- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Sevgiliye Yapılan Çılgınlıklar.. (Sizdende Yorum Alalım) :)
223 Cevap33853 Görüntüleme7 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1] 3 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


2604 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:08:39 



En çılgın ne yaptınız bugüne kadar sevgiliniz yada sevdikleriniz için? Bu kız arkadaşınız, anneniz, kız kardeşinizde olabilir.. Bir hediye, bir sürpriz...


_____________________________

Petrol ve Doğalgaz Mühendisi | 2006 |İstanbul Teknik Üniversitesi]
"Kimse kimseyi küçümseyecek kadar büyük değildir bilmelisin ve bilmelisin ki küçümsediğin her şey için gün gelir önemsediğin bir bedel ödersin.."

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Temmuz 2008; 5:14:33 

Sevgilimle yaptığın fantezileri yazsam telekom kapatır siteyi


 
410 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:16:12 

Ben bir defasında çiçek yaptırmıştım, adrese teslim şeklinde.. Çiçekciden önce gittim, oturduk muhabbet ettik, zaman geçti ve sıparişini verdiğim çiçekler geldi. Üstüne not yazdırmadığım için kız arkadaşım şaşırdı, bir de ben yanındayı

Ben bozuntuya vermedim, kim gönderdi bunları dedim, bilmiyorum dedi, tavır yaptım.. Kız neye uğradığını şaşırdı, oyunu fazla sürdürmedim ve gülmeye başladım, derken.. anlattım olanları.. aman ha ,böyle bişe yapıp anlattıktan sonra hemen toz olun, böyle durumdan sonra çok pis girişiyo kızlar


_____________________________

Yanlış yapmayan insan yoktur. İnsanlık yanlışını kabul ve düzeltmekle ölçülür. Einstein

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Temmuz 2008; 5:19:29 


quote:

Orjinalden alıntı: kartal_07

Ben bir defasında çiçek yaptırmıştım, adrese teslim şeklinde.. Çiçekciden önce gittim, oturduk muhabbet ettik, zaman geçti ve sıparişini verdiğim çiçekler geldi. Üstüne not yazdırmadığım için kız arkadaşım şaşırdı, bir de ben yanındayı

Ben bozuntuya vermedim, kim gönderdi bunları dedim, bilmiyorum dedi, tavır yaptım.. Kız neye uğradığını şaşırdı, oyunu fazla sürdürmedim ve gülmeye başladım, derken.. anlattım olanları.. aman ha ,böyle bişe yapıp anlattıktan sonra hemen toz olun, böyle durumdan sonra çok pis girişiyo kızlar

uzaydamı yaptın hacu.normalde kızlar hemen anlar sen iyi rol yapmışssın yavrumsun


 
410 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:22:59 


quote:

Orjinalden alıntı: Kallavi_



uzaydamı yaptın hacu.normalde kızlar hemen anlar sen iyi rol yapmışssın yavrumsun


E hacu böyle durumlarda renk vermiyecen , bu arada ne uzayı olm


_____________________________

Yanlış yapmayan insan yoktur. İnsanlık yanlışını kabul ve düzeltmekle ölçülür. Einstein

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Temmuz 2008; 5:26:43 


quote:

Orjinalden alıntı: kartal_07




E hacu böyle durumlarda renk vermiyecen , bu arada ne uzayı olm

Cüpiterdeki kızlar yiyo o numaraları hacia


 
410 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:28:49 


quote:

Orjinalden alıntı: Kallavi_



Cüpiterdeki kızlar yiyo o numaraları hacia


evet biraz klasik ama bizimde yaş 31, o zamanlar evrende ki tüm kızlar bu numarayı yiyodu.


_____________________________

Yanlış yapmayan insan yoktur. İnsanlık yanlışını kabul ve düzeltmekle ölçülür. Einstein


1675 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:31:18 

Bu gece sevgilime yarın 12 de abimin dükkanına bakıcam bide diğer snıfdaki kız ***** da orda oLucakmış :( dedim.. Byaa bi tripLere girdi iyi geceler ben cıkıom bb yazdı, iyi geceler bb dedim. kız daha bi çıldırdı daha gönLünü aLmadım çıktı gitti ne oLcak biLmiorm


_____________________________

Zor bir yolda yürümek mecburiyetinde olan insanlar yürümeye başlamadan önce gönüllerinde ve zihinlerinde yürümek ve yol almak zorundadırlar.. Evvela " Ben bu yolu nasıl aşarım ? " korkusundan kurtularak yola çıktıklarında görürler ki yol zorda olsa aşılmış, yürünmüş ve gidilmiştir. İşte o zaman insanların yüreklerinde aslında yolun zannedildiği kadar zahmetli olmadığına ve bütün sıkıntılı yolların aşılabileceğine dair bir iman doğar . . .
Necm.Erb.


 
1031 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:31:47 

Su anda Beni öpmeni isterdim demişti bi keresinde saat gece 2-3 gibi atlayıp arabaya evinin önüne gittim hemen, cık dısarı öp demiştim beni orda görünce şaşırmıştı ve mutlu olmuştu.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Temmuz 2008; 5:33:17 


quote:

Orjinalden alıntı: BauglirXul

Bu gece sevgilime yarın 12 de abimin dükkanına bakıcam bide diğer snıfdaki kız ***** da orda oLucakmış :( dedim.. Byaa bi tripLere girdi iyi geceler ben cıkıom bb yazdı, iyi geceler bb dedim. kız daha bi çıldırdı daha gönLünü aLmadım çıktı gitti ne oLcak biLmiorm

Dükkandaki fırsatları değerlendir geçmiş olsun


 
786 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:38:17 

pc'yi satıp evlerinin önüne 1 kamyon gül döktürdüm (küçük kamyonlardan ama)

Edit: kamyonet



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi X-Devi| -- 2 Temmuz 2008; 5:38:25 >


_____________________________



 
1031 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:39:08 


quote:

Orjinalden alıntı: X-Devi|

pc'yi satıp evlerinin önüne 1 kamyon gül döktürdüm (küçük kamyonlardan ama)

Edit: kamyonet


Değdi mi?


_____________________________



 
786 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:42:09 


quote:

Orjinalden alıntı: cMbRs




Değdi mi?


onu 1 anlıkta olsa mutlu etmek benim için herşeye değerdi
gülümsedi buda bana yetti zaten


_____________________________



 
1031 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:43:27 

Ne kadar güzel.. Ben sayısız fedakarlıklar yaptım ama değmedi malesef


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Temmuz 2008; 5:44:04 


quote:

Orjinalden alıntı: X-Devi|




onu 1 anlıkta olsa mutlu etmek benim için herşeye değerdi
gülümsedi buda bana yetti zaten

pcyi verseydin daha hayırlı olurdu.netten komik komik şeylere bakıp daha çok güzeldi


 
786 Mesaj
2 Temmuz 2008; 5:52:34 

@Cmbrs: inanki ben yarim için (Sevgili demiyorum) kurşun bile yedim sonuca bakacak olursak şimdi bizde ayrıyız zaten imkansızı sevmiştim o almanyada ben türkiyede senede 1 gün ya yüzyüze ya 2 senede 1 yüzyüze
5 yıllık bir birliktelik sonrası kocaman bir boşluk yokluk yarım kalmışlık, 1 yıldır şimdi ayrıyız ama bildiğim bir şey var bir insanı sevmek için onun yanınızda olması gerekmiyor her yerden her türlü onu sevebilirsiniz

@Kallavi: kendi lap topu mu vermiştim üniversiteye başladı diye, ahh bir dönse neler vermezdim ki erdal merdanın şarkısında bi sözü vardı: sevdan parayla satın alınsaydı kanımı satar yine alırdım diye..
efkarlanıyorum sabah sabah yine..


_____________________________



2604 Mesaj
2 Temmuz 2008; 13:27:00 


quote:

Orjinalden alıntı: X-Devi|




onu 1 anlıkta olsa mutlu etmek benim için herşeye değerdi
gülümsedi buda bana yetti zaten


İşte budur hocam


_____________________________

Petrol ve Doğalgaz Mühendisi | 2006 |İstanbul Teknik Üniversitesi]
"Kimse kimseyi küçümseyecek kadar büyük değildir bilmelisin ve bilmelisin ki küçümsediğin her şey için gün gelir önemsediğin bir bedel ödersin.."


1675 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:20:19 


quote:

Orjinalden alıntı: Kallavi_



Dükkandaki fırsatları değerlendir geçmiş olsun

dün ayrıLdık


_____________________________

Zor bir yolda yürümek mecburiyetinde olan insanlar yürümeye başlamadan önce gönüllerinde ve zihinlerinde yürümek ve yol almak zorundadırlar.. Evvela " Ben bu yolu nasıl aşarım ? " korkusundan kurtularak yola çıktıklarında görürler ki yol zorda olsa aşılmış, yürünmüş ve gidilmiştir. İşte o zaman insanların yüreklerinde aslında yolun zannedildiği kadar zahmetli olmadığına ve bütün sıkıntılı yolların aşılabileceğine dair bir iman doğar . . .
Necm.Erb.


2732 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:21:34 

quote:

Orjinalden alıntı: Kallavi_

Sevgilimle yaptığın fantezileri yazsam telekom kapatır siteyi




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrsPR1EST -- 3 Temmuz 2008; 12:23:03 >


_____________________________



4109 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:22:03 

denizde yaptık bi kere


_____________________________



 
4165 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:28:00 

Bizim ki çılgınlıkmı bilmem ama dışarı gezmeye çıkınca gider sokağın birine otururduk ve geçen bayanlara birlikte laf atardık

Bu konuyu sevdim güzel fikirler var


_____________________________



6438 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:30:19 

Belki benimki çılgınlık değil ama... Ben ablam gibi sevdiğim kan bağım olmayan biri için.. netten tanıştığım karakalem yeteneği olan bi çocuğa ablamın fotosunu gönderdim karakalem resmini yapması için... yaptı çocuk neyse geri gönderfdi ama ablama bunu gönderemedim çünkü aramız bozuktu istemedi... 2 yıldır elimde duruyo.. ve ben onu hala canım çok seviyorum lanet olsun.. bu aslında en basiti.... ve yine doğum günü için müzikli resimli ve yazılı bi video yaptım youtube a upload ettim kendinisine gönderdim ama hiçbirşey demedi ..tşkr bile etmedi.. .




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkchild -- 3 Temmuz 2008; 12:33:23 >


_____________________________

Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!


8377 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:31:21 

Burdan taktik alıp uygulayacan mı lan


_____________________________

Moulin Rouge! www.sadansamli.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Temmuz 2008; 12:33:48 


quote:

Orjinalden alıntı: alpello

denizde yaptık bi kere

nası yani su topu mu oynadınız


429 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:35:28 


quote:

Orjinalden alıntı: huseyin16

Bizim ki çılgınlıkmı bilmem ama dışarı gezmeye çıkınca gider sokağın birine otururduk ve geçen bayanlara birlikte laf atardık

Bu konuyu sevdim güzel fikirler var


Aman eksik olma kolpa seni


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


2616 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:41:17 


quote:

Orjinalden alıntı: X-Devi|

pc'yi satıp evlerinin önüne 1 kamyon gül döktürdüm (küçük kamyonlardan ama)

Edit: kamyonet



biraz daha laf uzasa pikap sonra el arabası güzel fikir aslında kaça döküyolar bi kamyonet gülü










_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Temmuz 2008; 12:44:51 

napıon dedim karnım aç aşkım diye msj attı gecenin bi yarısı tost yapıp götürdüm ewine ew arkadaşarı falan şaşırdı bizimkide sewindi tabi o gece çok şey oldu da kısa kesiyim:)sonra ew arkadaşlarının hepsi sewgilileriyle kawga etti çocuğa bak nası düşünüyo hesabı


 
4165 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:46:18 

quote:

Orjinalden alıntı: St0n3C01d

Aman eksik olma kolpa seni



Buda benim bir anım olamazmı


_____________________________



5058 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:48:51 

LsR istediğin gül olsun senin için serayı bile kestiririm



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi droll -- 4 Temmuz 2008; 12:49:25 >


_____________________________

Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.


 
1448 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:50:30 


quote:

Orjinalden alıntı: huseyin16

Bizim ki çılgınlıkmı bilmem ama dışarı gezmeye çıkınca gider sokağın birine otururduk ve geçen bayanlara birlikte laf atardık

Bu konuyu sevdim güzel fikirler var


Çılgınlığın bu kadarı.


_____________________________



2813 Mesaj
3 Temmuz 2008; 12:53:24 


quote:

Orjinalden alıntı: LsR





biraz daha laf uzasa pikap sonra el arabası güzel fikir aslında kaça döküyolar bi kamyonet gülü












_____________________________

Acer S7-391 Ultrabook
Intel® Core™ i5 3337U 1.8 Ghz@2.60 Ghz | 4 GB DDR3 1600 Mhz Ram | 13.3" Full HD IPS Dokunmatik LED | 64 GB x 2 / 128 GB RAID0 SSD | 1.3 KG



 
3 Mesaj
3 Temmuz 2008; 13:29:15 

biz sınıfta geğirirdik beraber herkes de duyardı


_____________________________



 
20704 Mesaj
3 Temmuz 2008; 13:42:18 


quote:

Orjinalden alıntı: alpello

denizde yaptık bi kere


Ne yaptınız.

Sokağın ortasında seni seviyorum demiştim bağırarak. Millet dönüp bize baktıydı. Salak kafam.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


704 Mesaj
3 Temmuz 2008; 13:43:59 


quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz




Ne yaptınız.

Sokağın ortasında seni seviyorum demiştim bağırarak. Millet dönüp bize baktıydı. Salak kafam.


Yok hocam seninki bişey değil ne adamlar var daha..


_____________________________




2616 Mesaj
3 Temmuz 2008; 13:53:24 


quote:

Orjinalden alıntı: droll

LsR istediğin gül olsun senin için serayı bile kestiririm


fena fikir değil aslında sera


_____________________________



 
20704 Mesaj
3 Temmuz 2008; 13:58:25 


quote:

Orjinalden alıntı: Dx




Yok hocam seninki bişey değil ne adamlar var daha..

Bunu Ankara Dışkapı SSK hastanesinin önünde yapınca haliyle bi de sabahın köründe olunca haliyle ters karşılıyorlar.

Şşş şu gül olayında bende geliim mi?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


4317 Mesaj
3 Temmuz 2008; 14:01:27 

Sevdim, en büyük çılgınlık bu idi benim yaptığım.

Sonuç; tabi ki değmedi.


_____________________________


"İnsan, insanın cehennemidir.."


580 Mesaj
3 Temmuz 2008; 14:40:24 


Pariste Bir Parkta Kör Noktada Ayışığı Altında


_____________________________

GlobalSpaceX.com Development. Debuging . Enjoy. ,... , IT Spec


2355 Mesaj
3 Temmuz 2008; 14:46:09 

Hangi birini yazsam acaba?

Başlayalım bakalım yavaştan...

Ben biraz manyak biriyim sağım solum belli olmuyor o yüzden her an herşeyi yapabiliyorum.

Bundan 7 sene önce olması lazım. Yaş 18 tabii.

Bir kız arkadaşım vardı benden büyüktü. Onunla İStiklal'de yürüyorduk. Birşey oldu bana küstü. Dedim bana küsme rezil ederim seni. Yok birşey yapamazsın dedi. Sen bilirsind edim...

Önce onun karşısına geçtim ters ters yürümeye başladım kollarımı açarak. O tepki vermedi. Sonra bağırdım işte ne dedim hatırlamıom :D

Sonra aldım bunu kucağıma Taksim Meydanına doğru koştum. BU bağrıyor imdat diye kimse birşeyde yapamıyor. Ben bunu yere bir bıraktım. Kopmuştuk gülmekten.

Başka yazmıyayım sonraya da kalsın.


_____________________________



 
4989 Mesaj
3 Temmuz 2008; 14:53:14 

evlenme teklifi için taksimde dileğe götürmüştüm.. paraya kıydık tabii...

neyse güzel bir gül yaptırdım birde kapalıçarşıda özel kağıda hat yazısı ile benimle evlenirmisin yazdırdım.. garsonun yanına çaktırmadan gittim.. hat ile yazılmış evlenme teklifi niyet mektubunu ve gülü verdim.. servisten önce güzel bir tepsiye yazıyı ters ve üstüne gülü bırakarak çaktırmadan getir ve kızın masasına bırak dedim.. kız gülü gördü duygulandı.. ama hat ile yazılmış benimle evlenirmisin yazısını görünce ağladı.. tabii bende ..

çılgınlık değildi ama güzel bir akşamdı...

ulan iyide para ödedik...


2355 Mesaj
3 Temmuz 2008; 14:55:29 


quote:

Orjinalden alıntı: hasankeyf

evlenme teklifi için taksimde dileğe götürmüştüm.. paraya kıydık tabii...

neyse güzel bir gül yaptırdım birde kapalıçarşıda özel kağıda hat yazısı ile benimle evlenirmisin yazdırdım.. garsonun yanına çaktırmadan gittim.. hat ile yazılmış evlenme teklifi niyet mektubunu ve gülü verdim.. servisten önce güzel bir tepsiye yazıyı ters ve üstüne gülü bırakarak çaktırmadan getir ve kızın masasına bırak dedim.. kız gülü gördü duygulandı.. ama hat ile yazılmış benimle evlenirmisin yazısını görünce ağladı.. tabii bende ..

çılgınlık değildi ama güzel bir akşamdı...

ulan iyide para ödedik...


Dilek Pastanesi mi?


_____________________________



 
4989 Mesaj
3 Temmuz 2008; 14:56:04 

evet hayırdır seninde mi anı var...


5693 Mesaj
3 Temmuz 2008; 14:58:17 

Ağzını burnunu kırdım topluluk içinde,


_____________________________

Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,


2355 Mesaj
3 Temmuz 2008; 14:59:05 


quote:

Orjinalden alıntı: hasankeyf

evet hayırdır seninde mi anı var...


İStiklal'de anım olmayan yer yokki.

Hayatım orda geçti. Babamın iş yeri ordaydı nerden bakarsan bak 10 sene gittim. Sonra benim iş yerim ordaydı 4 sene daha ekle. Oldu 14 sene. 14 sene de bırakta olsun heryerinde anılar.


_____________________________



1237 Mesaj
3 Temmuz 2008; 15:02:33 

Hüso bunlar hikaye görmemiş çatlat bir kaç tane


_____________________________



4007 Mesaj
3 Temmuz 2008; 15:04:50 


quote:

Orjinalden alıntı: Robinson_Crusoe

Ağzını burnunu kırdım topluluk içinde,


aferim iyi ettin.

bi ara bi konu açılmıştı.Simit sarayına gitmiş sevgililer.sonra çocuk kıza sinirlenmiş sürekli kendisinden otlanıyor diye.kız kola içerken ağzının üstüne bi koymuş.kola kızın burnundan çıkmış.sora bide uçan tekme atmış.Kız cama uçmuş.camlar aşağı inmiş falan.Amma atıyodu yaw.millet edwırdve türevleri diye dalga geçiyodu.


_____________________________

Seyahatname'm Yazı kağıda düştüğünde okuyucusunu er ya da geç bulacaktır.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Temmuz 2008; 15:08:02 

F


4109 Mesaj
3 Temmuz 2008; 15:11:01 


quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz




Ne yaptınız.



+18 bişeyler yaptık ama kondom yoktu o yzdn tam yapamadım


_____________________________



346 Mesaj
3 Temmuz 2008; 15:19:26 


quote:

Orjinalden alıntı: mrsPR1EST




yarıldım


_____________________________



3103 Mesaj
3 Temmuz 2008; 15:28:54 


quote:

Orjinalden alıntı: alpello





quote:

Ağzını burnunu kırdım topluluk içinde,



Hacu


_____________________________



3086 Mesaj
3 Temmuz 2008; 15:36:34 

antalya ya gidecektik okul müdürü yolda yakaladı


_____________________________



1422 Mesaj
3 Temmuz 2008; 15:37:17 

Farklı şehirlerdeydik yanımda olmanı isterdim demişti sabahın ilk saatlerinde atlayıp gittim çok sevindi fakat değmedi


_____________________________

.C-max 1.6 Ecoboost Titanium X.Nikon d700.


 
442 Mesaj
3 Temmuz 2008; 15:46:30 


quote:

Orjinalden alıntı: Kallavi_

Sevgilimle yaptığın fantezileri yazsam telekom kapatır siteyi

adam senin sevgilinle fantezi yapıyor. Sen bunu biliyorsun ve hàlà birşey yapmıyorsun.


_____________________________

S.H.A.R.P

Skinhead

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Temmuz 2008; 15:47:04 

Bütün yorumları hiç üşenmeden okudum.
Çok güzel şeyler var..
Ben de kızla 1 haftadır çıkıyorum..
Bakalım biz neler yapıcaz?


5738 Mesaj