göğüs kafesinin altında ağrı
18 Cevap93029 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


135 Mesaj
2 Temmuz 2008; 13:25:56 

arkadaşlar geçen gün sabah göğüs kafesimin bittiği yerde tam orta kısma bir sancı saplandı..bir iki gündür de nefes alıp verdikça sancı giriyor..daha önce böyle bir sorun yaşayan veya bu konu hakkında bilgisi olan var mı?


_____________________________




 
4428 Mesaj
2 Temmuz 2008; 19:52:56 

Reflü olmuş olabilirsin, göğsüne içten hafif ağrılar hissediyor musun ? Midende yanma yapabilir, sırtına da vurabilir. Mideden yemek borusuna kaçan asit göğüs bölgesine baskı yapıyor ve bu sebeple bu tarz ağrılar hissedilebiliyor. Ancak doktor değilim sadece bir tahmin, en sağlamı doktora görünmen, herhangi birşey olabilir ama eğer reflü isen korkacak birşey yok yaşam standartlarını birazcık değiştirerek rahatlıyorsun. Kesinlikle bir doktora uğra, ihmal etme


_____________________________



2324 Mesaj
2 Temmuz 2008; 20:44:10 

Her şeye bunu yazıyorum ama üşütmeye benziyor. Kışın çok olurdu bana ince giyindiğim için. Bi anda bi sancı saplanıyo konuşman falan kesiliyor. Kötü bişey.


_____________________________

rörörörööörööröröröörörröröröröörörörörörörörör


135 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:14:22 

reflü yok bende ..ama geçen gün böyle bir sancı oldu şuan geçti çok şükür


_____________________________




2187 Mesaj
4 Temmuz 2008; 18:21:13 

göğüs kısmının bitiminin tam orta kısmına batıcı bir sancı saplandı ise bir kardiyoloğa görün derim ben.bişey kaybetmezsin sadece bir görün.


_____________________________



243 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:02:01 

Kas gevişemesi diyor doktorlar bende gittim kas gevişekliği var dediler ama doktora git istersen.


_____________________________






Gerçi bize milliyetçi derler. Ama, biz öyle milliyetçileriz ki, işbirliği eden bütün milletlere hürmet ve riayet ederiz. Onların milliyetlerinin bütün icaplarını tanırız. Bizim milliyetçiliğimiz herhalde hodbince ve mağrurca bir milliyetçilik değildir.M.Kemal ATATÜRK.


 
1933 Mesaj
11 Temmuz 2008; 16:01:01 

Nefes alınca artan nefes verince azalan bir ağrı ise ve göğsünde meydana geliyorsa büyük ihtimal zatürre başlangıcıdır. İhmal etmemen ve doktora görünmeni tavsiye ederim.


_____________________________

AXA -ANADOLU-LİBERTY SİGORTA YETKİLİ ACENTESİ
Kaskoda Donanım Habere Özel %5 İndirim


 
37 Mesaj
13 Temmuz 2008; 18:04:45 

valla tam senin gibi ağrılar başladı bendede 2 yıl önce çok önemsemedim en başta geçer diye ama sonradan iki büklüm yürümeye başladım ağrı yüzünden derin nefes alırken falan çok şiddetli ağrı hissediyodum artık hareketimide kısıtlamaya başlayınca dahiliyeye gittim midemde bi sorun olcağı aklımın ucundan bile geçmezdi ama gastrit tehşisi koydu sonra bi ilaç verdi kullandım yine başladı hafif hafif ağrılar tekrar başka doktora gittiğimde gastroskopi yaptılar yani midenin içine bi kamera sokuyolar bi hortumla onun sonucundada gastrit dediler ve diğer doktordan çok farklı 2 ilaç verdi kullanmaya devam ediyom 2 ayın sonunda kontrole gitçem ama pekte faydasını göremiyom gibi ama sen yinede mutlaka gecikmeden bi doktora git derim üşütmüşündür fln dediler banada öyle geçiştirdim ama ilerlemeden bi görün derim muhtemelen midede bi sorun çıkçak


_____________________________



135 Mesaj
14 Temmuz 2008; 0:07:32 

evet bende dahiliyeye gitmeyi düşünüyorum bu ara umarım bir şey çıkmaz.. size de geçmiş olsun inşallah iyi gelir kullandığınız ilaçlar ve tedaviniz olumlu sonuçlanır
quote:

Orjinalden alıntı: cem1116

valla tam senin gibi ağrılar başladı bendede 2 yıl önce çok önemsemedim en başta geçer diye ama sonradan iki büklüm yürümeye başladım ağrı yüzünden derin nefes alırken falan çok şiddetli ağrı hissediyodum artık hareketimide kısıtlamaya başlayınca dahiliyeye gittim midemde bi sorun olcağı aklımın ucundan bile geçmezdi ama gastrit tehşisi koydu sonra bi ilaç verdi kullandım yine başladı hafif hafif ağrılar tekrar başka doktora gittiğimde gastroskopi yaptılar yani midenin içine bi kamera sokuyolar bi hortumla onun sonucundada gastrit dediler ve diğer doktordan çok farklı 2 ilaç verdi kullanmaya devam ediyom 2 ayın sonunda kontrole gitçem ama pekte faydasını göremiyom gibi ama sen yinede mutlaka gecikmeden bi doktora git derim üşütmüşündür fln dediler banada öyle geçiştirdim ama ilerlemeden bi görün derim muhtemelen midede bi sorun çıkçak



_____________________________




 
37 Mesaj
14 Temmuz 2008; 0:14:32 

sağolun umarım sizdede önemli bi rahatsızlık çıkmaz Allah şifa versin hepimize....


_____________________________



1601 Mesaj
14 Temmuz 2008; 1:01:40 

Bir kere bu agri kalp ile ilgili degil.Bundan kesin eminim.Sendeki bir sinir sikismasi olabilir.Kalp ile ilgili sorunlar tamamen degisiktir.Mesela mide bulantisi,mide yanmasi,kusma hissi,kol ve sirt agrilari vede nefes alma zorlugu ile anksiyetedir.


_____________________________

modernlik yüksek bina dikmekle değil,herkesin ucuz ve hızlı bir internet bağlantısına sahip olması ile belli olur


 
2 Mesaj
14 Temmuz 2008; 13:44:20 

mutlaka bir doktora başvurmalısın kötü bi durum yoktur inş.


_____________________________

>>>[B]FAKE DEGİLİM SADECE YENİYİM[/B]<<<


1681 Mesaj
14 Temmuz 2008; 15:52:39 

bende 5-6 sene boyunca aynı ağrılardan dolayı çok zorlandım. 18 yaşlarındaydım o zamanlar. İlk başta sadece göğsün sol tarafında bir iğneleme yapardı bende fazla önem vermedim. 2-3 hafta çetikten sonra sanki akciğerimin sol tarafında birşey varmış gibi hissettim. sanki bir taş. o zamanlar namaz kılardım, her eğildiğimde düşündüğüm taş aşşağıya yukarıya gider gelirdi ve öyle bir acı verirdiki namaz kılmayı bıraktım. senede 3-4 defa 1-2 hafta sürerdi. sanki kalp krizi gibi aniden başlardı ilk önce akciğerim sanki patalayacakmış gibi hissederdim ve nefes almakta zorluk çekerdim, bazen uyurken bile krize girerdim. kış yaz farketmezdi. 30-40 dk civarı sürerdi. neves alınca akciğerim patlayacakmış gibi hissederdim. ancak sanki namaz kılarmış gibi eğilince nefes alabiliyordum. kriz geçtikten sonra 1-2 hafta göğsümün içinde sanki taş varmış gibi hissederdim ve eğilemezdim, hızlı yürüyemez ve koşamazdım çünkü çok acı verirdi. 2 sene falan doktora gitmedim korktum kötü birşey çıkar diye. Bir keresinde öyle bir zor duruma düştüm ki dedim doktora gitmezsem ölüp gidecem. Gittim üniversitedeki doktora şöyle baktı 2-3 dk dedi birşeyin yok antibiyotik yazdı gönderdi. bir daha gitmem dedim kendi kendime. doktor rapor alacağımı düşündü galiba öyle gönderdi beni. 2 sene daha dayandım o acıya. 2004 yaz ayında yine krize girdim ve 1 ay boyunca göğsümdeki ağrılar geçmedi. öyle bir duruma geldim ki ne yatabiliyordum ne de yürüyebiliyordum. dayanamadım zar zora gittim tekrar doktora. bu seferki doktor anladı galiba beni hemen ambulansla acil servis İbni Sina hastanesine gönderdi. röntgen falan çekildi. önceden hep acaba kalp mi yoksa akciğerimde mi sorun var diye düşünürdüm. önceden çünkü kronik bronşitim vardı.

meğerse benim gibi çok insan varmış pnömotorox mış bütün derdim. doktorun anlattığı kadar ak ciğerde küçücük baloncuklar varmış. onlarda bazen patlarmış ve akciğer ilk göğüs kafesin arasında hava kaçarmış. benimki biraz fazla patlıyormuş (galiba çocuklukta yaşadığım bronşitin yan etkileri). ama fazla hava kaçarsa akciğer kanaması yapabilirmiş ondan dolayı eğer çok ağrı hissedersem hemen acil servise gitmeliymişim öldürebilirmiş yani. ama hiç bir çaresi ve ilacı yokmuş bu hastalığın. allahıma çok şükür hastaneye gittikten sonra bir daha olmadı. nedenini bilmiyorum. zaten hep öyle olmuştur hayatım boyunca hastalanırım gitmem doktora, zor durumda kalınca gidiyom tam doktora beni kontrol edecek herşeyim geçiyor.. 5-6 sene ama çok acı çektim hatta namaz kılmayı bıraktım ve hala da kılmıyorum.


senin belki aynı pnömotoraxtır kardeş.

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=pnomotoraks

genelde uzun zayıf erkeklerde görünen bir tür hastalık. bende uzun zayıfım.

ama çok süründürür söylim, çünkü gece yatamazdım. anca sandalyede uyuyabiliyordum. yani 90 derece durdun mu sanki hiç birşeyin yokmuş gibi geliyor ama eğildin mi yattın mı çok acı verirdi. düşünsenize 2-3 hafta sandalyede uyumayı dimdik şekilde?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kirgiz -- 14 Temmuz 2008; 15:54:55 >


_____________________________



1681 Mesaj
14 Temmuz 2008; 16:01:57 

ama bu hastalık tamamen geçmiyor

bazen sıkışıyor ve düşünüyorum acaba yine mi patladı akciğerim. önceden yüzmeyi acayip severdim artık yüzemiyorum fazla, dalış da kesinlikle yasak.


_____________________________



135 Mesaj
14 Temmuz 2008; 22:07:12 

bende bu ara olmuyor ama dahiliyeye gideceğim ilk fırsatta
@kirgiz geçmiş olsun..umarım bir daha patlamazlar


_____________________________




1605 Mesaj
20 Temmuz 2008; 14:34:01 

topiği açan arkadaşım kilolu olabilirmi.?


_____________________________



 
1 Mesaj
30 Ağustos 2008; 6:04:16 

Beyler merhabalar.Bu gögüs altı davasına benimde çok şikayetim var.bide bende evham var çok(gerisini siz düşünün) geceleri bi gram uyku uyuyamıyorum.gögsümün altında beni çok rahatsız eden bişey var.burda doktor filanmı var sıkıntılarımızı sorsak :) derin nefes alınca kalbimin orda yada biraz altında acı,yanma gibi bi his oluyor.çok rahatsız ediyor inceden inceden.Bu arada bir arkadaşımız yazmış bobreklerine dogru bi sancı saplanması davasını yazmış.ben bu sorun yüzüne doktora gittim.nefesim kesildi 4 5 kere.dayanamadım hemen uctum doktora.şiddetli üşütmeden meydena geliyormuş,önemli bir sağlık sorunu deyil.bu benim derdimi çeken ark lar,hastaneye giden,yada burda bu işlerden anlayan doktor vs...bana bir yardımcı olabilirmi ? önemli bişeymidir bu acaba?önemsiz de olsa bu şekilde yaşanmaz.uyku uyuyamıyorum.sürekli gaz var midemde ama onuda söyleyim şimdiden.bi yardımcı olsanız çok sevinirim.şimdiden çok teşekkürler


_____________________________



 
1313 Mesaj
11 Temmuz 2010; 19:54:22 

göğüs kafesi altında elleyince acı var arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olan?


_____________________________



 
0 Mesaj
20 Ekim 2013; 14:56:31 

Merhaba benim göğüs kafesimin hemen altında ele gelcek şekilde şişlik oluşuyor ve bazı günler ince ince bıçaklar saplanıyor gibi oluyor.Bu ağrılar bazen çok şidetli oluyor.2-3 dk sonrasında ise ağrı bi anda yok denecek kadar azalıyor.1 yılı aşkın süredir ağrılarım oluyor ama git gide artıyor.ve ben daha 18 bile değilim ne yapmam gerekiyor onu bile bilmiyorum.Bana yardımcı olur musunuz acaba hangi bölüme gitmeliyim sizce?


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Sağlıklı Yaşam » göğüs kafesinin altında ağrı
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.238