Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (952. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.256.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 950951952953954
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haklı olabilirler sağol ikazın için bu sebepten bende biraz taşlar yerine otursun dedim. Olmadı Navara ya yönelicem.

    Ancak ben arazi performansinin iyi oldugunu duymustum. Cumartesi bizzat kendim denicem arazide.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Bu ay ki Alman dergisinde bu istediğin aracın testi var...Bu arac hakkında çok olumsuz izlenimleri var söylemedi deme

    Dergiyi al oku istersen Autoshow du sanırım bu hafta ki...Yani ön manşetin de Opel Astra-Ford Focus-Golf karşılaştırması var..

    İşçiliğin kötü olduğunu baştan söylüyor bir kere...Hatta arazi de performansından da bahsediyorlar,hiç memnun kalmamışlar..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 3 Haziran 2011; 1:04:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avukatakın
    aracın orijinal jantları duruyorsa talibim :)


    ciddi düşünüyorsanız benim araçtakileri değiştirmek istiyordum konuşalım, yalnız piyasa hakkında fikrim yok ne kadar fiyat vermeyi düşünüyorsunuz? proteus diye geçen 16" exp. jantlarından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matraxmurat

    Bir Kaç resim daha..



    jantların marka model, ölçü, nereden ne kadara alındı vb. bilgilerini biliyorsan yazabilir misin? eğer orjinal audi jantıysa 5*112 olması lazım fakat bizim araçlar 5*114.3, uyum sorunu olmadı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ken08

    Herkese merhabalar, ayrıntılı şekilde takip ettiğim yorumlarının da yardımıyla Mayıs sonunda "Megane HB Dynamique 1.5 dCi EDC 110 bg" aracıma kavuştum. Alır almazwww.ypsplast.com.tr'den bagaj hazumu da aldığımı belirttikten sonra ilk yorumlarımı yapmak isterim.
    Kaput keçesi var,
    kaput hidrolik/amortisör var
    lastikler Good Year ( Mart başı üretim),
    Hız göstergesi dijital,
    Bluetooth yok,
    Müzik sistemi 3D Sound by Arkamys değil,
    Kemer tokalarından ses gelmiyor,
    cam silecekleri su ile birlikte çalışıyor.

    Genel olarak ise işçilik çok iyi, yakıt tüketimi şimdilik 6,0 lt/100 km. İlk yorumlar şimdilik böyle.

    3D Sound by Arkamys ile ilgili katalogda verilmesi gereken müzik sisteminin verilmediğini belirterek renault'a e-mail attım. Cevabı gelince sizinle paylaşırım.



    Hayırlı olsun,
    yps'nin bagaj havuzu oldukça kaliteli, almakla iyi etmişsiniz. Arkamys ve bluetooth kıstıktan sonra digital gösterge koymuşlar demekki... Acaba yeni üretim expression'larda gösterge analog'mu digital'mi merak ettim şimdi. Ah Renault ah... Dışı aynı içi birbirinden farklı bir sürü megane oldu yahu
    Kemer tokalarında hemen ses gelmiyor, Gelse bile bu ses sürekli olmuyor. (En azından bende öyle, uzun bir süredir ses yok mesela)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rendolf


    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E
    45 mm yay siparişi verdim arkadaşlar umarım istediğim şekilde olur. Sonucu yazarım.

    Hocam Fiyat ve markayi soyker misin? Birde 4.5 cm cok degil mi ben 3 cm alicam ama en iyisi senin aracin son halini gorup oyle karar vermek fotograf eklersen cok sevinirim


    Aslında ben hiç niyetli değildim bu tip birşeye. Ama 17 jant ve 205x50x17 lastik taktırınca çamurlukla arada anormal çirkin bir görüntü oldu. Yani 4,5 cm bile nerdeyse az :). Elim giriyor, öteki elimden de 3 parmak daha giriyor. Coil-ex marka. Dün bu forumda bir arkadaş başka marka tavsiye etmişti pahalı geldi. önceki ve sonraki halini fotograflayıp burda paylaşacagım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91
    jantların marka model, ölçü, nereden ne kadara alındı vb. bilgilerini biliyorsan yazabilir misin? eğer orjinal audi jantıysa 5*112 olması lazım fakat bizim araçlar 5*114.3, uyum sorunu olmadı mı?


    Son 1 haftadır jant lastik olayları ile aşırı içiçeyim. Evet bu jant 5x112. Bizim araçlara uysun diye ya bijonları biraz kasmış şekilde takıyorlarmış ya da deliği genişletiyorlarmış. Çogu jantçı bunu teklif etti direk geçtim onları. Araca taktıktan sonra üzerinde iken balans yapılırsa balans sorunu yok. Ama delik genişlemişse bilmiyorum ben girmedim o işe..




  • Jant satanların çoğu çakaldır dikkat edin. Jantı takmak ve satmak için herşeyi yaparlar.
    Uydururk çözümleri uygulamayın, aracınıza bijon kestirtmeyin sonra. Neticede can bu riske atılmaz.

    5X114,3 dür bizim ölçü bunun dışında takmayın derim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E
    Son 1 haftadır jant lastik olayları ile aşırı içiçeyim. Evet bu jant 5x112. Bizim araçlara uysun diye ya bijonları biraz kasmış şekilde takıyorlarmış ya da deliği genişletiyorlarmış. Çogu jantçı bunu teklif etti direk geçtim onları. Araca taktıktan sonra üzerinde iken balans yapılırsa balans sorunu yok. Ama delik genişlemişse bilmiyorum ben girmedim o işe..
  • Bende kıllandım bakın şimdi bu jant olayına inşallah ööle bijon genişletme gibi bişey yapmamıştır jantların orjinal olmamasına razı olabilirimde ona razı olamam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91


    quote:

    Orijinalden alıntı: matraxmurat

    Bir Kaç resim daha..



    jantların marka model, ölçü, nereden ne kadara alındı vb. bilgilerini biliyorsan yazabilir misin? eğer orjinal audi jantıysa 5*112 olması lazım fakat bizim araçlar 5*114.3, uyum sorunu olmadı mı?



    Walla arabayı ben almadım babam gitti bende pek dikkat etmedim ölçüleride bilmiorum.. babamada söylemedim ama inşallah kastırılarak takılmamıştır gerçekden çok üzülürüm bu duruma bunu anlamak için en kolay yöntem nedir acaba bilen var mı???




  • Navaranın euro ncap değerlerini umarım takip etmişsinidir.
    http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara_2008_2/319.aspx
    http://www.youtube.com/watch?v=ueSG-OON_So&feature=player_embedded


    Orijinalden alıntı: racerant
    Haklı olabilirler sağol ikazın için bu sebepten bende biraz taşlar yerine otursun dedim. Olmadı Navara ya yönelicem.
    Ancak ben arazi performansinin iyi oldugunu duymustum. Cumartesi bizzat kendim denicem arazide.

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Bu ay ki Alman dergisinde bu istediğin aracın testi var...Bu arac hakkında çok olumsuz izlenimleri var söylemedi deme

    Dergiyi al oku istersen Autoshow du sanırım bu hafta ki...Yani ön manşetin de Opel Astra-Ford Focus-Golf karşılaştırması var..

    İşçiliğin kötü olduğunu baştan söylüyor bir kere...Hatta arazi de performansından da bahsediyorlar,hiç memnun kalmamışlar..






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi de-ka -- 3 Haziran 2011; 11:48:01 >




  • Selamlar...

    Bu başlığın sürekli takipçisiyim. Aracım 2011 Renault Megane III HB 1.5 Dci 105 HP Dynamic (Premium Paket + Sunroof + Navigasyon). 12000 km deyim. Genel olarak memnunum ancak son zamanlarda iki konu beni rahatsız etti. bunları sizinle paylaşmak istedim:

    1. Geçen haftasonu Marmaris'ten İzmir'e dönerken çok yoğun bir yağmura tutuldum. aldığımdan beri AUTO konumunda olan far ayarını manuel olarak açık a getirmek istedim ama direksiyon yüzünden kolun üzerindeki işaretleri görmekte çok zorluk çektim. İthal araçlarda kısa kol kullanılmasını baştan keyfekeder olarak yorumlamıştım ama adamların kısa kol kullanmalarının çok geçerli bir nedeni varmış...

    2. 3 defa aracın yanından ayrılmama rağmen araç kapılarını kitlemedi ve ben bunu aracın yanına tekrar geldiğimde farkettim. Tabi çok can sıkıcı bir durumdu. Acaba bir kapıyı açık bıraktığımdan mı diye hepsini kontrol ettim. Öyle bir durum yoktu. Bir kapıyı açıp kapattıktan sonra düzeldi ama benim aracın bu sistemine olan güvenim de baya bi sarsıldı. Artık aracın kitlenme sinyalini duymadan yanından ayrılamıyorum. Sizlerden böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba...?

    Keyifli sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chemxxx

    Selamlar...

    Bu başlığın sürekli takipçisiyim. Aracım 2011 Renault Megane III HB 1.5 Dci 105 HP Dynamic (Premium Paket + Sunroof + Navigasyon). 12000 km deyim. Genel olarak memnunum ancak son zamanlarda iki konu beni rahatsız etti. bunları sizinle paylaşmak istedim:

    1. Geçen haftasonu Marmaris'ten İzmir'e dönerken çok yoğun bir yağmura tutuldum. aldığımdan beri AUTO konumunda olan far ayarını manuel olarak açık a getirmek istedim ama direksiyon yüzünden kolun üzerindeki işaretleri görmekte çok zorluk çektim. İthal araçlarda kısa kol kullanılmasını baştan keyfekeder olarak yorumlamıştım ama adamların kısa kol kullanmalarının çok geçerli bir nedeni varmış...



    yerlilerin kumanda kolları gerçekten çirkindi.. şimdi senin sayende kullanışsız da olduğunu öğrendim.. yerliciler kızmasın

    quote:

    Orijinalden alıntı: chemxxx

    2. 3 defa aracın yanından ayrılmama rağmen araç kapılarını kitlemedi ve ben bunu aracın yanına tekrar geldiğimde farkettim. Tabi çok can sıkıcı bir durumdu. Acaba bir kapıyı açık bıraktığımdan mı diye hepsini kontrol ettim. Öyle bir durum yoktu. Bir kapıyı açıp kapattıktan sonra düzeldi ama benim aracın bu sistemine olan güvenim de baya bi sarsıldı. Artık aracın kitlenme sinyalini duymadan yanından ayrılamıyorum. Sizlerden böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba...?


    bu durum benim de 1 kez başıma geldi.. anahtardan kapattım eve gittim. sabah anahtarla açtım, arabadan inerken bu sefer kumanda ile kendiliğinden kapanmıştı.. kendi kendine sorun çözüldü yani..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 3 Haziran 2011; 12:12:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chemxxx

    Selamlar...

    Bu başlığın sürekli takipçisiyim. Aracım 2011 Renault Megane III HB 1.5 Dci 105 HP Dynamic (Premium Paket + Sunroof + Navigasyon). 12000 km deyim. Genel olarak memnunum ancak son zamanlarda iki konu beni rahatsız etti. bunları sizinle paylaşmak istedim:

    1. Geçen haftasonu Marmaris'ten İzmir'e dönerken çok yoğun bir yağmura tutuldum. aldığımdan beri AUTO konumunda olan far ayarını manuel olarak açık a getirmek istedim ama direksiyon yüzünden kolun üzerindeki işaretleri görmekte çok zorluk çektim. İthal araçlarda kısa kol kullanılmasını baştan keyfekeder olarak yorumlamıştım ama adamların kısa kol kullanmalarının çok geçerli bir nedeni varmış...

    2. 3 defa aracın yanından ayrılmama rağmen araç kapılarını kitlemedi ve ben bunu aracın yanına tekrar geldiğimde farkettim. Tabi çok can sıkıcı bir durumdu. Acaba bir kapıyı açık bıraktığımdan mı diye hepsini kontrol ettim. Öyle bir durum yoktu. Bir kapıyı açıp kapattıktan sonra düzeldi ama benim aracın bu sistemine olan güvenim de baya bi sarsıldı. Artık aracın kitlenme sinyalini duymadan yanından ayrılamıyorum. Sizlerden böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba...?

    Keyifli sürüşler...


    1. Kolda 3 kademe var zaten 2 çevirmede ezberleniyor kola baktığımı hatırlamıyorum hiç. Koldan görmesende gösterge tablosunda neyi yaktığını görüyorsun zaten.

    2. Bir kaç kez benim de başıma geldi. İphone gibi büyük cep telle araç kartını aynı cebe koyduğunda kart iç tarafta kalırsa bazen karttan sinyal almıyor. Kısa süreliğine bakkala falan girmek için inersem kullanıyorum ben zaten uzun süreli parklarda mutlaka düğmesine basıyorum.. Aklım kalacağına emeğim kalsın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayfun73


    quote:

    Orijinalden alıntı: chemxxx

    Selamlar...

    Bu başlığın sürekli takipçisiyim. Aracım 2011 Renault Megane III HB 1.5 Dci 105 HP Dynamic (Premium Paket + Sunroof + Navigasyon). 12000 km deyim. Genel olarak memnunum ancak son zamanlarda iki konu beni rahatsız etti. bunları sizinle paylaşmak istedim:

    1. Geçen haftasonu Marmaris'ten İzmir'e dönerken çok yoğun bir yağmura tutuldum. aldığımdan beri AUTO konumunda olan far ayarını manuel olarak açık a getirmek istedim ama direksiyon yüzünden kolun üzerindeki işaretleri görmekte çok zorluk çektim. İthal araçlarda kısa kol kullanılmasını baştan keyfekeder olarak yorumlamıştım ama adamların kısa kol kullanmalarının çok geçerli bir nedeni varmış...

    2. 3 defa aracın yanından ayrılmama rağmen araç kapılarını kitlemedi ve ben bunu aracın yanına tekrar geldiğimde farkettim. Tabi çok can sıkıcı bir durumdu. Acaba bir kapıyı açık bıraktığımdan mı diye hepsini kontrol ettim. Öyle bir durum yoktu. Bir kapıyı açıp kapattıktan sonra düzeldi ama benim aracın bu sistemine olan güvenim de baya bi sarsıldı. Artık aracın kitlenme sinyalini duymadan yanından ayrılamıyorum. Sizlerden böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba...?

    Keyifli sürüşler...


    1. Kolda 3 kademe var zaten 2 çevirmede ezberleniyor kola baktığımı hatırlamıyorum hiç. Koldan görmesende gösterge tablosunda neyi yaktığını görüyorsun zaten.

    2. Bir kaç kez benim de başıma geldi. İphone gibi büyük cep telle araç kartını aynı cebe koyduğunda kart iç tarafta kalırsa bazen karttan sinyal almıyor. Kısa süreliğine bakkala falan girmek için inersem kullanıyorum ben zaten uzun süreli parklarda mutlaka düğmesine basıyorum.. Aklım kalacağına emeğim kalsın...


    Eğer araç durduktan sonra kart ile herhangi bir cam kilitleme yada kapı kilitleme için tuşa dokundu iseniz yada bagaj kapaği için .Bu durumda araç kendini otomatik kilitlemez kart ile kilitlemelisiniz. otomatik kilitlemenin olması için se aracı tekrar çalıştırmanız gerekir.
    Araçtan uzaklaşınca duyacağınız bip sesi ve akabinde eğer var ise katlanan aynalar ve 4 lülerin bir kez yanması ,zaten aracınızın kilitlendiğini gözterir.



    Bu arada bu forumu baştan sona inceledim .Aracımı almadan önce başka markaların forumlarınıda inceledim Ama hiçbir forumda bu olayların bu kadar çok büyütülüp tekrar tekrar yazılıp tartışıldığını görmedim .yok oradan bi ses gelmiş yok silecek kolu kısaymış yok biri yerli miş diğeri beyaz adam .
    .sorunsuzluktan kendinize sorun mu üretiyorsunuz anlamıyorum .yoksa gerçekten sorunlu bir araca mı binmediniz ,yoksa bu ilk kullandığınız araçmı bilemiyorum .6 yılda bir megan 2 eskittim bana çıkardığı masrafların haddi hesabı yok üstelik bu ilk üretilen yani ithal gelenlerdi buna rağmen canımı çok yaktı sadece benim değil herkesin girin megane 2 forumuna bakın bakalım sorun yaşamak neymiş anlarsınız .
    megan 3 ler bizlerin ve avrupadakilerin bağırıp çağırmaları sonucu benzer hataların olmaması üzerine üretildi .megandan ağzı yanmış biri olarak yine megane almamın nedenide budur kronik sorununuz yok ve bu donanımlarla bu fiyat ve bu yakıt tüketimini kolay kolay başka araçta bulamazsınız .İŞçiliği konusunda ise artık almanlara kafa tutar durumda .

    Birazda araçlarınızın güzel yanlarından bahsedin




  • o kolu kısa bile yapmislar cok daha uzun olacakti direksiyonun arkasindan onune dogru kivrilarak gelip gozumuze kadar girecektiki uzerindeki isaretleri daha iyi okuyup komut verecektik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chemxxx

    Selamlar...

    Bu başlığın sürekli takipçisiyim. Aracım 2011 Renault Megane III HB 1.5 Dci 105 HP Dynamic (Premium Paket + Sunroof + Navigasyon). 12000 km deyim. Genel olarak memnunum ancak son zamanlarda iki konu beni rahatsız etti. bunları sizinle paylaşmak istedim:

    1. Geçen haftasonu Marmaris'ten İzmir'e dönerken çok yoğun bir yağmura tutuldum. aldığımdan beri AUTO konumunda olan far ayarını manuel olarak açık a getirmek istedim ama direksiyon yüzünden kolun üzerindeki işaretleri görmekte çok zorluk çektim. İthal araçlarda kısa kol kullanılmasını baştan keyfekeder olarak yorumlamıştım ama adamların kısa kol kullanmalarının çok geçerli bir nedeni varmış...

    2. 3 defa aracın yanından ayrılmama rağmen araç kapılarını kitlemedi ve ben bunu aracın yanına tekrar geldiğimde farkettim. Tabi çok can sıkıcı bir durumdu. Acaba bir kapıyı açık bıraktığımdan mı diye hepsini kontrol ettim. Öyle bir durum yoktu. Bir kapıyı açıp kapattıktan sonra düzeldi ama benim aracın bu sistemine olan güvenim de baya bi sarsıldı. Artık aracın kitlenme sinyalini duymadan yanından ayrılamıyorum. Sizlerden böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba...?

    Keyifli sürüşler...


    kapıların kilitlenmeme olayı birkac defada benım basıma geldı, ben de ya sesı duymaya calısıyorum yada ayna ve sınyallere bakıyorum aractan uzaklasırken.




  • beni güldürdün ya allah ta seni güldürsün... Haklısın hatta kol vitesin oralara kadar gelmeliki vites atarken de silecek ayarı yapalım

    quote:

    Orijinalden alıntı: or_ca

    o kolu kısa bile yapmislar cok daha uzun olacakti direksiyonun arkasindan onune dogru kivrilarak gelip gozumuze kadar girecektiki uzerindeki isaretleri daha iyi okuyup komut verecektik
  • Baktım evet sağolasın L200 dışındakilerin durumu içler acısı denebilir

    quote:

    Orijinalden alıntı: de-ka
    Navaranın euro ncap değerlerini umarım takip etmişsinidir.
    http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara_2008_2/319.aspx
    http://www.youtube.com/watch?v=ueSG-OON_So&feature=player_embedded







  • arkadaşlar genelde araçlarımız dize ben egsoz dan benzınlı gıbı ses almak ıstıyorum bunu nasıl yapabılırız bilgisi yada fıkrı olan varmı
  • Uzun, kısa olması önemli değil, önemli olan işlevi...
    Zaten epi topu 4 kademesi (Kapalı, park, açık, auto) var, bunun için kola bakmaya ne gerek var onu anlamadım?
  • Bu zamana kadarki yerli-ithal tartışmalarından mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama insanların araca karşı herhangi bir eleştiri yapılmasına tahammülü kalmamış burada.
  • 
Sayfa: önceki 950951952953954
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.