Şimdi Ara

Kamçı Travması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
1
Favori
17.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, çok önemli bir konu, lütfen okuyup önlem alalım

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması

     Kamçı Travması


    Araba güvenliği ile ilgili faydalı linkler:
    http://www.euroncap.com/ (Avrupa Yeni Araba Değerlendirme programı)
    http://www.hwysafety.org/ (Yol Güvenliği için Sigorta Kurumu – ABD)
    http://www.aap.org/family/carseatguide.htm (Amerikan Pediatri Akademisi – Çocuk araba koltukları)
    http://www.thinkroadsafety.gov.uk/ (İngiltere Ulaşım Bakanlığı – çeşitli konular)
    http://www-nrd.nhtsa.dot.gov/...headpos.pdf (Başlık ile ilgili bilgiler)
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >








  • Yararlı bilgi için teşekkürler hocam
  • Teşekkürler..
  • Teşekkürler.
  • İngiltere'deki Thatcham Kaza Araştırma Enstitüsü farklı marka ve modellerinde kullanılan koltukların ve koltuk başlıklarının kaza anında kamçı etkisine karşı boynumuzu ve omiriliğimizi ne derecede koruduğuna dair bir rapor hazırlamıştı. Buyurunuz:

    http://www.thatcham.org/ncwr/pdfs/crash_protection_2006.pdf
  • Çıktısını aldım teşekkürler bu konu hakkında az çok bilgim vardı şimdi daha detaylı inceleme fırsatı buldum.

    Okuduğum bir yazı da direksiyondan olabildiğince uzak durmak gerektiği kaza anında kafanın direksiyona çarpma olasılığı azalacağı yazıyordu.

    emniyet kemeri takılı ikende çok yakın konumda oturulduğunda kafa direksiyona çarpabiliyor.

    burda ki yazıdaki oturma konumuna göre bu biraz zor görünüyor. bu konuda fikri olan var mı
  • Bilgiler için teşekkürler, ıskalanmaması gereken bir konu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    İngiltere'deki Thatcham Kaza Araştırma Enstitüsü farklı marka ve modellerinde kullanılan koltukların ve koltuk başlıklarının kaza anında kamçı etkisine karşı boynumuzu ve omiriliğimizi ne derecede koruduğuna dair bir rapor hazırlamıştı. Buyurunuz:

    http://www.thatcham.org/ncwr/pdfs/crash_protection_2006.pdf


    oldukça agresif bir rapor, belki de gerçeğin ta kendisi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke
    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit
    İngiltere'deki Thatcham Kaza Araştırma Enstitüsü farklı marka ve modellerinde kullanılan koltukların ve koltuk başlıklarının kaza anında kamçı etkisine karşı boynumuzu ve omiriliğimizi ne derecede koruduğuna dair bir rapor hazırlamıştı. Buyurunuz:
    http://www.thatcham.org/ncwr/pdfs/crash_protection_2006.pdf

    oldukça agresif bir rapor, belki de gerçeğin ta kendisi


    300-500 bin ytllik araçların bile bizi ne kadar koruduğunu çok iyi gösteriyor. Koltuklar deri ve lüks döşeme ama kaza anında boynundan olabiliyorsun. Gerçi, emniyet kemeri takmayan Türk'e koruması patentli koltuk ne yapsın!




  • Güzel paylaşım için teşekkürler.
  • Üşenmeden okudum yararlı bilgiyi bizimle paylaştığın için teşekkür ederim.
  • çok önemli bilgiler dikkat edilmesi lazım.teşekkürler
  • güzel paylaşım teşekkürler
  • teşekkürler yararlı bilgiler için
  • Üstat çok önemli bir konuya değinmişsiniz. Bunu üst konu yapsanız daha iyi olur bence
  • Volvolarda bunun için özel koltuk başlığı tasarımı var
    LİNK DE tanıtım videosuda var
  • çok yararlı bilgiler.teşekkürler.
    bir de şu emniyet kemeri yükseklik ayarına bir çözüm getirsek tam olacak.
    kemer aşağıda olunca kaza anında omuzdan kayacak diye düşünüyorum.çok yukarıda olunca da boynu zedeler diye düşünüyorum.nasıl olmalı?fikri olan var mı?
  • teşekkürler.
  • faydalı bilgiler için teşekkürler.
  • Çok sağol @meke gerçektende çok faydalı bir bilgi.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.