Şimdi Ara

Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
955
Cevap
13
Favori
206.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Xenon Mercek

    Resimdeki fara mecburen bixenon mercek koymanız gerekir. Eğer bixenon olmayan herhangi bir merceği takarsanız uzun farınızı kaybedersiniz. ayrıca bir uzun reflektörü koymak çok zor olur. Mercek takılmışken en mantıklısı bixenon takılmasıdır.

    Mercekli aydınlatma bulunan araçlar eğer xenon kullanıyorsa far yıkama ve oto yükseklik olması gerekir. ama merceğe xenon değilde normal halojen ampul takıldıysa o zaman far yıkama veya oto yükseklik olması gerekmez.
    Zaten mercek modifiyesi yapan araçlar normal ampul takarak muayeneden geçebilmektedir.


    Teşekkürler,

    Peki can alıcı soru, bi-xenon mercek modifikasyonundan sonrada araca normal ampul takarak kullanmak mümkün mü?
  • buna benzer bir sistem mevcut fakat. yanan ampulu öyle farklı renkte görmeniz şeklinde değil. Çok çok yeni bazı araçlarda aracın önünde aynı far görevini gören kızıl ötesi ışık yayan parçalar var. bu ışığı insan gözü göremez fakat kameralar görebilir. bu ışık sayesinde aracın konsolundaki ekranda gece farlarınız kapalı dahi olsa kameranın görüntüsünü görebiliyorsunuz.
    veya sizin farla 50 metrede farkedebiliceğiniz bir nesneyi kamera görüntüsünde 75 metrede görebiliyorsunuz.
    sistem bu şekilde çalışıyor. o bahsettiğiniz şekilde rengi farklı bir ürün yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _crash_

    Teşekkürler,

    Peki can alıcı soru, bi-xenon mercek modifikasyonundan sonrada araca normal ampul takarak kullanmak mümkün mü?


    bixenon mercekler d2s ampul kullanır. fakat h7 ampuller yapı itibariyle d2s lere çok çok benzer. çok ufak işçiliklerle h7 ampul merceğe takılabilir. genede en sağlıklısı d2s ile kullanmaktır
  • konu, paylaşım ve emekleriniz için teşekkürler.

    2004 corollam var. Ve tahmin ettiğiniz gibi çok tipsiz bir far tasarımı var. Ben de Mercekli xenon dünyasına geçmek istiyorum. Ama 4 ay sonra aracın muayenesi var bir sorun çıkar endişe için bekliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmaci

    konu, paylaşım ve emekleriniz için teşekkürler.

    2004 corollam var. Ve tahmin ettiğiniz gibi çok tipsiz bir far tasarımı var. Ben de Mercekli xenon dünyasına geçmek istiyorum. Ama 4 ay sonra aracın muayenesi var bir sorun çıkar endişe için bekliyorum.



    muayeneye gitmeden önce xenon ampulunuzu çıkarıp normal bir halojen ampul takmanız yeterlidir .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Xenon Mercek


    bixenon mercekler d2s ampul kullanır. fakat h7 ampuller yapı itibariyle d2s lere çok çok benzer. çok ufak işçiliklerle h7 ampul merceğe takılabilir. genede en sağlıklısı d2s ile kullanmaktır


    Teşekkürler, bu durumda Mercekli D2S BiXenon dönüşümü yapılırsa muayene öncesi ampul değişikliği pek mümkün değil...
  • bixenon d2s merceklere h7 ampul takılabilmektedir.
    aralarında neredeyse fark yoktur
  • aklıma takılan bi şey var, yanıtlarsanız sevinirim

    bi-xenon olmayan ve h1-h7 olarak uzun kısa farları ayrı ayrı yanan bir araca. bi xenon mercek modifiyesi yapılarak, hem bi-xenon un, hem de h1 in uzun hüzmeli far olarak çalışması sağlanabilir mi?

    bunu sormamın sebebi, xenon un yanında halojen ampulün yaptığı aydınlatma ile selektörün pek etkili olmaması...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: greentooth

    aklıma takılan bi şey var, yanıtlarsanız sevinirim

    bi-xenon olmayan ve h1-h7 olarak uzun kısa farları ayrı ayrı yanan bir araca. bi xenon mercek modifiyesi yapılarak, hem bi-xenon un, hem de h1 in uzun hüzmeli far olarak çalışması sağlanabilir mi?

    bunu sormamın sebebi, xenon un yanında halojen ampulün yaptığı aydınlatma ile selektörün pek etkili olmaması...

    merhabalar
    bahsettiğiniz durum zaten orjinalde olması gerekendir.
    çünkü gündüz kısa farlarınız kapalıyken selektör yapabilmek için bixenon mercek harici birde uzun far bölümü olması gerekir.
    tabi bu bölüm gecede selektör yaparken yanar. bixenon merceğe uzun ışığında yardımcı olur
  • teşekkür ederim, ben de araştırdım, sizin verdiğiniz cevaba ulaştım :)
  • Merhabalar.

    Sevgili xenonmercek,

    Size (mailinize) ilgilendiğim birkaç konu ile ilgili mesaj göndermiştim. Vaktiniz olduğunda cevaplarsanız memnun olurum.
  • arkadaşlar benim aracım 2005 model Megane II dynamique ancak mercekli far olmayan donanım..ben bir süredir çıkmacıdan orjinal megane mercekli farı almak ve aracıma takıp fabrika cıkısı xenonlu meganeler gibi yapmak istiyorum..aklıma takılan birkac nokta var izninizle sizlere sormak istiyorum.
    1-aracımda şuan monza marka h7 xenon kit var..eğer ben mercekli far alırsam sadece h7 olan xenon ampullerini d2s ampuller ile değiştirip mercekli xenona dönüşüm olayını tamamlayabilirmiyim?
    2-bugün cıkmacıda temiz mercekli far buldum ve inceledim farın arkasında xenonun beyin yuvası var..benim aractaki monza xenon beyinleri ile orjinal xenon beyinleri aynı ölçüdemi yani benim monza beyinler mercekli farın arkasındaki xenon beyin yuvasına girermi yoksa mecburen valeo orjinal xenon kitide almak zorundamıyım?
    3-bu işlemi yaparken eğer dedigim sekilde bu işi halledebilirsem herhangi bir elektrikci bu montajı halledebilirmi yada sizin tavsiye edebileceginiz bu işi daha önce yapmış elektirkciler varmıdır.İstanbul anadolu yakasında oturmaktayım.
    tşk ederim




  • Ford Connect Xenon Mercek modifiyesi sonunda bitti;
    En zor olanından başlamak istedim. Şimdi sırada Caddy ve Transporter var,bakalım onlar nasıl olacak...







     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda


     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda


     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda


     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda


     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda


     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda


     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda


     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda


     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda


     Xenon Mercek ve Kitler hakkında herşey bu konuda
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • @xenon mercek

    Ustam İmzamdaki araçta xenon far yok (mercek var)Xenon taktırmak istiyorum(h7)...Öncelikle aracın kendi servisi takıyor xenon(VW uzay oto)6.000K=400TL işçilik dahil...
    1.Serviste mi taktıryım yoksa bu fiyata diğer marka xenon larda alabilirim(mtech vs...).Arkadaş taktırmış uzay oto da ve çok memnum hiç bir sorun yaşamamış.
    2.Acaba araç garanti dışı kalırmı ?şu anda aklıma takılan en önemli soru
    araç daha 6 aylık...Birde ben çok mavi istemiyorum uzay oto girişinde bir açıklama vardı 6.000K buz beyazı 8.000Buz mavisi...6.000K çok mavi değildir galiba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srcn09

    @xenon mercek

    Ustam İmzamdaki araçta xenon far yok (mercek var)Xenon taktırmak istiyorum(h7)...Öncelikle aracın kendi servisi takıyor xenon(VW uzay oto)6.000K=400TL işçilik dahil...
    1.Serviste mi taktıryım yoksa bu fiyata diğer marka xenon larda alabilirim(mtech vs...).Arkadaş taktırmış uzay oto da ve çok memnum hiç bir sorun yaşamamış.
    2.Acaba araç garanti dışı kalırmı ?şu anda aklıma takılan en önemli soru
    araç daha 6 aylık...Birde ben çok mavi istemiyorum uzay oto girişinde bir açıklama vardı 6.000K buz beyazı 8.000Buz mavisi...6.000K çok mavi değildir galiba


    Ustam şu aralar yoğun olsa gerek ama ben ustamdan öğrendiğim kadarı ile cevaplamaya çalışayım sorularınızı...

    1.Aracın garantisi devam ediyor ise serviste taktırman uygun, ileride elektrik ile ilgili sorun olursa servis garantiden dolayı ücretsiz parça değişimi yapar, ancak bişey olmaz diyorsan dışarda taktırman ekonomi açısından uygun. Çünkü servisler bu tür işlemleri pahalıya yaparlar. Dışarıda aynı işlemi çok daha ucuza yaptırırsın.

    2.Eğer servis dışı yaptırır isen varsa garantin, aracın elektrik aksamı garanti dışı kalacaktır. Ama serviste yaptırırsan garanti açısından sorun olmaz, yukarda dediğim gibi tabi dışarıya oranla fazla para ödemen gerekir.

    Ayrıca renk olayını sormuşsun. Renk olayı tamamen zevk meselesi bence. Ama şu var, eğer kışın yağmurlu havada kullanacak isen 4300k veya 5000k derim,ama yazın kuru zeminde kullanack isen 6000k ve yukarısı derim. 6000k den sonra maviye doğru kayma başlar. 6000k dan önce ise sarıya kaçar. Zevk meselesidir. Şu gerçeğide unutmamak gerekir, sarıya yakın ışık,yani gün ışığı gözü yormaz. Tam beyaz ışık gözü yorar... Fabrika çıkışlı yani orjinal mercekli xenonlar 4300 lüktür...

    Yukarda benim işlem yaptığım araçtaki xenonlar 6000k lıkdır.

    Karar senin, şimdiden hayırlı olsun.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: set
    Ustam şu aralar yoğun olsa gerek ama ben ustamdan öğrendiğim kadarı ile cevaplamaya çalışayım sorularınızı...

    1.Aracın garantisi devam ediyor ise serviste taktırman uygun, ileride elektrik ile ilgili sorun olursa servis garantiden dolayı ücretsiz parça değişimi yapar, ancak bişey olmaz diyorsan dışarda taktırman ekonomi açısından uygun. Çünkü servisler bu tür işlemleri pahalıya yaparlar. Dışarıda aynı işlemi çok daha ucuza yaptırırsın.

    2.Eğer servis dışı yaptırır isen varsa garantin, aracın elektrik aksamı garanti dışı kalacaktır. Ama serviste yaptırırsan garanti açısından sorun olmaz, yukarda dediğim gibi tabi dışarıya oranla fazla para ödemen gerekir.

    Ayrıca renk olayını sormuşsun. Renk olayı tamamen zevk meselesi bence. Ama şu var, eğer kışın yağmurlu havada kullanacak isen 4300k veya 5000k derim,ama yazın kuru zeminde kullanack isen 6000k ve yukarısı derim. 6000k den sonra maviye doğru kayma başlar. 6000k dan önce ise sarıya kaçar. Zevk meselesidir. Şu gerçeğide unutmamak gerekir, sarıya yakın ışık,yani gün ışığı gözü yormaz. Tam beyaz ışık gözü yorar... Fabrika çıkışlı yani orjinal mercekli xenonlar 4300 lüktür...

    Yukarda benim işlem yaptığım araçtaki xenonlar 6000k lıkdır.

    Karar senin, şimdiden hayırlı olsun.


    İlginize vakit ayırıp cevap yazdığınız için öncelike çok teşekkür ederim.

    Dediğim gibi aracı alalı 6 ay oldu ve garantisi hala devam ediyor(2+2).Xenon uygulaması yapmak gerçekten çok istiyorum.Hele bu son zamanlarda özellike passatlarda bi-xenon olmayıp sonradan taktıran çok gördüm.insan neyi görmek isterse onu görürmüş.Neyse ben onları gördükçe benim içim gidiyor.Servis xenon taktığına göre herhangi bir garanti dışı kalma sorunu olmaz herhalde.Öyle birşey olsa takmazlardı.Ama ben yinede sorucam.Yollarda çok görüyoruz o masmavi renkli xenonlardan hele bazıları var mosmor taktırıyorlar millet onlar artistlik yaparken bizim hayatımız söz konusu.Yani fazla mavi olmasın yine az mavilik olsun tabi xenon da ayrıcalığı orda olsun.Biliyorum orjinal bi-xenonlar 4.300K ama sonradan takılanlar galiba 6.000K daha verimli oluyormuş serviste anlatılanları söylüyorum.Dediğim gibi orda açıklama yapan beyfendi 6.000K buz beyazı 8.000K buz mavisi.Birde showromdaki bir araca takmışlar xenon bana gösterceklerdi ama gösteremediler.Servis kapanmıştı.Şansıma birdaha gittiğimde daha detaylı bilgi alıcam.

    sizince işlem gördüğüm kadarıyla çok başarılı çok güzel görünüyor.Hayırlı olsun uzun yıllar kullanmak dileğiyle.Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler.




  • Merhaba Xenon Mercek
    Benimde SUN PART denen H7 kitim var fakat son 3 aydır baya bir sıkıntı yaratıyor
    AÇ yapıldığı zaman ampulün biri geç patlıyor yani 2-3 saniye sonra yada bazı zaman hiç yanmıyor 3-5 kere aç kapa yaptım zaman ancak kendine geliyor ve haraket halindeyken kapanıyor 1 tanesi ...
    Sorum : Budurumu nasıl ve ne şekilde tamir ve ya sorunu çozerim ... Saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srcn09


    quote:

    Orjinalden alıntı: set
    Ustam şu aralar yoğun olsa gerek ama ben ustamdan öğrendiğim kadarı ile cevaplamaya çalışayım sorularınızı...

    1.Aracın garantisi devam ediyor ise serviste taktırman uygun, ileride elektrik ile ilgili sorun olursa servis garantiden dolayı ücretsiz parça değişimi yapar, ancak bişey olmaz diyorsan dışarda taktırman ekonomi açısından uygun. Çünkü servisler bu tür işlemleri pahalıya yaparlar. Dışarıda aynı işlemi çok daha ucuza yaptırırsın.

    2.Eğer servis dışı yaptırır isen varsa garantin, aracın elektrik aksamı garanti dışı kalacaktır. Ama serviste yaptırırsan garanti açısından sorun olmaz, yukarda dediğim gibi tabi dışarıya oranla fazla para ödemen gerekir.

    Ayrıca renk olayını sormuşsun. Renk olayı tamamen zevk meselesi bence. Ama şu var, eğer kışın yağmurlu havada kullanacak isen 4300k veya 5000k derim,ama yazın kuru zeminde kullanack isen 6000k ve yukarısı derim. 6000k den sonra maviye doğru kayma başlar. 6000k dan önce ise sarıya kaçar. Zevk meselesidir. Şu gerçeğide unutmamak gerekir, sarıya yakın ışık,yani gün ışığı gözü yormaz. Tam beyaz ışık gözü yorar... Fabrika çıkışlı yani orjinal mercekli xenonlar 4300 lüktür...

    Yukarda benim işlem yaptığım araçtaki xenonlar 6000k lıkdır.

    Karar senin, şimdiden hayırlı olsun.


    İlginize vakit ayırıp cevap yazdığınız için öncelike çok teşekkür ederim.

    Dediğim gibi aracı alalı 6 ay oldu ve garantisi hala devam ediyor(2+2).Xenon uygulaması yapmak gerçekten çok istiyorum.Hele bu son zamanlarda özellike passatlarda bi-xenon olmayıp sonradan taktıran çok gördüm.insan neyi görmek isterse onu görürmüş.Neyse ben onları gördükçe benim içim gidiyor.Servis xenon taktığına göre herhangi bir garanti dışı kalma sorunu olmaz herhalde.Öyle birşey olsa takmazlardı.Ama ben yinede sorucam.Yollarda çok görüyoruz o masmavi renkli xenonlardan hele bazıları var mosmor taktırıyorlar millet onlar artistlik yaparken bizim hayatımız söz konusu.Yani fazla mavi olmasın yine az mavilik olsun tabi xenon da ayrıcalığı orda olsun.Biliyorum orjinal bi-xenonlar 4.300K ama sonradan takılanlar galiba 6.000K daha verimli oluyormuş serviste anlatılanları söylüyorum.Dediğim gibi orda açıklama yapan beyfendi 6.000K buz beyazı 8.000K buz mavisi.Birde showromdaki bir araca takmışlar xenon bana gösterceklerdi ama gösteremediler.Servis kapanmıştı.Şansıma birdaha gittiğimde daha detaylı bilgi alıcam.

    sizince işlem gördüğüm kadarıyla çok başarılı çok güzel görünüyor.Hayırlı olsun uzun yıllar kullanmak dileğiyle.Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler.




    Aracınız hayırlı olsun, yüce Rabbim kaza bela göstermesin, mutlulukla binmeyi nasip etsin...
    Eğer servis taktırırsanız garanti dışı kalmaz. 4300k den başlayarak ışık rengi beyaza,6000 k dan sonra maviye döner. Işık şiddeti ise tam tersidir. 4300k en şiddetli ışığı verir,k değeri yükseldikce renk beyaza döner ama ışık şiddeti azalır. Kışın özellikle yağmurlu karlı havalarda tavsiye edilen ışık rengi sarıdır. Beyaz ışık yağmurda ve karda problem yaratır. Ben şu şekilde düşünüyorum, kışın 4300 k takılmalı, yazın 6000 k takılmalıdır. Bu arada yedek ampül arabada mutlaka bulunmalıdır. 6000k dan sonrakileri ben sevmiyorum,mavi renk aydınlatma hoşuma gitmiyor. Tabi zevk meselesi...

    Bittikden sonra fotoğraf koyarsanız memnun oluruz...

    Xenon zahmetli işdir, ama en mükemmel aydınlatma şeklidir.... Özellikle sık gece yolculuğu yapanlara öneririm. Çakma xenon demiyorum, çakma kullananlara pek güzel şeyler söylemiyorlar trafikte...



    quote:

    Orjinalden alıntı: coltengineer

    Merhaba Xenon Mercek
    Benimde SUN PART denen H7 kitim var fakat son 3 aydır baya bir sıkıntı yaratıyor
    AÇ yapıldığı zaman ampulün biri geç patlıyor yani 2-3 saniye sonra yada bazı zaman hiç yanmıyor 3-5 kere aç kapa yaptım zaman ancak kendine geliyor ve haraket halindeyken kapanıyor 1 tanesi ...
    Sorum : Budurumu nasıl ve ne şekilde tamir ve ya sorunu çozerim ... Saygılar



    Arkadaşın sanırım işleri yoğun, sorunuza ben cevap vereyim bildiğim kadarı ile...

    Sun part Kitlerdeki ampülü incelerseniz ampülün yanından üzerinde yalıtım korumalı tel geçer. Bu yalıtım koruması sanırım biraz kısa yapılmış, bu sebeple yukarı aşağı hareket ediyor. Zamanla bu yalıtım ampülün dip noktasından yukarıya doğru kayma yapıyor. Bu sebeple ampülün dip noktasında, ilk patlatmada(ışığı yakınca ilk patlama olur) yüksek akımdan dolayı atlama olayı oluyor ve ampül yanmıyor. O bahsettiğim yalıtımı parmağınızla fazla bastırmamak kaydı ile hafifce dibe doğru iterseniz problem kalmayacaktır. Amman ha fazla bastırmayınız, ampül çok hassasdır.

    Bunun için ampülü yuvasından sökmeniz gerekecektir. Ampül sökmek zor değil, sanırım yapabilirsiniz. Zaten her aracı olan bu tür işlemleri kolaylıkla yapabilmelidir. Gecenin bir yarısı aracınızdaki ampülünüz patladığında servis yada oto elektirikci bulmanız zor olabilir. Özellikle uzun yolda...

    Forumdaki arkadaşlarıma tavsiyem aracınızda mutlaka ışıldak veya el feneri bulundurunuz. En güzeli akü ile beslenen yüksek ışık feren fenerlerden bulundurmaktır. Bunlar tüm büyük marketlerde satılıyor ve pahalı değiller.Gece yolculuk esnasında ampül değiştirme gibi basit işlerinizde size çok yararı dokunacaktır. Şu nokta önemli, ampül değiştirme işlemini dinlenme tesisine veya benzinliğe girerek yapınız, kendinizi ve diğer şöförleri tehlikeye atmamış olursunuz.

    Bu arada sunpart kitlerin ışığının ben çok beğeniyorum, hakikaten nefis ışık şiddetleri var,umarım ömürleride az değildir....
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Merhaba,

    Hyundai i30 için D2S 4300k H7 kit arıyorum ama uygun fiyatlı kaliteli bir sistem bulamıyorum. Sizin sattığınız Sunpart markalı kitin fiyatı oldukça uygun ama garanti (1 yıl çok az) ve satış ağının fazla olmaması biraz kafamı karıştırdı.

    Pert araçlardan çıkma H7 kit alsam aracıma uyum sağlar mı? Başka marka bir araçta kullanılan bir kiti aracıma monte ederken montajda sıkıntı yada arıza lambası yanması gibi bir problemle karşılaşırmıyım? Yanıtlarsanız sevinirim. Teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SKYLINE GTR -- 27 Mart 2009; 14:23:32 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set


    Aracınız hayırlı olsun, yüce Rabbim kaza bela göstermesin, mutlulukla binmeyi nasip etsin...
    Eğer servis taktırırsanız garanti dışı kalmaz. 4300k den başlayarak ışık rengi beyaza,6000 k dan sonra maviye döner. Işık şiddeti ise tam tersidir. 4300k en şiddetli ışığı verir,k değeri yükseldikce renk beyaza döner ama ışık şiddeti azalır. Kışın özellikle yağmurlu karlı havalarda tavsiye edilen ışık rengi sarıdır. Beyaz ışık yağmurda ve karda problem yaratır. Ben şu şekilde düşünüyorum, kışın 4300 k takılmalı, yazın 6000 k takılmalıdır. Bu arada yedek ampül arabada mutlaka bulunmalıdır. 6000k dan sonrakileri ben sevmiyorum,mavi renk aydınlatma hoşuma gitmiyor. Tabi zevk meselesi...

    Bittikden sonra fotoğraf koyarsanız memnun oluruz...

    Xenon zahmetli işdir, ama en mükemmel aydınlatma şeklidir.... Özellikle sık gece yolculuğu yapanlara öneririm. Çakma xenon demiyorum, çakma kullananlara pek güzel şeyler söylemiyorlar trafikte...



    Allah kimseye kaza bela göstermesin.Keyifli Sürüşler dilerim.
    Garanti olayını serviste mutlaka danışacağım.Masmavi xenon takıp + mercekli far olamyınca içimden neler ediorum.Başıma çok geldi bu sorunlar Özellike zifir karanlıkta karşına bir anda çıkan masmavi xenonlu araçlar sayesinde önümü göremiyorum yola bakamıyorum.O yüzden merceksiz xenonlara...Şu anda kararsızım zaten orjinal xenonlarda 4.300K gayette şık gözüküyor.Ama büyük ihtimalle 6.000K taktıracam eğer gözüme çok mavi gelirse 4.300K taktırırım kendimizi düşünürken karşı taraftan gelenide düşünmek lazım.Ben fazla mavi sevmiyorum tabi dediğiniz gibi zevk meselesi ben daha çok beyaz seviyorum.ama azcıkta mavilik olsun.

    Yedek ampül ü servisten temin edebilirim galiba.ayrıca xenon renkleri marka marka değişiyormu anlamadım bazılarına bakıyosun 6.000K çok mavi.Bazılarına bakıyosun normal beyaza yakın.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.