Şimdi Ara

palio speedgear (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
523
Cevap
19
Favori
117.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba ,
    2004 model 52000 km . de Palio speedgear ile grubunuza dahil oldum bende.

    100 Tl 'lik benzin ile 210 km . gidebildim acemi şoforum ama yine de bu rakam anormal değil mi ?

    - Fazla yakıt tüketiminin sebepleri neler olabilir , nasıl geliştirebilirim ?
    -P Park , R Geri Vites , N Boş , D Otomatik bunlarda sorun yok . Peki L modu nedir ne işe yarar hangi durumlarda kullanmalıyım . E tuşuna daha dokunmadım bile hangi durumlarda E 'ye basmalıyım.
    - Şanzuman yağı kaç km değişmeli ve gecikirse değişim ne olur ?

    Gerçekten normal arabadan bile anlamayan bir insan olarak otomatik konusunda yardıma ihtiyacım var.

    Bilgilerinizi rica ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apertura48 -- 3 Şubat 2014; 15:40:17 >
  • apertura48 A kullanıcısına yanıt
    tahminen 100km/9.5lt yakıt tüketmissin eger aracın bakımsız ise hava filtresi buji eski ise normal ayrıca aracı nasıl trafıkte kullanıyorsun hava şartları ne aracı kısa mesafedemi kullanıyorsun bunlar hep etken ama İstanbul gibi büyük şehirde kullanıyorsan en fazla 8.5lt düsersin....

    L ( long) L modunda vites geçişleri daha uzun süre ve devirde gerçekleşir aracı daha seri,spor kullanmak istersen ama en önemlisi uzun ve dik yokuş inişlerinde L modunu kullanmalısın bu senin daha az frene basmanı sağlar balataların ısınmaz...


    E modu ekonomi modu Dmodunda E tuşuna basmalısın gösterge panelinde D yanında E ısıgı yanar....


    normalde 50.000km de otom.şanjıman yağının değişmesi tavsiye ediliyor tabi filtresiyle beraber değişmesse vites geçişlerinde sarsıntı. geçme zorluğu buna bağlı arıza uyarısı ve sonunda arıza olur ....
  • merhaba. bir konuda yardımınızı isteyeceğim. benim 2004 model 66 bin km deki palio L konumunda 1. vitesi aşmıyor. devir yükseliyor araba bağırıyor ama vites yükselmiyor. gecen gün uzun yolda giderken D konumda yaklaşık 100km hızda, vitesi L konumuna çektim. bir süre sonra yağ lambası yanıp sönmeye sonra devamlı yanmaya basladı. yağ seviyesi normaldi. ben yağ değişimi ve filitre değiştim lamba sorunu halloldu. ancak bu L konumunda vites atmaması D den L ye almamdan olabilirmi.
  • konunun başlarını okudum da bu aracı 13-14 bine satıyorlarmış, şimdi bakıyorum 20 binden aşağı temizini bulmak zor. bu kadar mı abardı piyasa anlamadım ki :(
  • turandilek T kullanıcısına yanıt
    motor yagımı sanzıman yağımı sız sanzıman yagını konrol edın bahsettığınız tarz arıza duymadım bence sorun olsa D'de de olur D modunda vites gecıslerınde sorun olmuyorsa gecıcı bır sorun olabılır dıye dusunuyorum
  • blackcurse B kullanıcısına yanıt
    15-17 bin civarı 2005/2006 arac bulunabılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scada

    15-17 bin civarı 2005/2006 arac bulunabılıyor

    hocam istanbulda yok, varsa da temiz değildir o araçlar. temizleri 20 bin civarı. 0 piyasası yükselince 2.el piyasası hemen yükseliyor.
    çok saçma. aracının ederine bakmıyor da satıcılar, sıfır piyasasına bakıyor araçların ona göre fiyat belirliyorlar
  • bu aracı kullanan çok fazla yok sanırım :(
  • bu aracı kullanan çok fazla yok sanırım :(
  • Arkadaşlar merhaba, 2005 model bir palio speedgear ile aranıza katıldım. Aracı çalıştırırken kontağı açtığımda (henüz marşa basmadan) araç olduğu yerde hareketleniyor gibi oluyor, sanki motor çalışıyor gibi. Ve ekranda "test sürüyor" yazıyor. Daha sonra marşa basıp çalıştırınca o ilk ses yok oluyor. Bu bir sorun mu acaba yoksa şanzımanın yağ pompalamasından mı kaynaklanıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • screamofjustice S kullanıcısına yanıt
    konuyu bırazdaha acıklayın aracda calısıyor gıbı sesmı var arac barşa basmadan hareketmı edıyor
  • Hareketlenme yok ama test aşamasında bir ses geliyor ışıklar sönünce ses de kesiliyor.
  • 1 sene 2004 model fiat palio speedgear kullandım. harika bir otomatik vites. daha evvel jazz, focus, 406, golf otomatik vitesleri kullandım. ınanın bana hepsınden daha konforlu geldı bana. şaka gibi ama gercek. 6 ileri ve gecişlerı asla hissettımıyor. tayın nedenıyle mecbur sattım. sonradan arastırdım subaru nun ürettiği çok özel ve sorunsuz bir şanzımanmış. şu kadarını söyleyim palio speedgear kullanıcıları kendini çok şanslı hissetmeli...
  • arkadaşlar bnde de palio speedgear var bugun yolda giderken otomatik vites arza lambası yanıp sönmeye başladı.bunun nedeni ne olabilir hemen servise götürmeli miyim yoksa bi süre daha idare eder mi
  • murat7786 M kullanıcısına yanıt
    otomatık sanzıman yag ve fıltre degısımı ne zaman yapıldı yag temızmı hangı aralıkta degıstı arac kac km.de arıza ısıgı dısında baska belırtı varmı mesela bagırma fakat vıtes atmama yada sarsıntılı (zıplayarak )vıtes degısımı veya benzer sorunlar yasıyormusun
  • Herkese merhaba,

    Otomatik vites araçları araştırırken şan eseri palio speedgearla tanıştım. Olumsuz bir yorum neredeyse hiç bulamadım. Peki genel olarak otomatik vites palio nasıldır? Motor, fiyat vs.

    Bu araç hakkında ne dersiniz?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-36-binde-cok-temiz-otomatik-palio-180626113/detay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet0616

    Herkese merhaba,

    Otomatik vites araçları araştırırken şan eseri palio speedgearla tanıştım. Olumsuz bir yorum neredeyse hiç bulamadım. Peki genel olarak otomatik vites palio nasıldır? Motor, fiyat vs.

    Bu araç hakkında ne dersiniz?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-36-binde-cok-temiz-otomatik-palio-180626113/detay

    Paliodaki speedgear şanzıman CVT adı verilen sürekli değişken oranlı bir sistemdir. Vites değişimini hissettirmez. Ancak CVT şanzımanlar bildiğimiz tam otomatik şanzımanlardan daha komplike ve karmaşık bir yapıya sahip olduklarından dolayı herhangi bir arıza durumunda çok daha fazla masraf çıkartırlar.

    2 defa palio otm vites deneyimim oldu.

    2012 yılında aldığım 2003 model araçta kalkış anında silkeleme sorunu vardı. Serviste çözüm bulamadık, komplerevizyona gönderelim 2-4 bin arası maliyeti olur dediler.O şekilde kullanıp 2013 te sattım.

    2014 haziranda aldığım 2005 model araç ile test sürüşü falan da yaptım hiç bir sorun yok gibi gözüküyordu. Aldıktan sonra 2 ay geçti ve uzun yol yapayım dedim, araç rampalarda ani hızlanmalarda kesilmeler yapıyordu (3800 devir civarı). Yine servise gittim, şanzıman sorunlu, revizyon istiyor dediler.Maliyet belirsiz??? Güya fiat servisleri şanzımanı söküp anlaşmalı oldukları bir firmaya kargo ile gönderiyorlarmış. Neyse, o şeklide kullandım ve geçen ay sonunda sattım.

    Her iki aracım da düşük km liydi. Düşük km sine güvenip te sorunsuzdur imajı oluşmasın sakın. Belki araç devamlı olarak kısa mesafelerde çok hor kullanıldı?

    Bence uzak dur arkadaşım, şanzıman sorun çıkarırsa 3-5 bin tl ye hazırlıklı ol.

    Ayrıca ilandaki aracın fiyatı çok yüksek, en fazla 16-17 eder, tabi sorunsuz ise.




  • bravaman kullanıcısına yanıt
    4 senedır esım kullanıyor hıc sorun cıkarmadı servısde teknısyenlerlede gorustum zamanında sanzıman yagı ve fıltresını degıstıgın surece sorun cıkarmaz denıldı malesef bızım ınsanımız bu bakımları masraflı buluyor ve onemsemıyor bu nedenle otm.sanzımanlı araclar problem cıkarmaya baslayınca elden cıkarılıyorhangı marka alırsanız alın mutlaka bakımları zamanında yapılmıs bır arac alın ayrıca palıo da kullanılan cvt 6 ılerı sanzımanın konforunu suan lux sınıf araclarda bulabılırsınız pıyasadakı yarı otomatık veya benzerı aracların aksına palıo tam otomatık subarı uretımı bır sanzımana sahıp son olarak suan konfora onem veren tum markalar cvt sanzımana donmeye basladı yapısıda karmasık degıl oldukca basıt ıkı konık kasnak ve celık kayısdan olusuyor
  • scada kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınıza katılıyorum.
    Burada önemli olan, alacağınız aracın geçmişi.
    Tek katılamadığım nokta; cvt sandığınız kadar basit bir sistem değil. Bildiğimiz tam otomatiklerden daha komplike ve arıza yapmaya daha yatkın.
  • CVT şanzımanlı otomatik araç almayı düşünenler şu konuya bi baksın.

    http://forum.donanimhaber.com/m_97906299/tm.htm

    CVT 2 adet kasnak ve 1 adet kayıştan ibaret olup basit gibi görünmesine rağmen çok komplike ve de arıza durumunda tamiri çok pahalı bir şanzımandır.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.