Şimdi Ara

ELEKTRİKLİ BİSİKLET - MERAK EDİLENLER...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.988
Cevap
72
Favori
754.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar...

    Baktım ki bu elektrikli scooterlarla ilgili baya bi soru var.

    Böyle bir konu açıp, kararsız kalan arkadaşlara yardımcı olmak istedim.

    ..................................................................................................................................................

    Ben geçen sene yazın aldım, bu yaz sattım. Tam bir sene kullandığım "biselect" elektrikli scooterle ilgili izlenimlerim, deneyimlerim, tavsiyelerim.....

    İlk aldığınızda aküsünü full şarj yapıyorsunuz ve bu dolu batarya ile 50-60 km civarı yol katediyorsunuz...

    Ortalama 3000-4000 km civarı bi yol yaptığınız zaman akünün ömrü azalıyor ve tam performansını sergileyemiyor. Tam dolu şarj ile ortalama 20-30 km yapıyorsunuz....

    Ortalama 7000-8000 km civarı bi yol yaptığınızda akünün ömrü daha da azalıyor ve tam dolu şarj ile maxiumum 8-10 km yapabiliyor anca.

    Ne Yapmak lazım? Yeni akü almak lazım. En son sorduğumda (4 ay önce) yeni akü 300 YTL idi. (ŞU ANKİ GÜNCEL AKÜ FİYATI 380 /400 TL CİVARI) (14/07/2010)

    Servisinde mevcut. Elektro marketler de de bulabilirsiniz.

    Elektronikçilerde daha ucuza da akü var ama performansı daha düşük olacaktır...

    İstenirse ayrıca ikinci bir akü bağlanıp, araya anahtar koyularak yedek şarj konulabilir. Böylelikle 50 yerine 100 km yaparsınız.

    .......................................................................................................................

    Yaklaşık 1000 km ye gelince arka stop lambasının ampülü patladı ve hiçbir benzinli motorun ampülünü uyduramadık.değişik birşey yapmış elin oğlu.. Mecburen servisinden yenisini ( orjinalini) aldık (10 ytl + kdv)

    Yaklaşık 3000 km ye gelince arka fren balatası eskidi. (35 YTL + KDV)

    Yaklaşık 4000 km ye gelince arka lastik bitti. (30 YTL)

    Yine 4000 km civarında ön maşa (çatal) dibinden kırıldı. (35 YTL + KDV)

    Yaklaşık 5000 km ye gelince kontak yuvası parçalandı. Tek kontak yuvası satılmıyor.

    (kontak yuvası + oturak açma kilidi + akü kilidi ) üçü bir arada satılıyor. 20 YTL + KDV (hayret bu üçlü grup nasılda bu kadar ucuz olabilir diye şaşırmıştım ama bunu ucuz yapmışlar nedense)

    5000 km civarında orta ayaklık kırıldı. (yenisini almadım, yan ayaklıkla idare ettim. Fiyatıda muhtemelen 35 YTL + KDV dir.)

    Bir ara birader ayaklıktan düşürmüş. Ön göğüs çatlamış.. Yenisini sordum 35 YTL + KDV dediler. Almadım

    Yani elinizi attığınız parça için en az 35 YTL + KDV yi gözden çıkarın

    6000-7000 km ye gelince sağında solundaki ufak tefek civataların tırnakları kırılmaya başladı ( yani artık dökülmeye başladı )

    Kimlerin almasını tavsiye ederim???

    Bİr kere kullanacağınız alan rampa, engebeli, bozuk satıh, stablize yol olmamalı.

    Bu makine tamamen düz yol için tasarlanıp, narin kullanım için imal edilmiş. Zora hiç gelmiyor.

    Evinizle işinizin arası misal veriyorum 10-15 km...

    Akşam koyacan şarja.... Sabaha kadar dolacak (ortalama 5 saatte doluyor)

    Sabah binecen işine gidicen. Kilitleyecen, akşama kadar yatacak makine. Akşam binecen eve gelicen. Koyacan tekrar şarja. Sabah kadar duracak...

    Bu şekilde kullanırım, bu kriterler bana uyuyor diyorsanız... hiç vakit kaybetmeyin, alın derim....
    Dolmuş parasından kendi kendini amorti eder ve hor bile kullanmış olsanız, en kötü ihtimalle bu şekilde Bbir sene kullanırsınız. Ondan sonra bırakın satmayı, kaldırıp çöpe bile atsanız zarar etmezsiniz

    Kimlerin almamasını tavsiye ederim???

    Bir kere kullanacağınız alan rampa ise, engebeli ise, bozuk satıh ise, stablize yol ise hiç almayın.

    İş için kullanacak olanlar da almasın arkadaşlar....

    Mesela iş icabı ortasında malzeme, yük vs .... taşıyacaksanız, hiç başınızı ağrıtmayın, 50 cc lik bir honda today veya 90 cc lik TVS scooty pep + (alın binin babalar gibi. İkisininde vergisi yok.

    ( TVS hindistan malıdır, çok sağlam motordur. Kesinlikle çin malı değildir. Kendim kullanıyorum. 2005 de aldım 3 yıl oldu, dördüncü seneye girecek. 30.000 km ye geldi daha yeni ce hafiften şıkırdama başladı motordan.)

    Dediğim gibi iş icabı kullanacak olanlar almasın arkadaşlar.

    Tamirciymiş, tüpçüymüş, sucuymuş, kırtasiyeymiş, kuryeymiş, kasapmış... vs bu makine yük taşımak için hiç de uygun değil kesinlikle.

    Yük taşımaya uygun olmadığı gibi ,sürekli kullanım içinde uygun değil. Yani şarjı doldurup hiç durmadan kısa aralıklarla durarak 50 km yapıp şarjı bitirip, tekrar doldurup (yada yedek batarya ile ) yola devam edip sürekli kullanırsanız da çabucak dökülür.

    İşçilik namına hiçbirşey yok. Malzeme kalitesi de ortada

    Çok kibar, çok narin kullanmak gerekiyor.

    Rampa yukarı çekmez. Düz yolda fena sayılmaz. İlk kalkışı çok zayıf ama kalktıktan sonra yavaş yavaş toparlıyor kendini.

    Çok ufak rampaları çıkabilir ama motorun çok zorlandığını gayet rahat hissedersiniz. Motoru ne kadar zorlarsanız, hem akünün hemde motorun ömrü zayıflar.

    İlk çıkanları için ( 250 KW ve altı) plaka ve ehliyet istemiyorlardı. Şimdi yeni çıkan bazı modeller (250 KW dan yukarı olanlar) için plaka zorunlu. Ama ehliyet istemiyorlar diye duydum.

    İlerleyen zamanlarda ne olur bilemem. Belki ehliyet de isteyebilirler yada onun için ayrı bir ehliyet sınıfı çıkarabilirler. Burası Türkiye

    Bu konu ile başka merak ettiğiniz varsa sorabilirsiniz.

    quote:

    21 Nİsan 2011 edit:

    Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından yayınlanan yönetmelikle elektrikli bisiklet sürücülerine ehliyet ve kask zorunluluğu getirildi. 81 il emniyet müdürlüklerine gönderilen yönetmelikte ehliyetsiz yakalanan elektrikli bisiklet sürücülerine ceza kesilmesi istendi.


    Emniyet Genel Müdürlüğü'nün 15 Nisan günü yayınladığı yönetmelikte, "Hızı 25 km/saat üzeri ve gücü 250 W üzeri elektrikli bisikletler ile hızı 25 km/saat altı ve gücü 25 W altı elektrikli bisiklet sürücülerinin 'A1' sürücü belgesi sahibi olmaları, koruyucu başlık takmaları zorunlu olup, 'A1' sürücü belgesi bulunmadan bu tür araçları kullananların 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu'nun 36. maddesinde, 'Motorlu araçların, sürücü belgesi sahibi olmayan kişiler tarafından karayollarında sürülmesi ve sürülmesine izin verilmesi yasaktır' hükmü doğrultusunda cezai işlem yapılacaktır. Koruyucu başlık takmayanların ise 78. maddeye göre cezai işlem uygulanacak" dendi.

    81 İL EMNİYET MÜDÜRLÜKLERİNE GÖNDERİLDİ

    Yönetmelikte ayrıca 15 yaş üstü elektrik bisiklet sürücülerinin A1 sürücü belgesi alma zorunlu olduğu belirtildi. 15 yaşından küçük çocukların bu araçları karayollarında kullanması halinde 5326 sayılı kabahatler kanununa göre işlem yapılacağı açıklandı. Emniyet yetkilileri ehliyeti olmayan elektrikli bisiklet sürücülerini ehliyet alıncaya kadar bu tür araçların kullanmaması konusunda uyarıda bulundu.

    Kaynak:http://www.haberturk.com/yasam/haber/622892-bisiklet-suruculerine-zorunlu-ehliyet


    Konuyu ilk açtığımda son cümle olarak, "İlerleyen zamanlarda ne olur bilemem. Belki ehliyet de isteyebilirler yada onun için ayrı bir ehliyet sınıfı çıkarabilirler. Burası Türkiye " demiştim. Bu da oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dainesee -- 21 Nisan 2011; 9:14:18 >



    davut71 bu mesajı paylaştı




  • Kaldığım yerden devam etmek istiyorum.

    Elektrikli bisikletimin, 55km/h olan son hızını arttırabilirmiyim diye araştırma yaptım. Şunu öğrendim ki, elektrikli bisikletlerde bir hız kilit fişi oluyormuş. Bu jak, iki kabloyu birbirine bağlıyor, bu durumda bisiklet fazla hız yapmıyormuş. Bu bağlantı kesildiğinde ise bisiklet daha fazla hız yapmaya başlıyormuş. Kimi modellerde bu bağlantı direksiyonda, kimi modellerde koltuğun altında, kimi modellerde ise sadece elektronik beynin yanında oluyormuş. Benim bisikletimde ne direksiyonda, ne de koltuğun altında böyle bir kablo ve jak yoktu. Demek beyinden çıkan kablo demetinin içinde diye düşündüm ve bisikletimin elektronik beyninin olduğu kısmı bulup açtım. Resimler aşağıda.












    Yukarıdaki resimlerde görüldüğü üzre, hız kilidi fişi, sadece bir damar kabloyu birbirine bağlayan fiş. (Zaten bir damarı birbirine bağlayan fiş sadece bir tane var, diğer tüm fişler iki veya daha fazla damarlı kabloları birbirine bağlayan fişler.)
    Birinci resimdeki durum, bisikletin hız yapmadığı, ikinci resimdeki durum ise bisikletin biraz daha hızlı gittiği durum. Yani bu tek kabloyu ikiye ayıran fişi çıkardığımızda bisikletimiz az da olda daha hızlı gidecektir.

    Yukarıdaki resimler, bizzat kendi elektrikli bisikletimden çektiğim resimler. Ama yazık ki bu kısmı açtığımda bu malum fişin zaten çekik olduğunu gördüm. Yani bu fiş çekik olduğu halede benim bisikletimin yapabildiği son hız 55km/h imiş. birde bu fişi takarak ne kadar hız yaptığını denedim bisikletim 45km/h i geçmedi. Biraz hayal kırıklığına uğdadım açıkçası. :) Ama belki ileride elektronik beyin değiştirilerek daha fazla hız yapabilmek mümkün olabilir. Tabiki bunun için bisikletimin motorunun da ne kadar bir potansiyeli varmış onu da bilmem gerekiyor. Ama nasıl öğreneceğimi bilmiyorum. Neyse. Araştırmaya devam edeceğim inşallah. Bir şeyler öğrendikçe de burada paylaşmaya devam edeceğim inşallah.
    Kaldığım yerden devam etmek istiyorum.

    Elektrikli bisikletimi satın aldığım bayi, ilk şarj etme süresinin 12 saat olması gerektiğini, daha sonraki şarj süresinin ise adaptördeki yeşil ışığın yanmasıyla sona ermesi gerektiğini söylemişti. Bu arada 15-20 saat gibi uzun süre bisikletimi şarjdan çıkarmazsam akülerin şişeceğini ve bunun kullanıcı hatası olacağını ve garanti kapsamına da girmeyeceğini söyledi. Ben de dediğini yaptım ve ilk şarj ettiğimde 12 saat şarjda tuttum. Sonraki şarj
    sürelerinde, adaptördeki ışığın kırmızıdan yeşile dönmesini gözettim. Şimdiye kadar taşıtımı 5-6 kez şarj etmişimdir ve kırmızı ışığın yeşile dönmesi, yani şarj süresi yaklaşık 10 saat sürüyor.

    Elektrikli bisikletimi şarj ederken ne kadar elektrik enerjisi harcadığını da test ettim. Ben de prize takılan bir watt metre var. Watt metreyi duvardaki prize taktım, adaptörün fişini ise watt metre nin üzerindeki prize taktım. Adaptörün ortalama 217 watt güç harcadığını gördüm. (ilk taktığımda 203 watt çekerken 5 saat sonra 236 watt güç çekiyordu. ) Aradan 9,5 saat geçtikten sonra adaptörün çektiği gücün 100 watt a düşmüş olduğunu gördüm ve bu değer git gide azalıyordu. En son adaptörün yeşil ışığının yandığında çekilen gücün 10 watt olduğunu gördüm. Buradan şu kanaat bende oluştu. Elektronik beyin, aküler şarj olduktan sonra gücü muhtemelen kesiyor. Ama bundan kesinlikle emin de değilim... Sonuç olarak watt metre toplam çekilen güç olarak 2,17 Kw/h güç okudu. Elektriğin 1kw/h ücreti vergiler hariç 28 kuruş imiş. Vergiler ve TRT payı gibi bindirmeler dahil 42 kuruş oluyormuş. Yani 0,42 x 2.17 = 0.91 hesabına göre benim 3000watt gücündeki elektrikli bisikletimin şehir içinde ortala 45km yol kat etme maliyeti 0,91 TL.
  • http://www.youtube.com/watch?v=-ZfueVHVnkI

    Buda Elektrikli Motorlarin Babasi, Ama videonun sonu!!!
  • slm size bir şey sormak istiyorum ben 12 yaşındayım annemden bir motor almak istedim elektrikli sizin dediğinizin değişiğinden 3 tekerlekli anneme sordum tamam dedihttp://www.arora.com.tr/elektrik.html bu sayfadaki TDR601i SZ modelli motoru alacağız ben bunla trafiğe çıkabilirmiyim polis görürse kızarmı özellikleri iyimi bizim burası taşlık yağmur var her yer çamur yokuş felanda var yokuş çıkmam gerekebilir tek süreceğim bunu ben kullanabilirmiyim polis kızarmı yokuş çıkarmı denge sorunu olmaz kullanırım 3 tekerlekli çünkü şimdiden teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanadana01

    slm size bir şey sormak istiyorum ben 12 yaşındayım annemden bir motor almak istedim elektrikli sizin dediğinizin değişiğinden 3 tekerlekli anneme sordum tamam dedihttp://www.arora.com.tr/elektrik.html bu sayfadaki TDR601i SZ modelli motoru alacağız ben bunla trafiğe çıkabilirmiyim polis görürse kızarmı özellikleri iyimi bizim burası taşlık yağmur var her yer çamur yokuş felanda var yokuş çıkmam gerekebilir tek süreceğim bunu ben kullanabilirmiyim polis kızarmı yokuş çıkarmı denge sorunu olmaz kullanırım 3 tekerlekli çünkü şimdiden teşekkür ederim


    dostum
    bu yasta merak salman cok guzel.

    bununla trafige cikarsin. polis gorurse kizamaz zira ehliyet gerekmiyor herkes surebilir fakat artik plaka gerekiyor plaka cikarma isleri var bence sacma uygulama.
    arkadasinda yazdigi gibi yokus-bayir camur tas pek gelmiyor nazik alet.

    bence kisa surede hevesini alirsin hosuna gitmemeye baslar cunku
    benzinli arac gibi degil cok gucsuz.
    bunun yerine iyibir bisiklet alabilirsiniz oyle bisikletler varki bunlari 10a katlar
    bisikleti surmek ayri bir keyiftir
    yokuslarda yatarsin tipki motor gibi ama 3tekerlekle yatamazsin.

    son diyecegim guzel bir bisiklet almaya calis cunku bu aletler iyi degil. 17yasina girdinmi ehliyetinde cikar guzel bir benzinli motor alirsin 2.el cok ucuz ve temiz motorlar var kendini gelistirdikce iyisini alirsin.
    saygilar




  • Abisi, topiği baştan sona dikkatlice okumanı taviye ederim.

    Plakaya gerek yok. Trafiğe çıkar.

    Aldırabilirsen, bu linkteki, " D1" modelinden aldır derim. Yanlış hatırlamıyorsam şu anki fiyatı 2000 TL civarı olması lazım. Belki 500 TL fazla verirsin ama kafan daha az ağrır. ( bak Kafan ağrımaz demiyorum dikkatini çekerim. Daha az ağrırı diyorum. Ne demek istediğimi anlamışsındır sanırım. )


    http://www.biselect.com.tr/

    **********************************************************************************

    Yani demek istediğim ; Elektrik motoru, komple arka jantın göbeğinde olan modellerden değil de, arka jantın kenarında, jantdan bağımsız, extradan, sökülüp takılabilen motor tipi olanlardan alırsanız, daha performanslı olur.

    Ama senin dediğin gibi, 1000 / 1500 TL gibi bir bütçe ayırdılarsa, üzgünüm ki fırçalı tip motor ( yani jantın göbeğinde, jantla bitişik olan ) olacaktır. Benim sana tavsiye ettiğim tip motoru olanlar, 2000 TL civarı.




  • http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-segway-sehir-bisikletleri-motorlu-bisiklet-dunya-lideri-amerikan-skyhawk-starfire/detay

    Alın bundan bir tane rahat edin derim bu aralar ilgilenmeye başladım üstelik ehliyet felanda gerekmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unicorn13

    arkadaşlar elektrikli bisiklet almak istiyorum.üniversitede okuyorum,okulum git gel 7-8KM falan..85 kiloyum.bana ne tavsiye edersiniz?ekobis maxi almayı düşünüyorum.Çünkü netten baktığımda herkes onu tavsiye etmiş.Sorun yaratır mı?Sürekli masraf yapmak zorunda kalırmıyım?Sürekli bozulur mu?Kafamda bir sürü soru işareti var..beni biraz aydınlatır mısınız?


    Dostum bana sorarsan sakın alma. Benim aldığım Asya Motor Asbis e-bisikletti ama sanırım piyasadakilerin aşağı yukarı hepsi aynı.
    Bu şöyle bir olay: bir bisiklet ile bir motorun ortasında kalan bir cihaz.Ne köy ne kasaba yani.İbre max. 40 gösteriyor ama sitesinde max 24 yazıyor.
    Çok yavaş gidiyor.Ya adam gibi bir bisiklet al yada adam gibi bir scooter.
    Ben aldığım zaman hayal kırıklığı yaşadım,hızdan dolayı.Sonuçta ilk motorum
    2-3 saat bindim test ettim falan dedim yok hacı bu olmaz Allahtan garantisini onaylatmak için servise götürmemişiz yoksa iade hakkım yanıyordu.
    Götürdük magazaya (evkur) ve benzinli bir motor ile değiştirdik.Şanslıyım
    Link:http://www.asyamotor.com.tr/content/view/56/1/

    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airsilver960 -- 5 Temmuz 2010; 19:11:12 >




  • http://www.yonjamotor.com.tr/5000w.html

    Adamlar 5000 wattlık model yapmışlar 115 km hız yapıyormuş ama fiyatı yazmıyor. Ötv indiriminden ötürü yeni fiyatları bekliyorlarmış. Fiyatı uygunsa alınabilir.




  • Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından yayınlanan yönetmelikle elektrikli bisiklet sürücülerine ehliyet ve kask zorunluluğu getirildi. 81 il emniyet müdürlüklerine gönderilen yönetmelikte ehliyetsiz yakalanan elektrikli bisiklet sürücülerine ceza kesilmesi istendi.


    Emniyet Genel Müdürlüğü'nün 15 Nisan günü yayınladığı yönetmelikte, "Hızı 25 km/saat üzeri ve gücü 250 W üzeri elektrikli bisikletler ile hızı 25 km/saat altı ve gücü 25 W altı elektrikli bisiklet sürücülerinin 'A1' sürücü belgesi sahibi olmaları, koruyucu başlık takmaları zorunlu olup, 'A1' sürücü belgesi bulunmadan bu tür araçları kullananların 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu'nun 36. maddesinde, 'Motorlu araçların, sürücü belgesi sahibi olmayan kişiler tarafından karayollarında sürülmesi ve sürülmesine izin verilmesi yasaktır' hükmü doğrultusunda cezai işlem yapılacaktır. Koruyucu başlık takmayanların ise 78. maddeye göre cezai işlem uygulanacak" dendi.

    81 İL EMNİYET MÜDÜRLÜKLERİNE GÖNDERİLDİ

    Yönetmelikte ayrıca 15 yaş üstü elektrik bisiklet sürücülerinin A1 sürücü belgesi alma zorunlu olduğu belirtildi. 15 yaşından küçük çocukların bu araçları karayollarında kullanması halinde 5326 sayılı kabahatler kanununa göre işlem yapılacağı açıklandı. Emniyet yetkilileri ehliyeti olmayan elektrikli bisiklet sürücülerini ehliyet alıncaya kadar bu tür araçların kullanmaması konusunda uyarıda bulundu.

    Kaynak:http://www.haberturk.com/yasam/haber/622892-bisiklet-suruculerine-zorunlu-ehliyet








  • Bu başlık altında konu biraz dağılmış durumda ama yine de birkaç noktaya hemen açıklık getirelim.

    Ehliyet gerekli midir?

    Evet çıkarılmış olan en son yönetmelik ve trafik yasasının tanımlamalarında değişiklikler nedeni ile ehliyet gerekmektedir, bakınız e-bisiklet-dunyasi. Ama pedala sahip olan ve hızı 25 kilometrenin altında bulunan elektrikli bisiklet kullanıcıları kendilerine kesilen cezaları cezanın kesildiği ildeki sulh ceza mahkemesine başvurarak iptal ettiren birçok insan kullanıcı var. Ve bu davalar açacağınız davada örnek teşkil etmektedir. Yani ceza yemeniz halinde dava açıp bir miktar hukuki işlem ile uğraşarak bu kararı lehinize çevirebilirsiniz.

    Elektrikli bisiklet elektrik üretir mi?

    Buradaki (e-bisiklet-dunyasi)makaleye bakarak bunun mümkün olduğunu ama sınırları olduğunu ve temel fizik kuralları gereği harcanan enerjinin sadece bir miktarının geri dönüşüm ile kazanılabileceğini unutmamamız lazım.

    yeni yıla girmeden e-bisiklet-dunyasi.com da bu sıkıntılı ehliyet konusu ile bir makale eklemeyi düşünüyoruz.




  • Güzel modellll miss gibiii , ehliyette gerek yokkk


    http://www.stmax.com.tr/modeller.asp?id=4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sevenhillli

    Güzel modellll miss gibiii , ehliyette gerek yokkk


    http://www.stmax.com.tr/modeller.asp?id=4

    plakaya gerek varmı peki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CxCxCx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sevenhillli

    Güzel modellll miss gibiii , ehliyette gerek yokkk


    http://www.stmax.com.tr/modeller.asp?id=4

    plakaya gerek varmı peki?

    gerek yok , 240w ve 25km olduğu için ve pedallı olduğundan plakaya ve ehliyet gerke yok . nedenine gelince akü bittiğinde pedalla devam edilebildiğinden dolayı . tersini düşünen yada bilgisi olan bir arkadaş warsa lütfen paylaşsın .




  • Yonja Motors anlaşılan büyük iddia ile girdiği piyasada kaput oldu. Ama bu güçteki elektrikli bisikletler e-bisiklet dünyasın'da. 2012 modeller de yüklenmeye başlandı siteye.
  • Arkadaşlar babam damacana su işi yapıyor. ehliyet alma şansı yok. o yüzden gerçek motor alamıyoruz zaten. mecbur bundan alacağız bir tane.http://www.motoraksesuarlari.com/product_info.php?products_id=471
    volta adında scootor görünümlü konu hakkında tecrübesi olan varsa yardımcı olursa şayet pek bir sevindirik olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasjn

    Arkadaşlar babam damacana su işi yapıyor. ehliyet alma şansı yok. o yüzden gerçek motor alamıyoruz zaten. mecbur bundan alacağız bir tane.http://www.motoraksesuarlari.com/product_info.php?products_id=471
    volta adında scootor görünümlü konu hakkında tecrübesi olan varsa yardımcı olursa şayet pek bir sevindirik olurum.

    Kardeşim bu motorun yuki dünya yk05 modelini kullanıyorum taş gibi saglam 5 akü var 55km yol şehir içi gidiyor.karar sizin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YILDIZAVCISI

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasjn

    Arkadaşlar babam damacana su işi yapıyor. ehliyet alma şansı yok. o yüzden gerçek motor alamıyoruz zaten. mecbur bundan alacağız bir tane.http://www.motoraksesuarlari.com/product_info.php?products_id=471
    volta adında scootor görünümlü konu hakkında tecrübesi olan varsa yardımcı olursa şayet pek bir sevindirik olurum.

    Kardeşim bu motorun yuki dünya yk05 modelini kullanıyorum taş gibi saglam 5 akü var 55km yol şehir içi gidiyor.karar sizin.

    usta ehliyet soruyorlar mı? ruhsat plaka aldınız mı?




  • kız arkadaşım bu elekt.bisiklettenhttp://www.bisikletcim.com/urun/yuki-yk-05-dunya.aspx?ttype=Details#pt almak istiyor. o 45 ben 95 kiloyum. 2mizi birden çekermi? kaç hızla gidebilir ne kadar yol gidebilir full şarj ile?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.