- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Kısa saç kimlere yakışır?
38 Cevap40008 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


890 Mesaj
5 Temmuz 2008; 12:58:21 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar saçlarım şu an uzun sayılabilecek derecede...
Kestirme gibi bir durum söz konusu...
Kısa saç hangi tip kafaya hangi tip yüz hatlarına yakışır?
Az sonra SS ekleyebilirim yorum yaparsınız...
Yakışır ya da yakışmaz diye...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_Ku$^^uTQ -- 5 Temmuz 2008; 13:00:23 >


_____________________________



 
265 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:01:02 

kirli skalı olanlara yakşr


_____________________________

!!!ULTİMATE SURVİVAL!!!
!!!BEAR GRYLLS!!!
!!!DİSCOVERY CHANNEL!!!


890 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:02:11 


quote:

Orjinalden alıntı: mustafa666

kirli skalı olanlara yakşr

Her kirli sakalı olana mı?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 13:02:27 

sana yakışmaz


347 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:06:34 

herkese yakışmaz... bana mesela 10 sene önce iyi gidiyodu ama şimdi gitmiyo...


_____________________________

İki şey kalitesiz insanın özelliğidir.
1-) Sürekli şikayet etmek
2-)Dedikodu yapmak.
İnsanlar hakkında sürekli kötü düşünenler bilmezler ki kötülük ve şer onların tâ en derinlerine işlemiştir!


890 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:08:24 


quote:

Orjinalden alıntı: BLoodRunsCoLD

sana yakışmaz

Nerden bildin hacu?


_____________________________



 
312 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:09:14 

kısa sac yüzü ve alnı geniş olanlara yakışır


_____________________________



 
562 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:16:45 

evet benim mesela 3 numara kirli sakal bıraktınm ıkral oluyo..
quote:

Orjinalden alıntı: Red Fox

kısa sac yüzü ve alnı geniş olanlara yakışır


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 13:18:46 


quote:

Orjinalden alıntı: By_Ku$^^uTQ



Nerden bildin hacu?

ben senin bilmediğin şeyleri bilirim


1598 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:20:28 

Kafasının şekli düzgün olan herkese yakışır yani ..


_____________________________

şu devlet dedikleri köhne virane
kurmuş gönüllere tenha kerhane


1082 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:22:39 

bi ss koyda bakalım karar veririz


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 13:23:54 

Bende saçlarımı uzatıyorum su an kulaklarımı neredeyse kapatıyor saçlar.Soyle kestireyim guzel bi sekil vereyim diyorum enseleri uzun bırakaraktan ama karar veremedim SS de koycam az sonra eski bi fotograftan


 
562 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:28:25 

enseleri uzun bırakmada naparsan yap

quote:

Orjinalden alıntı: Junior b03 psycho

Bende saçlarımı uzatıyorum su an kulaklarımı neredeyse kapatıyor saçlar.Soyle kestireyim guzel bi sekil vereyim diyorum enseleri uzun bırakaraktan ama karar veremedim SS de koycam az sonra eski bi fotograftan


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 13:32:23 


quote:

Orjinalden alıntı: gitarist_ipod

enseleri uzun bırakmada naparsan yap




niyekine?


http://img71.imageshack.us/img71/1797/fotoraf0058hl6.jpg

sedat abi falan yapmayın walla çizerim




 
562 Mesaj
5 Temmuz 2008; 13:35:06 

kişisel görüş..ama yakışmıyo be hacı..bak sende bir 3 numara yaptır dene bakalım..ama ense fln bıraktırmadan..hoşuna gidicektir..


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 13:40:28 


quote:

Orjinalden alıntı: gitarist_ipod

kişisel görüş..ama yakışmıyo be hacı..bak sende bir 3 numara yaptır dene bakalım..ama ense fln bıraktırmadan..hoşuna gidicektir..



simdi saçlarımı 2 ye vurdugum gunleren bir SS de geliyor

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 13:49:09 


Burda 2ye yeni vurmuştum 3 e yaklaşıyo

http://img61.imageshack.us/img61/3882/n6396734424298863503ap1.jpg




Burda da artık yavas yavas uzuyo


1







Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 14:00:56 

şu 3 e yaklaşan güzel

Bi traş makinesi al sürekli 3 numara dolaş. Bi de şöyle sakallar falan çıkmaya başladı mı daha da yakışır.

Bana pek yakışmıyo evde traş makinemde var ama ne bileyim işte :/


 
562 Mesaj
5 Temmuz 2008; 14:03:23 

arkadaşın dediği gibi 3 numara güzel ama sakallarda çıksın tam süper olur..


_____________________________




884 Mesaj
5 Temmuz 2008; 14:04:59 

en kısa hali çok güzel... şekil vermek içinde uğraşmazsın..


_____________________________

Satılık veya Takaslık Telefonlar.

http://forum.donanimhaber.com/m_100751530/f_//tm.htm#100751530


1440 Mesaj
5 Temmuz 2008; 14:06:00 

Kendine yakışmış hissedene yakışır


_____________________________


2011 Fabia Ambiente Dynamic
2011 Yamaha Xj6N
2012 Salcano Astro 270sv

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 14:07:00 

Junior b03 psycho Yakışıklı Çocuksunda Benim gibi Felaket BabyFace'Sin


852 Mesaj
5 Temmuz 2008; 14:08:42 

kirli sakalla bana cok yakısıyor tam karizma oluyorum


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 14:14:07 


quote:

Orjinalden alıntı: Virtus

kirli sakalla bana cok yakısıyor tam karizma oluyorum



 
562 Mesaj
5 Temmuz 2008; 14:16:10 

dur sana benim 3 numara kestirdiğim saçın SS sini koyayım..burda sakalları yeni kesmiştim...profilden koyalım da sedat abicilere yem olmayalım..

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________




 
328 Mesaj
5 Temmuz 2008; 15:01:23 


quote:

Orjinalden alıntı: Junior b03 psycho


Burda 2ye yeni vurmuştum 3 e yaklaşıyo

http://img61.imageshack.us/img61/3882/n6396734424298863503ap1.jpg




Burda da artık yavas yavas uzuyo


1


dostum yanları üstlere göre biraz daha kısa kestir.tabi arkalara yanlara uysun süperrr gider sana.ama şimdi 10 üstünden 7 veriyorum..dediğim gibi yap gene bakalım.









_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2008; 16:59:25 


quote:

Orjinalden alıntı: El_Karus_midyat

Junior b03 psycho Yakışıklı Çocuksunda Benim gibi Felaket BabyFace'Sin





 
1 Mesaj
13 Mayıs 2010; 19:33:07 

arkdaşlar oncelkle foruma yenı qeldm (: ck gzl bı form her turlu bıLgıye erişebiliyorm tskler

ben saçımı hep uzun bırakıyordum rahatlarsın dediler kısalttım epey tam 3 denemez ama yanlar kısa ust uzun oldu ustu hafif kstirmeyi düşünüyorum kararlarınızı almak ıcın ss atacagım yardımcı olursanız cok sevinirm


http://www.resimupload.com/ds126668530_img0171a.html
http://www.resimupload.com/ds719215709_img0168a.html


_____________________________

Gökbağ tasarım için tıklagokbag tasarim,gökbağ tasarım,gaziantep web tasarim,gaziantep web tasarimi,gaziantep grafik tasarım,gaziantep grafik tasarımı,gaziantep karvizit,gaziantep broşür,gaziantep dergi,gaziantep katalog,gaziantep insört,gaziantep cd etiket,sticker,gaziantep ambalaj,gaziantep afiş,gaziantep web tasarım,savas gokbag,savaş gökbağ,gaziantep tasarım,gaziantep seo,ankara web tasarım,izmir web tasarım,web grafik tasarım,web sitesi tasarım


3134 Mesaj
13 Mayıs 2010; 19:36:39 

kaşlar ince olmalı kesinlikle yoksa sırıtır


_____________________________



1190 Mesaj
13 Mayıs 2010; 19:39:46 

http://www.divxtor.com/sinema/wp-content/wentworth-miller.jpg

Mesela Bu adama da uzun saç hiç gitmiyor mesela. Zaten böyle değil de uzun saçlı olsaydı, bıraktım Fox River'ı Alcatrazdan kaçsa böyle karizma yapamazdı


_____________________________




 
1 Mesaj
13 Mayıs 2010; 19:41:05 

bn kestirsem mi tam olrak ustten anlamadım ?


_____________________________

Gökbağ tasarım için tıklagokbag tasarim,gökbağ tasarım,gaziantep web tasarim,gaziantep web tasarimi,gaziantep grafik tasarım,gaziantep grafik tasarımı,gaziantep karvizit,gaziantep broşür,gaziantep dergi,gaziantep katalog,gaziantep insört,gaziantep cd etiket,sticker,gaziantep ambalaj,gaziantep afiş,gaziantep web tasarım,savas gokbag,savaş gökbağ,gaziantep tasarım,gaziantep seo,ankara web tasarım,izmir web tasarım,web grafik tasarım,web sitesi tasarım


 
201 Mesaj
13 Mayıs 2010; 19:43:16 

up



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
1 Mesaj
13 Mayıs 2010; 19:43:45 

http://www.resimupload....966452236_img0170a.html

bu sekılı 3 e vursam yada ustu kısaltsam nasıl olur


_____________________________

Gökbağ tasarım için tıklagokbag tasarim,gökbağ tasarım,gaziantep web tasarim,gaziantep web tasarimi,gaziantep grafik tasarım,gaziantep grafik tasarımı,gaziantep karvizit,gaziantep broşür,gaziantep dergi,gaziantep katalog,gaziantep insört,gaziantep cd etiket,sticker,gaziantep ambalaj,gaziantep afiş,gaziantep web tasarım,savas gokbag,savaş gökbağ,gaziantep tasarım,gaziantep seo,ankara web tasarım,izmir web tasarım,web grafik tasarım,web sitesi tasarım


1445 Mesaj
13 Mayıs 2010; 19:47:56 


quote:

Orijinalden alıntı: Junior b03 psycho

http://img71.imageshack.us/img71/1797/fotoraf0058hl6.jpg

sedat abi falan yapmayın walla çizerim





0


sedat abi yapmak adettir hacu geleneği bozamayız


_____________________________



16 Mesaj
13 Mayıs 2010; 19:51:17 



_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!

mesaj sayımı arttırmamaya yeminim var.


585 Mesaj
13 Mayıs 2010; 20:00:41 


quote:

Orijinalden alıntı: Junior b03 psycho


Burda 2ye yeni vurmuştum 3 e yaklaşıyo

http://img61.imageshack.us/img61/3882/n6396734424298863503ap1.jpg




Burda da artık yavas yavas uzuyo


1










Anaa Benim la bu konuya bi girdim bide baktım eski hesabımla buraya kendi resmimi bile koymusum
Yaşlandık zaman ne çabuk geçiyo ya


_____________________________


I wipe my ass with your feelings


21899 Mesaj
13 Mayıs 2010; 20:06:06 

0


_____________________________

Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...


 
1 Mesaj
13 Mayıs 2010; 20:13:36 

arkdaşlar oncelkle foruma yenı qeldm (: ck gzl bı form her turlu bıLgıye erişebiliyorm tskler

ben saçımı hep uzun bırakıyordum rahatlarsın dediler kısalttım epey tam 3 denemez ama yanlar kısa ust uzun oldu ustu hafif kstirmeyi düşünüyorum kararlarınızı almak ıcın ss atacagım yardımcı olursanız cok sevinirm


http://www.resimupload.com/ds126668530_img0171a.html
http://www.resimupload.com/ds719215709_img0168a.html


_____________________________

Gökbağ tasarım için tıklagokbag tasarim,gökbağ tasarım,gaziantep web tasarim,gaziantep web tasarimi,gaziantep grafik tasarım,gaziantep grafik tasarımı,gaziantep karvizit,gaziantep broşür,gaziantep dergi,gaziantep katalog,gaziantep insört,gaziantep cd etiket,sticker,gaziantep ambalaj,gaziantep afiş,gaziantep web tasarım,savas gokbag,savaş gökbağ,gaziantep tasarım,gaziantep seo,ankara web tasarım,izmir web tasarım,web grafik tasarım,web sitesi tasarım


557 Mesaj
13 Mayıs 2010; 20:24:56 

Ben kaşlardan sınıfta kalıyorum bu konuda. Balili'ye benzetiyorlar. Ortası yok tabi.


_____________________________

En Beğenilmeyen Yorumlar
Yoruma Git kısa sac yüzü ve alnı geniş olanlara yakışır Green Goblin - -1
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Kısa saç kimlere yakışır?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön

 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR5 : 10.10.10.15||forum.donanimhaber.com
0.625