Şimdi Ara

>> 13 YAŞINDA ! (1885. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
38.992
Cevap
71
Favori
2.988.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18831884188518861887
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Biraz MERCEDES BENZ nostalji...

    >>  13 YAŞINDA !


    İZMİR FUARI.
    Fuarın fuar olduğu zamanlar.

    >>  13 YAŞINDA !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 21 Eylül 2013; 17:57:54 >
  • Geçen akşam kıyılarda bir yerde otururken yandaki HIGHLINE SCANIA'yı farkettim.
    Eski dostlar içerisinde oturarak süt içiyorlardı, basamaktan selam verdikten sonra muhabbet arasında burası için iki fotoğraf sıkıştırdım.

    VOLKAN'a gelsin.

    >>  13 YAŞINDA !


    SCANIA'nın iç kabinde bej renk olayını çok seviyorum.

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !
  • Tehlikeli yük,

    >>  13 YAŞINDA !


    Tehlikeli içki.

    >>  13 YAŞINDA !
  • Şaka maka rakı demişken, arkadaş Yunan'dan 2 LT'lik Ouzo(Uzo) getirmiş.

    Bir içki 1 hafta içilir mi arkadaş ? İki akşamda bir yarımşar kilo peynir yedik Maşallah !
    Karaciğer yatak sarmak üzereydi ki, sonunda dibini gördük.

    >>  13 YAŞINDA !


    @tyanali, DİNÇER'im, selamlar.
  • Eh biraz da böyle bir nostalji olsun.

    Kim der ki ikisi de aynı araba ?

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !
  • İyi akşamlar ahali, Eray abi gelmiş bereketlendirmiş yine ortalığı :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Şaka maka rakı demişken, arkadaş Yunan'dan 2 LT'lik Ouzo(Uzo) getirmiş.

    Bir içki 1 hafta içilir mi arkadaş ? İki akşamda bir yarımşar kilo peynir yedik Maşallah !
    Karaciğer yatak sarmak üzereydi ki, sonunda dibini gördük.

    >>  13 YAŞINDA !

    @tyanali, DİNÇER'im, selamlar.

    Vay vay ,abi artık uzo takılıyorsun, hızına yetişemiyoruz. Koyun yoğurdunun mevsimi bitti be abi, arkadaşın birine vermiştim 1 kavanoz yazın yememiş herif hala. Daha olmadı dolabından "yer değiştireceğim" yoğurdu :D.
    Afiyet olsun abi, arkadaşına söyle de 1 lt'lik yetirsin yaw, 2 lt nedir öyle


    Bu arada 2008'de ilk gününden beri takip ettiğimiz procan'ın hali düşündürdü diyelim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyanali -- 21 Eylül 2013; 19:47:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Tek sorun aracın 6 ileri olması. O da bazen avantaj.
    Dezavataj ise az yaktırmak için buçukları fazla kullanacaksın.


    Buçuk dediğine göre araç 12 vites mi abi? Kırkayak ile tır karışımı gibi bir şey olmuş o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyanali

    İyi akşamlar ahali, Eray abi gelmiş bereketlendirmiş yine ortalığı :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Şaka maka rakı demişken, arkadaş Yunan'dan 2 LT'lik Ouzo(Uzo) getirmiş.

    Bir içki 1 hafta içilir mi arkadaş ? İki akşamda bir yarımşar kilo peynir yedik Maşallah !
    Karaciğer yatak sarmak üzereydi ki, sonunda dibini gördük.

    >>  13 YAŞINDA !

    @tyanali, DİNÇER'im, selamlar.

    Vay vay ,abi artık uzo takılıyorsun, hızına yetişemiyoruz. Koyun yoğurdunun mevsimi bitti be abi, arkadaşın birine vermiştim 1 kavanoz yazın yememiş herif hala. Daha olmadı dolabından "yer değiştireceğim" yoğurdu :D.
    Afiyet olsun abi, arkadaşına söyle de 1 lt'lik yetirsin yaw, 2 lt nedir öyle


    Bu arada 2008'de ilk gününden beri takip ettiğimiz procan'ın hali düşündürdü diyelim..

    O değil de bizi uzolara düşürenler utansin be Dinçer im hakiki Türk rakisi varken... bandirma da cok güzel koyun yoğurdu yapan yerel bir yer var. Bozulmayacagini bilsem sana yollayacagim 5 kglik. Begenecegine kesinlikle eminim.

    Arabayi yıkarken pro o sırada garaja geldi, soforuyle konustuk biraz. Arabanin eski görüntüsü yok kesinlikle. Üzülüyorum doğrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Tek sorun aracın 6 ileri olması. O da bazen avantaj.
    Dezavataj ise az yaktırmak için buçukları fazla kullanacaksın.


    Buçuk dediğine göre araç 12 vites mi abi? Kırkayak ile tır karışımı gibi bir şey olmuş o zaman.

    Otobüs gibi desek daha mantikli, tek fark otobüste buçuk yok. Şöyle birsey 8+bucuklu kamyonla vites düşürme olayı var, bunda 3. Vitesteysen vites düşürmeden kolayca hızlanıyorsun. Devir aralıkları geniş.

    Arac yukluyken bir ust vitese 2 den 3 e mesele attiginda aracta yolun durumuna göre bayilmamasi icin bucuklari kullanman gerekiyor. Mobildeyim yazim yanlışları olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Tek sorun aracın 6 ileri olması. O da bazen avantaj.
    Dezavataj ise az yaktırmak için buçukları fazla kullanacaksın.


    Buçuk dediğine göre araç 12 vites mi abi? Kırkayak ile tır karışımı gibi bir şey olmuş o zaman.

    Otobüs gibi desek daha mantikli, tek fark otobüste buçuk yok. Şöyle birsey 8+bucuklu kamyonla vites düşürme olayı var, bunda 3. Vitesteysen vites düşürmeden kolayca hızlanıyorsun. Devir aralıkları geniş.

    Arac yukluyken bir ust vitese 2 den 3 e mesele attiginda aracta yolun durumuna göre bayilmamasi icin bucuklari kullanman gerekiyor. Mobildeyim yazim yanlışları olabilir.

    Anladım abi,az 'buçuk' kamyonlardan da anlarız,otomobil kadar olmasa da.
  • eray abiye benden bi axor
    >>  13 YAŞINDA !
  • Cumartesi günü Mercedes-Benz Türk Kamyon Pazarlama ve Satış Müdürü Bahadır Özbayır ile Facebook üzerinden görüştük.

    AXOR'da devirli kullandığım zaman yol bilgisayarında FR12 arıza kodu çıkıyordu fakat ne performansta ne de herhangi bir şekilde bir sorun yok. Araç herşeyi faal olarak yerine getiriyor, sadece bu arıza kodu ara sıra ekranda çıkıyor. Bu sorunu kendisine aktardım.
    Kendisi bu sorunu Mercedes-Benz Kamyon Satış sonrası müdürü Mehmet DOĞAN'a aktardı.
    Takribi 5 saat sonra Mehmet Bey mail adresimden bana ulaşarak olay hakkında bilgi istedi ve bugün Pazartesi ve telefonla iletişime geçerek bir jest yaptı ve görüştük.

    BMC'deki gibi olayın havada kalacağını düşünürken, böylesine bir ilgi görmek beni büyüledi desem hiç de abartı olmaz. Ki bu araç ne serviste bakım görüyor, ne de garantisi devam ediyor.

    Arızanın kullanım kılavuzundaki karşılığı tempomat arızası diye geçiyor fakat bu araçta tempomat yok.

    Mehmet Bey bu konunun aracın beynindeki hassas kablolardan meydana gelebileceğini söyledi.

    En kısa sürede İstanbul'daki merkeze davet ederek ağırlamak istedi. Uygun olmamam halinde Bursa tarafına gittiğimde ve eğer ki 2-3 gün öncesinde haber vermem halinde gezici bir ekiple beni karşılayacaklarını, aracı detaylı bir check-up'a sokacaklarının garantisini verdi.

    Şahsi cep telefon numarasını da vererek acil bir durum halinde kendisiyle iletişime geçebileceğimi belirtti.

    Boşuna YILDIZ'a güvenmediğimi farkettim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 23 Eylül 2013; 10:37:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Cumartesi günü Mercedes-Benz Türk Kamyon Pazarlama ve Satış Müdürü Bahadır Özbayır ile Facebook üzerinden görüştük.

    AXOR'da devirli kullandığım zaman yol bilgisayarında FR12 arıza kodu çıkıyordu fakat ne performansta ne de herhangi bir şekilde bir sorun yok. Araç herşeyi faal olarak yerine getiriyor, sadece bu arıza kodu ara sıra ekranda çıkıyor. Bu sorunu kendisine aktardım.
    Kendisi bu sorunu Mercedes-Benz Kamyon Satış sonrası müdürü Mehmet DOĞAN'a aktardı.
    Takribi 5 saat sonra Mehmet Bey mail adresimden bana ulaşarak olay hakkında bilgi istedi ve bugün Pazartesi ve telefonla iletişime geçerek bir jest yaptı ve görüştük.

    BMC'deki gibi olayın havada kalacağını düşünürken, böylesine bir ilgi görmek beni büyüledi desem hiç de abartı olmaz. Ki bu araç ne serviste bakım görüyor, ne de garantisi devam ediyor.

    Arızanın kullanım kılavuzundaki karşılığı tempomat arızası diye geçiyor fakat bu araçta tempomat yok.

    Mehmet Bey bu konunun aracın beynindeki hassas kablolardan meydana gelebileceğini söyledi.

    En kısa sürede İstanbul'daki merkeze davet ederek ağırlamak istedi. Uygun olmamam halinde Bursa tarafına gittiğimde ve eğer ki 2-3 gün öncesinde haber vermem halinde gezici bir ekiple beni karşılayacaklarını, aracı detaylı bir check-up'a sokacaklarının garantisini verdi.

    Şahsi cep telefon numarasını da vererek acil bir durum halinde kendisiyle iletişime geçebileceğimi belirtti.

    Boşuna YILDIZ'a güvenmediğimi farkettim...

    Otomobil almak kadar devamındaki hizmetler de önemli abi.Sadece şu marka olsun diye araç alan sayısı o kadar fazla ki,daha sonra servise gittiklerinde yeterli ilgi yok diyorlar.Bunu da düşünerek araç alsalar aslında hiç bir problem kalmayacak ve müşterisine hak ettiği şekilde davranmayan firmalar satış yapamayacak ya da çok az satacaklar.

    Bilinçlenmemiz gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    Otomobil almak kadar devamındaki hizmetler de önemli abi.Sadece şu marka olsun diye araç alan sayısı o kadar fazla ki,daha sonra servise gittiklerinde yeterli ilgi yok diyorlar.Bunu da düşünerek araç alsalar aslında hiç bir problem kalmayacak ve müşterisine hak ettiği şekilde davranmayan firmalar satış yapamayacak ya da çok az satacaklar.

    Bilinçlenmemiz gerekiyor.

    Her şey rekabet üzerine kurulu artık.

    Kötü araç yok, o konuda hemfikiriz.

    Ama bir arızada arkanda duran firma sayısı oldukça az. Bu bayiyle de alakalı, TR'deki distribütörle de...

    Araçta herhangi bir açık varsa da, üreticinin senin arkanda olduğunu hissettirmesi insana büyük bir güven kazandırıyor.
    Sonuçta yarım ekmek tavuk dönerden bahsetmiyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Tek sorun aracın 6 ileri olması. O da bazen avantaj.
    Dezavataj ise az yaktırmak için buçukları fazla kullanacaksın.


    Buçuk dediğine göre araç 12 vites mi abi? Kırkayak ile tır karışımı gibi bir şey olmuş o zaman.

    Otobüs gibi desek daha mantikli, tek fark otobüste buçuk yok. Şöyle birsey 8+bucuklu kamyonla vites düşürme olayı var, bunda 3. Vitesteysen vites düşürmeden kolayca hızlanıyorsun. Devir aralıkları geniş.

    Arac yukluyken bir ust vitese 2 den 3 e mesele attiginda aracta yolun durumuna göre bayilmamasi icin bucuklari kullanman gerekiyor. Mobildeyim yazim yanlışları olabilir.

    yeni 3229'lar artık düz 8 çıkıyor ve yokuşlarda o kadar yavaş kalıyorlar ki eski 3228'lere bile geçiliyorlar. 6 vites olmasına bakmayın buçuklu 6 şanzıman düz 8'den her zaman daha iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Cumartesi günü Mercedes-Benz Türk Kamyon Pazarlama ve Satış Müdürü Bahadır Özbayır ile Facebook üzerinden görüştük.

    AXOR'da devirli kullandığım zaman yol bilgisayarında FR12 arıza kodu çıkıyordu fakat ne performansta ne de herhangi bir şekilde bir sorun yok. Araç herşeyi faal olarak yerine getiriyor, sadece bu arıza kodu ara sıra ekranda çıkıyor. Bu sorunu kendisine aktardım.
    Kendisi bu sorunu Mercedes-Benz Kamyon Satış sonrası müdürü Mehmet DOĞAN'a aktardı.
    Takribi 5 saat sonra Mehmet Bey mail adresimden bana ulaşarak olay hakkında bilgi istedi ve bugün Pazartesi ve telefonla iletişime geçerek bir jest yaptı ve görüştük.

    BMC'deki gibi olayın havada kalacağını düşünürken, böylesine bir ilgi görmek beni büyüledi desem hiç de abartı olmaz. Ki bu araç ne serviste bakım görüyor, ne de garantisi devam ediyor.

    Arızanın kullanım kılavuzundaki karşılığı tempomat arızası diye geçiyor fakat bu araçta tempomat yok.

    Mehmet Bey bu konunun aracın beynindeki hassas kablolardan meydana gelebileceğini söyledi.

    En kısa sürede İstanbul'daki merkeze davet ederek ağırlamak istedi. Uygun olmamam halinde Bursa tarafına gittiğimde ve eğer ki 2-3 gün öncesinde haber vermem halinde gezici bir ekiple beni karşılayacaklarını, aracı detaylı bir check-up'a sokacaklarının garantisini verdi.

    Şahsi cep telefon numarasını da vererek acil bir durum halinde kendisiyle iletişime geçebileceğimi belirtti.

    Boşuna YILDIZ'a güvenmediğimi farkettim...

    vay anasını baya etkilendim helal olsun adamalra ilgi alaka müthişmiş.

    bu arada şirketin 2012 model bir axor'u henüz 50.000 de su eksiltmeye başladı çözüm bulunamayınca motor söküldü ve blokun çatlak olduğu tesbit edildi şimdi yeni blokla beraber sıfır motor yapılıyor garantiden araca. mercedes'i tebirk etmek gerek ürettikleri aracın arkasında duruyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium
    yeni 3229'lar artık düz 8 çıkıyor ve yokuşlarda o kadar yavaş kalıyorlar ki eski 3228'lere bile geçiliyorlar. 6 vites olmasına bakmayın buçuklu 6 şanzıman düz 8'den her zaman daha iyidir.

    Kötü olmuş bu.
    Geliştirilmiş bir teknolojiden, neden eski teknolojiye dönülür anlam veremiyorum.

    Boş arabayla rampa çıkarken bir parmak hareketi yapmak verken, şimdi vitesle oyna.

    6 ileri buçuklu ve 8 ileri olayına katılıyorum. İlk başlarda 2. vitesle manevra bile yapamayınca çok garipseyip, karamsarlaşmıştım ama alıştığın zaman hiç problem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium
    yeni 3229'lar artık düz 8 çıkıyor ve yokuşlarda o kadar yavaş kalıyorlar ki eski 3228'lere bile geçiliyorlar. 6 vites olmasına bakmayın buçuklu 6 şanzıman düz 8'den her zaman daha iyidir.

    Kötü olmuş bu.
    Geliştirilmiş bir teknolojiden, neden eski teknolojiye dönülür anlam veremiyorum.

    Boş arabayla rampa çıkarken bir parmak hareketi yapmak verken, şimdi vitesle oyna.

    6 ileri buçuklu ve 8 ileri olayına katılıyorum. İlk başlarda 2. vitesle manevra bile yapamayınca çok garipseyip, karamsarlaşmıştım ama alıştığın zaman hiç problem yok.

    Halinize şükredin bence abi.8 ileri buçuklu (16 vites şanzımanlar) vites kullanan DAF sürücüleri var. Boş araçta 5 ile kalkınca sanki 2.vitesle kalkıyor gibi oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    Otomobil almak kadar devamındaki hizmetler de önemli abi.Sadece şu marka olsun diye araç alan sayısı o kadar fazla ki,daha sonra servise gittiklerinde yeterli ilgi yok diyorlar.Bunu da düşünerek araç alsalar aslında hiç bir problem kalmayacak ve müşterisine hak ettiği şekilde davranmayan firmalar satış yapamayacak ya da çok az satacaklar.

    Bilinçlenmemiz gerekiyor.

    Her şey rekabet üzerine kurulu artık.

    Kötü araç yok, o konuda hemfikiriz.

    Ama bir arızada arkanda duran firma sayısı oldukça az. Bu bayiyle de alakalı, TR'deki distribütörle de...

    Araçta herhangi bir açık varsa da, üreticinin senin arkanda olduğunu hissettirmesi insana büyük bir güven kazandırıyor.
    Sonuçta yarım ekmek tavuk dönerden bahsetmiyoruz.

    Aynen öyle kötü firma yok.İlgisiz firma var.
  • 
Sayfa: önceki 18831884188518861887
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.