|
Bildirim
|
Lada Vega nın tipini beğenmeyen arkadaşlar için kısa bilgi geçeyim de aracın niye öyle göründüğü konusunda biraz fikirleri değişsin.
Rus Otomobil sektörü (en azından komünist dönemde) piyasa rekabeti denilen şeyle alakalı olmadığı için araçları eldeki imkanlar dahilinde maksimum verim gözeterek tasarlıyordu. Lada Samara ve Lada Vega nın yapımında Porsche katısı vardır. Özellikle motorda ruslara yardımcı olmuşlar, bu esnada Rus ve Alman mühendisler arasında baya bir hır gür çıkmış. Gelelim Lada Vega nın o acayip şekline Lada Vega 1980 lerin sonunda Rus Mühendisler tarafından Porsche nin rüzgar tüneli kullanılarak, en efektif aerodynamic yapı sağlamak için tasarlanmıştır... Ha bu da ispatı... 1987 de 0.244 sürtünme katsayısı Üstüne üstlük bu sedan versiyonu. HB, ideal gövde tipi sayılan yağmur damlası formuna en yakın seri üretim araçların başında gelir. Toparlarsak, yüksek sıkıştırmalı motor + ideal aerodynamic yapı = düşük yakıt tüketimi. Malzeme kalitesi ve işçiliğe gelince. Onlar zaten Sovyetlerin çöküş sebebi. Hiç girmiyelim. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GHOSTRIDER -- 2 Ağustos 2008; 21:54:23 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 3 Ağustos 2008; 14:46:49 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kritios -- 23 Mart 2009; 19:55:03 > |
|