Şimdi Ara

126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# (46. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
18
Favori
174.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şöyle bir hort olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bis severler kayboluyor yavaş yavaş heralde
  • yeni bir bis sahibi olarak katıldım buraya hızla toparlamaya başladım şuan yeni döşeme merkezi kilit devir saati elektrikli yakıt pompası takıldı. Sırada ses yalıtımı elektrikli ateşleme disk fren ve şanzıman değişikliği var maddi durum elverdikçe sırayla yaptırmaya devam edeceğim herkese sevgilerle........
  • Tüm mevcut ve eski fiat 126 kullanıcılarına selam olsun :)

    Yaklaşık 14 yıllık bir hayalimi sonunda gerçekleştirebilmenin sevincini sizinle paylaşmak istedim. 3 hafta önce uzun uğraşlar sonucu (8 saatlik bir yolculuk) Tekirdağ'dan çekerek İstanbul'a getirdiğim bir 1990 model FSM 650E sahibiyim artık

    Araç 2003 yılında gümrükten satın alınmış ve satın alındığı tarihten itibaren yalnızca 2.5 sene kullanıldıktan sonra 1. vites ve geri vites sorunundan dolayı 2006 yılından benim aldığım güne kadar evin bahçesinde mazlum mazlum yatmış bulunuyordu.

    Araç şu anda Maslak Atatürk Oto Sanayi sitesinde arkadaşımın dükkanında toparlanmaya hazırlanıyor

    Gelişmeleri fotoğraflar eşliğinde ayrı bir konumda özetleyeceğim.

    Kendim için hayırlısı artık




  • Bende 1990 model bir sulu Bis aldım,aslında sulu susuz pek farketmez çünkü motorunu söküp elektrik motoru taktım , şimdi sıra dış görünüşünü düzeltmeye geldi.
     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conanmitra

    Bende 1990 model bir sulu Bis aldım,aslında sulu susuz pek farketmez çünkü motorunu söküp elektrik motoru taktım , şimdi sıra dış görünüşünü düzeltmeye geldi.
     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#

    :)) elektrikli araçmı oldu şimdi hocam çok enteresan ya merak ettim pil olayını falan nasıl yaptın.Güçlümü motor çok ilgimi çekti :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hikayesi aşağıdaki linkde;

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152904545378692.1073741833.589168691&type=1&l=3981442e85



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi conanmitra -- 23 Mart 2015; 18:48:35 >
  • SıradanÇinkoKarbonPil

    kardeş elektrikli motoru nerden ne kadara aldın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibkam


    SıradanÇinkoKarbonPil

    kardeş elektrikli motoru nerden ne kadara aldın?




    Hocam ben yapmadım aracı sadece yapan abinin mesajını alıntılamıştım karıştı :) Onu çağıralım

    @conanmitra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SıradanÇinkoKarbonPil

    ha tamam kusura bakma yanlış bakmışım

    conanmitra

    kardeş elektrikli motoru nerden ne kadara aldın?
  • up
  • ibkam İ kullanıcısına yanıt
    www.goldenmotor.com
  • Sulu bislere çılgın fiyatlar çekmeseler bende düşünüyorum bir tane taş çatlasa üç milyar edecek arabaya beş altı milyar yazıyorlar birde harbiden bu paralara alan varsa durum daha vahim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam millet .. nerler neler yapmışsınız .. takipteyim. @power sen hala araba alamadın mı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    selam millet .. nerler neler yapmışsınız .. takipteyim. @power sen hala araba alamadın mı :)



    alamadım.

    alamayınca da soğudum ve bıraktım artık, çok sıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    selam millet .. nerler neler yapmışsınız .. takipteyim. @power sen hala araba alamadın mı :)



    alamadım.

    alamayınca da soğudum ve bıraktım artık, çok sıktı


    sıkılmaya gerek yok kardeşim. yine dertlendim buldum konuyu geldim. dolaştım tekrardan... bende üzülüyorum ara sıra ama inşallah hepimiz bir gün kavuşacağız... beni tek düşündüren kısmı yaşının ilerlemesi ve artık üretilmemesi vs. inşallah biz alasıya antikaya dönüşmez :)




    edit : ufak değişmeler.

    yıllardır içimde olan otomobil keyfini bu yaz inşallah gerçekleştirebileceğim. asıl yapmak istediğim şey ilkel bir otomobili komple öğrenebilmek haliyle eski usül karbüratörlü modellerden başlamayı düşünüyorum.. sonuçta 1,4 dizel yada 1,6 turbolu enjeksiyonlu bi benzinliyle işe başlamak hem maddi hemde bilgi anlamında zor olur.

    hep aklımda olan şey iki silindirli sulu bi bis alıp onda başlamaktı ancak işlerden az çok anlayan bir arkadaşımla konuştuğumda bana 86 ve sonrası tofaş kuş serisinden bir otomobille bu işe girişmemi. motor aksamını öğrenmeyi ve sök çıkar takı ucuz yedek parça ile yapıp ardından Bis e geçmemi önerdi.

    işin teorik kısmını internetten vs öğrenmek mümkünki kağıt üstünde neredeyse motorun tamamı ve yürür aksamını biliyorum ancak işin pratik kısmında aynı bilgiye sahip değilim. amacım işçilik masrafından vs kaçmaktan ziyade kendi başıma aracımı bilecek seviyede kabiliyette birisi olamak. zamanımın kısıtlı olması ve sedan otomobillerden hoşlanmadığım için direk bir hatctback otomobil olan BİS Suziki Maruti, Uno Tipo tarzı araçlar daha çok ilgimi çekiyor doğandan şahinden ziyade.. reno r9 türevi broadwayleri vs de düşündüm ancak kararsızım.


    bu doğrultuda yani otomobili enine boyuna oynar aksamından vs öğrenmek isteyen ve pratik yapmak isteyen birisi için tavsiyeniz ne olur?

    edit2:
    şu yaptığım olayın arabalı versiyonunu yapabilecek kudrette birisi olmak istiyorum. motor bloğu dahil komple söküp toplayacak seviyede.
     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kavil -- 4 Mayıs 2015; 2:23:41 >




  • Herkese merhaba. Bis sevdalıları yok olmaz arkadaşlar aksine gün geçtikçe klasikleşiyoruz. Bende bir bis sahibiyim. Teknik anlamda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. 1,5 senedir pıtırıma yaptıklarımı saysam okumaktan sıkılırsınız :)
    herkese iyi forumlar bisli günler dilerim.
  • Cümleten Selamun Aleyküm... Üniversite öğrencisiyim, ufak tefek işlerim ve bir hayali doğrultusunda BiS almayı düşünüyorum... Ancak bazı durumlar aklımı gerçekten çok karıştırdı... Her ay ortalama 800 km yol'a gideceğim ve yaklaşık 200 gidiş 200 dönüş olmak üzere 400 kmsini molasız gideceğim... İlk başlarda aklımda 124 almak vardı ancak bu araç gözüme daha tatlı geldi bende artık aldıktan sonra bir bakım ve uzun süre anahtar değdirmeden kullanmayı amaçlıyorum ki bunun için de güzel bir bakım şart...
    Aracın;
    Öncelikli bakım yaptırmam gereken yerleri nelerdir?
    200 km yolda (molasız) sorun çıkarır mı?
    Rektefiye için tahmini ne kadar öderim?
    Motoru modernize etmek için(enjeksiyon v.s) Neler yapmam gerekir?
    Hala BiS toplantıları devam ediyor mu?
    Ve toplam tahmini masraf ne kadar olur?

    Şimdiden teşekkürler...




  • Arkadaşlar merhaba ben de gecen hafta Bis sahibi oldum hayallerim gerçek oldu fakat kullanıcılara acil bi sorum var sulu model ne kadar yakıyor ortalama sizin aracınız

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.