Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (232. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.920
Cevap
125
Favori
913.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 230231232233234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karatech

    Selam,
    Ilk olarak soğutma suyu eksik mi ona bakın. Su eksikse su haznesinde kapak etrafında su izi var mı kontrol edebilirsiniz. Eğer varsa araçta antifiriz yok yada özelliğini yitirmiştir. Her iki durumda kapak, su buharını dışarı tahliye eder. Ikinci ihtimal kapak bozulmuştur.
    Su izi yoksa aracı 2-3 kez fan açacak kadar rolantide çalıştırın. Gözle su hortumlarını ve radyatörü kontrol edin. Devirdaim pompası ve termostat baglantılarına da bakın. Umarım sadece kedilerin işidir.

    Dediginizi aynen deneyim hocam antifiriz falan hersey konulmustu sonrasinda 2500 km yol yaptim istanbula falan gittim
    Bugun yaklasik 500 ml su ekledim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -shadow-- kullanıcısına yanıt
    Gözle görünmüyorsa baktırın hocam, yolda bırakmasın, aracı kaldırınca belki görünür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karatech

    Gözle görünmüyorsa baktırın hocam, yolda bırakmasın, aracı kaldırınca belki görünür.

    hocam gözle görünüyor bugun baktım 2-3 yerde ıslaklık mevcut dediğim gibi ama arkadaşların dediği gibi terleme mi yoksa başka birşey mi orasını tam anlayamadım çok aşırı derecede su eksiltme yok dediğim gibi yaklaşık 3 bin km yol yaptım son kışlık bakımından sonra 500 ml su ekledim...
    yinede bir baktırmakta fayda var tabiki de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karatech

    Gözle görünmüyorsa baktırın hocam, yolda bırakmasın, aracı kaldırınca belki görünür.

    hocam gözle görünüyor bugun baktım 2-3 yerde ıslaklık mevcut dediğim gibi ama arkadaşların dediği gibi terleme mi yoksa başka birşey mi orasını tam anlayamadım çok aşırı derecede su eksiltme yok dediğim gibi yaklaşık 3 bin km yol yaptım son kışlık bakımından sonra 500 ml su ekledim...
    yinede bir baktırmakta fayda var tabiki de
  • -shadow-- kullanıcısına yanıt
    Eğer her 2 veya 3 bin kmde yarım lt ilave yapmanızı gerektiren bir durum varsa ihmal etmeden kontrol edilmesini sağlayın..hep tekrar ediyorum,kapalı devre çalışan soğutma sisteminde eksilme olmaması gerekir..motor tapalari,hortumlar,kelepçeler,devirdaim,genlesme kabı gibi noktalar kontrol edilmeli..radyatör dahi delinmiş olabilir..başıma geldi,radyatör delindi alüminyum kaynağı yaptirdim..hortum kelepçeler değişti cunku sertlesip bozulmuslardi..genlesme kabı degisti o da catlamisti..motor tapasi delinmişti,degistirmistim..iyice kontrol edilmeli..kolaylıklar dilerim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Eğer her 2 veya 3 bin kmde yarım lt ilave yapmanızı gerektiren bir durum varsa ihmal etmeden kontrol edilmesini sağlayın..hep tekrar ediyorum,kapalı devre çalışan soğutma sisteminde eksilme olmaması gerekir..motor tapalari,hortumlar,kelepçeler,devirdaim,genlesme kabı gibi noktalar kontrol edilmeli..radyatör dahi delinmiş olabilir..başıma geldi,radyatör delindi alüminyum kaynağı yaptirdim..hortum kelepçeler değişti cunku sertlesip bozulmuslardi..genlesme kabı degisti o da catlamisti..motor tapasi delinmişti,degistirmistim..iyice kontrol edilmeli..kolaylıklar dilerim..

    Anladim hocam tesekkur ederim hocam bu ara pek durumum yok da bu sekilde kullansam sorun acar mi surekli orayi da kontrol ederek binsem ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elbette gider böyle ama korkutmak gibi olmasınbir oörnek vereyim..yolda giderken iğne ucu kadar olan kaçak birden büyüdü ve siz farkına varana kadar su eksildi ve hararet yaptırdınız..bunu kimse istemez elbet,cok da vakit kaybetmeyin sürekli biniyorsaniz..
  • -shadow-- kullanıcısına yanıt
    Elbette gider böyle ama korkutmak gibi olmasınbir oörnek vereyim..yolda giderken iğne ucu kadar olan kaçak birden büyüdü ve siz farkına varana kadar su eksildi ve hararet yaptırdınız..bunu kimse istemez elbet,cok da vakit kaybetmeyin sürekli biniyorsaniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Elbette gider böyle ama korkutmak gibi olmasınbir oörnek vereyim..yolda giderken iğne ucu kadar olan kaçak birden büyüdü ve siz farkına varana kadar su eksildi ve hararet yaptırdınız..bunu kimse istemez elbet,cok da vakit kaybetmeyin sürekli biniyorsaniz..

    Anladim hocam cok dikkat etmek gerekiyor galiba ilginiz alakaniz icin cok tesekkur ederim alali 3 ay oldu bi bitiremedim derdini gerci masallahi var ama iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Palio otomatik nasıl acaba kullanan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Buji ve kabloları

    -Yağ filtresi ve yağ değişimi

    -Hava filtresi

    İşçilik dahil sanayide ne kadara değişir sizce? Ustaya pek güvenmiyorum.

    (2000 Palio 1.6 16v LPG li)

    Castrol yağ aldım, diğer malzemeleri de alsam kendim yağı, bujiyi vs değiştiremez miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parça fiyatı ve işçilik dahil 130-140 tl civarı tutar..eger eliniz yatkinsa karter tapasi da alıp kendiniz değiştirebilirsiniz..yag filtresi icin kelepçe lazım yoksa sokerken zorlanirsiniz..ama kolay isler bunlar..bir de buji anahtari lazım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Periyodik bakım için 50 tl alıyorlar , bence kendin uğraşma .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Periyodik bakım için 50 tl alıyorlar , bence kendin uğraşma .


    hocam 6 ay önce yağ bendendi , yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişimi için 50 tl verdim.

    @erdem09 hoca da 130-140 tl demiş, 50 tl az değil mi?
  • Arkadaşım ben işçilik demek istemiştim,3 ay önce periyodik bakım yaptırdım ,50 tl alıyorlar işcilik olarak ,parçayı zaten kendiniz alırsınız , genel kontrolleri de yapılır arka fren ayarı felan .bujilerede bakarlar gerekirse alırsın, kendin sökme kırılabiliyor.
    Parça fiyatlarını bilmediğim için ne kadar tutar bilemem , yağ olarak solenia kullanılıyor ,ayrıca numarasına dikkat ettinmi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk-34JD58 -- 14 Aralık 2014; 19:31:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Arkadaşım ben işçilik demek istemiştim,3 ay önce periyodik bakım yaptırdım ,50 tl alıyorlar işcilik olarak ,parçayı zaten kendiniz alırsınız , genel kontrolleri de yapılır arka fren ayarı felan .bujilerede bakarlar gerekirse alırsın, kendin sökme kırılabiliyor.
    Parça fiyatlarını bilmediğim için ne kadar tutar bilemem , yağ olarak solenia kullanılıyor ,ayrıca numarasına dikkat ettinmi.

    anladım hocam

    10w40 castrol koyuyorum ben
  • 10/40 yanlış olabilir 1.4 lerde kullanılıyor, kitapçığı varsa bir bak.
    Kaputu açınca aliminyum etiketler vardır, kullanılan yağlar yazıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk-34JD58 -- 14 Aralık 2014; 19:50:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    10/40 yanlış olabilir 1.4 lerde kullanılıyor, kitapçığı varsa bir bak.
    Kaputu açınca aliminyum etiketler vardır, kullanılan yağlar yazıyordu.

    sanayideki usta da 10w40 demişti ama kitapçığa bir bakayım

    bu arada bakım için 50 tl bile çok bence, taş attılar da koları mı yoruldu (sözüm 50 tl alan ustalara)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakan1581 -- 14 Aralık 2014; 19:57:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psykopat81

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Periyodik bakım için 50 tl alıyorlar , bence kendin uğraşma .


    hocam 6 ay önce yağ bendendi , yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişimi için 50 tl verdim.

    @erdem09 hoca da 130-140 tl demiş, 50 tl az değil mi?

    Yaklaşık olarak parça fiyatları şöyle olmalı tabii yanlış hatırlamıyorsam;buji 40 tl 4 adet..buji kablosu 25tl civarı..yag 4 lt 10w 40 50tl..yag filtre 10 hava filtre 15 tl civarı..toplam 135 tl gibi olması lazım..ben hesabı yaparken 30 tl işçilik koydum yag değişimi icin..fakat motor yağını koymamistim hesabın içine..yag fiyatları arasında en az 20-30lira oynuyor markadan markaya..yani 40tlyede 65-70 tlye de yag var 10 w 40..artı karter tapasi en az 3-5 tl vardir..buji lokmasi ve yag filtre kelepcesi de lazım..kendi isciliginizi yapacaksanız bu aparatlari edinmek gerek..bunlar nerden baksanız 40-50 tl vardir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karatech

    Selam,
    Ilk olarak soğutma suyu eksik mi ona bakın. Su eksikse su haznesinde kapak etrafında su izi var mı kontrol edebilirsiniz. Eğer varsa araçta antifiriz yok yada özelliğini yitirmiştir. Her iki durumda kapak, su buharını dışarı tahliye eder. Ikinci ihtimal kapak bozulmuştur.
    Su izi yoksa aracı 2-3 kez fan açacak kadar rolantide çalıştırın. Gözle su hortumlarını ve radyatörü kontrol edin. Devirdaim pompası ve termostat baglantılarına da bakın. Umarım sadece kedilerin işidir.

    http://www.hepsiburada.com/liste/stop-leak-radyator-catlak-tikayici-toz-made-in-usa-66120/productDetails.aspx?productId=otev66120&categoryId=26005
    hocam böyle birşey buldum hepsiburada da yorumlara bakılırsa herkes memnun siz ne dersiniz?
  • 
Sayfa: önceki 230231232233234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.