- x
Keşiş örümceği ısırığı (+18) Aman dikkat!
188 Cevap40431 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1] 3 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
2134 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:37:31 

0

2.gün
0

9. gün
0

11. gün
0

38. gün
0


tanımı= Kahverengidir
Zehir lokal, şiddetli doku hasarına neden olur
Lokal gangren hemen ted edilmezse ülser oluşur
Isırık başta ağrısız fakat saatler içinde ağrılı hal alır.
Spesifik antivenin yoktur
Tedavi temel desteklidir

örümcek soktuktan sonra 3. gün
0

4. gün
0

5. gün
0

6. gün
0

9. gün
0


BU ÖRÜMCEĞE DİKKAT !!!

BROWN RECLUSE ÖRÜMCEĞİ BİR DİĞER İSMİYLE KAHVERENGİ KEŞİŞ ÖRÜMCEĞİNİN SOKMASI KORKUNÇ SONUÇLAR DOĞURUYOR. ÖZELLIKLE ÇOCUKLARI UZAK TUTUN.
GÖRDÜGÜNÜZDE HEMEN ÖLDÜRÜN....
ÖRÜMCEK SOKTUGUNDA YUMURTALARINI BIRAKIYOR VE IÇTEN IÇE ETINIZI YEMEYE DEVAM EDIYOR.
NOT: ANKARA'DA BU TÜR VAKALARA RASTLANMIŞ iğrençti değil mi

0


ALINTIDIR



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gordon01 -- 15 Ağustos 2008; 1:01:36 >


_____________________________

Dahili Bileşenler: Intel Core i7 4770K || Cooler Master Nepton 280L || MSI Z87 MPOWER MAX || G.Skill RipJaws 2x4GB DDR3 1866Mhz || Sapphire R9 280X TOXIC 3GB DDR5 || Samsung 840 EVO 250GB || Seagate 1TB Barracuda || Corsair AX760i 760W || Creative Sound Blaster Z || Pioneer DVR-S21FXV DVD-RW ||3x Cooler Master JetFlo 120mm ||3x Corsair AF140 LED
Harici Bileşenler: Corsair Obsidian 750D || Asus 23" VX239H IPS LED || Logitech G710+ || Logitech G602 || Edifier C2XD 53W RMS Optik || Asus RT-AC68U 1900Mbps || NetMASTER CBW-383Z4 || Creative EVO ZX || Lexmark MS510DN Mono Laser

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ağustos 2008; 22:39:29 

hocam naptın ya.şu an ayaklarım sandalyede yazıyorum


 
1830 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:41:28 

kaldır şu resimleri beeee...


_____________________________

AÇIM DİYE AĞLAMA; MARKETLERİ YAĞMALA...
Ana sevri, ana arabi. Ana arabi ah yaniyyali...



10096 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:41:46 

Son resimdeki ne ya


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ağustos 2008; 22:43:13 

son resimde 2 tane örümcek var tek bi örümcek sanmayın


 
1531 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:43:19 

Son resimde 2 tane böcek var.


_____________________________



256 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:43:23 

Son resim Irak'ta Amerika'lı askerlerin karşılaştığı tehlikeleri göstermek amaçlı bayağı bir zaman önce çekilmişti.


_____________________________



1931 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:44:03 


quote:

Orjinalden alıntı: gordon01


0


ALINTIDIR


bunun ne olduğunu biliyormusunda koymuşşun buraya


_____________________________



266 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:45:05 


quote:

Orjinalden alıntı: Jr.MaD

son resimde 2 tane örümcek var tek bi örümcek sanmayın


onun teki yeter ulen


_____________________________



10096 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:46:46 


quote:

Orjinalden alıntı: silence_shoot




onun teki yeter ulen


Birisinin boyutu 1 karış


_____________________________



44 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:47:29 



_____________________________

FenerbahçeAşktır!!!


 
203 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:51:07 

yav gösterilecek resimmi bu.Sağa sola bakmaya başladım tırsıntıdan


_____________________________


Türk ve Osmanlı Tarihi Kulübü


869 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:52:40 

sanırsam o bir akrep çeşidi. son resimdeki yani. birde şu var. ilk resimde 38. günde berbat durumda ısırılan kişi. 38 güne gelesiye kadar tıbbi olarak bişi yapılamıyor mu da adam perişan duruma gelmiş.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tauris -- 14 Ağustos 2008; 22:52:36 >


_____________________________

Bi cinnet herşeyi halleder.

Klansavasları - w6,w9


 
2134 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:55:59 

Son resimdeki Amerikan askerlerinin yanında olanı sildim bana da şüpheli gibi geldi sonradan, fazla büyükler sanki.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gordon01 -- 14 Ağustos 2008; 23:01:58 >


_____________________________

Dahili Bileşenler: Intel Core i7 4770K || Cooler Master Nepton 280L || MSI Z87 MPOWER MAX || G.Skill RipJaws 2x4GB DDR3 1866Mhz || Sapphire R9 280X TOXIC 3GB DDR5 || Samsung 840 EVO 250GB || Seagate 1TB Barracuda || Corsair AX760i 760W || Creative Sound Blaster Z || Pioneer DVR-S21FXV DVD-RW ||3x Cooler Master JetFlo 120mm ||3x Corsair AF140 LED
Harici Bileşenler: Corsair Obsidian 750D || Asus 23" VX239H IPS LED || Logitech G710+ || Logitech G602 || Edifier C2XD 53W RMS Optik || Asus RT-AC68U 1900Mbps || NetMASTER CBW-383Z4 || Creative EVO ZX || Lexmark MS510DN Mono Laser


 
358 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:58:00 

oha adam kendi bacağını mı kesmiş ilk resimlerde ne o la öyle


_____________________________



 
1277 Mesaj
14 Ağustos 2008; 22:59:15 

Tığstım


_____________________________



5729 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:00:38 

Ben merak ettim ama yaw niye sildin??..


_____________________________


PSN: SAVIARs
Gamertag: SAVIARs

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ağustos 2008; 23:02:51 

hiç sevmem su serefsiz hayvanları..hiç birseye de faydaları yok


923 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:03:30 


akrep falan değil.

camel spider yazın bulursunuz.Bir örümcek türü.

bu arada yukarıda bahsedilen örümceğin anavatanı avustralya diye biliyorum ben


_____________________________



220 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:05:56 

inanmıyorum o resimler ne yaa


_____________________________


( BARIŞ AKARSU - SENİ UNUTMAYACAĞIZ...! )


2693 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:07:44 

Bana bi tane soksa hayata küserim


_____________________________


"357.Dönem (Kasım 2014) Kısa Dönem - Yedek Subay Adayları"
_


923 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:08:30 

http://frankeyc.blogspot.com/2007/07/that-one-big-spider.html

evdeki duvar saatinin arkasını kontrol edin..


_____________________________



748 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:12:39 

resimdeleri gördükten sonra ayaklarımı yerden çekip odayı kontrole basladım


_____________________________


Moussa Sow #7


923 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:18:33 


bahsedilen örümceğin gerçek ismi :


Brown Recluse Spider

http://images.google.com.tr/images?ndsp=18&um=1&hl=tr&q=Brown%20Recluse%20Spider&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi


bu da ısırdığı hayvanlardan geriye kalanlar ; (midesi kaldıran baksın )


http://www.shagbarkridge.com/info/recluse.html


_____________________________



1129 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:19:06 

akşam nasıl uyuyacağım


_____________________________

Kılıçla herşeyi yaparsın ama üstüne oturamazsın
Talleyrand


1348 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:21:11 


quote:

Orjinalden alıntı: gecomert

http://frankeyc.blogspot.com/2007/07/that-one-big-spider.html

evdeki duvar saatinin arkasını kontrol edin..


oha bunu öldürmek için silah lazım artık
terlikle vurmayla ölcek bişeye benzemio

bide aman allahım yarabbim koru bizleri
o nasıl bir böcektir
araştırma yapıp görürsem indiririm aşşa.
apartmanları sık sık ilaçlatmakta fayda var


_____________________________

Translation and Interpreting Studies


815 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:21:16 



_____________________________




Türkler öldürülebilir, lakin mağlup edilemezler. Napoléon Bonaparte


 
1501 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:26:08 

FAKE


_____________________________



294 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:26:39 

bana pek inandırıcı gelmedi o ısırmalar ps olabilir büyük ihtimalle

ekleme:kesinlikle ps



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kobEren -- 14 Ağustos 2008; 23:26:09 >


_____________________________



 
2783 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:26:46 

OHA OHA.Bunlar ne ya.


_____________________________



967 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:28:19 

süper resimler, paylaşım için teşekkürler
ayrıca +18 lik o kadar bir şey de yok, alt tarafı bir örümcek nolacak

iyi ısırmış ama ha


_____________________________

Wacky waving inflatable arm-flailing tubeman!


3840 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:29:46 

Bak işte ya. Akşam akşam koymayın şöyle resimler gerçekten tırstım ya off


_____________________________

92

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ağustos 2008; 23:31:53 


quote:

Orjinalden alıntı: Me®t

Son resimdeki ne ya


kedidir o kedi


1643 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:34:04 



_____________________________



1682 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:39:58 

Ya Rabbi nelere kadirsin...

Gördüğünüz yerde sakın kahraman edalarına bürünüp öldürmeye falan çalışmayın kaçın kendinizi emniyete alın öyle saldırıya geçin ayrıca Türkiye de yaşıyormuymuş ki?Karşılaşan oldu mu? şeytan görsün yüzünü ya..


_____________________________

Attığım mesajlara cevap istiyorsanız Pm atınız


3915 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:42:46 

fake diyen yada o ısırıklar gercek değil diyen arkadaşlar bunlar gerçektir bir ben bi belgeselde izlemiştim birde aynı olayı kendim yaşadım bneimki bu kadar ağır değildi ama az kalsın bacağımı kaybediordumm örümceğin ısırdığı sol ayağım 3 günde hayvan gibi şişti yürüyemz hale geldim ertesi gün hemen acile yattım acilde 2.gün örümceğin ısırdığı yere bi iğne soktular kahverengine benziyen bi sıvı akmıştı o gün bügündür evin neresinde böcük görürsem afetmem ezerim


_____________________________

Kaybetmek Oyunun Bir Parçasıdır...


269 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:47:18 

beyler dün buna benzer bir örümcek oldürdüm , bumudur bilmiyorum ama ince bacakları olan kocaman bişeydi? bir de bende efsun var işe yararmı acaba??


_____________________________

VETROPOL VETERİNER KLİNİĞİ ÇAYYOLU/ANKARA

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ağustos 2008; 23:49:48 

Yaw Bunlar Potoşop Be Yaw Hala Anlamadınızmı?


 
116 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:53:12 

Bizim bağda hep bu örümcekten görüyordum


_____________________________


THE SIMPSONS FAN CLUB


2022 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:58:02 


quote:

Orjinalden alıntı: DayWalker7

Bizim bağda hep bu örümcekten görüyordum


aman hacı dikkat et sonra senin bi tarafını görmeyelim bu resimlerde


_____________________________



 
2383 Mesaj
14 Ağustos 2008; 23:59:52 

Lan yapmayin orumcek fobisi var gozunu sevim


_____________________________



2751 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:01:41 

yaralar tamamı ile gercek belgeselde görmüştüm ama türkıyee varmı bılmıyorum tedavısı yokmu acaba fake degıl arkadaslar


_____________________________

Sana zarar verme maksadıyla insanların hepsi bir araya gelse,Allah’ın takdirinden başkasını yapamazlar.


1316 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:02:20 

geçen gün ormanda küçük bir çamagacı üzerinde gördük bunu. Gel bakalım dedik baaya bi baktık büyükdü ellemedik gittik.Ertesi gün geldik yine yerinde ne ağ ne kendisi yoktu birisi gelmiş bozmuş gitmişdi sanırım boyle 3 cm kadar aynı sarı renkdeydı. omudur acaabaaaaa


_____________________________



2750 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:04:31 


quote:

Orjinalden alıntı: |_ÖmeR_|

Bana bi tane soksa hayata küserim


Kaç tane soksa... Sokma adedi mi sokanın adedi mi


_____________________________



540 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:07:02 

Örümcek fobim var be , o ne


_____________________________



654 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:21:01 

Evet benim örümceklerim.. Varsa bi sorunu olan adresini versin örümceklerimi yolluyum


_____________________________




 
58 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:23:40 

tırstım valla


_____________________________



215 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:28:42 

Valla örümcekler peygamberimizi kurtarmış onları öldürmek günah derler ama hayatımda yılandan bile daha fazla korktuğum yaratıklardır gördüğüm yerde çiğner geçerim.


_____________________________

.


294 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:33:23 

ya yapmayın allah askına 2-3-4 ve bilhassa son resim kesinlikle fake kesinlikle ps


_____________________________



923 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:37:43 


quote:

Orjinalden alıntı: kobEren

ya yapmayın allah askına 2-3-4 ve bilhassa son resim kesinlikle fake kesinlikle ps


yukarıda isim yazdık araştır bak.

ben çok daha kötü yaralar görmüştüm midem bulandı.

herşeyi ps yaptınız..


_____________________________



294 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:41:27 

quote:

Orjinalden alıntı: gecomert




yukarıda isim yazdık araştır bak.

ben çok daha kötü yaralar görmüştüm midem bulandı.

herşeyi ps yaptınız..




yaralar ps diyoruz hic aklın mantıgın basıyo mu bi ısırıgın o kadar derin yaralar yapacagına.ısırık bu iki tane diş geciyor sadece kepceyle komple eti söküp almıyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kobEren -- 15 Ağustos 2008; 0:40:04 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Ağustos 2008; 0:45:32 


quote:

Orjinalden alıntı: kobEren





yaralar ps diyoruz hic aklın mantıgın basıyo mu bi ısırıgın o kadar derin yaralar yapacagına.ısırık bu iki tane diş geciyor sadece kepceyle komple eti söküp almıyor

ısırıp koparmıyor zehirliyor


2286 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:47:06 

Off çok korkuyorum.Uyurken ağzıma falan kaçarsa,karnımda delik açarsa(ALLAH KORUSUN) ne yapacağım?


_____________________________


''Even if the morrow is barren of promises
Nothing shall forestall my return
To become the dew that quenches the land
To spare the sands, the seas, the skies
I offer thee this silent sacrifice''


923 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:48:41 

quote:

Orjinalden alıntı: kobEren





yaralar ps diyoruz hic aklın mantıgın basıyo mu bi ısırıgın o kadar derin yaralar yapacagına.ısırık bu iki tane diş geciyor sadece kepceyle komple eti söküp almıyor


nedesem bilemiyorumki..

kolay yolu seçip benim aklım mantığım basmıyor diyorum , işin içinden çıkıyorum sana hayatta başarılar diliyorum.

dipnot:dikkat edersen yara bir anda oluşmuyor günler içerisinde oluşuyor.Bil bakalım örümcek bunu nasıl beceriyor ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecomert -- 15 Ağustos 2008; 0:47:45 >


_____________________________



596 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:49:13 

ee bizim evde cıkıo bundan arasıra ...


_____________________________

T.C.
Selçuk Üniversitesi


541 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:49:41 

arkadaşlar geçen milliyet internet de gördüm amerikalı askerlerin elindeki örümceğin gerçek boyutu o kuşkunuz olmasın.


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


3344 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:51:15 

9.güne kadar adamın elini iyileştirememişler mi ?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


3915 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:51:37 


quote:

Orjinalden alıntı: kobEren





yaralar ps diyoruz hic aklın mantıgın basıyo mu bi ısırıgın o kadar derin yaralar yapacagına.ısırık bu iki tane diş geciyor sadece kepceyle komple eti söküp almıyor


ya dostumm önemli olan ısırması değilkii ozman akrep avını hiç ısırmıyor fakat kuyruğundaki bi iğneyi sağladığında insanı bile öldürüyor.. bu hayvanınkıde eti çürütüyorrr..bunun gibi hatta daha ağır yarlar veren hayvanlar varr


_____________________________

Kaybetmek Oyunun Bir Parçasıdır...


294 Mesaj
15 Ağustos 2008; 0:51:57 

quote:

Orjinalden alıntı: Tærık



ısırıp koparmıyor zehirliyor


abi son resime iyice bak bildigin kemik gözüküyor orumcek zehirini salgılarken yarım litrede asit falan salgılıyo galiba



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kobEren -- 15 Ağustos 2008; 0:50:48 >


_____________________________



131 Mesaj