Şimdi Ara

MEGANE 2 SEDAN YORUMLAR (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
41.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    anketi yapalım çoğu kişi belli klişelerden kurtulamadığı için jetta diyecektir.Ama bunun satış rakamlarına yansıması mümkün değil.Herkez alman olan vw kalitelidir diye tutturmuş ama artık millet uyanıyor çünkü kaliteli araba yapmak kimsenin tekelinde değil.Senin marka diye kale almadığın şirketler almış başını yürüyor.Ama sen ve senin gibiler takıntılarınızdan vazgeçmek istemiyorsunuz.Jetta madem o kadar araba satabilecek çıkarsın 1.6 dizel motor neden çıkarmıyor.Çıkarsada sonuç değişmiyecek.Sen ve senin gibiler ister kabul edin ister etmeyin megane kendi sınıfındaki tüm otomobilleri satış rakamlarında ezip geçmiştir.Ve bu 2009 yılında yeni kasayla devam edecek senin gibilerde ama jetta çok kaliteli diye kendinizi avutacaksınız.Bende jettaya ve golfe bindim nerdeymiş bu kadar kalite farkı anlayamıyorum inan sanki mercedesle renoyu kıyaslıyorsun.Ama önemli değil hazmettmeyi öğreneceksiniz.



    C sınıfı anketi yapıldı merak etme megan auristen sonra sondan 2. oldu

    klişeyle ne alakası var

    adam kaliteyi ve sağlamlığı alıyor o paraya sorunu değil

    2 gün sonra aldığı arabanın orasından burasından tıkırtı gelmesin istiyor

    forumda açılan sürüyle megan aldım hata mı ettik şurasında arıza çıktı yok burasında v.s v.s

    2. elde de satacağı araba peynir ekmek gibi gidiyor daha ne olsun bu nedenle gidip durumu iyi olan jetta alıyor

    megan satışlarının çoğunluğu dizel model ve şirket satışları jetta satışlarında ise bu azınlığı oluşturuyor

    heee meganı olup şundan biran önce kurtulsam da jetta alsam diye yanıp tutuşanları da bir kenara yazmak lazım

    hadi olmadı sanayiye git ustalara sor, araba testlerine bak, v.s. hepsi de sana aradaki farkı fısıldar

    french kiss'i bir kere alan son kere alır




    Ya kusura bakma megane yi satıp jetta alayım diye yanıp tutuşanların sayısının çokta fazla olduğunu düşünmüyorum.Çünkü ortada satış yok.Ben jetta berbat bi araba demek istemiyorum söylemeye çalıştığım arada sizin bahsettiğiniz gibi açık ara bir kalite farkı yok.İnan bana jetta bu başarıya ve satış rakamlarına ulaşsa bu forumda neler olurdu merak ediyorum.Jettanın şöyle 1.6 dizeli çıkarda satışlarına bakarız.Neyse tartışmayı uzatmaya gerek ancak bir otomobili kötüleyip paçavra seviyesine indirmeye de hiç gerek yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: AO

    Megan iyidir. Kim ne derse desin. Özellikle şase çok etlidir ve sağlamdır zaten. Bana bu sınıfta bu kadar etli bir şase daha göstersinler bakalım. VW kullananlar çok övünüyorlar ama kusura bakmasınlar VW daha yeni yeni araçlarda bu kadar sağlam şase kullanmaya başladı. Meganın en büyük problemi hızlı aşınan iç aksamdır. Plastikler ses yapar ve döşeme hızlıca aşınır 2 yaşındaki bir Megan sanki 4 yaşında araç gibi görünür bazen. Bunun dışında çok arıza yaptığı ön takım bozduğu gibi şeyleri ben ne duydum nede gördüm. Elektronik aksamın bol olduğu üst versiyonlarda sensor arızaları olabiliyor ama bu kadar donanımlı tüm araçların hepsinde oluyor bunlar. Bence gönül rahatlığı ile alınıp binilecek iyi bir araçtır



    Olayı çok iyi özetlemişsin tebrik ediyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    anketi yapalım çoğu kişi belli klişelerden kurtulamadığı için jetta diyecektir.Ama bunun satış rakamlarına yansıması mümkün değil.Herkez alman olan vw kalitelidir diye tutturmuş ama artık millet uyanıyor çünkü kaliteli araba yapmak kimsenin tekelinde değil.Senin marka diye kale almadığın şirketler almış başını yürüyor.Ama sen ve senin gibiler takıntılarınızdan vazgeçmek istemiyorsunuz.Jetta madem o kadar araba satabilecek çıkarsın 1.6 dizel motor neden çıkarmıyor.Çıkarsada sonuç değişmiyecek.Sen ve senin gibiler ister kabul edin ister etmeyin megane kendi sınıfındaki tüm otomobilleri satış rakamlarında ezip geçmiştir.Ve bu 2009 yılında yeni kasayla devam edecek senin gibilerde ama jetta çok kaliteli diye kendinizi avutacaksınız.Bende jettaya ve golfe bindim nerdeymiş bu kadar kalite farkı anlayamıyorum inan sanki mercedesle renoyu kıyaslıyorsun.Ama önemli değil hazmettmeyi öğreneceksiniz.



    Bence yanıp tutuşanların sayısı fazla ama bütçe olayı biraz da.Sonuçta jettanın dizeli ile megane arasında çok fark var.
    Ama jetta veya benzer bir aracın aynı segmentte renaulttan her zaman pahalı olacağı açıktır.

    Ama,şöyle bir şey olsaydı.

    Jetta ile megane(özellikleri birbirinin aynısı olması koşulu ile ) arasındaki fiyat farkı çok az olsaydı,veya aynı olsaydı,kaç kişi gider megane alırdı merak ediyorum

    C sınıfı anketi yapıldı merak etme megan auristen sonra sondan 2. oldu

    klişeyle ne alakası var

    adam kaliteyi ve sağlamlığı alıyor o paraya sorunu değil

    2 gün sonra aldığı arabanın orasından burasından tıkırtı gelmesin istiyor

    forumda açılan sürüyle megan aldım hata mı ettik şurasında arıza çıktı yok burasında v.s v.s

    2. elde de satacağı araba peynir ekmek gibi gidiyor daha ne olsun bu nedenle gidip durumu iyi olan jetta alıyor

    megan satışlarının çoğunluğu dizel model ve şirket satışları jetta satışlarında ise bu azınlığı oluşturuyor

    heee meganı olup şundan biran önce kurtulsam da jetta alsam diye yanıp tutuşanları da bir kenara yazmak lazım

    hadi olmadı sanayiye git ustalara sor, araba testlerine bak, v.s. hepsi de sana aradaki farkı fısıldar

    french kiss'i bir kere alan son kere alır




    Ya kusura bakma megane yi satıp jetta alayım diye yanıp tutuşanların sayısının çokta fazla olduğunu düşünmüyorum.Çünkü ortada satış yok.Ben jetta berbat bi araba demek istemiyorum söylemeye çalıştığım arada sizin bahsettiğiniz gibi açık ara bir kalite farkı yok.İnan bana jetta bu başarıya ve satış rakamlarına ulaşsa bu forumda neler olurdu merak ediyorum.Jettanın şöyle 1.6 dizeli çıkarda satışlarına bakarız.Neyse tartışmayı uzatmaya gerek ancak bir otomobili kötüleyip paçavra seviyesine indirmeye de hiç gerek yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ayi terbiyecisi


    quote:

    Orjinalden alıntı: hunter26

    Ben 2008 model C4 sahibiyim , kardeşimde 2007 model Mazda3 var , iki aracada son derece hakimim , megane 2 ile 1 ay kadar önce marmaris yolculuğumuz oldu , araç 2007 model 45,000 km.de idi , objektif olmak gerekirse , megane2 donanım olarak ewt c sınıfındaki pek çk aracı yakalamış fakat sürüş dinamikleri ve malzeme kalitesi olarak malesef c segmenti bir araç tadı vermiyor. Bu anlamda malesef kalitesiz üretilmiş bir araç. Direksiyon hissiz , frenler durmayacak gibi , yol tutuş ortalamalarda , vites geçişleri ve vites yolu inanılmayacak kadar kötü , ikinci elde en çok değer kaybeden ve en çok satılan araba şu anda.
    Bunların yanında 20,000 ytl gibi bir rakama alabileceğiniz en mantıklı seçim , bu fiatlarda c segmenti ve bu donanımda araç bulmanız imkansız. alacağanız aracın servis geçmişini iyice araştırın , servise hangi problemlerden gitmiş v.s. gibi , sorunlu bir araç almamak adına buna dikkat edebilirsizniz.
    30,000 YTL gibi bir rakamdan bahsetseniz megane zaten düşünmezd,niz , ama bu rakama alınabilir bence.


    sen frenden anlamiyosun arkadasim. senin begenmedigin o frenler makyajsiz kasalarda sorunlu cikan kaliperlerden sonra direkmen laguna ekipmanlari ile degistirilmis aslinda d sinifina ait bir fren sistemidir tamamen... su forumda megane in fren basarisini kabul etmeyen kalmadi!.. 100-0 kac acaba megane in; bi de kendi arabanin degerlerine bak...
    vites gecislerinde ve vites yollarinda hicbir sorun goremiyorum ben diger arabalara nazaran, acemiligin olsa gerek.
    ikinci elde deger kaybediyor demissin, hangi araba kaybetmiyor ki? megane in en azindan alici kitlesi var, sıkıntı cekmeden satarsin. sen c4 une alici bulabilecek misin peki?

    bu ulkede arabadan anlayan bi tek siz degilsiniz, megane kullanicilari da kendi kriterlerine gore bir karar vermisler, bu araba da turkiyede satis birinciligini kimseye kaptirmamis daha... filo milo alim diyenlere cevaben acaba bu sirket yoneticileri neden megane tercih ediyo kiralamak icin, ya da filo kiralayan firmalar neden megane tercih ediyor bir ogrensek...



    İkinci elde fiat performansı bir iyi bir araç , 20,000 YTL'ye c segmenti başka bir araç örneği verebilirmisiniz bana?
    C segmenti nerdeyse tüm araçlara sahip olmuş ve bir üst segment.teki arabaların nerde ,se hepsini kullanmış bir sürücü olarak ben obektif yorumlarımı yaptım. Daha önceki aracınız broadway filan ise megane'dan memnun kalmanız çok normal
    Sıfır olarak tercih edilmemesi gereken bir araç , 1.5 dci motor aabayı taşımakta zorlanıyor , direksiyon hissiz , benim kullandığım aracın belki frenleri sorunlu idi bilemiyorum ama durmuyordu araba. Vites geçişleri net deil arkadaşım , vites geçişleri çok uzun ve haldur huldur, aracınızı sevmeniz ve arkasında durmanız çok normal
    Her zaman söylüyorum , megane şahin ve doğanın yerini alarak taksi arabası olmuştur memleketimizde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Def-Tech -- 19 Temmuz 2008; 15:19:11 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    hissiz direksiyon
    salıncak ve ön takım arızaları
    durduk yere airbag ve servis ışıklarının yanması
    ateşleme bobinleri arızası
    cam indirme-kapama modüllerinde ve cam krikolarında arıza ve cam düşmeleri
    sürekli gıcırdayan sunroof
    soyulan kapı kolları ve iç kaplamalar
    berbat bir yol tutuş, en küçük virajda arkadan kayma eğilimi

    Renault teknolojik araba yapmaya kalkmasın
    Kütük renault 12'lerle uğraşsın, yapabildiği tek sorunsuz araba o...


    virajda kafadan da kayardı sağı solu belli olmazdı ama zorlamak lazım birazcık (fazla zorlarsan tarlada buluyosun kendini kaçarın yok)

    otomatik vites ile ilgili arızalar

    xenon sorunları (geçende bi tane daha xenon'u patlak megane gördüm demekki tek kurban değilim )



    Overın dediği gibi.French öptü beni daha da öptürmem




  • ARKADAŞLAR XENON RENODAN KAYNAKLANAN BİR HATA DEĞİLKİ. XENON BENİM ARABAMDA DA BOZULDU AMA ÇEŞİTLİ SEBEPLERİ VAR XENONUN BOZULMASININ BİR KERE GİRİP ÇIKTIĞINIZ O ÇUKURLAR EN BÜYÜK DÜŞMANI XENONLARIN
  • 160 tan sonra direksiyon tir tir titriyordu..lastiklerden desem araç yepyeniydi
  • Ben Megan II iyi veya kötü yorumu yapmıyacağım. Yalnız Ülkemiz insanlarının genelinin bir otomobili satın almasını etkilime faktörleri şunlar

    1. Çocukgen yolcu olarakta olsa binmiş olması
    2. İlk sürdüğü otomobil olması
    3. Çok sevdiği bir büyüğünün de aynı otomobil ve markadan sahip olması
    4. Komşusunun o otomobilden satın alması
    5. Yedek parçasının bol olması

    Şimdilerde ise
    1. Tipinin güzel olması
    2. Bol donanımı olması vs vs


    Aklı başında mantıklı olarak otomobil seçimi yapan insan sayısı çok az.

    içinde 30 hava yastığı olan bir Renault hiç hava yastığı olmayan bir Wolkswagen den daha güvenli değildir.


    Yukarıdaki yorumları gülerek okudum. 40 bin km oldu sorun çıkarmadı, bir diğeri 70 bin de hala tıkır tıkır. sanki 50 yıl önceki otomobillerden bahsediyor. çok km yapmışlar. 500 bin km gören Wolkswagen ler var.

    bizim insanlarımızın çoğunda otomobil alırken mantık yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: net_katil

    Ben Megan II iyi veya kötü yorumu yapmıyacağım. Yalnız Ülkemiz insanlarının genelinin bir otomobili satın almasını etkilime faktörleri şunlar

    1. Çocukgen yolcu olarakta olsa binmiş olması
    2. İlk sürdüğü otomobil olması
    3. Çok sevdiği bir büyüğünün de aynı otomobil ve markadan sahip olması
    4. Komşusunun o otomobilden satın alması
    5. Yedek parçasının bol olması

    Şimdilerde ise
    1. Tipinin güzel olması
    2. Bol donanımı olması vs vs


    Aklı başında mantıklı olarak otomobil seçimi yapan insan sayısı çok az.

    içinde 30 hava yastığı olan bir Renault hiç hava yastığı olmayan bir Wolkswagen den daha güvenli değildir.


    Yukarıdaki yorumları gülerek okudum. 40 bin km oldu sorun çıkarmadı, bir diğeri 70 bin de hala tıkır tıkır. sanki 50 yıl önceki otomobillerden bahsediyor. çok km yapmışlar. 500 bin km gören Wolkswagen ler var.

    bizim insanlarımızın çoğunda otomobil alırken mantık yok.



    "içinde 30 hava yastığı olan bir Renault hiç hava yastığı olmayan bir Wolkswagen den daha güvenli değildir. " bu yazdığında mantık var sanki




  • quote:

    Orjinalden alıntı: apodaka

    ARKADAŞLAR XENON RENODAN KAYNAKLANAN BİR HATA DEĞİLKİ. XENON BENİM ARABAMDA DA BOZULDU AMA ÇEŞİTLİ SEBEPLERİ VAR XENONUN BOZULMASININ BİR KERE GİRİP ÇIKTIĞINIZ O ÇUKURLAR EN BÜYÜK DÜŞMANI XENONLARIN


    Xenonu patlak kaç tane X5 veya Audi A4 gördünüz?
  • Eğer Emniyet kemerini takar isen. Yan hava yastığı dışında sana diğer hava yastıklarından çok daha fazla koruma sağlar. Duşun hava yastığı yalnızca ilk çarpışmada açılır ve akabinde geri iner. o sırada zincirleme bir kazanın ortasında kaldığını duşun 2. ve 3. darbelerde sana koruma sağlamıyacaktır. Ve otomobil takla attığında hiç bir hava yastığı seni koruyamıyacaktır.

    Yolcu kafesi çürük olsun çarpışma anında ezilerek öl. hava yastıkları yine seni kurtarmaz. Ben o bakımdan dedim. Benim için Otomobilin şasenin sağlamlığı herşeyden önce gelir. Şimdi Mantığın çalışmaya başlamıştır.

    Otomobilde sağlamlık dayanıklılık namına bir şey yapmazlar. içini bir sürü göstermelik şeyle doldururlar. ne zamanki bir Renault anahtar vurulmadan 500 bin km görür. Ne zaman 170 km hızla yoldan çıkıp taklalar atar ve içindeki insanlara bir şey olmaz. O zaman o marka hakkındaki tüm yargılarım değişir. hem bu yalnızca renault için geçerli değil. Fiatın durumuda pek içler açısı değil, Keza diğer fransız otomobilleri.

    Renaultu falan sakın sağlamlık falan filan diye övmeyin.
    Ama şu var
    Derseniz ki. bu Otomobili kısa süre sonra satacağım
    Tipi hoşuma gitti
    Param bu ve yüksek model bir otomobil istiyorum

    o zaman susarım...




  • Renault'un yolcu kafesinin veya şasesinin çürük olduğunu nerden çıkardın? Yada 170 km hızla Vw ile takla atıp içinden sağ çıktıktan sonra renault'la 170 km hızla takla attıktan sonra mı bunları yazıyorsun? Bir aracın 500.000 km anahtar vurulmadan gitmesiyle güvenliğin ne ilgisi var? O zaman 90 model civicler de çok güvenli. Daha bilimsel iddialarla Vw nin sağlam olduğunu kanıtlarsan inandırıcı olur. Yoksa kulaktan dolma "alman arabaları sağlamdır" gibi düşüncelerle kimseye bir şey anlatamazsın. Bilimsel demişken gir bak bakalım euro ncap ın sitesine. İlk 5 yıldız alan otomobil laguna 2, ilk 5 yıldız alan kompakt otomobil megane 2.
    Twingo dışında bütün modelleri 5 yıldız alan bir marka renault. Sen 4 yıldızlı ve abs fren standart olmayan Vw polo, clio dan güvenli dersen Vw fanatikleri dışında herkes güler.


    "For the past 50 years, safety behind the wheel has been a major strategic focus for Renault. Each year, Renault spends more than 100 million euros on Research and Development and carries out more than 350 crash tests and 4,500 virtual crashes in order to make its cars safer."

    Renault sitesinden alıntı..Güvenlik için her yıl 100 milyon eurodan fazla arge yapan bir firma renault.




  • Yazımı okurken ben diğer üreticilerin muşterileri aldatmasından bahsediyorum. Bunu Renaulta direk söyelmedim. Bir çok maraka full donanımla muşterilerin gözünü boyuyor.

    bir aracın 500bin km gitmesi tabiki güvenlikle alkası yok. bu onun hareket aksamalrının dayanıklılığını gösterir. Zaten Renaultun hiçbir otomobilinde bu denli bir sağlamlık yok. Ama Wolkswagen bu konuda Renaultu yanına muhattap bile almaz

    Kendi kendine tuzağa duşmuşsun. Clio nun ABS var diye Polo dan güvenli demişsin. Senide kandırmışlar ABS ile. ABS Panik frenlemede aracın tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek sürücüye son bir kez manevra şansı tanıyarak olası kazadan kurtulabilme imkanı tanır. Bazı durumlarda Fren mesefasini uzattığı bile görülmektedir. Clio dedin otomobil Renonun en çürük araçlarından biridir. Git kime sorarsan sor ben çok kazasına şahit oldum. Tamirciler ile çok konuştum. Kulananların yorumunu okudum. İlk defa biri Clio için Güvenli kelimesini kullandı.

    Bu Euro N cap testini daha öncede çok tartışmıştık. o yüzden tekrardan girmek istemiyorum
    O test E 36 kasa BMW ye 3 yıldız vermişti yanlış hatırlamıyorsam. ama o BMW den bizim bir aile kaza yapmıştı Antalyada 170 km hızla giderken su birikintisne giriyor ve hakimiyetini kaybedip taklalar atıyordu. Araç pert oldu ama Allahtan onlara bir şey olmadı. bunu Euro N cap testinin gerçek hayatı gerçekçi olarak yansıtmadığını duşunuyourm.


    Teorik bilgiler Gerçek hayatta her zaman işe yaramıyor. Bilimsel veri istiyorsan Git kaportacıları gez. Kaza yapan insaları araştır.
    Zaten mekanik aksamların kalitesi olarak yukarıda da dediğim gibi Wolkswagen Renaultu yanına muhattap bile alamaz.

    Piyasada Renault gibi çok firma var ve bunları Almanlar ile kıyaslamayın.
    Lütfen bana bu otomobilin sağlam olduğunu söylemeyin.
    Bak ne diyorum

    ucuz diye alın
    Tipini beğendiğiniz için alın
    Modeli yüksek olduğu için alın.
    İleride satmayı duşunduğunuz için yine alın
    Bunlar da önemli satın alma kriterleridir.

    Kimsenin bir şey deme hakkı yok zaten
    ama burada sağlam bir otomobil o yüzden alıyorum demeyin. İnsanları yanlış yönde etkilemiş olursunuz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Renault'un yolcu kafesinin veya şasesinin çürük olduğunu nerden çıkardın? Yada 170 km hızla Vw ile takla atıp içinden sağ çıktıktan sonra renault'la 170 km hızla takla attıktan sonra mı bunları yazıyorsun? Bir aracın 500.000 km anahtar vurulmadan gitmesiyle güvenliğin ne ilgisi var? O zaman 90 model civicler de çok güvenli. Daha bilimsel iddialarla Vw nin sağlam olduğunu kanıtlarsan inandırıcı olur. Yoksa kulaktan dolma "alman arabaları sağlamdır" gibi düşüncelerle kimseye bir şey anlatamazsın. Bilimsel demişken gir bak bakalım euro ncap ın sitesine. İlk 5 yıldız alan otomobil laguna 2, ilk 5 yıldız alan kompakt otomobil megane 2.
    Twingo dışında bütün modelleri 5 yıldız alan bir marka renault. Sen 4 yıldızlı ve abs fren standart olmayan Vw polo, clio dan güvenli dersen Vw fanatikleri dışında herkes güler.


    "For the past 50 years, safety behind the wheel has been a major strategic focus for Renault. Each year, Renault spends more than 100 million euros on Research and Development and carries out more than 350 crash tests and 4,500 virtual crashes in order to make its cars safer."

    Renault sitesinden alıntı..Güvenlik için her yıl 100 milyon eurodan fazla arge yapan bir firma renault.



    O NCAP dediğiniz 97 de kurulmuş bir zamazingodur ve Belçikadadır. Kendileri ilk 5 yıldızı Lagunaya sonra da dediğiniz gibi Megane II ye verdiler. Bir inceleyin Audilere, Skodalara, VWlere 4, 3 yıldız veren bir kuruluştur. Bağımsız olduklarına kesinlikle inanmıyorum. Düşünsenize canınız sıkılıyor ve arabaları test etmek istiyorsunuz, firmalar arabalarını neden size göndersin? Bu işi para kazanmadan niye yapasınız? Şimdi gözünüzün önünde iki araba var; biri Audi A4 2001, diğeri Megane II 2007 hangisi daha güvenlidir ? Bu arada Formulada Ferrarinin ve Schumacherin ayağını kaydırabilecek kadar güçlü bir firmadır Renault (Mali olarak tabi, kalite olarak değil).




  • hocam ben 2004 octavia kullanıcısıyım .
    bende aracımı almadan önce megane ve octavia arasında kalanlardandım .
    Ama yaptığım tercihin ne denli doğru olduğunu bana zaman gösterdi.
  • Megane deil ama ,fransız malı olan citroen c4 için bugun aracı 1 sene önce 0 almış olan eniştemle konuştum , kendisi çok eğitimli ve şöförlüğü aracına bakması gerçekten mükemmeldir .. araç 1 sene içinde 2 kere yolda bırakmış kendisini ve bu durumdan çok mağdur olmuş .. Şuanda bizimde iş aracı olarak Peugeot partner aracımız var 6000 km de daha bakalm inş bi sorun çıkarmaz.. İlk defa bi fransız malı araç aldık , oda ticari olduğu için karışmadım ve hakkını yememek lazım 1.6 hdi motorun gerçekten başarısı var , bu yüzden tercih ettik .. ama meganeleri bende o sınıfta tercih etmem hiçbirzmn..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bossbee


    quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92


    quote:

    Orjinalden alıntı: bossbee


    quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

    Valla şu bir gerçek bu güne kadar vw kadar kazık bir marka görmedim hem sıfırı pahalı hem 2.eli vw verilen o kadar paraya yazık vw alman alman diyorsunuz da asıl gerçek alman mercedes bmw dir gerisi yalandır,bir zamanlar bende arkadaşlarla birlikte bir transporter almıştım yaw 2 sene kullandık temiz bir şekilde fakat sürekli sorun çıkardı başımızı ağrıttı sattım kurtuldum hani nerde vw kalitesi,önceden megane 1 im vardı fazla yakıt tüketiyordu onun dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım şimdide megane 2 im var iyiki almışım parasını sonuna kadar hakediyor


    Gerçek alman BMW ve Mercedes mi? Audi ne oluyor o zaman? ayrıca VW de iyi bir almandır. Hadi Opeli eleştirsen anlayacağım da... neyse opelciler kızmasın hemen. Hangi marka olursa olsun 2. el alırken yıpranmamış ve fazla km yapmamış olmasına dikkat etmek lazım. Veya hiç kullanulmamış olmasına... O zaman da çürür. Şimdi, senin daha önce aldığın Transporter'ı görmedik. Ama o araçları çoğunlukla esnaf kullanıyor ve çok Km yapıp hurdaya çıkınca satıyorlar genelde. Sana öylesi denk gelmiş olabilir. Neticede insan yapımı bu araçlar. Yalnız burada temel fark şu VW 500 000 km sorunsuz giderse Renault 150 000 - 200 000 km de havlu atar. Aradaki fark budur.


    O zaman arkadaşım renaultun şu kaç yıllık 12 lere ne demeli ne şartlar altında çalıştılar halen ayaktalar


    Renault dan bir yetkiliye sormuşlar : "Türkiye de en çok satan arabanız R9, sırrı nedir acaba ?" diye. Yetkili cevaplamış; "Bilmiyoruz ama satıyor." Arkadaşım benim ilk arabam R9 Broadwaydi . Aldığımda ve sattığımda çok değerliydi. R9 lar R12 ler falan bu arabaların iyi olduğunu zannettiğimiz dönemde kimse Avrupa ya da Japon arabası alamıyordu ki. Bir kere fiyatları ve servis bakımları çok pahalıydı. Şimdi doların ve Euronun düşük olması sebebiyle biz de kaliteli markalara binebiliyoruz . Sonra ortalıkta gezen R9 ve R12 lere gelince; Arabalar direksiyon, dört tekerlek ve şaseden ibaret. Donanım yok ki neyi arıza yapsın ? Ha söyleyeyim be ne arızaları olduğunu ; Direksiyon körükleri takıldıktan 1 hafta sonra tekrar yırtılır. Tamamının karteri ya çatlak ya delik, ya da civatası bozuktur. Altlarında yağ lekesi olmaya R9 veya 12 var mı? Kaportaları ise hala çürüyüp dökülmediyse bizim mahir kaportacıların sayesindedir. Orası çürüdü hop yama yap, burası çürüdü kes yerine sac tak. Orjinal boyası beyaz dışına olanlar hep boyalıdır, güneş yanığı yüzünden. Yanlış mıyım? Yollarda gezen eski çoook araba var, kafanı takma sen. Renault ların çok olması, eskiden Türkiyede çok satılmasındandır. Anadolu da hala satılıyor çünkü köylüler tarlaya gidiyorlar. O yüzden para ediyor. Yani o modelleri araba diye nitelendirmek yanlış bence. Çünkü Anadolu da Tak-tak denen su motorundan bozma torna işi araçlar vardır ve trafikte resmi olarak görünmüyorlar, ama tarlada hep onlar kullanılıyor. Şİmdi bu onların Audiden dayanıklı olduğunu mu gösterir?






    HOOOOOP YAVAŞŞŞŞ GELL EĞRİYİ OTUR DOĞRUYU KONUŞ Kİ ATALAR KIZMAYA SONRA


     MEGANE 2 SEDAN YORUMLAR



     MEGANE 2 SEDAN YORUMLAR




     MEGANE 2 SEDAN YORUMLAR




     MEGANE 2 SEDAN YORUMLAR



     MEGANE 2 SEDAN YORUMLAR




    ne kadar ekmek o kadar köfte diyen en iyi firma renault
    marka karalamak o kadar kolay değil

    meganeları bende sevmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 21 Temmuz 2008; 3:35:18 >




  • Biri ABS kandırmaca diyor, biri euro ncap taraflı diyor... Benim için tartışma bitmiştir burada. Vw ye de helal olsun uğruna ABS yi ve Ncap'ı hiçe sayabilen fanatikleri olduğu için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi der Rebell -- 21 Temmuz 2008; 4:04:04 >
  • 20 bine alınacak o donanımda ve de modelde araç gösterin onu alsın o zaman...
    o fiyata yok...
    ikinci eli de iyi..

    daha ne olsun..

  • quote:

    Orjinalden alıntı: bossbee

    O NCAP dediğiniz 97 de kurulmuş bir zamazingodur ve Belçikadadır. Kendileri ilk 5 yıldızı Lagunaya sonra da dediğiniz gibi Megane II ye verdiler. Bir inceleyin Audilere, Skodalara, VWlere 4, 3 yıldız veren bir kuruluştur. Bağımsız olduklarına kesinlikle inanmıyorum. Düşünsenize canınız sıkılıyor ve arabaları test etmek istiyorsunuz, firmalar arabalarını neden size göndersin? Bu işi para kazanmadan niye yapasınız? Şimdi gözünüzün önünde iki araba var; biri Audi A4 2001, diğeri Megane II 2007 hangisi daha güvenlidir ? Bu arada Formulada Ferrarinin ve Schumacherin ayağını kaydırabilecek kadar güçlü bir firmadır Renault (Mali olarak tabi, kalite olarak değil).


    ben ncap'e güveniyorum. Avrupa'da para yedirme, rüşvet gibi şeyler kolay değil türkiye gibi. Adamlar koskoca bmw'nin 5 serisine 4 yıldız verdiler.
    Desen ki bmw büyük araç ordan kurtarıyor, belki haklısın iki araç kafa kafaya girse o kütle avantaj olur ama duvara çarpsan dezavantaj olur.
    Ayrıca VW nin güncel modelleri 5 yıldız alıyor, nedir alıp veremediğiniz




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.