- x
VİSTA Format Nasıl Atılır ? Resimli Anlatım..
404 Cevap396537 Görüntüleme6 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     1 2 3 4 5 [7]
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


5986 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Ringo-Star
3 Temmuz 2010; 18:15:37 

aradıgım bilgilerdi resimli olması çok büyük yardım tşk ederim


_____________________________



6835 Mesaj
5 Temmuz 2010; 20:30:07 

Rica ederim.

Artık eskisi gibi sürekli forumda olamıyorum. Dolayısıyla tüm mesajlara cevap veremiyorum. Bu durumda rahatsız oluyorum...
Eğer sorunlarınız çok acil ise PM ile bana ulaşabilirsiniz, en kısa zamanda cevap vermeye çalışırım.

İyi forumlar.


_____________________________



EP35C DS3R - E8400 3.00@ 4.51Ghz + CM HYPER 212 - CORSAIR Dominator 2*2 1066@1150 CL5 - POV 9600GT HD + ZEROtherm GX815 + LG M2762D 27" HD - WD Green 1 TB - CoolerMaster RC 690 - Logitech Z5500 + Creative X-FI Surround 5.1 Pro

MSI GE620DX FHD ~ Corsair Force GT SSD

Cevizin kabugunu kiramayan, cevizi sadece kabuk zanneder...


2396 Mesaj
12 Temmuz 2010; 16:33:15 

Eline sağlık cok işime yaradı.


_____________________________

вιzє νє∂α уαкıѕмαz...!


∂н нαѕ кαмуση¢υℓαя gяυвυ
NAZİLLİ Lİ...
ѕαℓтαηαт вιттι, кяαℓ ѕüяgüη∂є!...



698 Mesaj
14 Temmuz 2010; 18:01:49 

elinize sağlık.


_____________________________

Eve online, Guild wars, Warhammer, lord of the rings online, World of warcraft, Diablo II, starcraft II, BFbc2,Aion
"Hayvanları ve doğayı koruyalım"


553 Mesaj
15 Temmuz 2010; 20:49:31 

Merhabalar Vista Home Basic Türkçe kullanıyorum, tekrar format atsam İngilizce'ye çevirebilir miyim?


_____________________________

Life!


403 Mesaj
25 Temmuz 2010; 19:36:08 

çok çok teşekkürler. umarım göründüğü kadar kolaydır :D


_____________________________




 
55 Mesaj
9 Eylül 2010; 0:17:40 

sürücü seçeneklerinde bölüm 2 yi seçmez ve herhangi bi işlem yapmazsak oradaki dosyalarımıza bişi olmaz dimi arkadaşlar?


_____________________________



25 Mesaj
9 Eylül 2010; 1:14:34 


quote:

Orijinalden alıntı: chancho

sürücü seçeneklerinde bölüm 2 yi seçmez ve herhangi bi işlem yapmazsak oradaki dosyalarımıza bişi olmaz dimi arkadaşlar?


Aynen öyle kardeşim. Zaten PC'ye virüs falan girmemişse, yani biçimlendirme sebebimiz başkaysa (sisten çökmesi, donanım değişimi anakart, ram vb.) bölüm 2 ye dokunmana gerek yok.

Ama benden sana tavsiye bölüm 2 deki dosyalar çok önemli değilse veya yedekleme imkanın varsa biçimlendirme işine bölüm 2 yide kat.


_____________________________



 
55 Mesaj
9 Eylül 2010; 3:41:54 


quote:

Orijinalden alıntı: Very İmportant Person




Aynen öyle kardeşim. Zaten PC'ye virüs falan girmemişse, yani biçimlendirme sebebimiz başkaysa (sisten çökmesi, donanım değişimi anakart, ram vb.) bölüm 2 ye dokunmana gerek yok.

Ama benden sana tavsiye bölüm 2 deki dosyalar çok önemli değilse veya yedekleme imkanın varsa biçimlendirme işine bölüm 2 yide kat.

pekala teşekkür ederim


_____________________________



6 Mesaj
15 Eylül 2010; 10:58:45 

Jant acil yardım lazım benimki %27 de kaldı pc kendini baslattı 1. den sonra . cd yi çıkarmadım format cdsi war çıkarayım mı ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cansener -- 15 Eylül 2010; 10:59:35 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Eylül 2010; 15:24:20 


quote:

Orijinalden alıntı: Janti

[font="Trebuchet MS"]
__Windows Vista Format ve Kurulum__


1. Windows Vista CD yada DVD,
2. Windows Vista uyumlu bilgisayar,
3. Bios un CD/DVD-ROM sürücüden boot etmesini sağlamak.

Windows Vista kurulumuna başlamadan önce CD/DVD mizi sürücüye yerleştirelim ve bilgisayarı yeniden başlatalım.

-1


Windows otomatik olarak, sabit diskin boş olduğunu görür ve dosyaları yüklemeye başlar. Bu biraz zaman alabilir sabırlı olmak gerekiyor.

0


imdi dil seçimi, zaman ve para birimi seçimi yapmalıyız. Giriş seçimini de ayarladıktan sonra..

0


Evet, install now(şimdi yükle) butonuna basarak yüklemeyi başlatmalıyız.

0


Microsoft Vista seri numarasını girelim. Yada daha sonra da girebiliriz..

0


Lisans sözleşmesini kabul edip Next le devam etmeliyiz..

0


Vista yı upgrade etmediğimiz için bu seçenek kapalı. Alltaki Custom ile devam ediyoruz kuruluma..

0


Anlatım Resimde..

0



Format, Resimde...

0


Sürücü Seçeneklerinden istediğimiz diski "sil " diyerek biçimlendiriyoruz... Hdd tek parça ise biçimlendirdikten sonra " yeni " ile bölüm oluşturuyoruz..
Formatladık, şimdi devam diyoruz..

0



Bu adım, biraz uzun zaman alacak ve herhangi bir girişi gerektirmiyor. Bu yüzden çay, kahve içebilir tv izleyebilir yada müzik dineleyebilirsiniz. Bu arada bilgisayarın bir kaç kez kapanıp açılabilir. Disket sürücünüzde (hala kullanıyormusunuz?) disket falan varsa çıkarmayı unutmayın.

0


Yine kapanacak ve açılacak...

0


bu siyah ekranda biraz beklemek gerekiyor.

0


0


kurulum tamamlandı...


0


Kullanıcı adı, şifre girelim ve kendimize bir resim seçelim.

0


Bilgisayar ismi girelim ve devam edelim.
Windows koruma modunu seçeceğimiz ekrandayız. Tavsiye edilen şeklini seçip devam edelim.


0


Saat dilimi, saat ve tarih ayarlarınıda yapalım

0


Buraya kadar gelebildiğimiz için Microsoft bize teşekkür ediyor.Start düğmesine basalım ve devam edelim.

0


Windows Vista performans analizi yapıyor, biraz uzun sürebilir.

0


Nihayet şifre girebileceğimiz alana geldik.

0


Windos Vista masaüstünü ayarlıyor.

0


Ve bitti.Vista ilk ekran..


0


Artık sistemi kullanabilirsiniz. Vista genel olarak sistemde kullanılan donanımları otomatik tanır... Fakat ekran kartı ve ses kartınızın güncel driverlerini yüklemenizi öneririm...

Resimler yenilenmiştir.


Vista ile ilgili tüm sorunlarınızı, sorularınızı, kafanıza takılanları bu konuya yazabilir en kısa zaman içersinde cevabınızı alabilirsiniz..
Saygılarımla,



+1

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Eylül 2010; 17:08:20 

paylaşım için teşekkürler bilg. format atabildim


 
52 Mesaj
24 Eylül 2010; 6:42:52 

oncelıklı ellerıne saglık kardes... benım bır problemım war lg r510 laptopum war vısta format atıyorum format baslamadan once harddıskımı 2 ye boldum problem yok formata baslattım ondada problem yok daha sonra ıseformat bıtınce ılk rest attıgında kendı kendıne makıne otomatıkmak (hıcbır tusa dokunmadıgım halde) format sayfasına gerı donuyor yaklasık 20 defa fılan ole yaptı bunun cozumunu bılen warsa yardımcı olabılır mı ??


_____________________________

BLinD_CaT//

HTC EVO 3D.....// HTC ONE .....


817 Mesaj
24 Eylül 2010; 12:36:18 

Bende hp compaq laptop var vista işletim sistemli sıfır olarak almıştım ama içinden cd falan çıkmadı nasıl format atabilirim?


_____________________________

e-posta: fenerbahceli@superonline.com


2 Mesaj
7 Ekim 2010; 16:18:49 

Herkese merhaba,

Biraz önce konuyu takip ederek format atmak istedim.
Windows yükleniyor penceresi kapandıktan sonra siyah ekran geldi noktalarla devam eden. Sonra ise bilgisayar kapandı ve açtığımda ise yükleme sırasında hata olduğunu tekrar yüklenilmesi gerektiği yazıldı. Şimdi tekrar açtım. ve tekrar yüklüyorum. Şuanda dosyalar genişletiliyorda. Sizce sorun ne olmuştur? Yardım ederseniz çk sevinirim ilk defa format atıyorum umarım bilgilerim gitmez.Şimdiden teşekkürler.

Pc markası : Sony Vaio VGN-NS240S


_____________________________



 
1 Mesaj
12 Ekim 2010; 15:03:16 

selam a öncelikle konu icin cok tesekur ederim
kafama takılan bi konu var o konu hakkında yardım almak istiyorum

''Fakat ekran kartı ve ses kartınızın güncel driverlerini yüklemenizi öneririm... '' demıssınız peki bunu nasıl yapıcaz gerceklestiricez bu konu hakkındada bilgi veririmisiniz rica etsek???


_____________________________



2740 Mesaj
6 Kasım 2010; 23:36:05 


quote:

Orijinalden alıntı: FenerLand

Bende hp compaq laptop var vista işletim sistemli sıfır olarak almıştım ama içinden cd falan çıkmadı nasıl format atabilirim?


Geri dönüşüm özelliğini kullanarak veya illegal dvd ile. Sonuçta lkaptopun altında serial vardır.


_____________________________



 
3 Mesaj
28 Kasım 2010; 16:29:48 

Arkadaşlar bende sizden yardım istiyorum benim bilgisayarım Packard Bell Ms KMG00 Windows Vista Home Premium 2 tane format atma cd'im var ama cdlerin ilkini takıoprum tekrar başlatıyorum ama cd çalışmıyor.zaten format atma amacımda dvd-cd yerinin çalışmaması.nasıl format atmam gerektiğini bana anlatabilecek biri var mı? Çünkü burdaki resimli anlatımdaki seçenekler çıkmıyor karşıma...


 
11 Mesaj
4 Ocak 2011; 15:17:08 

bende toshiba laptop var arkadaşlar geçen sene aldım vista kurulu format atmak istiyorum baya oyunlar kasmaya başladı ama elimde bi vista kurulum cdsi fln yok teknosadan almıştım eve geldim hatta teknosa teknik servsi aradım hani hiç bi cd fln çıkmadı bilgisayarın içinden diye cdler içinde bigisayarın içinde kendin oluşturcaksın dedi biraz uzun oldu ama şimdi b n nası format atabilirim


_____________________________



6772 Mesaj
5 Ocak 2011; 8:26:50 

Eğer notebook kutusundan Windows XP,Windows Vista,Windows 7 DVD si vs. çıkmadıysa sistem kurtarma programını(Örneğin HP notebooklarda) kullanarak,ilk sayfada anlatılanlardan farklı ve daha kolay bir şekilde format atabilirsiniz.

Yapmanız gereken ilk önce sistem kurtarma programına girerek bir kurtarma diski oluşturun(1 veya 2 DVD ye ihtiyacınız var).Format atmak istediğinizde bu DVD yi takın,yeniden başlatın.Sistem kurtarma menüsü otomatik olarak açılacaktır.Tam sistem kurtarma veya formatı-kurulumu seçin,yönlendirmeleri izleyin.(Eğer Windows Vista veya Windows 7 de hard diskten yüklemek istermisiniz gibi bir seçenek çıkarsa onu seçin daha hızlı olacaktır).

Kurulumu yaptıktan sonra bütün driverları vs. kendisi yükleyecektir.Format işlemi Windows XP SP2 ise 1-2 saat arası,Windows Vista veya Windows 7 ise 25-30 dk(Hard Disk seçildiyse)sürecektir.Dikkat etmeniz gereken noktalar bu oluşturduğunuz diski kaybetmeyin,D sürücüsünü silmeyin veya herhangi bir değişiklik yapmayın,herhangi bir programla hard diski biçimlendirmeyin.


_____________________________



109 Mesaj
11 Haziran 2011; 20:25:19 

off hocam azum sulandı canım çekti bende bir ultimate atacam


_____________________________

N56VZ


83 Mesaj
11 Haziran 2011; 22:30:11 

Arkadaşlar belki basit bi soru olacak ama ben bu konularda acemiyim . Vista format cd'sini nereden bulabilirim. şimdiden teşekkürler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdalll28 -- 11 Haziran 2011; 22:31:40 >


_____________________________

Alışveriş yaptıklarım : noxco , m35 , C_A_N_E_R , Basri mutaf , black_horse_ , FATİH


618 Mesaj
28 Haziran 2011; 13:44:45 

babam bi ara vistayı formatlamıştı ama hiç tavsiye etmem kendiniz yapmayın kasayı verin tamire onlar yapsın bilmem bizmi birşeyi yanlış yaptık ama çok büyük bir yavaşlama vardı ilk aralar bir çok programla topladık pc yi ...


_____________________________

http://i.imgur.com/4NvDgFv.gif


 
2 Mesaj
4 Ekim 2011; 9:43:23 

İlk defa format atacağım ve konu hallında hiç bir şey bilmiyorum. Anlatımınız çok güzel ve başlayabilirsem eminim gayet yeterli olacak ancak şu "Bios un CD/DVD-ROM sürücüden boot etmesini sağlamak." nedir? nasıl yapılır? anlamadım. Dolayısıyla google ladım ama tatmin edici bir yanıt alamadım. yardımcı olursanız sevinirim.


_____________________________



5478 Mesaj
4 Ekim 2011; 9:49:09 

quote:

Orijinalden alıntı: kolejBebesi

İlk defa format atacağım ve konu hallında hiç bir şey bilmiyorum. Anlatımınız çok güzel ve başlayabilirsem eminim gayet yeterli olacak ancak şu "Bios un CD/DVD-ROM sürücüden boot etmesini sağlamak." nedir? nasıl yapılır? anlamadım. Dolayısıyla google ladım ama tatmin edici bir yanıt alamadım. yardımcı olursanız sevinirim.

Merhaba,

Sistem başladığı anda boot seçenekleri arasında 1. sırada hangisi varsa oradan başlatır. Siz format atıp işletim sistemi kurmak istediğinize göre bios da boot sekmesine gelip cd/dvd rom'u 1. sıraya almanız gerekiyor.


_____________________________



651 Mesaj
4 Ekim 2011; 16:24:09 

Elinize sağlık güzel bie paylaşım olmuş


_____________________________

[G]eerçeekkk [S]eevgiiii


 
34 Mesaj
17 Şubat 2012; 18:28:09 

teşekkürler


 
42 Mesaj
26 Şubat 2012; 17:57:28 

arkadaşlar ben bu format işini yapamadım.yardıma ihtiyacım var.sorunum şöyle.:bana pc ile verilen 4-5 tane cd var hangisini takacam.gerçi hepsinide denedim ama yinede olmadı.cd lerden biri ürün kurtarma,birinin üstünde drivers&utilities yazıyor.birinde de ınstallation driver cd yazıyor.bunların üçünüde taktım denedim ama bios ayarlarında cd roomu ilk sıraya getirip f10 yapıyorum ama hiç bişey olmuyor.bilgisayar tekrardan normal açılış işlemi yapıyor.yanlış yaptığım yer neresi acaba


_____________________________



 
42 Mesaj
26 Şubat 2012; 17:59:35 

ayrıca pc de şuan windows 7 kurulu.bunu vistaya çevirmek istiyorum.


_____________________________



 
42 Mesaj
26 Şubat 2012; 18:12:38 

quote:

Orijinalden alıntı: scorpion555555

ayrıca pc de şuan windows 7 kurulu.bunu vistaya çevirmek istiyorum.

merhaba,
windows 7 ultimate'e format atmak isitiyorum. gerekli bios ayarlarını yapmama rağmen windows başlarken format cd'sini okumayıp tekrar masaüstü açılıyor.
ayarlar resimdeki gibi, gözden kaçırdığım bişey mi var acaba

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
1 Mesaj
29 Mart 2012; 15:06:56 

Bişey sorucam Şu anda pcm xp . Bilgisayarımda çok fazla program resim müzik video falan filan var <.< Hızı gayet iyi. Son zamanlarda çok yavaşladı ve internet olmasına rağmen bilgisayarda çoğu zaman gözükmemeye başladı vsvs .. Bu yüzdende format atmam gerekli. Ama elimdede Vista format CD'si var

Vista CD'si 32 bit ( nedemekse )
YANİ KISACA


HIZIII XP'NİNKİ KADAR OLURMUU


 
66 Mesaj
1 Nisan 2012; 21:20:10 

quote:

Orijinalden alıntı: serrrrro

Çok sağol paylaşım için çok yararlı olucaktır.
Bilhassa bana

format nasıl atılır

Yanlız sana değil banada katkısı olacak hocam :)


_____________________________



1158 Mesaj
9 Nisan 2012; 17:46:50 

asus f3j kullanan var mı arkadaşlar



_____________________________



1158 Mesaj
11 Nisan 2012; 0:59:57 

şu format ne illet birşeymiş ya

lanet olsun dedim şu 2 günde

recovery 10 dakika da bitti sevindim derken

driver bile otomatik yüklendi derken

bir sürü update yapıyor microsoft tan

daha sp1 ve sp2 yüklenecek

ie 6 var şu an ve 9 a çıkmıyor sp2 olmadan

hakeza diğer bir sürü program da uyumluluk bakımından çalışmıyor bu sefer

sp2 bile sp1 yüklenmeden olmuyor ne dandik şeyse artık

bir de task manager de svchost.exe adında 12 tane dosya çalışıyor..virüs mü acaba
sözde format attım c biiraz hafifler dedim

hiçbir şey yüklü değil şimdiden 27 gb yer gitti


_____________________________



1361 Mesaj
13 Temmuz 2012; 20:13:07 

teşekkürler


_____________________________

Mustafa Kemal Atatürk - Kemalist
#BayrakŞereftir, Şerefsiz ne bilsin !



 
683 Mesaj
31 Ağustos 2012; 23:47:28 

Merhaba
usb cd rom'u en üste taşıdım entera basıyorum ama bir değişiklik yok ne yapmam gerekiyor.

teşekkürler


_____________________________

[font="Arial"]


35 Mesaj
1 Eylül 2012; 0:05:23 

Emeğine sağlık


_____________________________

AMD FX 6100 3.3 Ghz || 16 GB DDR3 1600 Mhz || 64 GB SSD - 1TB Samsung HDD || XFX HD 6870 256 Bit || Windows 7 Ultimate x64


180 Mesaj
14 Ekim 2012; 4:11:58 

Format atmakta acemi olanlar güzel bir anlatım.


_____________________________

______________________________________________

ASUS M5A78L-MLX | AMD ATHLON II X2 270 3.4 GHZ | TOSHİBA 320 GB 8MB 5400 RPM HARDDİSK | 8 GB KİNGSTON [2X4] RAM


180 Mesaj
14 Ekim 2012; 4:13:12 

iş görür


_____________________________

______________________________________________

ASUS M5A78L-MLX | AMD ATHLON II X2 270 3.4 GHZ | TOSHİBA 320 GB 8MB 5400 RPM HARDDİSK | 8 GB KİNGSTON [2X4] RAM


 
2 Mesaj
21 Aralık 2012; 21:58:45 

mrb
vista format atıcam ama boot dosyasına giripi cd/dvd en üst kısıma getiriyorum fakat bir türlü formata başlamıyor bir şeyi eksik yapıyorum sannırım yardımcı olabilirmisiniz??


_____________________________



 
2 Mesaj
21 Aralık 2012; 22:00:59 

boot da cd/dvd kısmını üst kısma getiriyorum ama formata başlamıyor ?neden böyle oluyor yardımcı olabilirmiisniz?


_____________________________



122 Mesaj
6 Şubat 2013; 12:48:20 

çok yararlıbir konu


_____________________________

imza yok parmak bassag


1315 Mesaj
18 Mayıs 2013; 11:09:40 

quote:

Orijinalden alıntı: enissuezen

ya arkadaslar bende 1 le 2. resim gözükmüyor vista formatina nasil baslaya bilirim bi yardimci olurmusunuz cd si war

1.Resim

2.Resim

Bu mesajda bahsedilenler: @enissuezen


_____________________________



1848 Mesaj
18 Temmuz 2013; 15:18:48 

Vista Cd si ve kurtarma dvd lerim var ama Laptopta dvd rw bozuk olduğu için hiçbir şekilde çalıştırmıyor. Dvd olmadan format atabilmek mümkün müdür


_____________________________


F.C. INTERNAZIONALE MILANO 1908


●1 Handanoviç| ●2 Jonathan | ●4 Zanetti (c) |●5 Jesus | ●6 Andreolli | ●7 Belfodil | ●8 Palacio | ●9 Icardi | ●10 Kovaçiç | ●11 Ricky | ●12 Castellazi | ●13 Guarin | ●14 Campagnaro | ●16 Mudingayi | ●17 Kuzmanoviç | ●19 Cambiasso | ●20 Obi | ●22 Milito | ●23 Ranocchia | ●25 Samuel | ●26 Chivu | ●30 Carrizzo | ●31 Pereira | ●33 D'Ambrossio | ●55 Nagatomo |

●Forumdaki Inter'lilerin Buluşma Noktası -> Tıkla


 
3 Mesaj
18 Temmuz 2013; 15:33:43 



_____________________________

Sayfa:   <<     1 2 3 4 5 [7]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Teknik Yardım » VİSTA Format Nasıl Atılır ? Resimli Anlatım..
Sayfa: <<     1 2 3 4 5 [7]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.672