Şimdi Ara

Samsung Neo Forte 9000 Tecrübem...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam,
    Geçen hafta, forumu da bolca okuyarak fiyat/fayda oranı (soğuma B ısıtma A class, R410a, 700 YTL) yüksek olarak algıladığım iki adet Samsung Neo Forte 9000 BTU klima satın aldım. Terübelerimi forumla paylaşmayı bir borç biliim:)

    1- İç ünite oldukça şık ve sessiz. Katalog min değeri 24 dB.
    2- Dış ünite plastik kasalı, metal değil. Katalog ses değeri yanılmıyorsam 46 dB.
    3- Montaj zamanında ve temiz yapıldı. Vakum kullanıldı.
    4- İlk ünite balkona, ikinci ünite duvara monte edildi.
    5- İlk ünite de montaj sorunu olmadığı için kabul ettim. Ama ikinci ünitenin dış ünitesi inanılmaz sarsılıyordu. Servis 'hepsi böyle' diyerek normal olduğunu söylese de ikinci üniteyi teslim almayıp dış ünitenin değişimini istedim. Servis merkezi ile yapılan konuşmada, bu yeni modellerin dış ünite fonlarında balans sorununu onların da farkedip ithalatçıya bildirdiklerini, yakında yeni fan motorlarının geleceğini ve değiştireceklerini söylediler. Üretim hatalı 0 bi cihazı kabul edemeyeceğimi söyleyip servis formuna not düştüm, ve değiştirme talep ettim.
    6- 3 gün sonra servis değişim için randevu istedi. Ancak iki gün sonraya karşılıklı saat olarak anlaştık.
    7- Daha önce sorun olmayan ilk cihazın iç ünitesi iki gece arka arkaya gece yarısı fan sürtürmesi yapıp uykumdan uyandırdı.
    8-Yeni dış ünite monte edildi. Daha az vibrasyon varsa da gözle görünür şekilde sarsılıyordu. Her iki ünitenin de iadesini talep ettim.
    9- Satın aldığım mağaza zinciri İzmirli ciddi bir kuruluş olduğu için geri almayı, istersem ücret iadesi, istersem de başka bir ürünle değiştirmeyi kabul etti.

    10- Verilen rahatsızlıktan dolayı iyi bir indirim teklif ettiler. Toshiba ve Daikin non-inverter cihazlar arasında Daikin olarak kararımı verdim. Gelecek hafta değişime gelecekler.

    TAVSİYELER:
    1- Mümkün olduğu kadar bilinen ve yüksek montanla alım/satım yapan satıcılardan alışveriş yapın. Diğer fiyatları yakalarlar, ayrıca sorun çıkması durumunda üretici/ithalatcı ile sizi muhattap etmeden sorunu çözerler.
    2- Servisler her ne kadar iyi niyetli olsa da, servisini yaptıkları ürüne sadık olmaya çalışırlar. Servisi dinleyin, ama daha çok kendi mantığınızı dinleyin.
    3- Sadece iç ünitenizi değil, dış ünitenizi de kontrol edin. Montaj elemanları, kimsenin dış üniteye dikkat etmediğini söyledi. Anladığım kadar bu sorun tüm yeni Samsung NF serilerinde varmış, ama 100 kişiden sadece 2 kişi şikayet etmiş... Bu sarsıntıyla normal kulanımda 2, yoğun kullanımda 1 yıl sonra dış ünitenin boru kaynakları çatlar, mekanik tesisat dayanamaz, arıza yapar... iki yıl sonra forum şikayetle dolacak gibi...:)
    4- Tecrübelerinizi sizler de paylaşın. Paylaşın ki doğruyu bulabilelim

    :)







  • bilgiler için teşekkürler, satın aldığın firmayı ve servisi özelden paylaşır mısın?
  • bu konuyu bizimle paylaştıgınız için sağolun,inşallah signore silmezse tabii,o burada sadece memnuniyet görmek istiyorda,
    memnuniyetlerinizi yazın ama başınıza iş gelince buraya yazmayın diyorda,salur arkadaşın konusunuda bugün sildi sanırım yada arçelikten veya vestelden şikayetleri burada istemedigi gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sarasmansia -- 10 Temmuz 2008; 23:58:05 >
  • Olur mu öyle şey canım, silmezler silmezler, merak etmeyin...:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sarasmansia

    bu konuyu bizimle paylaştıgınız için sağolun,inşallah signore silmezse tabii,o burada sadece memnuniyet görmek istiyorda,
    memnuniyetlerinizi yazın ama başınıza iş gelince buraya yazmayın diyorda,salura yada arçelikten veya vestelden şikayetleri burada istemedigi gibi



    Silemez
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sarasmansia

    bu konuyu bizimle paylaştıgınız için sağolun,inşallah signore silmezse tabii,o burada sadece memnuniyet görmek istiyorda,
    memnuniyetlerinizi yazın ama başınıza iş gelince buraya yazmayın diyorda,salur arkadaşın konusunuda bugün sildi sanırım yada arçelikten veya vestelden şikayetleri burada istemedigi gibi


    Siz sürekli aynı markalardan, fake alıp alıp, şikayet ederseniz ki (klimaları kullandığınıza bile inanmıyorum, aslında sizin hiçbir şeyinize inanmıyorum Gürcan Bey ) silerler tabii ki. Size göre kimse bu markalardan memnun olmamalı. Memnun olan birisini görünce ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz çünkü. Nasıl saldırsam da Arçelik'i, Lg'yi, Demirdöküm'ü vs. karalasam. Her zaman söylüyorum, parasını siz ödeyin ben istediğiniz klimayı kullanayım. Önemli olan, elinizdeki bütçeye göre en iyi klimayı almak burada. Yoksa bütçe sorunu olmasa herkes aptal değil burada, gider en iyi klimayı alır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BJKKKKK
    Siz sürekli aynı markalardan, fake alıp alıp, şikayet ederseniz ki (klimaları kullandığınıza bile inanmıyorum, aslında sizin hiçbir şeyinize inanmıyorum Gürcan Bey ) silerler tabii ki. Size göre kimse bu markalardan memnun olmamalı. Memnun olan birisini görünce ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz çünkü. Nasıl saldırsam da Arçelik'i, Lg'yi, Demirdöküm'ü vs. karalasam. Her zaman söylüyorum, parasını siz ödeyin ben istediğiniz klimayı kullanayım. Önemli olan, elinizdeki bütçeye göre en iyi klimayı almak burada. Yoksa bütçe sorunu olmasa herkes aptal değil burada, gider en iyi klimayı alır.



    +1 BJKKKKK
    Kesinlikle doğru. Herkesin bir bütçesi var ve o bütçeye en uygun ve en iyi cihazı almak için burada bilgi alıyor ve alanlar bilgilerini paylaşıyor. Yoksa Güzel Ülkemde keşke herkesin bütçesi direk Dayıyı, Mitsuyu ve emsallerini almaya yetse.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Takip edenler için:
    Aynı problemle karşılaşan bir kullanıcıdan PM aldım. Onun da dış ünitesi bugün değişecekmiş. İç ünitede de sürtme sesi varmış.
  • evet sorun benim klimamdaydı.dış ünite değişti.titreme eskisi kadar olmasada biraz var.servis elemanı kasanın plastik olmasından kaynaklanabileceğini herhangi sorun olmayacağını söyledi.çünkü salondaki 1200 likte böyle bir sorun yok.iç ünitedeki ses problemi çözüldü.böyle kullanıcaz artık.soğutması gayet güzel.
  • Sevindim problemin hallolduğuna, güle güle, problemsiz kullanın inşallah...
  • samsung klima alma arafesindeyken yazınızı okudum. Acıkcası kararsız kaldım. Hayırlısı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.