- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Türkiyedeki en iyi tattoo'Cu ! (dövmeciiiii :))
25 Cevap60297 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


18 Mesaj
1 Temmuz 2008; 19:36:26 

Türkiyedeki en iyi tattoo'Cu Nerde ?

Yaptırcagım dövmeyi tüm hayatım boyunca üstümde
taşıycagımdan en iyisi olsun istiyorum...



-1

Aklımdaki şey buna çok benziyo
tüm kolumu kaplicak....


_____________________________

D.American W.Gangster


1292 Mesaj
1 Temmuz 2008; 19:37:22 

onu bunu bilemem ama... süper görünüyo


_____________________________

don't you love the taste of a beaver when it hesitates?


1337 Mesaj
1 Temmuz 2008; 19:38:51 

Dehşet-ül Vahşet


_____________________________



1105 Mesaj
1 Temmuz 2008; 19:40:31 

ücreti dolgun olur bunun farkındasın dimi ? bu arada harbi iyiymiş


_____________________________



18 Mesaj
1 Temmuz 2008; 19:47:13 

yaw olsun paglı olsun..:D:D para biriktiricem..:D:D soruma cevap verin! :D


_____________________________

D.American W.Gangster


18 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:04:41 

u lennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


TATTTOOOOOOOOOOOOOOO MERAKLISI HİÇ Mİ YOK....???


_____________________________

D.American W.Gangster


5019 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:09:28 

süper gözüküyor resim


_____________________________



2430 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:11:35 

Yaşasın 3 boyutlu dövme.Dostum kalıcı olmasını istiyorsan kendin çiz

0


_____________________________



244 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:14:23 

Benim dövmem daha güzel:

0


_____________________________



836 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:16:10 

Ankara Tattoo iyidir....
Kişi olarak bilmiyorum ancak Ankara Tattoo güvenilir ve temiz.
Başlangıç fiyatı 50 ytl. Santimetrekaresi 3 ytl
Dövme çok güzel...
Bu da benim yaptırmayı düşündüğüm...
0


_____________________________



1944 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:19:57 

üff dövmelere bak


_____________________________



6076 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:21:12 



_____________________________


MONSTER TULPAR T5 V1.1.1 15.6"
Intel Core i7-4810MQ CPU @ 2.8 Ghz / 8GB DDR3L 1600MHz SODIMM / 3GB GDDR5 nVIDIA GeForce GTX870M 192-Bit / Crucial M500 120GB mSATA+750GB Western Digital Scorpio Black 7200RPM HDD
Steam ID: ozgurcankorkmaz
Origin: ozgurcank


639 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:31:23 

kadıkoy kadife sokak'a git bir baska ifadeyle barlar sokagi , rexx önü vs.vs.

ama cok pahalı olacaktır bunu bil bi kaç milyarı gozden cıkart.mesela 5000ytl ..


_____________________________

Vic'S


510 Mesaj
4 Temmuz 2008; 20:48:39 

Buda benim dövme
0

Bence coşkun şakre rahat yapar istediğin dövmeyi eğer izmirde oturuyorsan git derim adam cidden yetenekli
BUDA SİTESİ...


_____________________________



546 Mesaj
4 Nisan 2012; 2:02:32 

vay bea Türkiye de yapabilen var mı bu dövmeleri


_____________________________



 
42 Mesaj
4 Nisan 2012; 2:07:58 

yanlız o kol degıl bacak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




592 Mesaj
4 Nisan 2012; 2:13:36 

4 senelik konu. Nerden bulup hortlatıyosunuz anlamıyorum ki.


_____________________________



590 Mesaj
4 Nisan 2012; 2:34:45 

izmirde çoşkun şakre , istanbulda da Reşat Gül yoksa o gösterdiklerini başkası yapamaz , pop art tarzı yaptırıcam diyosanda Danny garcia inkstanbul tabi istanbuldaysan bunlar izmirdeysen daha bi kaç kişi öneririm ama izmir çoşkun şakre ve luba goldina nın üstüne yoktur


_____________________________


bu hesap 2 kisi tarafindan kullanilmaktadir


 
464 Mesaj
4 Nisan 2012; 2:39:42 

İstanbul'da dreamtattoo iyidir.

http://www.dreamtattoo.com/

Ama öylesini sana miami ink'teki elemanlar bile yapamaz zira insanüstü bişey

edit: hortmuş bu



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avakado Kabuğu -- 4 Nisan 2012; 2:41:55 >


 
22 Mesaj
4 Nisan 2012; 3:07:32 

Tribalda iyidir

0


_____________________________



3754 Mesaj
4 Nisan 2012; 3:07:37 

O değil de konuyu açan eleman harbi troll


_____________________________



Tek başına CS:GO oynamaktan sıkıldın mı ? CS:GO Topluluk gecelerini dene!
CS:GO Topluluk Geceleri / Tüm Topluluk Üyeleri / CS:GO Etkinlik Takvimi
“Below the surface of the machine, the program moves.
Without effort, it expands and contracts. In great harmony, electrons scatter and regroup.
The forms on the monitor are but ripples on the water. The essence stays invisibly below.”


 
0 Mesaj
19 Nisan 2012; 15:11:35 

bu tarz işleri ankaradaysan apollon tattooya gidiceksin zımba gibi yaptırıp cıkacaksın. adamın web sitesine bak işlerini videolarını gör karar ver. burdan bak işte.
http://www.apollontattoo.com


_____________________________



108 Mesaj
19 Nisan 2012; 15:17:48 

quote:

Orijinalden alıntı: Anatolian Eagle

Tribalda iyidir

0


Dövme sevmem normaldede bu harbi iyimiş


_____________________________



 
0 Mesaj
1 Eylül 2013; 3:05:52 

türkiye'deki en iyi dövmeciyi bilmem ama en iyi dövme modelleri sitesini biliyorum; dövme çeşitleri


_____________________________



5360 Mesaj
1 Eylül 2013; 3:07:52 

Hazır hortlamış fikrimi belirteyim, Fahrettin Demir iyidir gerçekten, en iyi midir bilemem, iyi diyemeyiz zaten ama en iyilerden olduğu kesin


_____________________________



 
56 Mesaj
1 Eylül 2013; 3:09:43 

quote:

Orijinalden alıntı: GoogdeLe

türkiye'deki en iyi dövmeciyi bilmem ama en iyi dövme modelleri sitesini biliyorum; dövme çeşitleri

reklam yapıcam diye 2008in konusu hortlatılırmı nomıssız vicdonsız


_____________________________

<Bu mesaj DH PREMIUM GOLD ile atıldı>
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Türkiyedeki en iyi tattoo'Cu ! (dövmeciiiii :))
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.376