Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (316. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.920
Cevap
125
Favori
913.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 314315316317318
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hararet ibresi Birinci cizgi ile ortanin arasinda seyrediyor. Ama ortaya gelmiyor
    Acaba sorun termosdat mı müşür demi hangisine bakdirmami onerirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smhsyhn*34 S kullanıcısına yanıt
    Termostati degistir bence..sorun onda gibi..fanin actigini duyuyor musun hararet alt cizgideyken?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Termostati degistir bence..sorun onda gibi..fanin actigini duyuyor musun hararet alt cizgideyken?

    Hocam;fan,resimdeki resimdeki konumdayken açıyor yani alt cizgiyle orta çizginin arasında dahada yukarı çıkmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar biraz önce araci calistirdim sogukken yaklaşık 1 dk sonra genleşme kabindaki su ıĺıklaşmaya başladı.
    Buda Termostat ın arızalı olduğunu ve açık kaldığını ispatliyor bana göre.
    Siz budurumu nasıl degerlendirisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar biraz önce araci calistirdim sogukken yaklaşık 1 dk sonra genleşme kabindaki su ıĺıklaşmaya başladı.
    Buda Termostat ın arızalı olduğunu ve açık kaldığını ispatliyor bana göre.
    Siz budurumu nasıl degerlendirisiniz

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpgde nilimetrik olarak
    quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar biraz önce araci calistirdim sogukken yaklaşık 1 dk sonra genleşme kabindaki su ıĺıklaşmaya başladı.
    Buda Termostat ın arızalı olduğunu ve açık kaldığını ispatliyor bana göre.
    Siz budurumu nasıl degerlendirisiniz

    İlk olarak termostatı değiştir diyecektim ki zaten arızalı olduğunu tespit etmişsin.

    @ufuk-34JD58
    Benzinde iken hararet orta çizgiye çook nadir gelirdi ve göstergede dalgalanma yokdu. Ne ki lpg taktırdım Hararet göstergesi dalgalanmaya başladı. 10.000 km olmadan rolanti kafasına göre yükseliyordu boğaz kelebeği temizlendi kden sonra sorun gitti. So zamanlar benzin lpg geçişlerinde hafif kelkinme yapıyor rolanti milimetrik olarak titremeye başladı. lpg takılalı 30.00 km ye yaklaştı geçişlerdeki tekleme ve rolanti tiremesi bujiden diyorlar lpg bujileri çabuk yiyormuş doğrumu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tunc52 -- 11 Nisan 2015; 21:36:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    Hızlanma deyince aklıma geldi. 1 hafta kadar önce şehirler arası yolda aracı denedim. düz yolda 160a kadar sorunsuz çıkıyor. Ancak sonrasında hızlanmıyor. Ancak yolda aşağı doğru eğim olursa 170i buluyor. Ben daha fazla zorlamadım zira 1.2 motor araç hem tüplü hem de lastikler kışlık diye. Zaten yüksek hızlarda çok rüzgar sesi oluyor.
    Eğer bu hızlanmalar normal ise hiç boşuna gidip para vermeyelim. İşte beni rahatsız eden tek şey arada koku yapıyor. Nedendir bir türlü çözemedik. Daha önce fren balatalarından diye gittik ustaya. Adam baktı herşey normal dedi. Balata temizleyici sıktı yolladı. Hala yokuş yerlerde durunca kalkınca debriyaja veya frene yüklenince koku oluyor. Böyle ilginç şeylerde insanı rahatsız ediyor.Kafaya takıyorum yahu


    Düz yolda 160 gördüm demişsin devir saati kaç gösteriyordu 160 palio için az bir rakam değil gerçi ben lpg de 190 geçmiştim 1.2 8v 75 likle seninki 60 lık sanırım. Bana göre araç 160 görüyorsa o debriyaj daha gider. Şöyle söyliyeyim aracı alalı 2 yılı geçti ik bakımda tamirci arkadaşım debriyaj bitmeye yaklaşmış araç kalkarken titreme yapıyor debriyaj hafif kaçırıyor gittiği yere kadar gitsin demişti. Üstüne 2 yıl+ 35.000 km oldu hala aynı balata hatta 190 dahi geçti araç aynı balata ile.

    Yokuşlarda kalkış yaparken yarım debriyaj yerine elfreni kullan.
  • tunc52 kullanıcısına yanıt
    benim araç 1.2 8v beygir gücünü bilmiyorum ama 60lık olabilir çünkü mk2 kasa 2004 model. devir saati yok bu modelde o yüzden bilemiyorum.
    dediğiniz gibi yokuşlarda kalkarken artık el freni ile kalkmayı deniyorum. umarım sıkıntı devam etmez.
  • Arkadaşlar bu hararet konusunu acandan Allah razı olsun, yoksa termostat ın bozuk olduğunu anlayamayacakdim. Hemen internetten sipariş verdim orjinal olanindan fiyatıda 24 tl imiş. Gelir gelmez degistireceyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    lpgde nilimetrik olarak
    quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar biraz önce araci calistirdim sogukken yaklaşık 1 dk sonra genleşme kabindaki su ıĺıklaşmaya başladı.
    Buda Termostat ın arızalı olduğunu ve açık kaldığını ispatliyor bana göre.
    Siz budurumu nasıl degerlendirisiniz

    İlk olarak termostatı değiştir diyecektim ki zaten arızalı olduğunu tespit etmişsin.

    @ufuk-34JD58
    Benzinde iken hararet orta çizgiye çook nadir gelirdi ve göstergede dalgalanma yokdu. Ne ki lpg taktırdım Hararet göstergesi dalgalanmaya başladı. 10.000 km olmadan rolanti kafasına göre yükseliyordu boğaz kelebeği temizlendi kden sonra sorun gitti. So zamanlar benzin lpg geçişlerinde hafif kelkinme yapıyor rolanti milimetrik olarak titremeye başladı. lpg takılalı 30.00 km ye yaklaştı geçişlerdeki tekleme ve rolanti tiremesi bujiden diyorlar lpg bujileri çabuk yiyormuş doğrumu?

    Benim bildiğim lpg de buji ömrü daha uzun olur , sorunların sebebi sübap ayarı olabilir belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    lpgde nilimetrik olarak
    quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar biraz önce araci calistirdim sogukken yaklaşık 1 dk sonra genleşme kabindaki su ıĺıklaşmaya başladı.
    Buda Termostat ın arızalı olduğunu ve açık kaldığını ispatliyor bana göre.
    Siz budurumu nasıl degerlendirisiniz

    İlk olarak termostatı değiştir diyecektim ki zaten arızalı olduğunu tespit etmişsin.

    @ufuk-34JD58
    Benzinde iken hararet orta çizgiye çook nadir gelirdi ve göstergede dalgalanma yokdu. Ne ki lpg taktırdım Hararet göstergesi dalgalanmaya başladı. 10.000 km olmadan rolanti kafasına göre yükseliyordu boğaz kelebeği temizlendi kden sonra sorun gitti. So zamanlar benzin lpg geçişlerinde hafif kelkinme yapıyor rolanti milimetrik olarak titremeye başladı. lpg takılalı 30.00 km ye yaklaştı geçişlerdeki tekleme ve rolanti tiremesi bujiden diyorlar lpg bujileri çabuk yiyormuş doğrumu?

    Benim bildiğim lpg de buji ömrü daha uzun olur , sorunların sebebi sübap ayarı olabilir belki

    Sübap ayarından aracın teklediğine pek şahit olmadım. Çekişinde gidişinde sıkıntı yok ama motor biraz sesi çalışıyor, ama sübap vurma sesi değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    lpgde nilimetrik olarak
    quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar biraz önce araci calistirdim sogukken yaklaşık 1 dk sonra genleşme kabindaki su ıĺıklaşmaya başladı.
    Buda Termostat ın arızalı olduğunu ve açık kaldığını ispatliyor bana göre.
    Siz budurumu nasıl degerlendirisiniz

    İlk olarak termostatı değiştir diyecektim ki zaten arızalı olduğunu tespit etmişsin.

    @ufuk-34JD58
    Benzinde iken hararet orta çizgiye çook nadir gelirdi ve göstergede dalgalanma yokdu. Ne ki lpg taktırdım Hararet göstergesi dalgalanmaya başladı. 10.000 km olmadan rolanti kafasına göre yükseliyordu boğaz kelebeği temizlendi kden sonra sorun gitti. So zamanlar benzin lpg geçişlerinde hafif kelkinme yapıyor rolanti milimetrik olarak titremeye başladı. lpg takılalı 30.00 km ye yaklaştı geçişlerdeki tekleme ve rolanti tiremesi bujiden diyorlar lpg bujileri çabuk yiyormuş doğrumu?

    Benim bildiğim lpg de buji ömrü daha uzun olur , sorunların sebebi sübap ayarı olabilir belki

    Sübap ayarından aracın teklediğine pek şahit olmadım. Çekişinde gidişinde sıkıntı yok ama motor biraz sesi çalışıyor, ama sübap vurma sesi değil.

    Öyleyse bujilere baktır ,birde farklı marka lpg ile dene birde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar bu hararet konusunu acandan Allah razı olsun, yoksa termostat ın bozuk olduğunu anlayamayacakdim. Hemen internetten sipariş verdim orjinal olanindan fiyatıda 24 tl imiş. Gelir gelmez degistireceyim.

    arac model motor nedir
    Parcayi aldiginiz yerin adresini yazabilirmisiniz.
    Ayrica uzun vadede bu hararet göstergesinin zarari olur mu. Bende de ayni şekilde ortaya hic gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanthunder


    quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar bu hararet konusunu acandan Allah razı olsun, yoksa termostat ın bozuk olduğunu anlayamayacakdim. Hemen internetten sipariş verdim orjinal olanindan fiyatıda 24 tl imiş. Gelir gelmez degistireceyim.

    arac model motor nedir
    Parcayi aldiginiz yerin adresini yazabilirmisiniz.
    Ayrica uzun vadede bu hararet göstergesinin zarari olur mu. Bende de ayni şekilde ortaya hic gelmiyor.

    Aracim 2000 model 1.4, parcayi, fiat parcacimdan aldım iki marka var biri opar diyeride mita diye bir marka mita olanı 17 lira ama yan sanayiye benziyor, ben opar olanını aldım 24 tl ye.
    Ibre o konuma gelip arac 60 70 ile giderken dahada assagilara düşüyorsa, taki benimki öyle, buyuk ihtimal seninde termostat bozulmuş olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanthunder


    quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar bu hararet konusunu acandan Allah razı olsun, yoksa termostat ın bozuk olduğunu anlayamayacakdim. Hemen internetten sipariş verdim orjinal olanindan fiyatıda 24 tl imiş. Gelir gelmez degistireceyim.

    arac model motor nedir
    Parcayi aldiginiz yerin adresini yazabilirmisiniz.
    Ayrica uzun vadede bu hararet göstergesinin zarari olur mu. Bende de ayni şekilde ortaya hic gelmiyor.

    Hocam ilk kasa 1.4 araçlar için geçerli, farklı motora sahip araç kullanıyorsan ortaya gelmemesi normal olabilir, yinede araç otoyolda kullanırken hararet ibresi aşağıya bariz birsekilde düşüyorsa termostat bozuk olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kusura bakmayın bende aracimi tam yazsam daha iyi olurdu
    Bende 2001 1.4 el var
    Bugun Baktim uzerinde mita marka var ilk sorumda da sordugum gibi uzun süreli kullanımda zararı varmı ve bu durum yakit tüketimini etkiler mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanthunder

    kusura bakmayın bende aracimi tam yazsam daha iyi olurdu
    Bende 2001 1.4 el var
    Bugun Baktim uzerinde mita marka var ilk sorumda da sordugum gibi uzun süreli kullanımda zararı varmı ve bu durum yakit tüketimini etkiler mi


    Evet etkiler çünkü motor tam randimanli isinmiyor, ozelliklede uzun yolda araç daha çok yakar,çünkü termosdat kapatmadigi için aracada onden devamlı yuksek hava girişi olduğu için ısı değeri düşük olacaktır buda motorun duzensiz calismasina ve fazla yakıt tüketmesi ne sebep olacaktır.
    Ben aracı mı yeni aldığım için ve hiç uzunyola çıkma fırsatım olmadığı için farkına varamadim. Parça gelir gelmez degistireceyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar,2007 mk3 1.3 mutijet 143.000 km aracım 3 gün önceli şiddetli yağmurlarda içeri,sağ arka paspasın oraya neredeyse 5 cm su aldı,kapılarda,koltuklarda ve camlarda ıslaklık yok,daha yeni yeni kurumaya başladı,neden yapmış olabilir bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fiatsever -- 12 Nisan 2015; 21:16:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar geçen aracimin 1000km lpg bakımını yaptırmak için lpg ciye gittim, adam gaz kaçak kontrolü yapdi regülatör ve mikserin oralardan gaz kaçak cihazı sinyal verdi neyse vidalari kelepceleri sıkdı tekrar denedi yine sinyal verdi cihaz, sonra köpüklü su felan sıkdı kaçak görülmedi, cihaz neden sinyal verdi sorusunada, şöyle yanıt verdi yağı kokluyor dedi nekadar doğru nekadar yanlış bilmiyorum.
    Birde en önemlisi, aracın lpg ayarı çok iyi dememe rağmen, regülatörün uzerindeki siyah (plastik) ayar vidasiyla oynadı. Araç şimdi sabahlari vites değiştirirken stop edecekmis gibi oluyor debriyaja bastigim anda yani devir saati birden 0 inip aninda geri topluyor bazen stop bile ediyor.
    Ustayiz diye geciniyor serefsizler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar geçen aracimin 1000km lpg bakımını yaptırmak için lpg ciye gittim, adam gaz kaçak kontrolü yapdi regülatör ve mikserin oralardan gaz kaçak cihazı sinyal verdi neyse vidalari kelepceleri sıkdı tekrar denedi yine sinyal verdi cihaz, sonra köpüklü su felan sıkdı kaçak görülmedi, cihaz neden sinyal verdi sorusunada, şöyle yanıt verdi yağı kokluyor dedi nekadar doğru nekadar yanlış bilmiyorum.
    Birde en önemlisi, aracın lpg ayarı çok iyi dememe rağmen, regülatörün uzerindeki siyah (plastik) ayar vidasiyla oynadı. Araç şimdi sabahlari vites değiştirirken stop edecekmis gibi oluyor debriyaja bastigim anda yani devir saati birden 0 inip aninda geri topluyor bazen stop bile ediyor.
    Ustayiz diye geciniyor serefsizler

    Öncelikle seni bloklamıştım vazgeçtim palio klübünde kimseyle sorunum yok, 1.4 tek noktalıda 10 bin bakımı diye birşey yok ,tek sorunduz ayar vardı onuda bozdurmayı başarmıssın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 314315316317318
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.