Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (439. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43.728
Cevap
132
Favori
4.505.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mert Bey iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Umarım hepimiz arabalarımızda kazasız, sağlıklı mutlu ve keyifli günler geçiririz. Aracı teslim alır almaz yeni resimleri hemen topikte paylaşacağım. Sizlerin araç ile ilgili merak ettiği her soruyu cevaplamak benim için zevk olacak. Sizlerle birlikte bende öğreneceğim. Bu aracı tercih etmemizde geçmişte bir passat kullanıcısı olmamız ve bu forumdaki dostluğun ve paylaşımın etkisi gerçekten çok büyük.
    Sanırım sizde de 170 hp lik TDI DSG var. Açıkçası araca binip kullanmadım o yüzden performansı ile ilgili pek bir bilgim yok. Siz beni bir kullanıcı olarak daha yakından aydınlatabilirseniz sevinirim. Gerçekten kime sorsam harika bir motor ve şanzıman kombinasyonu olduğundan bahsediyor. Servisteki arkadaşta chip ile 200 bgnin üzerine rahatlıkla çıktığını söyledi. Ancak bahsettiğiniz DSG hassasiyetine vurgu yapmadı.
  • Borgman kardeşim

    öncelikle hayırlı ve güzel olmasını dilerim.
    bu işlemlerin tek tek maliyetlerini yazsanda bizde bir ihtimal düşünsek bazılarını.

    bu arada Taner deki naviden bende de var.ve hiçbir sorunu yok.Avrupada bile sayfalarca forumda cok büyük hiçbir sorunu yok çözülemeyen. sanırım usta biraz kendi ürününü satmak istemiş bence.yada bu ürünün hangisi oldugunu anlamamış.genede kolay gelsin umarım güzel olur.
    saygılar

    sedat


    quote:

    Orjinalden alıntı: borgmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: mertbasaran

    quote:

    Orjinalden alıntı: meke


    borgmann 2007 Model Passat 2.0 TDI 170 BG Highline

    ve

    lord_danger 2009 Model Passat 1.4 TSI 122 BG Comfortline Refleks Gümüş


    listeye eklendiniz


    Hoşgeldiniz Arkadaşlar,

    Forum'da benim arabaya kardeş geldi........ 2.0 170 HP Highine.
    2007'de 170 HP daha Türkiye'de yoktu . Bir yanlışlık olmasın ?



    Sagolun simdi tam olarak araniza katildim


    Pazartesi arabami ABT nin Türk ustasi Nazmi abiye teslim edicem.Yaklasik 1 hafta arabamdan uzak kalicam.
    Yapilacak degisiklikleri benim yerime resimliyecek.Kismet olursa hepsini 2 hafta sonra siteye yüklerim.

    1.Mfd2 navi kalicak.Degistirmek istedigimi söyledim fakat Taner beyin satin aldigi naviyi kesinlikle önermedi.Hatta biz konusurken tamirden gelen 2 naviyi gösterdi.Cok sorun cikariyorlarmis.Umarim Taner beyin navisi sorunsuz olarak uzun zaman calisir.

    2.Yeni cikan ve suan aksiyon fiyatindan tanitim amacli satilan bir dvd player var.Yaninda 500gb external hdd ile geliyor.Uzaktan kumandali bagaja baglanicak.

    3.R36 ön tampon takilacak.

    4.180 derece geri vites kamerasi takilicak.

    5.Bagaj üzerine ince spoiler takilacak.

    6.Ses yalitimi ve Bose ses sistemi takilacak.

    Suan aklimdakiler bunlar.Birde karar veremedigim bazi seyler var.

    Arabanin yaklasik 5 cm düsürülmesi
    Chip tuning
    19" jant

    chip tuning yaklasik 205 bg bir güc veriyor.Bu 2.0 motor icin riskli gibi geliyor ama benim arbamin ayni modeli chip tuning uygulamasi yapilmis bir kisi ile konustum yaklasik 50.000 km önce yaptirmis herhangi bir sorun yokmus.Hissedilir bir güc artisi oldugunu söyledi.


  • quote:

    Orjinalden alıntı: sevensleepers1907

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    sevensleepers1907,

    tebrikler aramizda ilk PASSAT CC ile katilan kisi siz olacaksiniz . 2.0 TDI 170PS CommonRail + DSG dehset bir Motor ama bundan önce duydugum Problemler bu motor hakkinda beni 2.0 TDI 140PS kararimdan döndürmüyor. Passat CC güzel bir arac ama malesef arkada sadece 2 kisi oturabiliyor, koltugun ortasinda cekmece oldugu icin.

    Hayirli olsun Passat CC´ni güle güle kullan, allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin

    Saygilar Yasin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: borgmann


    Sagolun simdi tam olarak araniza katildim


    Pazartesi arabami ABT nin Türk ustasi Nazmi abiye teslim edicem.Yaklasik 1 hafta arabamdan uzak kalicam.
    Yapilacak degisiklikleri benim yerime resimliyecek.Kismet olursa hepsini 2 hafta sonra siteye yüklerim.

    1.Mfd2 navi kalicak.Degistirmek istedigimi söyledim fakat Taner beyin satin aldigi naviyi kesinlikle önermedi.Hatta biz konusurken tamirden gelen 2 naviyi gösterdi.Cok sorun cikariyorlarmis.Umarim Taner beyin navisi sorunsuz olarak uzun zaman calisir.

    2.Yeni cikan ve suan aksiyon fiyatindan tanitim amacli satilan bir dvd player var.Yaninda 500gb external hdd ile geliyor.Uzaktan kumandali bagaja baglanicak.

    3.R36 ön tampon takilacak.

    4.180 derece geri vites kamerasi takilicak.

    5.Bagaj üzerine ince spoiler takilacak.

    6.Ses yalitimi ve Bose ses sistemi takilacak.

    Suan aklimdakiler bunlar.Birde karar veremedigim bazi seyler var.

    Arabanin yaklasik 5 cm düsürülmesi
    Chip tuning
    19" jant

    chip tuning yaklasik 205 bg bir güc veriyor.Bu 2.0 motor icin riskli gibi geliyor ama benim arbamin ayni modeli chip tuning uygulamasi yapilmis bir kisi ile konustum yaklasik 50.000 km önce yaptirmis herhangi bir sorun yokmus.Hissedilir bir güc artisi oldugunu söyledi.




    borgmann ustam,

    R36 ön tampon güzel olacak ama arka tamponuda deyistirseydin R36 olarak daha güzel olurdu. Chip Tunning 2.0 TDI 170PS PumpeDüse (PD) Motor buna dayanirmi bilmiyorum, onun icin sana dikkat etmeni tavsiye ederim. Motor-Talk.de sayfasin da bu motor hakkinda sorunlari okuyunca daha dogrusu kisa bir süre bozuldugunu duyunca iyiki almamisim diyorum. Chip Tuning yapma sana tavsiyem 170PS kendi yeter saten . 19" Jant tavsiyem olur, sende Sportfahrwerk 15mm tiefverlegt yokmu ????? Bende Sportfarhwerk var onun sayesinde arac saten alcak ve yeterince sert.

    Birde bunlar sana kaca patlayacak yazarsan sevinirim

    Saygilar Yasin
  • Sevgili arkadaşlar

    Yener bey;

    2.0 TDI 170 HP CR motor ile ilgili olarak

    Bu motorda (ve yeni 1.6 TDI motorlarda) piëzo-elektrikle çalışan püskürtücüler kullanılıyor. 2.0 TDI 140 HP CR motorda ise eskiden olduğu gibi mekanik enjektör kullanılmaya devam edilecek. Piëzo-elektrikle çalışan püskürtücüler dizel yakıtını enjektörler gibi zerreciklerine değil, atomlarına ayırıyor ve böylece mazot molekülleri oksijen molekülleri ile anında birleşik pistonun sıkıştırma hareketinden sonra kendi kendini ateşleyip motoru çalıştırıyor.

    Sorunlara gelince, dizel yakıtın içinde ağır metaller bulunuyor. Bunlar normal çünkü çikolatada da, ekmekte de ve traş bıçağında da mevcut, ama tabi kayda alınmayacak oranlarda. Almanya'da otobanlarda hız sınırlaması olmadığından ilk seri 170 HP'lik TDI motorla Passat kullanıcıları 200+ km/h hızlarda ÇOK UZUN SÜRE (!) yol almışlar, bu esnada da piëzo-elektrikle çalışan püskürtücülerin LASER ile açılan delikleri elektrik kıvılcımı nedeni ile dizeldeki ağır metalleri "kaynatmış" ve en kötü durumda da kapanmasına sebep olmuştur. Bu sorunu çözmek için VW gelişmiş filtreleme sistemleri ve ultrasonik temizleme yöntemi geliştirmiş ve servislerde kullanıma sunmuştur.

    Türkiye'de çok uzun süre 200+ km/h hızlarla gidilmediğinden bu soruna şimdiye kadar rastlanmamış, kaliteli dizelin kullanılması gerektiği de her defasında hatırlatılmıştır. Gerçekten de Türkiye'de gerek PD, gerek CR motorlu 170 HP'lik 2.0 TDI'lerde şimdiye kadar piëzo-elektrikle çalışan püskürtücülerden ötürü buraya ulaşan veya bizim okuduğumuz bir sorun yok. Kaliteli dizel satın alındığı sürece de sorun çıkmayacağını forumlarda okudum.

    Sevgili Mert Başaran 170 HP'lik Passat'ında 6-DSG vites kolunu "S" moduna alıp kickdown yapınca sırtımdaki "itme" gücünü halen hissediyorum.

    Selam ve Sevgilerle,

    Taner Göde
  • Yasin Dostum iyi dileklerin için teşekkür ederim. Umarım sende yeni Highline variantınıza en kısa sürede kavuşur ve keyifle ve ailecek binersiniz.
    Passat severlere kulübünde şimdilik ve tek CC sahibi olmak güzel bir duygu. Umarım motor ile ilgili fazla bir sıkıntı yaşamayız. Taner Beyin bahsettiği gibi Türkiyede bu aracın limitlerini zorlayabileceğimiz fazla alan bulunmadığı için nispeten daha sakin kullanılacaktır. Tabi arada ibreyi sağa devirecek bir fırsat mutlaka buluruz
    Açıkçası bizim ailede araçta aynı anda en fazla 4 kişi bulunacağı için o çekmece çok fazla engel teşkil etmiyor. Sadece birisi boylu boyuna yatmak isterse sıkıntı olabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    Sevgili arkadaşlar

    Yener bey;

    2.0 TDI 170 HP CR motor ile ilgili olarak

    Bu motorda (ve yeni 1.6 TDI motorlarda) piëzo-elektrikle çalışan püskürtücüler kullanılıyor. 2.0 TDI 140 HP CR motorda ise eskiden olduğu gibi mekanik enjektör kullanılmaya devam edilecek. Piëzo-elektrikle çalışan püskürtücüler dizel yakıtını enjektörler gibi zerreciklerine değil, atomlarına ayırıyor ve böylece mazot molekülleri oksijen molekülleri ile anında birleşik pistonun sıkıştırma hareketinden sonra kendi kendini ateşleyip motoru çalıştırıyor.

    Taner Göde


    Taner abim bilgiler icin tesekkür ederim gercekten güzel anlattin .

    Simdi bir soru aklima takildi 2.0 TDI 140HP PumpeDüse (PD) ve CommoRail (CR) Motorun arasinda neler deyisti ????

    Saygilar Yasin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheVet

    Çok kıymetli forum üyeleri,

    Uzunca sayılabilecek bir süredir sizlerin yazılarınızı takip ediyorum. Bu vesileyle hepinizi çok yaından tanır oldum, hatta neredeyse akraba bile olduk. Bu kadar başarılı bir forum yürüttüğünüz için sizleri kutluyorum. Hepiniz gibi ben de arabaları çok seviyorum ve sayenizde hayellerimin otomobili passat hakkında çok şey öğrendim, hepinize çok teşekkür ederim, elleriniz dert görmesin...
    2000model Vw polo classic 1.6 100 hp aracım var ve kendisinden çok memnunum. Hele motoru bir harika... İşte bu (havalar) beni bir kez daha, hiç hoşlanmadığım Doğuşun kuçağına itti. Tabii ki buna, bir de sizin forumunuzu bir izleyici olarak takip etmem eklenince; el mahküm ben de passatlanmalıyım, başkası korutmaz. Gerek Doğuş'un satış ve fiyatlandırma politası ve gerekse benim donanım, motor seçimi ve ihtiyaçlarım konusundaki kararsızlığım (+mali dengeler) bu hevesimi gerçekleştirmede iki yılıma mal oldu. Nihayet, ÖTV indirimini fırsat bilerek bir passat alayım dedim, 38 bine passat 1.6 olsa bile (buna bir de Taner Beyin garantisi eklenince) Tr şartlarında kaçmaz dedim, ama ne mümkün... Bütün bayilerde bir kaç gün içerisinde araç bitmiş, hatta soranları dövüyorlar bile . Aradığım satış danışmanlarından birisi bana arabayı bulabileceğini söyledi . Aslında pek ümidim yoktu ama yine de bir ümit bin lira kapora yollayıp bir passat 1.6 refleks gümüş sipariş ettik. Gel zaman git zaman arabayı bulamayacaklarını, ötv indirimine yetişmeyeceğini vs. söylediler. Bu arada da malümünüz Doğuş iki defa zam yaptı. Tam ümidimi kesmiş ve kaporamı geri istemiştim ki; iyi haber, bir mocca antrasit renkli passat bulunmuş ve ötv ye yetiştirlecekmiş (ötv indirmi mi kaldı sanki). Her ne ise içimdeki bu insan, pardon passat sevgisi... Tamam dedik, ne ödeyeceğiz? Elbetteki liste fiyatı. Tamam kardeş anladık, ama biraz indirim yap, biz de en azından pazarlık yaptık diyelim eşe dosta... Ne mümkün, hatta bir ara korktum adamlar sadaka ve fitrelerimizi bile isteyecekler, hemen sustum. Aslında araçlarda %10 a kadar bir pazarlık payının olduğunu bu forumda bir yerlerde okumuştum. Evet bu Doğuş için belki çok fazla ama 41 700 lük bir araçta 700 hatta 200 TL indirme yanaşmamak, bu ne "çingenelik" (Çingeneleri tenzi ederim). Baktım olmuyor ben utandım (tabii farklı şehirlerde olduğumuz için bu görüşmeler telefonla yapılıyor). Hadi dedik bari hediye birşeyler yap park sensörü vs---imkansız . Ne hallere kaldık, kendimi o eski yıllarda karaborsa zulaaltı Samsun 216 almaya çalışan tiryakiler gibi hisssettim. Bu passat ne ulaşılmaz bir yosma, paranla bile alamıyorsun.

    Evet, geldiğimiz noktada passat sevdasının iyi yanları
    -passatın kendisi
    -sizler
    kötü yanları
    -Doğuş'a ve bayilerine mahkümiyet
    -başka? Başka da bulamıyorum... Belkide bu sadakat diğer güzelleri görmemizi engelliyor

    Şimdi, lütfen yardım edin.
    Ben ne yapmalıyım? Ne tavsiye edersiniz?
    Kalbimi, gönlümü, beynimi mi; yoksa öfkemi mi dinlemeliyim?
    Bu mocca antrasit nasıl bir renk, passata yakışır mı?
    Hiç bir yerde araç yokken bu araç son güne ramak kala nerden çıktı. Bir üç kağıda gelme ihtimalimiz var mı? Yoksa sakladıkları araçları zamlandırdıktan ve pazarlığın önünü kestikten sonra böyle mi satıyorlar?
    1.6 motoru sormuyorum. Onu Taner beyden yeterince dinledim ve ikna oldum. Ben de Polo'da kullanıyorum, çok memnunum.
    aaa çok uzun olmuş, bağışlayın kafanızı şişirdim galiba.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Saygılarımla
    Atila

    Kimse cevap yazmamış ben yazayım bari

    Burda uzun uzun Passatı-1.6 102 lik motoru anlatmama gerek yok sanırım..Son derece makul bir fiyatla bu güzel araca sahip olunabiliniyor çok şükür..Gönül isterdiki daha ucuz olsun ama ülke şartları ve doğuş insafiyetsizliği herkesin malumu..

    Mocca antrasit güzel bir renk..Hem kahvrengi hem siyah olabiliyor ışık açısına göre..

    Mocca ile birlikte krem iç döşemeler geliyor onlarda güzel elit bir havası var..

    Eğer motor olarak ikna olduysanız bence hiç düşünmeyin..

    Şimdiden hayırlı olsun..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sevensleepers1907

    Yasin Dostum iyi dileklerin için teşekkür ederim. Umarım sende yeni Highline variantınıza en kısa sürede kavuşur ve keyifle ve ailecek binersiniz.
    Passat severlere kulübünde şimdilik ve tek CC sahibi olmak güzel bir duygu. Umarım motor ile ilgili fazla bir sıkıntı yaşamayız. Taner Beyin bahsettiği gibi Türkiyede bu aracın limitlerini zorlayabileceğimiz fazla alan bulunmadığı için nispeten daha sakin kullanılacaktır. Tabi arada ibreyi sağa devirecek bir fırsat mutlaka buluruz
    Açıkçası bizim ailede araçta aynı anda en fazla 4 kişi bulunacağı için o çekmece çok fazla engel teşkil etmiyor. Sadece birisi boylu boyuna yatmak isterse sıkıntı olabilir


    4 kisiyseniz o zaman Problem yok . Ben tek basimayim ama malesef bazen ailecek biyere gideceyimiz zaman gercekten 5 kisi oluyoruz anne ve baba haric akraba vs.... . Passat Variant alma sebebide, arada kücük Mobilya esya aldigimiz zaman paketi ile Sedan´a sigmiyor, Variant´ta koltugu yatir ve icine ne istiyorsan koy örnek vereyim Sony Bravia LCD ekran aldim ve Sedanin bagajina Paketi ile girmiyor, mecbur MediaMarket´de LCD´yi Paketinden cikararak soktum. Birde izine giderken Variant arka bagajin halini görmek istemiyorum kesin bu sefer dahada cok dolacak (ne kadar büyük o kadar cok esya ). Ayrica siyah renk Passat CC cok güzel birde arka camlar karartilmis olacak (resimde göremedim, arac parladigi icin ). Süper bir arac gercekten Passat CC birde su Premium MFA+ göstergesi dahada bir güzel olmus

    Saygilar Yasin
  • Evet İzlenim Araba Volkswagen Passat B6 Kasalardan
    Motor 2.0 TDI 140 PS
    Rengi Siyah Derin
    Yorumlarım
    Perfomans Çok İyi+++++ Hatta Onla 233 Km Bastım :D
    Rengi Yakışklı Ama İçeris Çok Isnıyor+++
    Yakıt Tüektimi Çook Cimri
    Yanı Passat Benden 10 Puan Alıyor Dötrloklük Araba
  • Sayın DH-ALEMDAR,

    Çok teşekkür ederim, eksik olmayın.


    quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    [Kimse cevap yazmamış ben yazayım bari

    Burda uzun uzun Passatı-1.6 102 lik motoru anlatmama gerek yok sanırım..Son derece makul bir fiyatla bu güzel araca sahip olunabiliniyor çok şükür..Gönül isterdiki daha ucuz olsun ama ülke şartları ve doğuş insafiyetsizliği herkesin malumu..

    Mocca antrasit güzel bir renk..Hem kahvrengi hem siyah olabiliyor ışık açısına göre..

    Mocca ile birlikte krem iç döşemeler geliyor onlarda güzel elit bir havası var..

    Eğer motor olarak ikna olduysanız bence hiç düşünmeyin..

    Şimdiden hayırlı olsun..

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    Sevgili arkadaşlar

    Yener bey;

    2.0 TDI 170 HP CR motor ile ilgili olarak

    Bu motorda (ve yeni 1.6 TDI motorlarda) piëzo-elektrikle çalışan püskürtücüler kullanılıyor. 2.0 TDI 140 HP CR motorda ise eskiden olduğu gibi mekanik enjektör kullanılmaya devam edilecek. Piëzo-elektrikle çalışan püskürtücüler dizel yakıtını enjektörler gibi zerreciklerine değil, atomlarına ayırıyor ve böylece mazot molekülleri oksijen molekülleri ile anında birleşik pistonun sıkıştırma hareketinden sonra kendi kendini ateşleyip motoru çalıştırıyor.

    Sorunlara gelince, dizel yakıtın içinde ağır metaller bulunuyor. Bunlar normal çünkü çikolatada da, ekmekte de ve traş bıçağında da mevcut, ama tabi kayda alınmayacak oranlarda. Almanya'da otobanlarda hız sınırlaması olmadığından ilk seri 170 HP'lik TDI motorla Passat kullanıcıları 200+ km/h hızlarda ÇOK UZUN SÜRE (!) yol almışlar, bu esnada da piëzo-elektrikle çalışan püskürtücülerin LASER ile açılan delikleri elektrik kıvılcımı nedeni ile dizeldeki ağır metalleri "kaynatmış" ve en kötü durumda da kapanmasına sebep olmuştur. Bu sorunu çözmek için VW gelişmiş filtreleme sistemleri ve ultrasonik temizleme yöntemi geliştirmiş ve servislerde kullanıma sunmuştur.

    Türkiye'de çok uzun süre 200+ km/h hızlarla gidilmediğinden bu soruna şimdiye kadar rastlanmamış, kaliteli dizelin kullanılması gerektiği de her defasında hatırlatılmıştır. Gerçekten de Türkiye'de gerek PD, gerek CR motorlu 170 HP'lik 2.0 TDI'lerde şimdiye kadar piëzo-elektrikle çalışan püskürtücülerden ötürü buraya ulaşan veya bizim okuduğumuz bir sorun yok. Kaliteli dizel satın alındığı sürece de sorun çıkmayacağını forumlarda okudum.

    Sevgili Mert Başaran 170 HP'lik Passat'ında 6-DSG vites kolunu "S" moduna alıp kickdown yapınca sırtımdaki "itme" gücünü halen hissediyorum.

    Selam ve Sevgilerle,

    Taner Göde



    Sevgili Yener Bey,

    Taner Abimizin anlattığı gibi korkulacak bir durum yok. Passat'ınıza endişe etmeden binebilirsiniz. Şirketimizde 2007 Aralık ayında alınmış 10 adet 2008 Model 2.0 TDI 170Hp DSG Highline ve 6 adet 2.0 TDI 140Hp DSG Comfortline araç var.
    Tüm bu arabalar zaman zaman defalarca 200km'nin üzerinde uzun süre yol alıyor. 16 arabanın hiç birinde düzenli servis bakımları haricinde hiç bir extra probleme rastlanmadı. Sadece 170 Hp araç sürücülerinden gelen ortak şikayet , yüksek tork sebebi ile arabadaki diğer insanların oraya buraya savrulmaları, arka cama yapışmaları ..... Bu da zamanla sürücünün gaza pamuk gibi basmasını öğrenmesi veya arka camın oraya 2 adet yastık konulması ile düzeliyor... :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheVet

    Şimdi, lütfen yardım edin.
    Ben ne yapmalıyım? Ne tavsiye edersiniz?
    Kalbimi, gönlümü, beynimi mi; yoksa öfkemi mi dinlemeliyim?
    Bu mocca antrasit nasıl bir renk, passata yakışır mı?
    Hiç bir yerde araç yokken bu araç son güne ramak kala nerden çıktı. Bir üç kağıda gelme ihtimalimiz var mı? Yoksa sakladıkları araçları zamlandırdıktan ve pazarlığın önünü kestikten sonra böyle mi satıyorlar?
    1.6 motoru sormuyorum. Onu Taner beyden yeterince dinledim ve ikna oldum. Ben de Polo'da kullanıyorum, çok memnunum.
    aaa çok uzun olmuş, bağışlayın kafanızı şişirdim galiba.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Saygılarımla
    Atila


    TheVet,

    kusura bakma yazini okumamisim gözden kacmis,

    böyle bir firsati bulmusken kacirma derim hemde renk Mocca-Antrasi süper bir renk Reflex Gümüs ve Izlanda Grisi gibi . Aracin donanimi nedir, Trend-, Comfort-, veya Highline´mi ???? Passat aldigina pisman olmayacaksin 1.6 Motor icinde Taner Gode gerekli aciklamalari yapti bizim anlatmamiza gerek yok . Hadi simdiden hayirlisi olsun.

    Saygilar Yasin
  • Sevgili Mert ve Sayın Yener Bey,

    Türkiye'de 2.0 TDI 170 HP (PD veya CR) motorların Almanya'daki gibi sorunsuz olması ülkemizde bu araçların daha özenle kullanılması ve sürücülerinin daha bilinçli olması, ayrıca da sorun çıkaran motorların 2006-2007 yıllarında üretilen PD'li 170 HP'lik 2.0 TDI motorlardan olması kaynaklanıyor. Tabi ki şu anda piëzo-elektrkli püskürtücüler ile ilgili hiçbir sorun kalmadı, fakat her zaman en kaliteli dizel yakıtı tercih etmekte ve bakımlarını aksatmadan yaptırmakta fayda var ki zaten PASSAT kullananlar bu konuda örnek davranışlar sergileyen araç sahipleri.

    Not: Yüksek Tork gerçekten daha önce böyle bir araca binmemiş birisini şaşırtmak ve yerinden zıplatmak için bire bir!

    Taner Göde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheVet

    Çok kıymetli forum üyeleri,

    Uzunca sayılabilecek bir süredir sizlerin yazılarınızı takip ediyorum. Bu vesileyle hepinizi çok yaından tanır oldum, hatta neredeyse akraba bile olduk. Bu kadar başarılı bir forum yürüttüğünüz için sizleri kutluyorum. Hepiniz gibi ben de arabaları çok seviyorum ve sayenizde hayellerimin otomobili passat hakkında çok şey öğrendim, hepinize çok teşekkür ederim, elleriniz dert görmesin...
    2000model Vw polo classic 1.6 100 hp aracım var ve kendisinden çok memnunum. Hele motoru bir harika... İşte bu (havalar) beni bir kez daha, hiç hoşlanmadığım Doğuşun kuçağına itti. Tabii ki buna, bir de sizin forumunuzu bir izleyici olarak takip etmem eklenince; el mahküm ben de passatlanmalıyım, başkası korutmaz. Gerek Doğuş'un satış ve fiyatlandırma politası ve gerekse benim donanım, motor seçimi ve ihtiyaçlarım konusundaki kararsızlığım (+mali dengeler) bu hevesimi gerçekleştirmede iki yılıma mal oldu. Nihayet, ÖTV indirimini fırsat bilerek bir passat alayım dedim, 38 bine passat 1.6 olsa bile (buna bir de Taner Beyin garantisi eklenince) Tr şartlarında kaçmaz dedim, ama ne mümkün... Bütün bayilerde bir kaç gün içerisinde araç bitmiş, hatta soranları dövüyorlar bile . Aradığım satış danışmanlarından birisi bana arabayı bulabileceğini söyledi . Aslında pek ümidim yoktu ama yine de bir ümit bin lira kapora yollayıp bir passat 1.6 refleks gümüş sipariş ettik. Gel zaman git zaman arabayı bulamayacaklarını, ötv indirimine yetişmeyeceğini vs. söylediler. Bu arada da malümünüz Doğuş iki defa zam yaptı. Tam ümidimi kesmiş ve kaporamı geri istemiştim ki; iyi haber, bir mocca antrasit renkli passat bulunmuş ve ötv ye yetiştirlecekmiş (ötv indirmi mi kaldı sanki). Her ne ise içimdeki bu insan, pardon passat sevgisi... Tamam dedik, ne ödeyeceğiz? Elbetteki liste fiyatı. Tamam kardeş anladık, ama biraz indirim yap, biz de en azından pazarlık yaptık diyelim eşe dosta... Ne mümkün, hatta bir ara korktum adamlar sadaka ve fitrelerimizi bile isteyecekler, hemen sustum. Aslında araçlarda %10 a kadar bir pazarlık payının olduğunu bu forumda bir yerlerde okumuştum. Evet bu Doğuş için belki çok fazla ama 41 700 lük bir araçta 700 hatta 200 TL indirme yanaşmamak, bu ne "çingenelik" (Çingeneleri tenzi ederim). Baktım olmuyor ben utandım (tabii farklı şehirlerde olduğumuz için bu görüşmeler telefonla yapılıyor). Hadi dedik bari hediye birşeyler yap park sensörü vs---imkansız . Ne hallere kaldık, kendimi o eski yıllarda karaborsa zulaaltı Samsun 216 almaya çalışan tiryakiler gibi hisssettim. Bu passat ne ulaşılmaz bir yosma, paranla bile alamıyorsun.

    Evet, geldiğimiz noktada passat sevdasının iyi yanları
    -passatın kendisi
    -sizler
    kötü yanları
    -Doğuş'a ve bayilerine mahkümiyet
    -başka? Başka da bulamıyorum... Belkide bu sadakat diğer güzelleri görmemizi engelliyor

    Şimdi, lütfen yardım edin.
    Ben ne yapmalıyım? Ne tavsiye edersiniz?
    Kalbimi, gönlümü, beynimi mi; yoksa öfkemi mi dinlemeliyim?
    Bu mocca antrasit nasıl bir renk, passata yakışır mı?
    Hiç bir yerde araç yokken bu araç son güne ramak kala nerden çıktı. Bir üç kağıda gelme ihtimalimiz var mı? Yoksa sakladıkları araçları zamlandırdıktan ve pazarlığın önünü kestikten sonra böyle mi satıyorlar?
    1.6 motoru sormuyorum. Onu Taner beyden yeterince dinledim ve ikna oldum. Ben de Polo'da kullanıyorum, çok memnunum.
    aaa çok uzun olmuş, bağışlayın kafanızı şişirdim galiba.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Saygılarımla
    Atila



    Sevgili Atila,

    Benim şahsi fikrim ;
    Renk ne olursa olsun,
    Hangi Motor seçilirse seçilsin,
    ÖTV indirimine yetişmese bile.....
    Passat'ın içersine oturup, yola koyulduğun zaman,
    Seni hayran bırakacak onlarca şey bulacaksın.
    Passat'a binmek gerçekten bir AYRICALIK.....
    Bu duyguyu sen yaşamıyorsun, etraftaki insanlar ve araba sana yaşatıyor....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    Sevgili Mert ve Sayın Yener Bey,

    Türkiye'de 2.0 TDI 170 HP (PD veya CR) motorların Almanya'daki gibi sorunsuz olması ülkemizde bu araçların daha özenle kullanılması ve sürücülerinin daha bilinçli olması, ayrıca da sorun çıkaran motorların 2006-2007 yıllarında üretilen PD'li 170 HP'lik 2.0 TDI motorlardan olması kaynaklanıyor. Tabi ki şu anda piëzo-elektrkli püskürtücüler ile ilgili hiçbir sorun kalmadı, fakat her zaman en kaliteli dizel yakıtı tercih etmekte ve bakımlarını aksatmadan yaptırmakta fayda var ki zaten PASSAT kullananlar bu konuda örnek davranışlar sergileyen araç sahipleri.

    Not: Yüksek Tork gerçekten daha önce böyle bir araca binmemiş birisini şaşırtmak ve yerinden zıplatmak için bire bir!

    Taner Göde


    Taner'cim özlettin kendini yaaa.. Şöyle gene gelsende bu sefer daha uzun uzun sohbet etsek.
    Güvenli bir yol bulup 100-200 arası kickdown yapsak. :)

    Beni bu arabada en çok hayrete düşüren , günümüz teknolojisinde üretilen bir çok araba düşük viteslerde hakikaten keyif verici bir ivmelenmeye sahip,
    fakat şimdiye kadar bindiğim arabalarda bu ivmelenmeyi 160'dan sonra yapabilen nadir marka ve model var. Bunlar da 3.000CC gibi yüksek motor hacimlerine sahip.
    Bu motorda fabrika çıkışı 350 NM'tork gibi oldukça ciddi bir tork mevcut ve ufak bir modifikasyonla 420-450 NM tork üretebilme potansiyeline sahip. Bu torku hissetmek hakikaten keyif verici.
    Keşke DSG Şanzımandan emin olabilseydim ve 203 HP ve 450Nm tork olarak kullanabilseydim.
  • quote:

    Sevgili Mert ve Sayın Yener Bey,

    Türkiye'de 2.0 TDI 170 HP (PD veya CR) motorların Almanya'daki gibi sorunsuz olması ülkemizde bu araçların daha özenle kullanılması ve sürücülerinin daha bilinçli olması, ayrıca da sorun çıkaran motorların 2006-2007 yıllarında üretilen PD'li 170 HP'lik 2.0 TDI motorlardan olması kaynaklanıyor. Tabi ki şu anda piëzo-elektrkli püskürtücüler ile ilgili hiçbir sorun kalmadı, fakat her zaman en kaliteli dizel yakıtı tercih etmekte ve bakımlarını aksatmadan yaptırmakta fayda var ki zaten PASSAT kullananlar bu konuda örnek davranışlar sergileyen araç sahipleri.

    Not: Yüksek Tork gerçekten daha önce böyle bir araca binmemiş birisini şaşırtmak ve yerinden zıplatmak için bire bir!

    Taner Göde


    quote:

    Sevgili Yener Bey,

    Taner Abimizin anlattığı gibi korkulacak bir durum yok. Passat'ınıza endişe etmeden binebilirsiniz. Şirketimizde 2007 Aralık ayında alınmış 10 adet 2008 Model 2.0 TDI 170Hp DSG Highline ve 6 adet 2.0 TDI 140Hp DSG Comfortline araç var.
    Tüm bu arabalar zaman zaman defalarca 200km'nin üzerinde uzun süre yol alıyor. 16 arabanın hiç birinde düzenli servis bakımları haricinde hiç bir extra probleme rastlanmadı. Sadece 170 Hp araç sürücülerinden gelen ortak şikayet , yüksek tork sebebi ile arabadaki diğer insanların oraya buraya savrulmaları, arka cama yapışmaları ..... Bu da zamanla sürücünün gaza pamuk gibi basmasını öğrenmesi veya arka camın oraya 2 adet yastık konulması ile düzeliyor... :)


    Sevgili Mert ve Taner Bey,

    İnanın sizin bahsettiklerinizi okumadan önce fazla heyecanım yoktu. Ancak bu yazdıklarınızı okuyunca teslimat öncesi heyecanlanmadım desem yalan olur. Şuan parayıda yatırdım ve prosedürlerin halledilmesini bekliyoruz. Alır almaz direkt olarak TEM' e

    Bu arada Sercan,Sedat yada Yasin arkadaşlarım araç üzerindeki teybi sormuştu. Teyp bu. Navigasyonlu ancak şuan CD yok.. İnanın o güzelim kokpiti mahvediyor. Mutlaka kurtulmam lazım bundan

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sevensleepers1907

    Sevgili Mert ve Taner Bey,

    İnanın sizin bahsettiklerinizi okumadan önce fazla heyecanım yoktu. Ancak bu yazdıklarınızı okuyunca teslimat öncesi heyecanlanmadım desem yalan olur. Şuan parayıda yatırdım ve prosedürlerin halledilmesini bekliyoruz. Alır almaz direkt olarak TEM' e

    Bu arada Sercan,Sedat yada Yasin arkadaşlarım araç üzerindeki teybi sormuştu. Teyp bu. Navigasyonlu ancak şuan CD yok.. İnanın o güzelim kokpiti mahvediyor. Mutlaka kurtulmam lazım bundan

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü




    kisaca düzenleme yapayim, senin aracinda simdi RNS300 var ???? O model icin Türkiye haritasi yok ama RNS510 olsaydi DrSKULL gibi HDD´ye Türkiye haritalarini yüklete bilirdin. Sana tavsiyem güzel bir sistem istiyorsan yan RNS510 yada Taner Gode ve turkwell.com Sedatin Navigasyon sistemini bir göz gecirin......

    Saygilar
  • quote:

    Orjinalden alıntı:
    Adana'da ALTIN KOZA FİLM FESTİVALİ var şu anda. Benim Passat'ımı park ettiğim yeraltı otoparkının çıktığı sokak da Adana Büyükşehir Belediyesinin bulunduğu bulvara çıkıyor, ve polis de sokak ve bulvar arasındaki 100 metrelik yolu kapatmış, buradan geçemezsem 1 kilometrelik başka bir yoldan gitmem gerekecek. Kemerimi ve gözlüğümü taktım, müziği açmadım, polise yaklaşınca camı indirdim, "şube müdürümü almaya gidiyorum, emniyetin orada bekliyor" dedim. Cevap: "tabi amirim, hemen". Herkesin şaşkın bakışları arasında jilet gibi Passat Atatürk Caddesinden süzülüp evine doğru yol aldı.


  • Herhalde PASSAT CC alsam ilk gece içinde yatarım... Direksiyonu okşarım, deri koltukları mıncıklarım, ona vahşi bayırlarda nalsız koşan doğal atların ruhuna özgü olarak KARA ŞİMŞEK adını veririrm (ki zaten öyle oldu değil mi Yener bey?), ona en temiz yemi yedirir, en rahat edeceği şekilde depara kalkmasına izin veriririm.
  • 
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.