Facebook'a girmiyor
35 Cevap357947 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
725 Mesaj
7 Ağustos 2008; 13:27:23 

Arkadaşlar dünden beri internetim bütün sitelere giriyor ama facebook'a girmiyor. Facebook'ta mı bir sorun var yoksa benim internetimden kaynaklanan mı? Öyleyse nasıl çözebilirim. Teşekkürler..


_____________________________

psn id (ps4); ciddiadam


3267 Mesaj
7 Ağustos 2008; 13:35:12 

facebook ta sorun yok
dns ini flush yap bi
Başlat>Çalıştır>cmd yaz
acılan yere " ipconfig /flushdns " yaz tırnaklar olmadan oyle bir dene olmassa dns adresini değiştir.


_____________________________



 
725 Mesaj
7 Ağustos 2008; 13:39:24 

Hocam hiç bir şekilde olmuyor. DNS'i opendns'ten açmıştım otomatik DNS sunucu al yaptım olmadı. Dediğin gibi başlat çalıştır yaptım yine olmadı..


_____________________________

psn id (ps4); ciddiadam


 
725 Mesaj
7 Ağustos 2008; 14:11:29 

Yok mu başka tavsiyesi olan


_____________________________

psn id (ps4); ciddiadam


6645 Mesaj
7 Ağustos 2008; 14:13:51 

Bendeki açıyorda ne oluyor sanki açana kadar canı çıkıyor çoooook yavaş bu Façebok.


_____________________________


LG G3

Aynı dili konuşan değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler. (Hz. Mevlana)



 
725 Mesaj
8 Ağustos 2008; 11:12:02 

Hala giremiyorum Facebook'a


_____________________________

psn id (ps4); ciddiadam


 
725 Mesaj
9 Ağustos 2008; 15:25:44 

İsyanım var ulan!!! Hala benim bilgisayarımda facebook açılmıyor ancak içeride ki bilgisayarda açılıyor. Benim bilgisayarımda DNS ayarları değiştirilmiş durumda onun için mi girmiyor diye DNS'i eski haline aldım hala giremiyorum!!!


_____________________________

psn id (ps4); ciddiadam


9157 Mesaj
9 Ağustos 2008; 16:03:34 

firefox'la dene veya ie ile dene eger ikisiylede denediysen aklima tek şey geliyor

facebook senı 'lamış


_____________________________

Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB


 
725 Mesaj
9 Ağustos 2008; 16:11:14 

O ihtimalide düşündüm ancak içeride ki bilgisayardan hala kendi oturumumu açabiliyorum. Ayrıca eğer 8-10 kez arka arkadaya yenile yaparsam arada Facebook'a girebiliyorum.


_____________________________

psn id (ps4); ciddiadam


 
725 Mesaj
9 Ağustos 2008; 19:21:28 

HijackThis kullanarak scan yaptım ve bulduğu herşeyi sildim böylece tekrar facebook'a girebiliyorum.


_____________________________

psn id (ps4); ciddiadam


1715 Mesaj
15 Ekim 2010; 20:53:36 

iyide hoca hijackthis virüs bulmuyo ki. regedit kayıtlarını tespit ediyo sitesinden analiz yapıp zararlıları siliyosun. arkadaşımdada girmiyor face analiz yaptım zararlıları sildim tık yok. Hala girmiyor denemediğimiz şey kalmadı.


_____________________________

Yazdıklarıma cevap verirken beni alıntılayın böylece mesajınızı görmüş olurum


 
1 Mesaj
3 Kasım 2010; 0:16:33 

Arkadaşlar lütfen banada yardım edin bende facebooka giremiyorum..bende hem explover hemde mozilla var ikisindede giremiyorum...exploverda adres ve şifreyi girdikten sonra yazı karakterleri değişiyo sola doğru yaslanıyo ve şöyle bi yazı çıkıyo:İstediğin Sayfa Bulunamadı...hemen aşağıda Ana Sayfaya Dön Önceki sayfaya geri dön yazıyo...bunu sebebi ne olabilir???mozilladada aynı şeyler çıkıyo...herşeyi denedim olmadı....DNS adresimi değştirdim yine olmadı lütfen allah rızası için bana da ayrdım edin


_____________________________



 
912 Mesaj
4 Şubat 2011; 13:09:12 

arkadaşlar bende facebook giremiyorum facebook sayfası geliyor fakat ne yaparsam yapım aynı şekilde kalıyor ordaki linklere tıklıyorum sayfa ayneen kalıyor yardım edebilirmisniz :?


_____________________________

Windows 7 Home Premium -- HP 630 Notebook PC
Intel(R) Celeron(R) CPU B815 @ 1.60GHz, 1600 Mhz, 2 Çekirdek, 2 Mantıksal İşlemci -- RAM 4,00 GB


saçmalama ayinlerim
www.ugurkaradeniz.blogspot.com


 
8 Mesaj
28 Ağustos 2011; 17:58:42 

up


_____________________________



 
1 Mesaj
8 Eylül 2011; 11:14:05 

arkadaşlar facebook 'um bozuldu ne oldu anlamadım giriş yapıyorum sadece sayfalarım görünüyor " anasayfa , profil , mesajlar " sekmesi yok sadece ayarlar ve çıkış var nasıl düzeltirim bi bilgisi olan lütfen yarım
baba_ufuk_355@hotmail.com
ufux51@hotmail.com
yardımmmmm


_____________________________



 
1 Mesaj
16 Eylül 2011; 21:57:22 

Bendede böyle sorun var, http://www.facebook.com yazarsam girmiyor fakat https://www.facebook.com yazarsam giriyor http değil https yazarak deneyin.


_____________________________



 
3 Mesaj
26 Eylül 2011; 16:14:29 

ya 2008de açılmış konuya şimdi yazmak istemezdim ama aynı sorundan bende de var ve çok acil onarmam gerekli bu sorunun çözümünü bilen biri varsa rica ediyorum yardım etsin


_____________________________

Dizlerimin üzerinde yaşamaktansa ayaklarımın üzerinde ölmeyi tercih ederim!..


 
2 Mesaj
1 Ekim 2011; 18:48:32 

ya bnde faceye girince reklmlar çıkıo ve sadece çıkış yap yazıo...profil,anasayfa fLn gzükmüo...nasıL düzelir..??


_____________________________



 
4 Mesaj
2 Ekim 2011; 10:38:32 

ARKADAŞLAR ÇÖZÜM YOLUNU BULDUM SONUNDA HERKEZ BURAYA BAKSIN ARKADAŞLAR ŞİMDİ SİZİN FACEBOOK A GİRERKEN ŞİFRENİZİ YAZDIKTAN SONRA ENTER A BASINCA

AYNI SAYFA KARŞINIZA ÇIKIYOR ŞİMDİ ARKADAŞLAR SOL ALT KÖŞEDEN SİSTEM TARİHİNİ 2007 YAPIN VE AYIDA ARALIK YAPIN BUNUN NEDENİ FACEBOOK SERTİFİKANIZIN BİT

MESİ YÜZÜNDENDİR O SERTİFİKAYI GERİ ALDIKTAN SONRA NORMAL İNTERNETTEN FACEBOOK A GİRİN ŞİFRENİZİ YAZIN SERTİFİKA HATASI YAZAR ONU GEÇ DEYİN FACEBOOK

AÇILMIŞTIR AYNI HATA OLURSA GENE GEÇ DİYİN TAKİ YENİ SERTİFİKA ÇIKARANA KADAR ÇIKARMAYIDA UNUTMAYIN HEPİNİZE İYİ FACEBOOK LAR DİLERİM SAYGILARIMLA

ÇAĞDAŞ ÇELEBİ


_____________________________



 
4 Mesaj
2 Ekim 2011; 10:42:44 

ARKADAŞLAR EKLEMEDİĞİM BİEŞYİ EKLİM SERTİFİKA ALMAK ŞÖYLEDİR SERTİFİKAYI ÜST WWW YERİNDE SOLDA SERTİFİKA HATASI DER ONAA BASIN SERTİFİKA AL DİYİP ALIN

SİSTEM TARİHİNİZİ ARTIK İLERİYE ALABİLİRSİNİZ +REP İ ESİRGEMEYİN HEPİNİZE İYİ FACEBOOK LAR MUTLU GÜNLER


_____________________________



 
4 Mesaj
2 Ekim 2011; 10:48:19 

EĞERKİ SİSTEM TARİHİNİ LERİ ALIRSANIZ VE FACEBOOK A GİRMESSE GİRDİĞİNİZ ZAMAN ALIRSINIZ YADA HEP ÖYLE KALIR SORUNSUZ GİRERSİNİZ


_____________________________



 
4 Mesaj
2 Ekim 2011; 10:50:37 

EĞERKİ SİSTEM TARİHİNİ İLERİ ALIRSANIZ VE GİRMESSE 2 ÇÖZÜM YOLUNUZ VAR FACEBOOK A GİRERKEN SİSTEM TARİHİNİ GERİ ALMAK YADA HEP GERİ KALMASI SİZ SEÇİN

+REP İ ESİRGEMEYİNNN


_____________________________



811 Mesaj
2 Ekim 2011; 17:08:25 

Ben Hala Giremiyorum Beyler.Tarihi Geri Alıyorum İleri Alıyorum Yine Giriyor Ama Tıkanıyor.Kesin Çözüm Yok mu


_____________________________

Ore no AnimeList


Shinigami ~ Hollow ~ Quincy ~ Full Bringer

Yüzünü ileri çevir!Korkudan kurtul!İleri bak ve ilerle!Asla oldugun yerde durma.Geri adim atarsan,yaslanacaksin;tereddüt edersen, öleceksin.
Bleach[Black&White]


 
2 Mesaj
2 Ekim 2011; 20:14:25 

ya soLt alt köşede sistem tarihi yok naıL buLcamm..??


_____________________________



 
3 Mesaj
15 Ekim 2011; 16:28:01 

Arkadaşlar hemen hemen bütün dediklerinizi yaptım ama şu tarih değiştirme olaynı pek anlıyamadım bir yardımcı olsanız????? http://img.donanimhaber.com/micons/m12.gif javascript:void(AddText(' '))javascript:void(AddText(' '))


_____________________________

Dizlerimin üzerinde yaşamaktansa ayaklarımın üzerinde ölmeyi tercih ederim!..


 
3 Mesaj
15 Ekim 2011; 16:29:32 

quote:

Orijinalden alıntı: mert333

DNS’lerde bir sorun olabilir.Eğer kullandığınız dns serverlarında sorun olabilir.

Ayrıca Facebook’un sadece sizde mi açılıp açılmadığını anlamak istiyorsanız aşağıdaki linke tıklayın.

http://bit.ly/plnbtg

gelen spam kodunu yazın

Eğer “It’s just you. http://facebook.com is up.” yazıyorsa sorun muhtemelen sizin bilgisayarınızdadır.

Ama yok “It’s not just you! http://facebook.com looks down from here.” yazıyorsa genel bir sorundur.

Arkadaşım bu sitelere güvenip vermeyin şifrenizi facebook'un taklidi bunlar facebook sayfanızı çalıyolar javascript:void(AddText(' '))


_____________________________

Dizlerimin üzerinde yaşamaktansa ayaklarımın üzerinde ölmeyi tercih ederim!..


 
64 Mesaj
19 Ekim 2011; 1:28:19 

quote:

Orijinalden alıntı: xxpNryldzxx

ya bnde faceye girince reklmlar çıkıo ve sadece çıkış yap yazıo...profil,anasayfa fLn gzükmüo...nasıL düzelir..??

arkadaşılar aynı sorun bende de var ya bu akşam oldu bir kaç arkadaşımın da başına geldi, nasıl düzeltebiliriz düzelince çözüm yolunu buraya yazalım lütfen


1856 Mesaj
10 Kasım 2011; 13:25:07 

yokmu bir yardım edecek


_____________________________

DH CEMİYYET-İ OSMÂNİYYE


49 Mesaj
13 Kasım 2011; 0:27:35 

DNS AYARLARINA SUNLARI YAZMANIZ YETERLİ

OTOMATİK SEÇENEĞİNİ DEAKTİF ETMELİ VE EL İLE AŞADAKİ GİBİ YAZINIZ

ÜST SUTUN:4.2.2.2
ALT SUTUN:4.2.2.1 HADİN KOLAY GELSİN


_____________________________



 
3 Mesaj
13 Kasım 2011; 19:00:12 

ya arkadaşlar bende de sorun var . ama sadece internet explorerde oluyor.daha yeni olmaya başladı.facebooka giriyorum facebookun sadece üst mavi kısımları gözüküyor.arama yeri felan varya işte oralar gözüküyor ama arama yapılmıyor.yazınca hem alta gelmiyor hem tıklayınca bişiler çıkmıyor.orda mesajlara felan tıklayınca bişi gelmiyor yani üstten gerisi full boş


_____________________________



398 Mesaj
14 Kasım 2011; 23:13:31 

quote:

Orijinalden alıntı: izdiham

DNS AYARLARINA SUNLARI YAZMANIZ YETERLİ

OTOMATİK SEÇENEĞİNİ DEAKTİF ETMELİ VE EL İLE AŞADAKİ GİBİ YAZINIZ

ÜST SUTUN:4.2.2.2
ALT SUTUN:4.2.2.1 HADİN KOLAY GELSİN

Kardeş böyle yapıp girince Face Çalınır mı Allah için doğruyu söyle


_____________________________



 
3 Mesaj
17 Kasım 2011; 18:13:27 

hala cevap veren yok mu of


_____________________________



 
1 Mesaj
26 Kasım 2011; 17:14:33 

ya arkdaşlar benim netim var facebooka girmeye çalışıyorum hata uyarısı alıyorum bunun nedeni ne olabilir acil lütfen


_____________________________



 
1 Mesaj
28 Kasım 2011; 13:52:08 

quote:

Orijinalden alıntı: sator021

ARKADAŞLAR ÇÖZÜM YOLUNU BULDUM SONUNDA HERKEZ BURAYA BAKSIN ARKADAŞLAR ŞİMDİ SİZİN FACEBOOK A GİRERKEN ŞİFRENİZİ YAZDIKTAN SONRA ENTER A BASINCA

AYNI SAYFA KARŞINIZA ÇIKIYOR ŞİMDİ ARKADAŞLAR SOL ALT KÖŞEDEN SİSTEM TARİHİNİ 2007 YAPIN VE AYIDA ARALIK YAPIN BUNUN NEDENİ FACEBOOK SERTİFİKANIZIN BİT

MESİ YÜZÜNDENDİR O SERTİFİKAYI GERİ ALDIKTAN SONRA NORMAL İNTERNETTEN FACEBOOK A GİRİN ŞİFRENİZİ YAZIN SERTİFİKA HATASI YAZAR ONU GEÇ DEYİN FACEBOOK

AÇILMIŞTIR AYNI HATA OLURSA GENE GEÇ DİYİN TAKİ YENİ SERTİFİKA ÇIKARANA KADAR ÇIKARMAYIDA UNUTMAYIN HEPİNİZE İYİ FACEBOOK LAR DİLERİM SAYGILARIMLA

ÇAĞDAŞ ÇELEBİ

ben senin dedigin yeri bulamadım


_____________________________



 
1 Mesaj
3 Aralık 2011; 15:59:59 

mrb arkadaşlar ben bi şirkette çalısıyom benim bilgisayarım yei geldi ben net e giremiyodum bundan sonra format attım şimdi internet e giriyo ama face ye giremiyom açılan site engellenmiştir yazı ağ da filtre var bunu nasıl kaldırırım yardım ederseniz çok sevinirim


_____________________________



 
164 Mesaj
3 Ocak 2012; 12:31:49 

Aynı durum bugün benimde başıma geldi.Modemini 5 dakika kapat sonra tekrardan aç sorun çözülüyor ben sorunu böyle çözdüm açıkcası.


_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.563