Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (427. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.920
Cevap
125
Favori
913.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 425426427428429
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba


    Benim 2000 Model paliom var aracımı henüz hareket ettirmiştim 3. vitese atamadan aracım çekmemeye başladı bende ne oluyo diye bakınırken stop ettiğini fark ettim ve bir daha çalışmadı atşeleme ve yakıt gelmiyor

    sorunu ne olabilir acaba yardımcı olabilirmisiniz
  • erman83 E kullanıcısına yanıt
    Abi bakıma soktum aarabayı sence fiyat iyi mi?

    Yağ hava ppolen filtreleri değişti
    Yağ ddeğişti
    buji ve buji kabloları değişti
    su deposu değişti ordan kaçırıyomuş
    aantifiriz eklemesi yapmışlar

    Toplam 350 lira aldılar.

    Su kkaçırma olayı da su deposu çatlamış ordan kaçırıyomuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkan_Kuşçu S kullanıcısına yanıt
    sorun ile ilgili bilgim yok tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olacaklardır ama benim merak ettigim henüz hareket etmiş aracı neden 3 cü vitese attınız . hızınız en az 35 40 km olmalı 3cü vitese geçmek için

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saygıdeğer forum üyeleri, ilk Palio mu ve ilk dizel aracımı alma arefesindeyim.Merak ettiğim bir kaç konu var, yardımcı olursanız beni mesut edersiniz...
    -135bindeki bir 1.3 multijet palio bana çok sıkıntı çıkarır mı? (ufak tefek arızalarla sürekli sanayiye gitme durumunda kalır mıyım)
    -Eskiden dizel motorlarda hep 100binin üzerindeyse alma algısı vardı, bu algı yeni nesil dizel araçlarda düzeldi mi?
    -Bu soru biraz göreceli cevaplar verilebilecek bir soru ama ben yine de genel kanıyı öğrenmek amacıyla soruyorum; 2005 model 1.3 palio ya (değişensiz 3 parça boyalı-1550 lira hasar kayıtlı) 18500 lira verilir mi? (18500 e başka araç tavsiyeniz olur mu)

    Cevaplarınız benim için önemli, konuyu baştan okumaya çalıştım ama çok fazla sayfa olduğu için kafamdaki tereddütlere yanıt alamadım.Bu nedenle sizlere danışmak istedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lmfaopalio

    Abi bakıma soktum aarabayı sence fiyat iyi mi?

    Yağ hava ppolen filtreleri değişti
    Yağ ddeğişti
    buji ve buji kabloları değişti
    su deposu değişti ordan kaçırıyomuş
    aantifiriz eklemesi yapmışlar

    Toplam 350 lira aldılar.

    Su kkaçırma olayı da su deposu çatlamış ordan kaçırıyomuş.

    Dostum biraz tuzlu gibi ama, eğer su deposu değiştiyse normal fiyatı...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: narkozitör

    Saygıdeğer forum üyeleri, ilk Palio mu ve ilk dizel aracımı alma arefesindeyim.Merak ettiğim bir kaç konu var, yardımcı olursanız beni mesut edersiniz...
    -135bindeki bir 1.3 multijet palio bana çok sıkıntı çıkarır mı? (ufak tefek arızalarla sürekli sanayiye gitme durumunda kalır mıyım)
    -Eskiden dizel motorlarda hep 100binin üzerindeyse alma algısı vardı, bu algı yeni nesil dizel araçlarda düzeldi mi?
    -Bu soru biraz göreceli cevaplar verilebilecek bir soru ama ben yine de genel kanıyı öğrenmek amacıyla soruyorum; 2005 model 1.3 palio ya (değişensiz 3 parça boyalı-1550 lira hasar kayıtlı) 18500 lira verilir mi? (18500 e başka araç tavsiyeniz olur mu)

    Cevaplarınız benim için önemli, konuyu baştan okumaya çalıştım ama çok fazla sayfa olduğu için kafamdaki tereddütlere yanıt alamadım.Bu nedenle sizlere danışmak istedim

    Hocam kazalı araç alınır. Burada daha önce paylaştım ben, ancak önden, kazalı araç almanı tavsıye etmem, arkadan yanlardan olabılır ama ön çamurluk kaput boyalı ise tavsıye etmıyorum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @erman83 Hocam ilginiz için teşekkürler, sizin önden kazalı araçlarla ilgili daha önceki tavsiyelerinizi de okumuştum. Ancak burada merak ettiğim bir şey var;aracı kullanan bayanın geri vitesle dönerken arkadaki aracı fark edemeyip yandan sürtmesi sonucu boya yapılması da sizin "kazalı araç" sınıflandırmasına girer mi? Birde bu araç özelinde soruyorum; bayanın sürüşüyle 130bin km yapılan aracın motoru yıpranmış mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi narkozitör -- 1 Şubat 2016; 7:24:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: narkozitör

    @erman83 Hocam ilginiz için teşekkürler, sizin önden kazalı araçlarla ilgili daha önceki tavsiyelerinizi de okumuştum. Ancak burada merak ettiğim bir şey var;aracı kullanan bayanın geri vitesle dönerken arkadaki aracı fark edemeyip yandan sürtmesi sonucu boya yapılması da sizin "kazalı araç" sınıflandırmasına girer mi? Birde bu araç özelinde soruyorum; bayanın sürüşüyle 130bin km yapılan aracın motoru yıpranmış mıdır?

    Hocam burada iş size düşüyor. Eğer kazanın o şekilde olduğuna kalben inanıyorsanız tabii olur. Ancak yeni araç alınca mutlaka ufak tefek masraf yapacagınızı unutmayın. Yani parayı verdim arabayı aldım kaputu açmayım malesef olmuyor. Ancak palio piyasa arabası biz burada kullananlar olarak memnunuz. Pratik kutu gibi, yakışıklı, parkı kolay vesaire... Aracın yıpranma durumuna gelince, bayanlar genelde debriyaj balatasını yiyor. Onun haricinde devirinde kullanamama gibi sorunlar yşaıyorlar. Dizel araçlarda motor yıpranmasının kriterlerini diğer arkadaşlar daha açıklayıcı yorum yaparlar. Artı bizim burada aracı görmeden binmeden yapacağımız yorumlar havada kalır. Siz tanıdıgınız bı ustaya mutlaka götürün. Computeste güvenmeyin. Computest benim fikrime göre sadece kaportada işe yarıyor. Haricinde bişeye bakmıyor. Bi de motor gücünü ölçüyor. Ancak unutulmaması gereken şey şu yağ yakan araçların motoru normalden daha güçlü çıkıyor. Yani computeste sokup ön bilgi alıp sonra sağlam bi motor ustasına götürüp 15 20 dk incelemeliler. Yoksa motor kapağını açıpta sesini dinleyip iki gaz verip yorum yapılamaz. Altına üstüne iyice baktırın... Bu şekilde hata oranınız iyice azalır. Bize sonucu bildirin buradan. alırsanız o aracı veya başkasını yardımcı oluruz... Kolay gelsin...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • narkozitör kullanıcısına yanıt
    hocam ben bi mjet kullanıcısı olarak bildigim kadarıyla cevablıyım.mjet paliolar gerçekten f/p aracı yakıtı az, seri ,motor ömrü uzun tr deki en iyi dizel motor olarak geçiyor.130 bin aralıgında trigeri değişir önce bunu sormak lazım zincirlidir triger değişmişmi ? trigerin beraberinde yardımcı parçalar var bunların hepsinin değişmesi lazım.bayan kullandıysa motora kesinlikle baktırmak lazım dizel motor devirsiz kullanımlara gelmez ben 2009 model aldım ilk sahibinden di arabanın motoru 100 çıktı.servise gösterdim herkes begenmişti arabamı.2005 dizel palioya 18500 normal ama pazarlıkla düşürmek lazım.
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    Polo için fiyat normal. sorun çözüldüyse 3 e 5 e pek takılma. Ben ne paralar kaptırdım da yapamamışlardı öylesi çok daha kötğ oluyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bedaesoldier kullanıcısına yanıt
    haklısın abi şuanlık bi sorun yok gibi allaha şükür sadece sanki frenler biraz sertleşmiş gibi bu iyi bişey mi kötü mü pek anlayamadım. bide hararet şehir içinde bu şekilde fotoğrafını atıyorum uzun mesafede acaba sıkıntı çıkarır mı yoksa bu normal mi ? daha önce hiç dikkat etmediğim için şuan bilemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lmfaopalio

    haklısın abi şuanlık bi sorun yok gibi allaha şükür sadece sanki frenler biraz sertleşmiş gibi bu iyi bişey mi kötü mü pek anlayamadım. bide hararet şehir içinde bu şekilde fotoğrafını atıyorum uzun mesafede acaba sıkıntı çıkarır mı yoksa bu normal mi ? daha önce hiç dikkat etmediğim için şuan bilemedim


    Hararetin normal kardeşim... Sıkıntı yok...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    Tam 90 da hararet hiç bir sıkıntısı yok normal. Gözün ara ara orada olsun daha fazla yükselirse o zaman kaloriferi sıcak konumda son kafemeye açıp rölantide bekletirsin sonra tamirciye gösterirsin. Bu arada arabanın karnı acıkmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • palio 1.4 aracımda dün dikkatimi birşey çekti arabayı stop ettiğimde hareret göstergesi C işaretine tam düşmüyor ilk çizgiye kadar iniyor paliolarda böylemidir?Gösterge sıkıntılı olabilir mi?Yardımlarınızı bekliyorum
  • Merhaba uzun zamandır baktığım . multijet palio aldım iki gün önce araç 2004 model EL orijinal 164 bin km. Araç kalkarken, vites değiştirirken çok sendeliyor, sallıyor. Daha önce otomatik corolla kullanıyordum ondaki konfordan bana mı öyle geliyor, yoksa araçta bir sorun mu var bilmiyorum ama çok rahatsızım açıkçası. Kullanan arkadaşlarda da böyl sorunlar var mı? Bilgi paylaşımı yapsak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kelikuputis -- 1 Şubat 2016; 19:46:48 >
  • erman83 E kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam yardımlar için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bedaesoldier kullanıcısına yanıt
    Tavsiye için teşekkürler. arabanın karnı hiç doymuyor ki tüp taktıramadım benzin su gibi gidiyo 20 liralık aatıyorum ibre oynamıyo bile işim zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abiler 2 soru sormak istiyorum. 1. İlk jenerasyon paliolar için söylüyorum bu hava filtresini neden düzgün bi yere koymamışlar, çıkartırken öne çarpıyor zor çıkıyor. Bunun bir kolay yolu var mıdır? 2. Olarak kapı kollarındaki cam açma ışıkları nasıl değiştirilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya arkadaşlar merhabalar öncelikle multijet 1.3 2006 palio sahibiyim araba ilk çalıştırdığında ön torpidodan zırrr titreme gibi ses geliyo rahatsızlık veriyo usta hava filtresi lastiklerini değiştirdi idare edebilir sesi ama hava filitresini değiştirelim kancaları kırılmış dedi o ses ön torpido ya ses verir dedi bu motor kısmında kutu multijet yazan şey sizce bi fikri olan varmı bide çukurlarda tak tak baya esnemesi lazım değilmi aracın amostrlerdemi bi sorun vardır yoksa arac eski ondan mı kaynaklanıyo teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SNUUFFX S kullanıcısına yanıt
    O tak tak yapan ses amasörlerden geliyo hocam aaynısın bende yaşadım amasörler patlak. Arkalar işçilik dahil 200 önler 300-350 yanlış hatırlamıyorsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 425426427428429
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.