Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (196. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
10.921
Cevap
125
Favori
913.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fragman44

    Arkadaşlar 1 ay içerisinde aracımı satmayı planlıyorum 2005 model 1.2 8v 93000 km ateş kırmızısı mk3 kasa(yeni göğüs,yeni döşeme) dosta gidecek bir araçtır..henüz ilan vermedim forumdan arkadaşlara gitsin isterim.ilgilenen olursa pm den detaylar konuşulur..

    Bu sürede aracımı satabilirsem sizin aracı düşünürüm. Fiyat ne diyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabam 2006 model speedgear (otomotik vites) yokuş yukarı çıkarken 10km hızla ayak gazdan çekiliyken birden tam gaz veriyorum araba 500 devire gelince tekliyor neden acaba yardımcı olabilirmisiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak232334

    arabam 2006 model speedgear (otomotik vites) yokuş yukarı çıkarken 10km hızla ayak gazdan çekiliyken birden tam gaz veriyorum araba 500 devire gelince tekliyor neden acaba yardımcı olabilirmisiniz

    Kusura bakmayın ama siz kullanmayı bilmiyorsunuz derim
    Birden gaza yüklenirseniz bu tip araçlar gaz yemez ve tekler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak232334

    arabam 2006 model speedgear (otomotik vites) yokuş yukarı çıkarken 10km hızla ayak gazdan çekiliyken birden tam gaz veriyorum araba 500 devire gelince tekliyor neden acaba yardımcı olabilirmisiniz


    Günaydın...Aracınızı boşa alıp rölantide çalışırken ani gaz verdiğinizde de aynı sorunu yaşıyor musunuz? Şayet yaşıyorsanız, gaz kelebeği temizliği, ve buji ve buji kablosu kontrolü yaptırın.
    Eğer böyle bir sorun yoksa, uzak bir ihtimal ama aracınızı manuel konumda 1. viteste giderken aynı işlemi tekrarlayın. Aracınız 10km hızda vites kasnaklarının en alt seviyede olması gerekir.
    Kasnaklar başlangıç konumuna gelmekte gecikiyor olabilir. Arızayı manule 1. vites seçeneğinde de deneyin...
  • Palio kullanan arkadaşlar ilandaki araba ile ilgili görüşlerinizi belirtirseniz memnum olurum...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-78-bin-km-de-degisensiz-boyasi-tertemiz-1.6hl-2000-model-palio-170407928/detay

    Birde bu var arkadaşlar...

    İkisinde de klima yok...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-sahibinden-2001-hl-tertemiz-orjinal-99%2C000-km-de-muayenesi-yeni-170498250/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fox River -- 5 Temmuz 2014; 22:01:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fox River

    Palio kullanan arkadaşlar ilandaki araba ile ilgili görüşlerinizi belirtirseniz memnum olurum...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-78-bin-km-de-degisensiz-boyasi-tertemiz-1.6hl-2000-model-palio-170407928/detay

    Birde bu var arkadaşlar...

    İkisinde de klima yok...

    12000 tl param var pazarlık ile biraz fiyatı kırdırabilirim... biraz da borçlanmam gerekecek sanırım :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-sahibinden-2001-hl-tertemiz-orjinal-99%2C000-km-de-muayenesi-yeni-170498250/detay

    İlan no: 169321488 birde buna bakın. Benim aracım, 12000 den kalanı 500+500 olarak 2 taksit yaparım ödersiniz.

    Bu yaştaki araçların 73-99 bin km de kalması mümkündeğil. İlanlarda km lerini öyle yazmışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 5 Temmuz 2014; 19:42:31 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fox River kullanıcısına yanıt
    Her iki araçda fotoğraflardan görüldüğü kadarı ile temiz ve diri duruyor. Fıstık yeşilinin içide ldukça temiz direksiyon simidi, vites kolu,elfren tabancası, koltukları vs gayet iyi ve deformasyon yok buda km tespiti yapılırken bkılan bazı unsurlardan biridir. Yakından görüp, baktırıp öyle karar verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    Her iki araçda fotoğraflardan görüldüğü kadarı ile temiz ve diri duruyor. Fıstık yeşilinin içide ldukça temiz direksiyon simidi, vites kolu,elfren tabancası, koltukları vs gayet iyi ve deformasyon yok buda km tespiti yapılırken bkılan bazı unsurlardan biridir. Yakından görüp, baktırıp öyle karar verin.



    teşekkür ederim...

    peki fiyat olarak pahalı mı yoksa alınabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fox River

    quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    Her iki araçda fotoğraflardan görüldüğü kadarı ile temiz ve diri duruyor. Fıstık yeşilinin içide ldukça temiz direksiyon simidi, vites kolu,elfren tabancası, koltukları vs gayet iyi ve deformasyon yok buda km tespiti yapılırken bkılan bazı unsurlardan biridir. Yakından görüp, baktırıp öyle karar verin.



    teşekkür ederim...

    peki fiyat olarak pahalı mı yoksa alınabilir mi?

    Şuan piyasalarını pek bilmiyorum, siz araç alacağınız için illaki gözlermleme yapmışsınızdır. Netdeki fiyatların 1000 tl altı gibi gidiyor normal şartlarda araçlar, fakat ikiside temiz ve diri görünüyor, mnillet çok temiz ve orijinal araçlara değerinden fazla ister.

    Yüksek hız ve performans pek önemli değilse 2,3 yaş genç 1.2 16v araçları da gözde geçirin derim.
  • tunc52 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim...

    1.2 16v araçlara da bakıyorum

    birde hyundai 1.3 ls - lx modellerinede bakıyorum... karar vermek gerçekten zor...

    klima olunca 1.2 16v nasıl etkileniyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fox River

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2001-model-palio-boncuk-gibi-116.ooo-km-de_orjinall_klimali-170698012/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-zirve-otomotiv-den-2001-klimali-orjinal-137.000-km-lpg-li-palio-168711132/detay

    nasıl sizce... 1.2 kullanan biri olarak yorumlarınız...

    Sizin baktıklarınız 1.2 8v benim kullandığım 2002 ile aynı. Klimayı açtığınızda Lpg de çekişden biraz düşüyor. Benzide araç boşken pek birşey farketmiyor zira araç dolu ve rampalarda klima çekişden düşürüyor. Aracı kullandınızmı bilmiyorum fakat 1.2 8v olsun 16v olsun kalkışta bayağı seriler.

    Size 1.2 16 V tavsiyemin sebebi 8V lere nazaran daha az yakar ve yüksek hızlarda hızlanması daha iyidir. misal 1.2 8v 5 vites 3000 devirde 90,95 km hız yaparken 16V ler aynı devirde 110 km hız yapıyor, buda hem yakıt ekonomisi hemde daha az motor sesi anlamına gelir.

    Piyasayı pek bilmiyorum fakat 2001 model araç için 14.000 nekadar mantıklı kararını siz verin. Gri olan araç 1.2S mavi ise 1,2 EL modelidir bilginize.
  • arkadaşlar 2005 dizel palio'm var 3 ay önce aldım ilk arabam. geçen hafta akü söküldü marş motoru arızasından dolayı ve teyp kod istiyor ne eski sahibi biliyor ne de ben. servisi aradım kodu girmek için 35 tl para istediler benim için çok. yardımcı olabilecek arkadaş var mı nette bir çok kodu denedim olmadı. veya teybi kırdırıp bundan kurtutlabilir miyim bana daha ucuza gelir mi? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekpro

    arkadaşlar 2005 dizel palio'm var 3 ay önce aldım ilk arabam. geçen hafta akü söküldü marş motoru arızasından dolayı ve teyp kod istiyor ne eski sahibi biliyor ne de ben. servisi aradım kodu girmek için 35 tl para istediler benim için çok. yardımcı olabilecek arkadaş var mı nette bir çok kodu denedim olmadı. veya teybi kırdırıp bundan kurtutlabilir miyim bana daha ucuza gelir mi? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...

    Teyp tamir işi yapanlara sorun belki kırıyorlardır,
    Geçen yıl bir arkadaşın fiesta da aynı şey olmuştu mecburen servise gittik epey uğraştılar her kodu girdikten sonra yaklaşık yarım saat bekleniyor iki saat kadar uğraşıldı sonra çözdüler 35 tl çok gibi görünsede yapılan uğraş karşısında çok değil.
    Usta işi yanlış yapmış akü kutup başlarını sökmeden önce dışarıdan bir aküye bağlantı yapılarak sonra sökülmeliydi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: mekpro

    arkadaşlar 2005 dizel palio'm var 3 ay önce aldım ilk arabam. geçen hafta akü söküldü marş motoru arızasından dolayı ve teyp kod istiyor ne eski sahibi biliyor ne de ben. servisi aradım kodu girmek için 35 tl para istediler benim için çok. yardımcı olabilecek arkadaş var mı nette bir çok kodu denedim olmadı. veya teybi kırdırıp bundan kurtutlabilir miyim bana daha ucuza gelir mi? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...

    Teyp tamir işi yapanlara sorun belki kırıyorlardır,
    Geçen yıl bir arkadaşın fiesta da aynı şey olmuştu mecburen servise gittik epey uğraştılar her kodu girdikten sonra yaklaşık yarım saat bekleniyor iki saat kadar uğraşıldı sonra çözdüler 35 tl çok gibi görünsede yapılan uğraş karşısında çok değil.
    Usta işi yanlış yapmış akü kutup başlarını sökmeden önce dışarıdan bir aküye bağlantı yapılarak sonra sökülmeliydi.

    haklısınız hocam, mantıklı, en azından bir daha aynı durum olursa o şekilde yapmalarını söylerim.
    35 tl bence çok fazla bu hizmet için ve şunu söylediler servise götürücem arabayı kodu onlar girecek bana da yine vermiyecekler, ben burda bir iyiniyet göremiyorum şahsen
    elimden geldiğince o 35 tl yi vermemek istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekpro

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: mekpro

    arkadaşlar 2005 dizel palio'm var 3 ay önce aldım ilk arabam. geçen hafta akü söküldü marş motoru arızasından dolayı ve teyp kod istiyor ne eski sahibi biliyor ne de ben. servisi aradım kodu girmek için 35 tl para istediler benim için çok. yardımcı olabilecek arkadaş var mı nette bir çok kodu denedim olmadı. veya teybi kırdırıp bundan kurtutlabilir miyim bana daha ucuza gelir mi? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...

    Teyp tamir işi yapanlara sorun belki kırıyorlardır,
    Geçen yıl bir arkadaşın fiesta da aynı şey olmuştu mecburen servise gittik epey uğraştılar her kodu girdikten sonra yaklaşık yarım saat bekleniyor iki saat kadar uğraşıldı sonra çözdüler 35 tl çok gibi görünsede yapılan uğraş karşısında çok değil.
    Usta işi yanlış yapmış akü kutup başlarını sökmeden önce dışarıdan bir aküye bağlantı yapılarak sonra sökülmeliydi.

    haklısınız hocam, mantıklı, en azından bir daha aynı durum olursa o şekilde yapmalarını söylerim.
    35 tl bence çok fazla bu hizmet için ve şunu söylediler servise götürücem arabayı kodu onlar girecek bana da yine vermiyecekler, ben burda bir iyiniyet göremiyorum şahsen
    elimden geldiğince o 35 tl yi vermemek istiyorum.

    kodu zaten onlar girecekler ama sizin elinizede bir kağıda yazar verirler, yapan ustanın yanında durursun zaten kendinde görürürsün hangi rakamları girdiğini.
  • tolgakmg T kullanıcısına yanıt
    gaza tam basınca araba bağırıyo ama o hızla gitmiyo devir 500deki hızda gitmiyo sonradan hızlanmaya başlıyo yavaş yavaş nedeni nedir acaba
  • s.a arabam 2006 speedgear sizce hangi konumda daha hızlı gider ben düz vitesteyken daha hızlı kalktığını ve hızlı gittini düşünüyorum
  • burak232334 B kullanıcısına yanıt
    http://www.arabam.com/otomobil-testleri/fiat-tum-testler-yorumlar/fiat-albea-1-2-speedgear-/66 Bu linkte detaylı test sürüşü var. Faydası olur umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak232334

    gaza tam basınca araba bağırıyo ama o hızla gitmiyo devir 500deki hızda gitmiyo sonradan hızlanmaya başlıyo yavaş yavaş nedeni nedir acaba


    Vites kutusu sebep oluyor anlattiginiz duruma..Sorun yok,yapisi geregi...Cvt sanziman denen sistem bu sekilde calisiyor,devir sabit kalmak kaydiyla hiz artiyor..Bu da sanki debriyaj balatasi bitmis bir araba gibi surmenizi sagliyor..Yine de tatmin olmak icin isin ustasina bir test surusu yaptirin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.