Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (199. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43.731
Cevap
133
Favori
4.523.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 197198199200201
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tesekkurler arkadasım
    dedigimde buydu.fazla plastik tıkırtısı var.bu neyseyde.amortisörlerdeki sertlik cidden can sıkıcı. şöyle otobüs gibi tıs tıs gidebilsek bisey hissetmeden.tr şartları için özel sistem dayanaıklı olsun diye yada virajlara rahat girsin sert olsun falan degil.audide dayanıklı ve cok guzel viraja giriyor ve seste cıkmıyor.bunun tek nedeni var.sessiz istiyosan fazla öde audi al. vw grubunun satış politikasıyla ilgili.

    saygılar

    quote:

    Orjinalden alıntı: ghostrider815

    Merhaba turkwell.com

    Geçenlerde aracımı (2008 model, comfortline) 15000km bakımı için Seyrantepe/General Otoya götürdüm. Seninde bahsettiğin tıkırtıları göstermek için servisin elemanı ile test sürüşüne çıktık. Kendisi tıkırtıları duydu ve test sürüşü sonrası aynen "sizi bu seslere alıştırmak lazım" dedi.

    Sebebini sorduğumda, bagaj kapağını açtı ve döşemeyi kaldırarak bazı plastik aksamları gösterdi. Bir önceki kasada bu aksamların metal alaşımdan yapıldığını, yeni kasada ise kaza esnasında darbeyi sönümlemek için bu parçaların plastikten yapıldığını söyledi. Bunu gördükten sonra, aracın yoldaki küçük kasis vb. şeylerin üzerinden geçtikten sonra neden araba içinde tıkırtılar duyduğumu daha iyi anladım.

    Bende işim gereği yurtdışındaaraç kiralıyorum ve bu esnada volvo, bmw gibi daha pahalı araçları kullanma imkanım oldu. Bu markaların araçlarında kasıtlı olarak bozuk yollara girmeme rağmen benzeri tıkırtıları aynı oranda duymadım. Bu markalar bu tür aksamları plastikten mi yapıyor yoksa metal alaşımlı malzemeden mi yapıyor? VW, bu parçaları maliyeti düşürmek için mi plastikten yapıyor, yoksa bunu kapatmak için darbeyi daha iyi sönümlediği gibi kılıflar mı uyduruluyor? Bunu bilmek pek mümkün değil. Ama sonuçta aracımdan memnunun.

    Kasasız sürüşler


    quote:

    Orjinalden alıntı: turkwell.com

    evet arkadaslar
    arkadan gelen özellikle sağdan gelen seslerden bunalıp,amortisör değişimi yaptırıyorum.cuma günü erel yetkili serviste amorisörler değşecek(450ytl/3 taksit).şimdilik sadece arka.ir passattan bu kadar tangırtı cıkmasını hic yakıstıramadım.98 model hondamda 2002 model a3 te boyle bir ses duymadım.yerdeki tırtırlardan (sarı renkli cok sık döşenmiş üstünden geçince genelde tüm vidaların oynadıgı,belediye baskanının akrabasına getirtip tüm sokaklara 80 tane koydugu aptal icat) geçerken (20-30km ile)arabanın sağ tarafından felaket bir vuruntu geliyo.gerçi ses gelmeyen yeri yok ama. 2008 pasata bindim oda oyle.yol motor ve tangır tungur sesler. ne bir audi olabilir ne de mercedes asla.

    passatlarını cok öven ve begenen arkadasları saygıyla karsılıyorum. bir arabayı begenmek bir insanın geçmişte bindigi arabalara baglıdır.ve arabadan ne aradığına.audi ve mercedes kullanmıs hiç kimseye passatı tam anlamıyla sevdiremezsiniz.ama tabi bir hundai yada kia kullanıcısı icin passat bir ucaktır. a3 kullanmıs ve aracta sessizlik ve konfora önem veren biri olarak kesinlikle 2002 a3 (temiz bi tane) tercihim olacaktır. eger yeni almamıs olsaydım aracı satar ve paramın yettigi bi audi alırdım.

    tüm bunlara ragmen aracımı seviyorum.çünkü ruhsatta adım yazıyor.ve bir tek ricam var.kütfen kötü yanlarınıda yazın.kimsenin begenmedigi bir yanı yokmu allah için.

    Saygılar
    SEDAT


  • quote:

    Orjinalden alıntı: turkwell.com

    evet arkadaslar
    arkadan gelen özellikle sağdan gelen seslerden bunalıp,amortisör değişimi yaptırıyorum.cuma günü erel yetkili serviste amorisörler değşecek(450ytl/3 taksit).şimdilik sadece arka.ir passattan bu kadar tangırtı cıkmasını hic yakıstıramadım.98 model hondamda 2002 model a3 te boyle bir ses duymadım.yerdeki tırtırlardan (sarı renkli cok sık döşenmiş üstünden geçince genelde tüm vidaların oynadıgı,belediye baskanının akrabasına getirtip tüm sokaklara 80 tane koydugu aptal icat) geçerken (20-30km ile)arabanın sağ tarafından felaket bir vuruntu geliyo.gerçi ses gelmeyen yeri yok ama. 2008 pasata bindim oda oyle.yol motor ve tangır tungur sesler. ne bir audi olabilir ne de mercedes asla.

    passatlarını cok öven ve begenen arkadasları saygıyla karsılıyorum. bir arabayı begenmek bir insanın geçmişte bindigi arabalara baglıdır.ve arabadan ne aradığına.audi ve mercedes kullanmıs hiç kimseye passatı tam anlamıyla sevdiremezsiniz.ama tabi bir hundai yada kia kullanıcısı icin passat bir ucaktır. a3 kullanmıs ve aracta sessizlik ve konfora önem veren biri olarak kesinlikle 2002 a3 (temiz bi tane) tercihim olacaktır. eger yeni almamıs olsaydım aracı satar ve paramın yettigi bi audi alırdım.

    tüm bunlara ragmen aracımı seviyorum.çünkü ruhsatta adım yazıyor.ve bir tek ricam var.kütfen kötü yanlarınıda yazın.kimsenin begenmedigi bir yanı yokmu allah için.

    Saygılar
    SEDAT



    Genelde Passat kullanıcları negatif yönleri yazmaktan imtina ederler ve bahsetmezler. Ben ve Tolga arkadaşımız yaklaşık 1.5 ay evvel bu konuya değinmiştik. Ben Passat kullanış ve memnun kalmamış biriyim. Gerek iç mekandan gelen sesler, gerek enjektör arızası, gerek klimatronik arızası, gerek park freni arızası gibi sıkıntılarımdan dolayı sattım aracımı (2007 140 hp comfortline dizel). Şuan ofis kullanımı için vw jetta 1.4 tsi 170 hp aldım ama onunda dün gece yatak sardı temde kullanırken. O yüzden benim kendim adıma VW hakkında düşüncem bellidir. Benim için alınacak bir grup değil, bunu en son olayla teyyid etmiş bulunuyorum. VW alana kadar Japon grubu araçları tercih ederim.

    düzeltme : turbo değil, yatak sardı araba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lloyd -- 21 Kasım 2008; 13:17:06 >
  • Arkadaşlar merhaba.

    Bugün aklıma birşey tıkalıdı onu sorayım dedim.

    PASSAT ta kapılarda kırmızı uyarı ışığı var dimi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken

    Herkese öncelikle selamlarımı sunuyorum,

    Bir, 2009 Passat 1.4 ve 7 ileri DSG'li Variant sahibi olarak öncelikli olarak ortalama veya biraz üstü bir sürücü için (yani agresif veya biraz hızı seven diyelim) en son merak edilecek şey bu arabaların söz konusu motorlarının performansıdır bence. Yani bu motor, emin olunuz ki beklentilerinizi hayli hayli karşılayacaktır.

    Ben bu arada başka bir şey sormak istiyorum. Sanıyorum mertbaşaran arkadaşımız biraz daha kolay yanıtlayabilecektir. Araçlarımıza MFD2 veya MFD3 montajında mevcut teyp kenarındaki krom çıtayı nasıl söküyorlar. Bu konuda resim sahibi arkadaşlar paylaşabilirlerse sevinirim.

    Saygılar...




    Hem konunun dağılması hem de belki unutulmuş olabileceğimin sitemiyle sorumu tekrarlamak istiyorum..:)

    Hepinize saygılar..
  • arkadaşlar bilmediğimden soruyorum ilk defa passatla kışa giriyorum.kış gelince antifirizi nerde koyuyorsunuz servisemi götürüyorsunuz yoksa herhangi bir yere götürüp ordamı koyuyorsunuz. antifrizinden başka yapılması gereken başka şeyler varmı.saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: santiego-39

    Arkadaşlar merhaba. Bugün aklıma birşey tıkalıdı onu sorayım dedim. PASSAT ta kapılarda kırmızı uyarı ışığı var dimi?


    Kapılarda kırmızı uyarı ve beyaz yer aydınlatma lambası/ışığı HIGHLINE modellerde var. EXCLUSIVE modellerde olup olmadığını hatırlamıyorum ama TRENDLINE ve COMFORTLINE'da yok...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken
    quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken

    Herkese öncelikle selamlarımı sunuyorum, Bir, 2009 Passat 1.4 ve 7 ileri DSG'li Variant sahibi olarak öncelikli olarak ortalama veya biraz üstü bir sürücü için (yani agresif veya biraz hızı seven diyelim) en son merak edilecek şey bu arabaların söz konusu motorlarının performansıdır bence. Yani bu motor, emin olunuz ki beklentilerinizi hayli hayli karşılayacaktır. Ben bu arada başka bir şey sormak istiyorum. Sanıyorum mertbaşaran arkadaşımız biraz daha kolay yanıtlayabilecektir. Araçlarımıza MFD2 veya MFD3 montajında mevcut teyp kenarındaki krom çıtayı nasıl söküyorlar. Bu konuda resim sahibi arkadaşlar paylaşabilirlerse sevinirim. Saygılar...


    Hem konunun dağılması hem de belki unutulmuş olabileceğimin sitemiyle sorumu tekrarlamak istiyorum..:) Hepinize saygılar..


    Sayın Özden bey,

    Aşağıdaki linkte İngilizce olarak ayrıntılı anlatılmış. Bazı oto ses sistemi ustaları çerçeveyi "aşağıdan" çıkartmayı tercih ederken en doğrusu linkte belirtildiği şekilde, yukarıdan.

    Başarılar!



     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drserkan80

    arkadaşlar bilmediğimden soruyorum ilk defa passatla kışa giriyorum.kış gelince antifirizi nerde koyuyorsunuz servisemi götürüyorsunuz yoksa herhangi bir yere götürüp ordamı koyuyorsunuz. antifrizinden başka yapılması gereken başka şeyler varmı.saygılar


    Sevgili Dr. Serkan,

    ANTİFRİZ (ANTI-FREEZE = DONMAYI ÖNLEYİCİ) sıvısı (şeker tadındadır) VOLKSWAGEN MOTORLARININ SOĞUTMA SUYU DEVRESİNDE zaten fabrika tarafından konuluyor. Havaların çok aşırı soğuk olmadığı bir yerde bulunuyorsanız sorun yok, ama don, kar ve buzlanma tehlikesinin yoğun olduğu bir yerde servise götürmekte fayda var. Kullanma kılavuzunda soğutma suyu kabının açılmaması gerektiği, içindeki pembe sıvının bir miktar glikol içerdiği ve antifriz görevi gördüğü yazmakta. Bilgi için aşağıya resim ekledim.

    Elbette antifrizi motora nereden koymanız gerektiğini biliyorum ama ben soruyu eksik algıladığım için (oluyor bazen böyle) resim de hazırlamıştım, araya gitmesin diye ekliyorum. Not: Adana'da ne kar lastiği ne antifiriz, burada servisler KIŞ HAZIRLIĞI günlerinde sinek avlıyor.

    Selamlar ve sevgiler.

    Taner Göde

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  •  VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • teşekkürler tanergöde.önceki aracımda ben ekliyordum kışın fakat şimdi servisemi götürmem gerektiği konusunda kararsız kaldım.bizim burda biraz sert geçiyor kış en iyisi servise uğramak
  • Taner Bey Teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken


    quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken

    Herkese öncelikle selamlarımı sunuyorum,

    Bir, 2009 Passat 1.4 ve 7 ileri DSG'li Variant sahibi olarak öncelikli olarak ortalama veya biraz üstü bir sürücü için (yani agresif veya biraz hızı seven diyelim) en son merak edilecek şey bu arabaların söz konusu motorlarının performansıdır bence. Yani bu motor, emin olunuz ki beklentilerinizi hayli hayli karşılayacaktır.

    Ben bu arada başka bir şey sormak istiyorum. Sanıyorum mertbaşaran arkadaşımız biraz daha kolay yanıtlayabilecektir. Araçlarımıza MFD2 veya MFD3 montajında mevcut teyp kenarındaki krom çıtayı nasıl söküyorlar. Bu konuda resim sahibi arkadaşlar paylaşabilirlerse sevinirim.

    Saygılar...




    Hem konunun dağılması hem de belki unutulmuş olabileceğimin sitemiyle sorumu tekrarlamak istiyorum..:)

    Hepinize saygılar..


    Sevgili Odurusken,

    Forumda dikkatimden kaçmış kusura bakma. Gerçi Sevgili Taner resimler ile ayrıntılı olarak cevaplamış . Benim ekleyeceğim tek şey resimde de gözüken çerçeve içersindeki hava yastık ışığına giden kabloyu kesinlikle çıkarmaman . Eğer mutlaka çıkarman gerekirse kontak kapalı iken çıkarman ve kontağı açmadan öncede geri takman. Aksi takdirde Airbag sistemi arıza ikaz ışığı yanıyor ve arabanın bilgisayara bağlanmas , sistemin kontrolu gerekiyor.

    Saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    quote:

    Orjinalden alıntı: santiego-39

    Arkadaşlar merhaba. Bugün aklıma birşey tıkalıdı onu sorayım dedim. PASSAT ta kapılarda kırmızı uyarı ışığı var dimi?


    Kapılarda kırmızı uyarı ve beyaz yer aydınlatma lambası/ışığı HIGHLINE modellerde var. EXCLUSIVE modellerde olup olmadığını hatırlamıyorum ama TRENDLINE ve COMFORTLINE'da yok...


    Teşekkürler Taner bey.
    Ne kadar saçma bişey bu yahu.PASSAT gibi bir arabaya standart yapmıyorlarsa bu ışığı yazık valla.

    SAYGILAR..
  • Passat konusuna dadanip Kore otomobili probagandasi yapmanin amaci nedir? Herkesin kendi kriterleri ve tercihleri vardir. Dunya'da 1 tane dogru olsa emin ol sadece 1 model otomobil olurdu...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cormen

    Passat konusuna dadanip Kore otomobili probagandasi yapmanin amaci nedir? Herkesin kendi kriterleri ve tercihleri vardir. Dunya'da 1 tane dogru olsa emin ol sadece 1 model otomobil olurdu...


    Kimden bahsediyorsunuz?
    Eğer benden ise bende PASSAT alma arifesinde biriyim haberiniz olsun..

    SAYGILAR...
  • Mert bey ilginize teşekkür ederim.

    Airbag soketiyle ilgili önerinizi dikkate alıcam. Bu tür operasyonlarda önerilen akü başı sökülme işlemi yerine ilgili sigortanın çıkarılması yeterli olur mu? Yani aracın aküsünü söküp takınca bir takım sakıncalar olabilir mi diye düşünüyorum.
    Eğer bu sigortanın biliyorsanız yerini paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılar..

    Not1: Tüm bu enformasyonu olur da eğer uygun bir MFD2 veya MFD3 bulabilirsem diye rica ediyorum

    Not2 Taner bey variant resmi için de ayrıca teşekkürler.. Tam benim renk. Tabi resim ile gerçek hayat arasında bir takım farklar da yok değil ama neyse........

    quote:

    Orjinalden alıntı: mertbasaran


    quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken


    quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken

    Herkese öncelikle selamlarımı sunuyorum,

    Bir, 2009 Passat 1.4 ve 7 ileri DSG'li Variant sahibi olarak öncelikli olarak ortalama veya biraz üstü bir sürücü için (yani agresif veya biraz hızı seven diyelim) en son merak edilecek şey bu arabaların söz konusu motorlarının performansıdır bence. Yani bu motor, emin olunuz ki beklentilerinizi hayli hayli karşılayacaktır.

    Ben bu arada başka bir şey sormak istiyorum. Sanıyorum mertbaşaran arkadaşımız biraz daha kolay yanıtlayabilecektir. Araçlarımıza MFD2 veya MFD3 montajında mevcut teyp kenarındaki krom çıtayı nasıl söküyorlar. Bu konuda resim sahibi arkadaşlar paylaşabilirlerse sevinirim.

    Saygılar...




    Hem konunun dağılması hem de belki unutulmuş olabileceğimin sitemiyle sorumu tekrarlamak istiyorum..:)

    Hepinize saygılar..


    Sevgili Odurusken,

    Forumda dikkatimden kaçmış kusura bakma. Gerçi Sevgili Taner resimler ile ayrıntılı olarak cevaplamış . Benim ekleyeceğim tek şey resimde de gözüken çerçeve içersindeki hava yastık ışığına giden kabloyu kesinlikle çıkarmaman . Eğer mutlaka çıkarman gerekirse kontak kapalı iken çıkarman ve kontağı açmadan öncede geri takman. Aksi takdirde Airbag sistemi arıza ikaz ışığı yanıyor ve arabanın bilgisayara bağlanmas , sistemin kontrolu gerekiyor.

    Saygılar

  • arkadaslar,

    bugün RNS510 sahibi oldum . Alet süper birsey malesef daha bir eksiyi var oda Navigasyon DVD´si. Resimler gelecek mutlaka
  • quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken

    Mert bey ilginize teşekkür ederim.

    Airbag soketiyle ilgili önerinizi dikkate alıcam. Bu tür operasyonlarda önerilen akü başı sökülme işlemi yerine ilgili sigortanın çıkarılması yeterli olur mu? Yani aracın aküsünü söküp takınca bir takım sakıncalar olabilir mi diye düşünüyorum.
    Eğer bu sigortanın biliyorsanız yerini paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılar..

    Not1: Tüm bu enformasyonu olur da eğer uygun bir MFD2 veya MFD3 bulabilirsem diye rica ediyorum

    Not2 Taner bey variant resmi için de ayrıca teşekkürler.. Tam benim renk. Tabi resim ile gerçek hayat arasında bir takım farklar da yok değil ama neyse........




    AKKÜ´yü sökmekte fayda var, Sigorta ile olmaz sanirim. Akküyü sökünce bir problem cikmaz, akküyü tekrar baglayinca ve arabayi calistirinca hata yazilari cikiyor ama 100metre sürdünmü arabayi hepsi kayboluyor yani sistem isinana kadar. Airbag ile oynamayi dikkat et cok tehlikeli ayrica yasak bilgine.

    Saygilar Yasin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VW_Passat

    arkadaslar,

    bugün RNS510 sahibi oldum . Alet süper birsey malesef daha bir eksiyi var oda Navigasyon DVD´si. Resimler gelecek mutlaka


    Bekliyoruz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken

    Mert bey ilginize teşekkür ederim.

    Airbag soketiyle ilgili önerinizi dikkate alıcam. Bu tür operasyonlarda önerilen akü başı sökülme işlemi yerine ilgili sigortanın çıkarılması yeterli olur mu? Yani aracın aküsünü söküp takınca bir takım sakıncalar olabilir mi diye düşünüyorum.
    Eğer bu sigortanın biliyorsanız yerini paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılar..

    Not1: Tüm bu enformasyonu olur da eğer uygun bir MFD2 veya MFD3 bulabilirsem diye rica ediyorum

    Not2 Taner bey variant resmi için de ayrıca teşekkürler.. Tam benim renk. Tabi resim ile gerçek hayat arasında bir takım farklar da yok değil ama neyse........

    quote:

    Orjinalden alıntı: mertbasaran


    quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken


    quote:

    Orjinalden alıntı: odurusken

    Herkese öncelikle selamlarımı sunuyorum,

    Bir, 2009 Passat 1.4 ve 7 ileri DSG'li Variant sahibi olarak öncelikli olarak ortalama veya biraz üstü bir sürücü için (yani agresif veya biraz hızı seven diyelim) en son merak edilecek şey bu arabaların söz konusu motorlarının performansıdır bence. Yani bu motor, emin olunuz ki beklentilerinizi hayli hayli karşılayacaktır.

    Ben bu arada başka bir şey sormak istiyorum. Sanıyorum mertbaşaran arkadaşımız biraz daha kolay yanıtlayabilecektir. Araçlarımıza MFD2 veya MFD3 montajında mevcut teyp kenarındaki krom çıtayı nasıl söküyorlar. Bu konuda resim sahibi arkadaşlar paylaşabilirlerse sevinirim.

    Saygılar...




    Hem konunun dağılması hem de belki unutulmuş olabileceğimin sitemiyle sorumu tekrarlamak istiyorum..:)

    Hepinize saygılar..


    Sevgili Odurusken,

    Forumda dikkatimden kaçmış kusura bakma. Gerçi Sevgili Taner resimler ile ayrıntılı olarak cevaplamış . Benim ekleyeceğim tek şey resimde de gözüken çerçeve içersindeki hava yastık ışığına giden kabloyu kesinlikle çıkarmaman . Eğer mutlaka çıkarman gerekirse kontak kapalı iken çıkarman ve kontağı açmadan öncede geri takman. Aksi takdirde Airbag sistemi arıza ikaz ışığı yanıyor ve arabanın bilgisayara bağlanmas , sistemin kontrolu gerekiyor.

    Saygılar





    Akü başını sökmek çok güvenilir bir yöntem olmakla birlikte işlevsel değil malesef. Çünkü bu tip elektronik düzenlemelerde çok sık deneme yapmak gerekiyor. Bu da devamlı aku başını tak çıkar yapmaya sebep olur. Bence, dikkatli bir servis işini çözecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertbasaran -- 21 Kasım 2008; 21:47:07 >
  • 
Sayfa: önceki 197198199200201
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.