Şimdi Ara

ASTRA vs FOCUS / yol tutuşu (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
0
Favori
11.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • x15 arkadasa katılmamak mümkün diil rocky_m5 arkadas. hadi virajlı yol desen akla mantığa daha cok sıgardı(yinede olcak iş diilde) ha belki passat daha ağır olduğu için hantal kalmış olabilir ama aradaki kilo farkı taş çatlasa 1500kilodur. passatın motoru bu farkı taşıyamıcaksa milletin passat alması için anca passat delisi olması lazım. bencede senin o önden kaymalar zorlamandan dolayı ön takımlarda oluşan bir arızadan dolayıdır. bence hakikaten sen bir baktır arabanı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertturan273

    ....ama aradaki kilo farkı taş çatlasa 1500kilodur.



    Olsa olsa 150 kilodur yazacaktın herhalde
  • hangi otomobil olursa olsun 4 tekerden ibaret. ben focus umla 3 kez spin attım. aracı limitlerinde kullanmak lazım... herşey aracı kullanan da bitiyor.
  • pardon 150 kilo dicektim saol esmerce arkadas
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek

    Astra da focus ta iyidir.. İkisi arasındaki farkı biz faniler anlayamayız...
    Hangisini severseniz onu alın...


    farkı anlayan rahmetliler de anlatamaz...
  • tanerm çok doğru bi yaklaşım...

    Bakıyorum da herkes sanki hız müptelası olmuş. Değer mi ? Hepimizin bir ailesi var, sevdiği var.

    Saygılarımla,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Astra Classic Focus I i performansta geçer,iki motorda başarılı ama Astra daki motor daha torklu,Focus un ise vites oranları uzun olduğundan hızlanamıyor.

    Yol tutuşta ikiside denk denilebilir,araçları ciddi olarak zorlayabilirseniz ani şerit değiştirmede Astra,virajda Focus I alır.

    Az mı denedik ünv. de!



    Bizde üniversitedeyiz bizde denioz ama senin dediğin gibi bişey olmadı walla daha=)

    1.vts: 60 km
    2.vts: 100km
    3.vts: 155 km
    4.vts: 200km
    5.vts:215 km gördm en fazla focus 1 le.
  • 1.vts 75kmph
    2.vts 120kmph
    3.vts 185kmph
    4.vts 190kmph
    5.vts koymamışlar :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    1.vts 75kmph
    2.vts 120kmph
    3.vts 185kmph
    4.vts 190kmph
    5.vts koymamışlar :D


    5'e gerek kalmadı zaten 4'te ibre sona vurdu...
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...Buda motor ve performans değilse bizdeki hiç bişey o zaman...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...

    Daha neler...

    2.0 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 130,
    1,6 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 155'i ancak yapar...


    Edit: Otomatiğe lafım yok... Yazdığım değerler manuel vites içindir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozyurek -- 9 Eylül 2008; 0:51:46 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertturan273

    x15 arkadasa katılmamak mümkün diil rocky_m5 arkadas. hadi virajlı yol desen akla mantığa daha cok sıgardı(yinede olcak iş diilde) ha belki passat daha ağır olduğu için hantal kalmış olabilir ama aradaki kilo farkı taş çatlasa 1500kilodur. passatın motoru bu farkı taşıyamıcaksa milletin passat alması için anca passat delisi olması lazım. bencede senin o önden kaymalar zorlamandan dolayı ön takımlarda oluşan bir arızadan dolayıdır. bence hakikaten sen bir baktır arabanı.



    şu lafların için ''elmadağının virajlı yolu desem'' yeterli sanırım.

    daha dün yoldan geldim arkamdan gelmeye çalışan astra ve megane marka araçlar düzlükte zorladı ama yine meşhur elmadağının bol virajlı yollarında döküldüler.astra ve megan ikiside birbirinden hantal.

    mert arkadaşım benim arabam çok bakımlıdır kafanı yorma.önden kaymasının sebebi(ki çizgisinden çıkmadı) yerin kaygan oluşu ve benim pasatı çok zorlamam.ayrıca passatta tsı motordu 122 hp 200 nm tork.


    diyeceğim o ki focus virajda kimseyi affetmez.girin youtubeye focus peugeot 308 yazın ve 120 hp lik aracın nasıl geçtiğimi görün.(aynı adamla son sürat virajada girdik o frene bastı ben sadece gazdan ayağımı çektim)haa önümüzde giden 110 luk tdı passata yetişemedim o ayrı.çünkü aynısı arkadaşımda var 230 yaptığını bilirim.şimdi düzlüktede o arabaya yaklaştım desem yalan olur.kısacası focus virajları seven astra ve meganeden daha atik olan bi araçtır.yeterki kullanmayı bilin.5. viteste sürüp 4.7 litre yaktırırım.3 e takar virajda passat kovalarım.hepsini tek tek denedim.ister inanın ister inanmayın.ben olmayan şeyi söylemem.mübarek gün Allah yukarda.bu kadarda eminim yani.


    not:focus un 5. vitesi güçsüz ve uzundur.yani ekonomi vitesi.bu viteste hızlamaya çalışıpta sonrada arabayı kötülemeyin.




  • focus 1 le 3. viteste 180 yaptığını söyleyende yalan söyler.çünkü 155 de 7000 devire gelen araba 180 YAPAMAZ.....benim elimde video var.sizde çekin inanalım.lafta kalmasın
  • ben 150 yi geçmiştim .. 3 viteste FOCUS I ile
  • Rocky_m5;

    308 i geçtikten sonraki araba galiba Passat..

    Aslında 308 e biraz daha yaklaşıp sollamaya (sağlamaya) çıksaydın 308 in rüzgar tünelinden faydalanıp daha iyi hızlanabilirdin ama riskinde çok artmış olurdu,bunu bir arkadaşınla konuşup dene,öndekine 2-3metre kala arabanın nasıl hızlandığını farkedeceksin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Rocky_m5;

    308 i geçtikten sonraki araba galiba Passat..

    Aslında 308 e biraz daha yaklaşıp sollamaya (sağlamaya) çıksaydın 308 in rüzgar tünelinden faydalanıp daha iyi hızlanabilirdin ama riskinde çok artmış olurdu,bunu bir arkadaşınla konuşup dene,öndekine 2-3metre kala arabanın nasıl hızlandığını farkedeceksin.




    aslında o hareketi düşündüm ama hem adamın ne yapacağı belli olmaz hemde tek elimle sürüyodum o kadarda riske atmaya değmez.zaten dediğim gibi 5.vites 5500 devirden sonra araba tekleye tekleye gidiyo.aynı 2. viteste kesiciye soktuğumdaki olay oluyo.

    öndeki araba 110 luk tdı passat.biz aynı kasa araçla 230 yapıyoduk.yetişemedim diye fazla üzülmedim o yüzden ama dikkatimi çeken şey virajlarda aranın çok hızlı kapanması.mesela ben passatı daha çok severim ama focus virajda çok çok iyi.düşün eski kasa focus böyle yenideki bundan da iyi.zaten sende yeni kasa vardı benden daha iyi bbilmen gerek




  • Yakın akrabamda o kasa Passat ın makyajlı versiyonu var,kaliteli ve konforludur ancak şehiriçinde Focus umla yaptığım keskin dönüşlerde Passat hemen kafadan kayıyor,yani Elmadağ virajlarında senden kaçamaz bence,o yoldan en son geçtiğimde asfaltı yenilenmişti sene 98 miydi tam hatırlamıyorum.
  • Vites düşürme bi focusa özgü sanki, millet vites küçültmeyi bilmiyor mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: x15


    Vites düşürme bi focusa özgü sanki, millet vites küçültmeyi bilmiyor mu?


  • quote:

    Orjinalden alıntı: x15

    Yeni uzun yoldan geldim arka arkaya gidince bol virajlı inişli çıkışlı yolda benim focus 1 le astra classice yetişemiyorum..Focusun ara hızlanması berbat, adam basıyor fırlıyor ben basıyorum çok yavaş hızlanıyor dolayısıyla astra farkı açıyor..Bir de rampalarda çok bayılıyor focus..Ama yol düzgün olunca yüksek devirlerde yol tutuşu da performansı da çok iyi focusun..




    senin araban kurum yapmış. Focus 1 de zetec motor var ve astra classic(aynı model olması şartıyla) sahip olduğu ecotec motoru focus unkinin yanında 0 kalır haberin olsun git bi baktır motoruna. :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    focus 1 le 3. viteste 180 yaptığını söyleyende yalan söyler.çünkü 155 de 7000 devire gelen araba 180 YAPAMAZ.....benim elimde video var.sizde çekin inanalım.lafta kalmasın

    hocam her focus sizinkinden diil 3. viteste 185 de yapanı var :D 7000 devire gelemiyom çünkü 6850de devir kesiyo:D
    imzamda yazıyor modeli :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustafa-T -- 9 Eylül 2008; 16:40:16 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.