Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (451. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir - 11 Masaüstü
5 sn
10.920
Cevap
125
Favori
913.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 449450451452453
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ivenrec kullanıcısına yanıt
    valla hocam haklisinizdir 1.6 sini kullanmadim ama 1.6 lar 16 valf sirali lpg. 1.4 ler 8 valf tek nokta enjeksiyon. lpg bakimindan 1.6 olanlar daha stabil calisiyordur. benim arac ilk aldigimda 32 kurus falan yakiyordu. tup beyni degisti suan 24-28 kurus yakiyor sehir ici (sehir ilce kucuk trafik az. lpg litresi 1.80-2.09 aldigim yere gore) ama 1.6 larin motor aksami parcalari falan biraz daha pahali diye biliyorum belki ondandir. piyasada da 1.4 daha cok diye biliyorum. ama genede 1.6 ya binen birinede sormak lazim tabiki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • İyi günler arkadaşlar ben de böyle bi forum konusu arıyordum birçok sorum var ama en çok kafama takılan ve cevabını bulamadığımı sorayım fiat palio 2004 model 1.2 16V -- 200.000 km de ve araba taş gibi hiçbir sorun sıkıntı ses beni üzen bir durum yok ama aracımın motor ömrü kaç km ye kadar gider yada rektefiye girmeden önce nasıl belirtiler olur. Motor ömrü biterse maliyeti ne olur acaba. Herkese çok teşekkür ediyorum şimdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.can.12 U kullanıcısına yanıt
    Motor yağını kaliteli kullanır,zamanında degistirirsen..Filtreleri ve bujileri zamanında ve orijinaliyle değiştirirsen ve de aracı uzmezsen yani gereksiz yere soğuk motora yüksek devir cevirtmezsen üst devirleri çokça zorlamazsan 650-750 bin km yapmak zor değil bu motorlara..unutma at sahibine göre kişner..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erdem ustam motor yağı olrak ne kullanmamizi onerirsin.kaç binde değiştireyim.aracim 2000 model 1.6 weekend

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mhmtpalio003 M kullanıcısına yanıt
    Castrol magnatec 10 w 40 aracınız için ideal bir yağdır..Ancak diğer jenerik markaların 10w 40 yağlarını,aracınızın spesifikasyonlarını karşılaması halinde kullanabilirsiniz..Selenia,mobil,shell,Opet,Po,elf bunların hepsi iyi yağlardır ama birbirinin aynı değildirler..Mümkün mertebe bir yağ seçin ve onu kullanmaya gayret edin..Aracinizda yağ yakma yada aşırı eksiltme oluşursa farklı özellikte yağ deneyebilirsiniz..Unutmayın,yağ değişim zamanını geçirmek ,aracınız için sağlıksız bir durum meydana getirir..Sizin aracınız bu konuda edindiğim bilgiye göre bu duruma oldukça hassas..Buna riayet ettiğiniz sürece,iyi de bir yağ kullandıkça rahat edersiniz..Değişim için fabrika 15 bin km diyor..Bu km ye gelmeden de değiştirebilirsiniz,çok dur kalk trafiğe giriyorsanız hele de...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0A14CAF8E -- 13 Nisan 2016; 16:35:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Palio premio sole aracın radyosunun arka panel şaması. Birilerine lazım olur belki.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardımların için sagolasin.10.000 km de değişmiyor mu yağ degisimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.can.12 U kullanıcısına yanıt
    Hocam önceki yorumlarda arkadaşlarımızın dediği gibi motor at gibidir iyi bakarsan iyi gider.200.000 km de olan 1.2 motor çok fazla zorlanmamalı 60 yaşındaki amcayı ne kadar hızlı koşturursanız o kadar kalp krizi geçirme riski artar Yağını 10.000 km gelmeden değişmenizi öneririm ortalama 9000 9500 iyidir.Periyodik bakımlarını aksatmayın antifirizini eksik etmeyin sizi uzun bir süre daha götürür ben nice arabalar gördüm 350.000 400.000 de daha rektefiye edilmemiş.Önemli olan aracın diğer parçaları ne durumda sonuç olarak aracın motoruda şanzımanıda kapısıda bagajıda sensörleride 200.000 km de bunlarında kontrolünü ve bakımını eksik etmemeniz gerekmekte.

    Haftanın 3 günü periyodik olarak kontrollerini yapmanızı öneririm,Ben her arabamda aynı şeyi yaparım kaputu açar antifiriz,su,hidrolik yağı,fren hidroliği,bujilerin ve buji kablolarının durumu.Gerekli dereceye gelince fan açıyor mu açmıyor mu bir yerlerden kaçak var mı her yerine bakarım marşı vurur giderim.Geçen gün lpg de başıma gelen talihsizlikten sonra lpg sisteminide kontrol etmeye başladım.

    Lpg sorunumun çözümünüde bu yazımda paylaşmak istiyorum ileride başına gelen arkadaş olursa çözümüne ulaşabilir



    Resimde gözüktüğü gibi 3. gelen kablo bir şekilde yanmış içi kömür olmuştu ve kahverengi kablo kopmak üzereymiş ben bunu sistemin yanlış montajına bağladım,çünkü yakıt seçici anahtar tam gaz pedalının yanındaki yere monte edilmiş kabloda açık bir şekilde sarkıyor ayak oraya çarpa çarpa tahribat vermiş olsa gerek.

    Gelelim çözümüne,o plastik terminalden bir türülü bulamadım ve atikerde komple set olarak satılıyormuş inatla o parçayı satmadılar kavga dövüş bir şekilde aldım.Tüm kabloları keserek çıkardım aldığım yeni terminale monte ettim güzelce lehimleyip taktım şuan hiç bir sorun yok düzgün şekilde çalışmakta.Yalnız atikerin kullandığı parça kalitesi vasat bunuda belirteyim(Aracımda Aldesa sistem var)
    Bu mesaja eklenen görseller:


     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuppie06 -- 14 Nisan 2016; 14:18:35 >
  • Benim duyduğuma göre bizim araçların çoğunda atiker takılı.ama zavoliyi çok iyi diyorlar ne derece doğru bilemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mhmtpalio003 M kullanıcısına yanıt
    Fabrika 15 bin km diyor,elbette 10 bin kmde fe değiştirebilirsiniz..İstanbul şartlarında iyi de olur..Çok dur kalk trafiğe girmezseniz gerek yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Motor yağını kaliteli kullanır,zamanında degistirirsen..Filtreleri ve bujileri zamanında ve orijinaliyle değiştirirsen ve de aracı uzmezsen yani gereksiz yere soğuk motora yüksek devir cevirtmezsen üst devirleri çokça zorlamazsan 650-750 bin km yapmak zor değil bu motorlara..unutma at sahibine göre kişner..

    Teşekkür ediyorum hocam bilgileriniz için tabikide bakım önemlidir ama ben araca daha önce hangi yağın kullanıldığını ve ne zaman değiştiğini bilmiyorum sadece çok olmadı değişeli diyor önceki sahibi ve havalar sıcak antifirize gerek var mı şimdilik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.can.12 U kullanıcısına yanıt
    O zaman size şunu öneririm; motorsilk alıp kullanın,uzun bir süre motoru korumaya yardımcı olacaktır..Antifiriz için söylenecek şudur; soğutma sisteminde yaz kış her zaman antifiriz olmalıdır..Fakat antifiriz kullanılmamış bir araca gün gelipde antifiriz koyarsanız,kaçaklar meydana gelebilir..O yüzden dikkatli olmalı,bu işlemi şehir dışına çıkılmayan bir zamanda yapmalı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam sınav haftasındayım kusura bakmayın yazamadım benzini geçenlerde fulledim 100 km oldu tekrar fulledim 10.5 lt benzin aldı ama adam tabancayı ters taktı benzin taştı o yüzdn kuruntu oldu. tekrar denemeyi düşünüyorum.kullanılan yer inişli çıkışlı ve yol ortalama 5 km.sabah git akşam gel. 11 km civarı araç ısınmadığı için çok yakmış olabilirmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bekircatli38 -- 16 Nisan 2016; 9:16:39 >
  • Merhaba arkadaşlar,2007 fiat palio 1.3 dizel aracım 160.000km'de,sabahları ilk çalıştırma normal lakin bazen bir yere gidince aracı stop edip 5 dakika sonra gelince zor çalışıyor,2 veya 3 defa deneyince çalışmakta,bu arada çekişi yakışı vs normal,bakımları tam(filtreler vs) fikri ve bilgisi olan var mı?
    Bu mesaja eklenen görseller:

     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bekircatli38 B kullanıcısına yanıt
    Çok da anormal değil..biraz daha az olabilirdi elbette ama soğuk motor isinana kadar çok yakıyor zaten..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panamalı Hasta

    beyler karburatör temizliği yaptırırken karburatörcü arkadaş klape'yi yerinden sökerek yeni klape taktı.

    tabi karburatör bundan sonra dikiş tutturamadı sürekli rolanti düşüyor hep düşük rölantide geziyorum.

    ısınınca normale dönüyor fakat gaza basınca yine dibe iniyor.

    ben potansiyometrenin temizleme işleminde hasar almış yada bozulmuş olabileceğini düşüyüroum.

    elektrikci arkadaş rölanti valfin sağlam potansiyometre sıkıntılı demişti.

    siz ne dersiniz klape'nin değişmesi sorun yapar mı eliyle klapeyi açıp kapatarak kontrol etmişti takmadan önce neredeyse kusursuzdu ayarı siz nedersiniz?

    Soru: Klape'nin bir miktar açık mı kalması gerekmektedir ? yani 2-3 milim kadar açık olması mı gerekiyor fabrika çıkışında? bende karburatör silme kapanıyor. birde klape açıklığı için ayar vidası var mı bunu nereden ayarlayabilirim?

    not: resim temsilidir.
     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''


    Tam kapanmaz,motora nasil hava gitsin ? Belli oranda azicik acik kalir ve rolanti icin motora hava gider.

    Arac enjeksiyonlu ise rolanti sensorune once bakin.Sonra o kapakcigin adaptasyon yapilmasi lazim,hafif.biseyde rolanti ayari bozulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar.
    Bugun 2007 Model 1.3 Palio aldim ve alir almaz araniza katildim. :) Allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin insallah cumlemize.

    Aracta ufak tefek yenilikler yapmak gerekiyor ancak hem arabalar konusunda sizler kadar profesyonel degilim hem de Palio ile ilgili olarak neler yenilenebilir bilmiyorum.
    Aracin tamami orjinal en ufak bir modifiye yok. Farlar, stoplar v.s. hersey fabrika cikisi.

    Mumkunse yardimlariniz rica edicem.

    Oncelikle dis gorunum ile ilgili olarak tavsiyelerinize ihtiyacim var.

    1 - Farlar ile baslayalim, led, xenon, angeleye v.s. ne yapilabilir farlar icin?
    2 - Aynalar manuel ve ben mumkunse elektrikli yapmak istiyorum. Mumkunmudur? Mumkunse onerileriniz nelerdir?
    3 - Stoplarla ilgili bir degisiklik yapmam gerek var midir? Daha sekilli ve sportif bir gorunum kazandiracagini dusundugunuz stop modeli oneriniz varmidir?
    4 - Sis fari aracta yok ayni sekilde farlar ve stoplar gibi sisler icinde onerilerinizi sabirsizlikla bekliyorum.
    5 - Aracin ustundeki teyp orjinal Palio teybi ve ben bunu double din tarzi dokunmatik bir multimedia sistemi ile degistirmek istiyorum. Double - din cercevelerini nette buldum ama ben standart bir double - din yerine carputer olarak nitelendirilen arac bilgisayari yapmak istiyorum. Raspberry Pi kullanarak 7" lik bir dokunmatik ekran destegiyle bunu yapabilirim diye dusunuyorum. Bu tarz calisma yapan birileri varsa bana yardimci olabilirse cok cok cok sevinirim.
    6 - Geri vites kamerasi ve park sensoru de taktirmak istiyorum. Acaba standart intdernette varolan sistemler yeterli olur mu yoksa tecrubeyle bakidir bizim dilimiz yandi sen su marka modeli al dediginiz modeller varmidir?

    Daha ilk gunden sizi bunaltmayayim, Simdilik bu kadar yeter bence :)
    Yardimlariniz, ilgi ve alakaniz icin simdiden tesekkur eder, saygilar sunarim.

    Iyi aksamlar.
  • http://urun.n11.com/cam-filmi/oto-cam-filmi-1-sinif-orta-siyah-en50-cmboy6-metre-P52352591

    cam filmi hakkında bilgisi olan. bunu alsam 15 lira iyi olur mu?
  • söyle birşey farkettim benzinde araç ısındıktan sonra da aynısı egzosdan benzin kokusu geliyor ışıklarda durduğumda felan cam açıkken içeriden alıyorum kokuyu. elimi egzosa yaklaştırdığımda elimde benzin kokuyor.
  • Arkadaşlar bana doyurucu bilgiler verecek, teknik bilgiye sahip biri alıntı yaparak cevap verirse çok sevinirim.

    1- Maksimum 15 bin lira bütçem var, bu bütçe ile Palio araç almak mantıklı mıdır?
    2- Palio almak mantıklı ise hangi modelini tercih etmeliyim? LPG'siz Palio almayı pek düşünmüyorum bu arada.
    3- Şehirlerarası 300-500 Km'yi rahat çıkarıyor mu sıkıntı olmadan ?
    4- Klimalı bir araç arıyorum bu arada. Klimasız modeller hangileriyse onları arama yaparken direkt devre dışı bırakırım eğer belirtirseniz o modelleri.
  • 
Sayfa: önceki 449450451452453
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.