çok fazla zıplaması oldu. Şu anda eski helezonları taktırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayfun73


    quote:

    Orijinalden alıntı: nucleus85

    Jant lastik orjinal yaylarla nasıl durdu peki hani bi resim olsa hiç fena olmazdı :)


    Benden çok yaşıycaksın ben de aynısını yazıyordum :) Mr.E hocam yeni halini de görmek isteriz


    heee ben yanlış anlamışım özür :). En kısa zamanda atarım..
  • tatili bitirdik, işte son veriler;

    ankara-antalya-ankara

    katedilen mesafe 1150 km

    ortalama hız 75 km/saat (genelde 100-130, arada bir de 150-180

    klima kullanımı %80 (yolculuklar güzdüz sıcağında yapıldı)

    yol yorgunluğu sıfıra yakın

    ortalama yakıt tüketimi 4,8.................daha ne olsun, araçlarımızın kıymetini bilelim
  • mr.E,msj ımı görüp cevapladığın için teşekkür ederim.
    Tayfun73 le aynı şehirdeyiz geçen ay görüşüp tanışma fırsatımız oldu sağolsun dükkanıma geldi.
    Megane 3 e yay uygulayan bir tek sen varsın.Deneyim ve tecrübelerinden yararlanmak isterim hemde uygulamak isteyenlere fikir olur.
    Dediğim gibi ben aracın yol tutuşunu ilk uzun yol tecrübemde denedim,beğenmedim çok kötü ve bu beni korkutuyor.
    3.5 cm yay yeterlimi ne marka kullandın?
    Eibach ın megane 3 e uygun sadece 3 cm liği var diyor tuning firmaları.Ama 3 cm yeterli alçalmayı sağlamaz gibime geliyor.
    Alman megane 3 internet bloğunu inceledim HR marka 3-3,5 cm yay kullanmışlar.
    Yine Alman Fk marka yayda 5 cm lik megane 3 e uygun olan var ama 5 cm çok fazla alçaltır ve çok zıplatır korkum var.

    Yükseltilmiş olarak üretilen meg3 ün amortisörleri,araca spor yay takıldığı zaman ekstra kısalmadan dolayı daha fazla yük bindiği ve daha fazla zorlandığı için zıplama yaratıyor.Hatta amortisörlerin patlama riski var.
    Amortisörleride spor helezona göre spor amortisörlerle değiştirmek gerekir eğer zıplatma istemiyorsak.
    Koni amortisörlerin isteğe bağlı alçalan spor versiyonları var ama bu uygulamaların hepsini yapmak çok maliyetli.

    düzeltme:kule gergisini unuttuk:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 13 Ağustos 2011; 1:13:44 >




  • arkadaşlar dün başıma gelen olayı sizinle paylaşayım. aracımı çalıştırıp tam yola koyulmuş ki daha 500 m gitmeden "motorda arıza riski" uyarısı çıktı araç kendiliğinden gaz vermeye başladı hızlanmaya çalıştı. hemen yol yardımı aradım geldiler aracı bilgisayara bağladılar hiç bir problem yok dediler. arkadaşlar bu böyle süre gelicek mi sizce? hadi şimdi garanti var ya yarın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolbreeze

    arkadaşlar dün başıma gelen olayı sizinle paylaşayım. aracımı çalıştırıp tam yola koyulmuş ki daha 500 m gitmeden "motorda arıza riski" uyarısı çıktı araç kendiliğinden gaz vermeye başladı hızlanmaya çalıştı. hemen yol yardımı aradım geldiler aracı bilgisayara bağladılar hiç bir problem yok dediler. arkadaşlar bu böyle süre gelicek mi sizce? hadi şimdi garanti var ya yarın?


    Öncelikle çok geçmiş olsun. Araç kendiliğinden gaz verip hızlanmaya mı çalıştı yoksa vites mi takıldı acaba? Vites takıldığında da devir yükseldiği halde vites atmadığından aynı hissi veriyor.. Benim başıma gelmişti. O sırada devir saatine dikkat ettiniz mi? 3-4 binlere çıkıyor.. insallah bu sebepten kimsenin canı yanmadan bir iyileştirme yapar firma..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E


    quote:

    Orijinalden alıntı: dozi17

    Selam arkadaşlar.
    Bizim megane 3 lerin bijon ölçülerini nedir?
    5x108 - 5x112 - 5x 120 5x114
    biraz zor bir soru :D
    Dün Ç.kaleden Altınoluk'a giderken Küçükkuyu rampalarında önümdeki aracı solladıktan sonra megane arkasını ciddi biçimde bıraktı.
    80 kmh hızdaydım orta sert bir çıkıştı ve sollama bitince araç yolda bir sağ bir sol yaptı.
    ters direksiyon hareketleri ve gazı keserek topladım.Bu savrulmayı bu aracın yapmaması lazım.Yolda sıcaktan gevşekti tabiki ama yinede.
    Eski aracımda da aynı sorunla karşılaşınca hemen yay jant ikilisine başvurmuştum.mareayı 3.5 cm yay ve 14 den 15 janta geçişle asfalta demirler hale getirmiştim.Konfor gitmişti ama yol tutuş mükemmeldi.

    Burdaki sayfalarda arkadaşlardan biri bana megane 3 ün en yi yol tutan araçlardan olduğunu söylemişti.
    Tamam iyi güzel yol tutuyor! ama bu lastik ölçüleri ve bu yükseklikle asla değil...
    60 yanakla ve bu yükseklikle araç ferrari bile olsa yol tutamaz ki bunu dün görmüş oldum ve tahmin ediyordum bunun başıma geleceğini.
    Aracın altından geçen hava sirkülasyonu çok fazla hele birde hava rüzgarlıysa yüksek hızlarda araç sallanıyor.
    Arazi arabası gibi yüksek üretiliyor arabalar,TR yol şartlarından dolayı.

    Ya konforu seçip daha sakin kullanmalı yada 3 yada 3.5 cm yay ve 205/50/17 lastikle 17" janta geçmeli.
    Ben yeni aracımla ilk uzun yol deneyimimde yol tutuşu beğenmedim.
    DAha sakin kullanana harika gelebilir yol tutuşu.Genel olarak araçtan memnunum ama birtakım iyileştirmeleri orjinalliği minumum bozarak yapmam gerektiğini anladım.Modifiyeden nefret ediyorum ama bazı uygulamalarıda yapmam gerekiyor kendi kullanım şartlarım için.


    bijon ölçüleri 5x114,3 bizim arabaların. Yol tutuşunda kesinllikle ve kesinlikle problem var. 5-6 gün önce forumda lafı geçmişti de herkes mükemmel yol tutuştan falan bahsediyor. Gazipaşa-Taşucu yolunda bu yol tutuşunu kanıtlayacak adama aracımı bedava veririm.

    Türk reno maisin Tr şartlarına uyum için uyguladıgı helezon ve amortisörleri değiştirerek 3 cm kaldırması olayı başlı başına bir hata ve büyük risktir. Bir kaç yıl içinde çok görürsünüz takla atan ve kayan megane 3 leri.

    Araç 3,5cm yay ve 205x50x17 lastikle mükemmel oturuyor hakikatne yola 4 ay kadar denedim. Tek sıkıntısı kasislerde çok fazla zıplaması oldu. Şu anda eski helezonları taktırdım.


    İthal versiyonlardaki 2cm alçaklık yeterli bence. Şu ana kadar bir sorun yaşamadım. Otobanda araç yere yeterince yapışıyor. Kasislerde de herhangi bir zıplama sözkonusu değil. Bebek'teki bozuk yollu dik yokuşlar haricinde de altımı vurmadım. Kaç cm lik yay taktırayım diyen arkadaşlar için belki bir referans olabilir. (Diğer yandan bu ilk partideki araçlarda ESP yoktu, şimdi standart sanırım, yükseltiyi böyle dengelemişler gibi). Araçlarımızın artısı eksisi olabilir ancak hafif ele oturan deri direksiyonu en sevdiğim parçası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dozi17

    mr.E,msj ımı görüp cevapladığın için teşekkür ederim.
    Tayfun73 le aynı şehirdeyiz geçen ay görüşüp tanışma fırsatımız oldu sağolsun dükkanıma geldi.
    Megane 3 e yay uygulayan bir tek sen varsın.Deneyim ve tecrübelerinden yararlanmak isterim hemde uygulamak isteyenlere fikir olur.
    Dediğim gibi ben aracın yol tutuşunu ilk uzun yol tecrübemde denedim,beğenmedim çok kötü ve bu beni korkutuyor.
    3.5 cm yay yeterlimi ne marka kullandın?
    Eibach ın megane 3 e uygun sadece 3 cm liği var diyor tuning firmaları.Ama 3 cm yeterli alçalmayı sağlamaz gibime geliyor.
    Alman megane 3 internet bloğunu inceledim HR marka 3-3,5 cm yay kullanmışlar.
    Yine Alman Fk marka yayda 5 cm lik megane 3 e uygun olan var ama 5 cm çok fazla alçaltır ve çok zıplatır korkum var.

    Yükseltilmiş olarak üretilen meg3 ün amortisörleri,araca spor yay takıldığı zaman ekstra kısalmadan dolayı daha fazla yük bindiği ve daha fazla zorlandığı için zıplama yaratıyor.Hatta amortisörlerin patlama riski var.
    Amortisörleride spor helezona göre spor amortisörlerle değiştirmek gerekir eğer zıplatma istemiyorsak.
    Koni amortisörlerin isteğe bağlı alçalan spor versiyonları var ama bu uygulamaların hepsini yapmak çok maliyetli.

    düzeltme:kule gergisini unuttuk:)


    http://www.eliftuning.com/Coil-ex-Renault-Megane-III-2010-ve-Sonrasi-Coil-ex-45mm-Dusuren-Spor-Helezon-Yay-Seti_30212.html#0

    benim kullandıgım yay bu idi ve oldukça güzel şekilde düşürmüştü. Yengeç gibi yerde sürünmedi :). Ailecek binmeyecek olsam yine çıkartmazdım. Ama dediğim gibi konfor iptal...




  • selam arkadaslar; on sılecek takımı alıcam, alıp kullanılıp memnun olunan bır marka varsa tavsıye...?
  • "arkadaşlar dün başıma gelen olayı sizinle paylaşayım. aracımı çalıştırıp tam yola koyulmuş ki daha 500 m gitmeden "motorda arıza riski" uyarısı çıktı araç kendiliğinden gaz vermeye başladı hızlanmaya çalıştı. hemen yol yardımı aradım geldiler aracı bilgisayara bağladılar hiç bir problem yok dediler. arkadaşlar bu böyle süre gelicek mi sizce? hadi şimdi garanti var ya yarın? "


    Olacak iş değil Allah korusun.
    Cruise kontrolün "R" tuşuna basıp hafızadaki hızı geri çağırmış olabilir misiniz?
    Benim çok kullandığım bir tuştur. Cruise da giderken ışıkta vb. dururum, yavaşlarım sonra önüm açılınca R ye basarım, araç Alllah ne verdiyse o hıza çıkmak için yapar.

    R ye basmadan Aracın kendi kendine gazlaması ÇOK ÇOK TEHLİKELİ.

    Benim araç 7800km oldu, şükür sıkıntı yok, mayıs sonu çıkışlı, dijital kadran ( cruise kullanmak çok keyifli ve kolay oluyor dijitalde). Yemişim Bluetooth'u yoksa yok dedim alırken, dijital gösterge çok daha iyi bence.
    Ama ARKASYS de yok, o neden yoksa? Merak etmiyor değilim.

    Otobanda 130-160 arası kullanım ile 6 lt mazot tüketimi. Bence iyi, otobanda sınıfında rakip yok desem yanlış olmaz.


    PRIVILEGE EDC 110HP + SUNROOF




  • ARAÇ ALÇAK DEĞİL HATTA YÜKSEK AMA VİRAJLARDA İZİNDEN SAPMIYOR.
    BİR KERE ANİ-SERT UFAK BİR VİRAJA GİRDİM ARKA ATACAK OLDU, İŞTE O ANDA ESP GİRDİ DEVREYE.

    ESP İÇİN FİZİK KURALLARI GEÇERLİ DİYORLAR AMA ŞU DA BİR GERÇEK Kİ FİZİK KURALLARINI ZORLAYACAK ŞEKİLDE SİZİ YOLA GERİ SOKUYOR, ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM. BU BİR AKSESUAR OLMAMALI, GÜVENLİK PAKETİ OLMALI!
  • arkadaşlar bugun aracımı teslim aldım. hayırlı olur inşallah. yanlız aux girişine kabloyu sokamadım. 2 girişe de girmiyor kablo. az biraz zorladım ama olmadı. montajda mı sıkıntı oldu yada ben mi birşeyi yanlış yaptım anlamadım. bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E


    quote:

    Orijinalden alıntı: dozi17

    mr.E,msj ımı görüp cevapladığın için teşekkür ederim.
    Tayfun73 le aynı şehirdeyiz geçen ay görüşüp tanışma fırsatımız oldu sağolsun dükkanıma geldi.
    Megane 3 e yay uygulayan bir tek sen varsın.Deneyim ve tecrübelerinden yararlanmak isterim hemde uygulamak isteyenlere fikir olur.
    Dediğim gibi ben aracın yol tutuşunu ilk uzun yol tecrübemde denedim,beğenmedim çok kötü ve bu beni korkutuyor.
    3.5 cm yay yeterlimi ne marka kullandın?
    Eibach ın megane 3 e uygun sadece 3 cm liği var diyor tuning firmaları.Ama 3 cm yeterli alçalmayı sağlamaz gibime geliyor.
    Alman megane 3 internet bloğunu inceledim HR marka 3-3,5 cm yay kullanmışlar.
    Yine Alman Fk marka yayda 5 cm lik megane 3 e uygun olan var ama 5 cm çok fazla alçaltır ve çok zıplatır korkum var.

    Yükseltilmiş olarak üretilen meg3 ün amortisörleri,araca spor yay takıldığı zaman ekstra kısalmadan dolayı daha fazla yük bindiği ve daha fazla zorlandığı için zıplama yaratıyor.Hatta amortisörlerin patlama riski var.
    Amortisörleride spor helezona göre spor amortisörlerle değiştirmek gerekir eğer zıplatma istemiyorsak.
    Koni amortisörlerin isteğe bağlı alçalan spor versiyonları var ama bu uygulamaların hepsini yapmak çok maliyetli.

    düzeltme:kule gergisini unuttuk:)


    http://www.eliftuning.com/Coil-ex-Renault-Megane-III-2010-ve-Sonrasi-Coil-ex-45mm-Dusuren-Spor-Helezon-Yay-Seti_30212.html#0

    benim kullandıgım yay bu idi ve oldukça güzel şekilde düşürmüştü. Yengeç gibi yerde sürünmedi :). Ailecek binmeyecek olsam yine çıkartmazdım. Ama dediğim gibi konfor iptal...


    arabanızın yaylı halının yandan resmı warmı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E









    Bunlar da benim oyuncağın fotoları. Plakamın görünmesinde sakınca yok kimseden saklım yok :)


    Bu yaylı hali arkadaşlar. jantlar 17 lastikler 205x50x17




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E


    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E









    Bunlar da benim oyuncağın fotoları. Plakamın görünmesinde sakınca yok kimseden saklım yok :)


    Bu yaylı hali arkadaşlar. jantlar 17 lastikler 205x50x17


    yay varmı yokmu bellı degıl sankı :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qismah

    arkadaşlar bugun aracımı teslim aldım. hayırlı olur inşallah. yanlız aux girişine kabloyu sokamadım. 2 girişe de girmiyor kablo. az biraz zorladım ama olmadı. montajda mı sıkıntı oldu yada ben mi birşeyi yanlış yaptım anlamadım. bilgisi olan var mı?


    araçtaki çıkışların bildiğimiz kulaklık tipi çıkış olmadığını farkettim. bir beyaz bir de kırmızı mevcut televizyonlardaki gibi. telefonu bağlamak için ne kullanmalıyım? bir de şunu farkettim radyonun frekansını değiştirmek için alt tuşa bastığımda frekans artıyor yukarı ok tuşuna bastığımda azalıyor. sizde de böyle mi? bir terslik yok mu?
  • 
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.