Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (1933. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
43.728
Cevap
132
Favori
4.505.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19311932193319341935
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    Selam arkadaşlar dün itibari ile 2007 model Honda civic elegance 24000 km de F1 şanzuman bal köpügü renginde tertemiz içinde sigara içilmemiş bir araba aldım (Adanadan) ,
    Adanaya gelirken yayla balı getirecektim (Bitlisin yayla balı meşşurdur. Ben böyle bir bal yemedim. kokulu ve şekeri insanı asla kesmiyor. Sayın Taner GÖDE sizi aradım ama cevap vermediniz sonrada dönmediniz. Nasip degilmiş.)
    Eşim arabayabiner binmez ben bunu istemiyorum passat alalım dedi ama ne yapalım.
    B8 passat çıkana kadar honda ile yollara devam


    Güzel bir araba aldınız. Kazasız ve güzel günlerde kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nzm1982

    Selamlar arkadaşlar,

    Ben passatı yaklaşık olarak 1 yıldır kullanıyorum.
    Çok şükür memnunum.

    Sizlere bir sorum olacak.

    Lastik hava basıncı ne kadar olmalı.
    Benzin kapağında yazan 29 PSI.
    Acaba diğer versiyonlarda da aynısı mı yazıyor.
    Araç dolu iken önler 32 arkalar 37 gibi bir bilgi var.

    Bu konuya bir son noktayı koymam gerekiyor.
    Değerli fikirlerinizi bekliyorum.




    ben arabama fazla binmediğimden, fazla inmemesi için, hep 1 bar fazla basarım. Bende 30 yazıyor. 31 basıyorum. Araçların motor tipi, ağırlığı, otomatik şanzıman olmasına göre lastik basınçları değişebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 99ajanx -- 4 Haziran 2011; 21:14:09 >
  • Sayın lukunku yağ değişimi bugün yapıldı, birazdan fotoğraflar geliyor.
  • muhafaza kapağının görünümü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Söküme başlanıyor
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

    İşte hedeflenen bölge :)
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Şanzımanın kapağı sökülüyor;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Yağ boşaltılmaya başlıyor;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • B6 Passat'ımda kaldırımı yaklaştığımda sensörler hiç ikaz vermiyordu.
    B7'nin sensörleri ise 10 cm. yüksekliğindeki kaldırımları bile görüyor.
    Farkı hissetmek için B7 kasada sensörleri test etmenizi tavsiye ederim. :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Park sensörü iyi de kaldırımın üstüne bu kadar çıkınca park sensörü değil, kaldırım sensörü gerekiyor.

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

  • Yağ boşalmaya devam ediyor;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Rengi belli oluyormu bilmiyorum ama kahverengi bir hal almış yani olması gereken kan kırmızı rengi gitmiş;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Şanzımanın iç kısmı;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

    Filtre;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • Eski ve yeni filteler;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Yeni yağ;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Yağ pompası;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Şanzımanın iç kısmı;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Kapak temizlendikten sonra;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • Kapak kapatılır ve işlem tamam yağ verme sırasında arabada olduğumdan görüntü alamadım :)
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Boya koruma ve waks yapılırken bunlarda :D
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Bu da kayseri kadir has stadından bir görüntü :)
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drkayzer -- 5 Haziran 2011; 9:28:07 >
  • Maliyet olarak 5lt yağ tam sentetik orjina kullanılan=200tl, Filtre=80tl, işçilik 70tl (ekstra şeylerde var). Toplamda 350tl. Vites geçişleri de belirgin rahatladı desem inanırmısınız acaba? :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drkayzer -- 4 Haziran 2011; 22:54:01 >
  • Taner abi(Taner Göde)kaç gündür foruma tek bir mesaj dahi atmadı acaba bir problem mi çıktı??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE

    Taner abi(Taner Göde)kaç gündür foruma tek bir mesaj dahi atmadı acaba bir problem mi çıktı??

    aracı ile ilgili ileri geri konuşanlar oldu, haklı olarak biraz canı sıkıldı foruma, aracının onarımı kusursuz ve son sürat devam ediyor, pazartesi teslim edecekler sanırım



    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: zeyyar

    herkese selamlar;

    bu ay sonunda passatımla ufak bir tur atmak istiyorum aslında eşimin dizel corollası ile daha ekonomik olur ama passat dan aldığım
    keyfi ondan alamıyorum
    izmir den istanbul
    istanbuldan bolu aktarmalı ankara -konya
    konya dan beyşehir dağ yolundan manavgat- antalya
    antalyadan izmir de dönüş

    yorumlarınızı ve yol üstü duraklar hakkında bilgi rica ediyorum


    Sevgili Yavuz bey, sevgili hemşerim,

    Uzmanlık alanımdan sormuşsunuz. Ay sonu dediğinize göre Haziran ayı sonu herhalde değil mi, yanlış anlamadım. O nedenle epey bir zaman var yani.

    Konya-Manavgat arası haricinde diğer rotalarınızla ilgili bildiklerimi toparlayıp size en kısa zamanda aktarmaya çalışayım. Konya-Manavgat arasında hiç gitmedim, Konya'dan Ereğli üzerinden Isparta'ya gittim sadece. Geçen sene yaz aylarında tatil için Taner Göde bey, Adana'dan Antalya taraflarına gitmişti ve bu Konya-Manavgat arasındaki yolu kullanmıştı. Siz de kendisine hatırlatırsanız, buradaki tecrübelerini size aktarmaya çalışır. Bu yol üzerinde takip edebildiğim kadarıyla şu anda duble yol çalışması var, dolayısıyla bazı yerlerde toprak ve mucur arası yollar var gibi.

    Diğerleri ile ilgili ben kendi adıma bildiklerimi yakın zamanda size aktarmaya çalışayım, zira bugünlerde benim de işlerimden kaynaklanan bir yoğunluğum ve meşguliyetim var. Affınızı istirham ederim.

    Başka bilen arkadaşlar da muhakkak vardır, zannediyorum onlar da zamanla size bildiklerini aktarırlar.



    Sanırım karıştırdınız, Ereğli'den Konya üzeri Isparta'ya gidilir, Ereğli; Konya-Adana yolu üzerinde, Konya'ya 150 km, nüfusu 150.000 olan, il olmayı ısrarla bekleyen, her seçimde siyasilerin il olma sözü verdiği güzel ilçemdir. Bakalım bu seçimlerde hem iktidar partisinden hem de ana muhalefetten üst sıralarda Ereğli'li vekil adayları var, belki il oluruz.

    Gidecek olan arkadaşa da önerim, Konya'dan sonra Seydişehir üzeri, Konya-Seydişehir-Manavgat-Antalya yapmasıdır, yol çok güzel, manzaralı, inişte virajlarda dikkatli olmakta fayda var, hız sınırlarını aşmayın, Seydişehir girişinde ve çıkışında mutlaka radar uygulaması olur. Beyşehir-Isparta üzeri giderseniz direkt Antalya'ya inersiniz, Manavgat'tan geçmezsiniz.

    Ömer Duruk ve Tınaztepe dinlenme tesislerinde mola verip dinlenebilirsiniz, bahçeleri güzeldir.

    Konya-Seydişehir-Manavgat-Antalya yolu
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    Konya-Beyşehir-Isparta-Antalya yolu (göller manzarası da çok güzeldir bu yolun.) Beyşehir'de veya Eğirdir'de balık yiyebilirsiniz. Tereyağlı Alabalık ve İçi özel baharat ve sebzelerle doldurulup alüminyum folyo içinde taş fırına atılan Sazanı tavsiye ederim.
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    Türkiye'de ilk kez yapılan "Acil Kaçış Rampası" Uygulamasının olduğu yer
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

    Yakın plan
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    Tehlikeli inişten sonra sola doğru çok sert bir viraj var, bu mevkide yavaşlayamayan araçlar için yaklaşık 700 netre uzunluğunda ek bir şerit sonrasında ise kum havuzu olan bir rampa yapıldı, dünyada bir çok uygulaması var, ancak Türkiye'de ilk kez Seydişehir'li İTÜ Mezunu bir İnşaat Mühendisi tarafından projelendirildi, Karayolları tarafından yapıldı. Çok hayat kurtardı.

    ilgili haberler için tıklayın

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 5 Haziran 2011; 18:50:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer

    Yağ boşalmaya devam ediyor;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Rengi belli oluyormu bilmiyorum ama kahverengi bir hal almış yani olması gereken kan kırmızı rengi gitmiş;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    Şanzımanın iç kısmı;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

    Filtre;
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    drkayzer,

    Paylasim icin Tesekkür ederim. Ellerine saglik, benim gibi DSG yagi nasil degistigine merak edenlere iyi bir Paylasim olmus.

    DSG Yagi neden simsiyah oluyor anlamiyorum ama simdi dahada temizlenmis. Peki cekim gücü, Ses veya Vites gecislerinde Fark ettirdimi Yag degisimden sonra ? Sormamin nedeni benim Sanzimandan cizirti sesi geliyor, malesef Almanya´da bu Probleme cözüm yok sanirim ondan Yag degistimi belki ses gider diye düsünüyorum. Birde epeyce pahaliymis yag degisimi, araciniz kac bin KM´de idi ?

    Saygilar Yasin
  • Orijinalden alıntı: crazyarif


    Taner abi(Taner Göde)kaç gündür foruma tek bir mesaj dahi atmadı acaba bir problem mi çıktı??

    aracı ile ilgili ileri geri konuşanlar oldu, haklı olarak biraz canı sıkıldı foruma, aracının onarımı kusursuz ve son sürat devam ediyor, pazartesi teslim edecekler sanırım



    Konuyu takip edemedim ama Forum DH böyle ileri geri konusan insanlar oldugu sürece ve böyle yönetim oldugu sürece daha cok iyi niyetli insanlar kaybedecektir. Taner abi gibi bir insana yakisir bir davranis degildir böyle birsey olduysa !

    Arkadaslar artik kendi sitemiz var, yaklasik 500 Üyemiz var PASSAT TÜRKIYE gelin gercekten buradaki eski ortam orada tam hiz devam ediyor !

    Saygilar Yasin
  • Selamlar sevgili yasin, vites geçişleri baya rahatladı. Çekiş konusunda şuan için pek farkedemedim. Araç 64,000'de idi.
  • herkese selamlar;

    sn ottaman iyi diliekleriniz için teşekkür ederim , crayz arif yol haritası için saol sanırım seydişehir üzerinden antalya yolun u tercih edicem ( eşimle daha yol planı yapmadık ama )
    gerçi konya- beyşehir- seydişehir de fena olmaz yol nereye çekerse işte
    sevgili lukunku (abi mi desem kardeş mi desem ) inan her mekanın resmini çekip bir şekilde paylaşmak istiyorum daha vaktimiz var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeyyar

    herkese selamlar;

    sn ottaman iyi diliekleriniz için teşekkür ederim , crayz arif yol haritası için saol sanırım seydişehir üzerinden antalya yolun u tercih edicem ( eşimle daha yol planı yapmadık ama )
    gerçi konya- beyşehir- seydişehir de fena olmaz yol nereye çekerse işte
    sevgili lukunku (abi mi desem kardeş mi desem ) inan her mekanın resmini çekip bir şekilde paylaşmak istiyorum daha vaktimiz var.


    Konya-Beyşehir-Seydişehir-Akseki-Manavgat-Antalya rotası da iyidir de o yolun virajları falan pek iyi değil Kışın yollar kapandığında Isparta otobüsleri Seydişehir üzeri gittiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ceyhun_ElantraXd

    Arkadaslar merhaba,sorularım biraz uzun olacak ama...neyse uzatmadan baslayayım,b5.5 kasa passat bakıyorum.özellikle 1.6 exclusive donanım hoşuma gitti(çelik jantı vs..).Bildiğiniz gibi bu arabada hitler motor var.(102 hp).Bu hitler motoru bu passatta çok mu performassız olur? bazen forumlarda görüyorum yok çok performassız olur,yokuş çıkmaz gibisinden.Birde şehir içi veya şehir dışı çok yakarmı? ''BENZİNDE''benim için 350-370 krş idealdir,daha fazla yakmasında...Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler arkadaslar.Hepinize iyi forumlar.

    Arkadaş, 105 beygir TDI motora uçak, 102 beygir MPI motora gitmiyor, çekmiyor diyen bir topluma sahibiz. B5.5'yi bilemem ama B6'larda 1.6 TDI 105 HP ne kadar performans gösteriyorsa 1.6 MPI 102 HP motorda ondan aşağı kalmaz merak etmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant

    Arabayı değiştirmeye karar verdim arkadaşlar.Bakalım nasipse audi veya bmw ye geçmeyi düşünüyorum.

    Benim ilan....
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-orjinal-passat-1-8-tsi-highline-51043417/detay/



    Merhaba, öncelikle iyi alışverişler temenni ediyorum. Güzel ve alınacak bir araç satıyorsunuz, lakin bizi aşar.

    İlanınızda;
    ARAÇ MANUEL VİTESTİR.VW LERİN KLASİK HASSAS OTOMATİK ŞANZIMAN ARIZALARI İLE KARŞILAŞMAZSINIZ.BENDE ZATEN OTOMATİK ARIZASINDAN VE OTOMATİKLERİN PERFORMANSININ MANUELE GÖRE DÜŞÜK OLMASINDAN DOLAYI MANUEL TERCİH ETMİŞTİM.

    demişsiniz, bilmeyen ve öğrenmek isteyen birisi olarak soruyorum, vw'nin otomatik şanzıman arızaları ile ilgili bildiklerinizi, duyduklarınızı, tecrübelerinizi paylaşır mısınız, hatta varsa linkleriyle beraeber, bugüne kadar sadece bir kişiden triptronik şanzıman arızası duydum, onunkini de değiştirmişler. Triptronik kullanan birisi olarak ilerde karşılaşabileceklerimizle ilgili şimdiden tedbir alma adına soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer

    Sayın lukunku yağ değişimi bugün yapıldı, birazdan fotoğraflar geliyor.



    Doktorum, 10 numara bir paylaşım olmuş, zamanımda Connect'in bütün bakımlarını fotoğraflı olarak DH'de paylaşmış ve halen de duran birisi olarak istemiştim, sağolun, kırmadınız. Yani yapmadığımız bir şeyi istemedik sizden, emeğinize sağlık.

    Bir kaç sorularım olacak;

    @meteg usta, "filtre değişimi zor ve uzun iştir, şanzımanın indirilmesi gerekir" diyordu, demek bizimkilerin filtresi o sınıfa girmiyor.

    Ayrıca filtre de pek bir filtreye benzemiyor gibi, sadece conta gibi duran mantardan bir kaç nesne var görünen, diğer kısımların hepsi metal. Süzme işini nerede yapıyor ki acaba? Adamın elinde tuttuğu fotoğraftan, sanki tek parça değil de içinde bir şeyler olan bir kaç parçadan müteşekkil gibi duruyor. Yani sanki filtre esasında onun içindeymiş gibi? Ya da ne?

    Maliyet olarak bana gerçekten pahalı gibi geldi. Size "araştırmadınız" diyemem, benden daha çok araştırdığınıza kimse olmasa da ben şahidim, ama bir 7 litre deniyor, sonra 5 litre konuyor, 3 litre olan yağ 75 TL iken, 5 litreye siz 200 lira ödüyorsunuz, tahminen 150-200 gibi bir fiyat beklerken siz 350 TL diyorsunuz. Doğru yaptığınızdan eminsiniz değil mi doktorum, işlem tamam, verilen miktar gönül rahatlığıyla verilecek kadar doğru, yüksek ama gerçekten öyle mi? Ne dersiniz bu konuda?

    Yağ verme sırasında arabada olduğunuzu yazmışsınız, herhalde araç çalışır halde iken ve sizden vites değişimi istedikleri anda yağ ilavesi yaptılar, doğru mu anladım?

    Son fotoğraf dikkatimi çekti, Kadir has stadı görüntüsü? Stada mı girdiniz, yoksa tv'nin önünde mi çekildiniz? Stada girdiyseniz, tek kare fotoğraf yetmez, devamını da isteriz, değilse bu üç kağıtçılığının püf noktasını isteriz.

    Boya koruma ve wax da demişsiniz, gözümden kaçmadı, araba için en yararlı aksesuarlardan kabul ettiğim boya koruma işlemini de yaptırmışsınız, srcn09 kardeşimiz gibi kendiniz mi yaptınız, yoksa yaptırdınız mı, yaptırdıysanız ne kadara mal oldu?

    Son olarak da anladığım kadarıyla gönlünüz rahat, ustadan aldığınız izlenimler ve yaptırılıp yaptırılmamasıyla ilgili sizin görüşünüz nedir? Yani yetkili servisi mi dinlemeli, yoksa mütemadiyen ustalar ziyaret edilmeli mi?

    Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku

    ...

    Konya'dan Ereğli üzerinden Isparta'ya gittim sadece.

    ...


    Sanırım karıştırdınız, Ereğli'den Konya üzeri Isparta'ya gidilir, Ereğli; Konya-Adana yolu üzerinde, Konya'ya 150 km, nüfusu 150.000 olan, il olmayı ısrarla bekleyen, her seçimde siyasilerin il olma sözü verdiği güzel ilçemdir. Bakalım bu seçimlerde hem iktidar partisinden hem de ana muhalefetten üst sıralarda Ereğli'li vekil adayları var, belki il oluruz.

    Konya-Beyşehir-Isparta-Antalya yolu (göller manzarası da çok güzeldir bu yolun.) Beyşehir'de veya Eğirdir'de balık yiyebilirsiniz. Tereyağlı Alabalık ve İçi özel baharat ve sebzelerle doldurulup alüminyum folyo içinde taş fırına atılan Sazanı tavsiye ederim.
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü





    Ne karıştırma, ne karıştırma. İhtiyarlık mı dersiniz, mesajı yazdığım ve editlemeden gönderdiğim saatteki mahmurluğa mı verirsiniz, ama ne derseniz deyin, hata etmişim, evet yazmak istediğim Eğirdir iken ne yazık ki elimden Ereğli yazısı çıkmış. Hem sizden hem de sevgili @zeyyar'dan özür dilerim. Benim kastettiğim yol da zaten, sizden alıntıladığım yukardaki haritada gösterdiğiniz Konya'dan Isparta'ya kadar olan kısımdı. Eğirdir üzerinden (yoksa bu da Eğridir mi olacaktı ) gitmeyi kastetmiştim. Ayrıca Ereğili üzerinden, Adana'ya da çok geldim gittim, 2003 senesinde de oraya yaşayan bir dostumun misafiri olmuş, kendisini ziyaret ederek bir kaç gün kalmıştım orada. Evet, güzel bir şehir, tıpkı benim memleketim Salihli gibi yol üzerinde olan, harika suyu, harika insanları ve kalabalık bir nüfusu olan bir yer idi.

    Eğirdir ise, ege bölgesinde "kemik hastenesi" denildiğinde tek akla gelen, önü göl, arkası dik bir dağ olan nadir yerleşim yerlerinden biri. Hastane de sırtını dağa vermiş, enfes göl manzarası ile hiç de içinde hasta olarak kalmak istemediğim bir yer.

    Ama bir konuda sizinle kapışırız, o da il olma konusu. Sadece Ereğli değil, il olma sırasında bekleyip de vekil adaylarından il olma sözü alan ilçeler sıralamasında Salihli mi üstlerde yoksa Ereğli mi? Kim kimi döver, onu bilemem artık.

    Saygı ve sevgilerimle...
  • 
Sayfa: önceki 19311932193319341935
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.